Ai uitat parola?


  • Emy84

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
O sa-i fac un test la injectoare zilele astea, si mecanicii mi-au spus ca e posibil sa fie o problema la injectoare, dar uitasem sa precizez mai sus, ca o data la cateva zile, se intampla sa creasca etraordinar de mult consumul in timp ce merg cu masina si motorul este cald, de la 0,3 - 0,4 l atunci cand stau pe loc, la 3,5 chiar 4 l . Motorul merge putin mai turat, cam la 950 RPM iar consumul mediu ajunge la peste 25 de l la suta. Nu se aprinde nici un martor si nu intregistreaza nici o eroare la test. Opresc motorul si il pornesc iar si isi revine. Am inteles ca eroare asta nu pare sa fie de la injectoare Sad. Precizez ca afisajul consumului calculatorului masini este foarte corect. La plecare din loc, sportiva , imi indica 198 de l pe ora Smile))))), am crezut ca a luat-o razna calculatorul, dar pare sa fie corect, parca e spart rezervorul Smile)), iar in mers, oricat de putin as accelera, imi indica 39,8 l la suta, cand ajunge la viteza constanta, imi consuma, 5 sau 6 l, in functie de viteza de deplasare.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,050
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
DPF?
adica filtrul de particule infundat?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 8,291
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra Z19DTH 200CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Cel mai sigur. De la DPF colmatat are si consum mare.
  • Emy84

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
I-am facut regenerare cand am schimbat toata admisia, Acum arata ca e ok pe test.
  • Emy84

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Ultima oara cand a luat-o razna, si a inceput sa-mi arate consumul de 4 l la ora stand pe loc, nu am mai oprit motorul si m-am dus direct la service, atunci mi-a dat o eroare la test,RPM-ul, ieri l-am schimbat, dar nu e nici o diferenta, masina consuma la fel Sad. In rest totul e in regula, toti parametri sunt ok, ea consuma mult numai in demaraj Sad
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,050
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
RPM?
  • Emy84

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Senzorul care citeste rotatiile motorului, Stiu ca are doua, si ala din dreptul arborelui cotit l-am schimbat Smile
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,050
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
am inteles...
vroiam sa fiu sigur...

totusi cred ca e de la filtrul de particule problema...
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Azi am condus mai sportiv si fortat putin motorul. Am intrat in meniul ascuns si am vazut ca temperatura ajunsese la 98 grade celsius, iar consumul la relanti 0,3 - 0,4.
In general cu motorul la 87-88 grade consumul este de 0,5 la relanti, deci depinde mult de cele 10 grade in plus sau in minus. Precizez ca am blind EGR dar nu l -am scos din soft, asa ca am aprins martorul de gaze in bord, adica merg in regim de avarie( de vreo 2 ani de zile!).
Este posibil sa mai scada consumul general daca resoftez si sterg eroarea?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 8,291
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra Z19DTH 200CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
@Emy84, verifica saturatia pe DPF si distanta intre regenerari. Documenteaza-te aici pe forum despre cum functioneaza DPF.

@arachnid, adica de 2 ani mergi in LIMP? Putere scazuta, maxim 3500 rpm la care ajungi extrem de greu? Consum mai muc de 0,3-0,4 nu o sa vezi dupa anularea sau inlocuirea EGR, dar o sa simti cei 150 CP Very Happy
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
DB777AA - da de 2 ani merg cu EGR blindat si cu mufa scoasa.
Am soft de 185 cp, DPF si catalizator off de trei ani. De turat urca pana la 5000 rpm usor. viteza maxima atinsa 240 km p h .
237.000 km in bord, consum mediu 6,5 la masina din semnatura!.
Eu zic ca e bine, nu?
Bineinteles intentionez sa scot egr din soft, dar... n am apucat pana acum. In plus, n am observat niciun efect nedorit in mers.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Intr adevar pana sa blindez egr ul , greu ajungeam la 3500 ture, aparea in bord masina cu cheita si nu tragea deloc. Am cumparat alt egr care in max un an s-a dus iar. Asa ca l-am blindat, i am scos mufa si de atunci am scapat de probleme. Am comparat masina cu alta de 200 cp fara EGR si DPF off si accelereaza aproximativ la fel. Doar ca a mea scoate fum in blana la peste 3500 rpm.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 8,291
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra Z19DTH 200CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
arachnid a scris:Asa ca l-am blindat, i am scos mufa si de atunci am scapat de probleme.


Nu ai dat toate detaliile din exprimarea initiala Laughing
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am crezut ca era de la sine inteles mufa EGR sa fie scoasa!
  • Emy84

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Azi am fost la un alt service auto, Au pus doua testere diferite pe ea, am insistat sa-mi faca diagnoza pe filtrul de particule si la ambele teste mi-a iesit perfect curat, am presiune zero pe el iar ultima regenerare a facut-o azi in mers. La test mi-a dat mici erori"" cum le-au numit ei"" la cutia de viteze, cutia este automata. Mi-au zis ca injectoarele au valori foarte mici, aproape perfecte si cam atat Sad. Ca rezultat la diagnoza, au spus ca ei cred ca este calculatorul masinii Sad ca trebuie sa-i fac update Sad, dar nu sunt siguri nici ei. Puteti sa-mi recomandati un service auto in Constanta? Unde sa-mi spuna sigur cineva ce are masina? A mai ramas sa merg la reprezentanta, dar am inteles ca nici acolo nu prea sunt mecanici grozavi Sad(
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 8,291
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra Z19DTH 200CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Mergi la intalniri si o sa te indrume colegii din CT spre ce ai nevoie.
  • Emy84

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Am si eu o intrebare, Azi dimineata m-am uitat putin la ea si am gasit un furtun spart, e un furtun gros care vine din filtrul de aer in debitmetru, cand pun mana acolo se simte un flux de aer iesind. Poate sa fie asta problema consumului ridicat? Cum se numeste furtunul ala?
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Din cate stiu se numeste furtun admisie debitmetru si daca e fisurat poate genera o lipsa de putere coroborata cu un consum ridicat de carburant.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Mostra de consum la Vectra C (masina din semnatura)
pe ruta Focsani- Galati si retur, sosea uda, plina de gropi si denivelari, trafic aglomerat, vreo 10 localitati intre destinatii.
  • msv_64

  • Mesaje scrise: 1,231
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
la mine z19dth estate consuma undeva la 11-12/100km. nu e relevant consumul la mers incet in gol care la mine sta 0,3-0,4l/h cu motorul cald.consumul e aproape de cel al lui z30dt care consuma undeva la 13.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata