Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut
ar trebui sa schimb cat mai curand unul din tampoanele cutiei de viteze, insa nu stiu exact cum anume ar trebui sa explic la magazinul de piese auto
Aveam si inca mai am, o bataie in compartimentul motor
Fiind la mecanic, acesta a reusit sa elucideze misterul, si anume un tampon al cutiei de viteze, cel dinspre partea fata stanga - de sub baterie ca sa zic asa (pe partea soferului)
L-am intrebat cum anume ar trebui sa cer la magazin si mi-a spus sa il cer pe cel de pe partea stanga fata (cutia de viteze)

Din cate am vazut pe internet, exista mai multe tampoane pt compartimentul motor si cutia de viteze, si anume : suport transmisie manuala spate, fata, partea de jos punte fata, fata stanga, fata dreapta, spate ...
As vrea sa stiu exact ce ar trebui sa cer la magazin, intrucat la unele dintre tampoane/suporti, preturile difera destul de semnificativ ...

Mai jos am pus o poza informativa, indicand cu sageata locul unde se afla respectivul tampon

in cazul in care nu se intelege ce am scris in poza : (zona in care se afla respectivul tampon - sub baterie/vas lichid servo - inspre partea fata)

Multumesc de sprijin.
Skip ads

  • exodum

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2013

  • Mesaj Privat
eu stiu ca sunt 2 suporti motor , unul sub filtrul de aer altu sub baterie , si cel de la cutie intre lonjeroane.
astra f e joasa din fabrica...ridica masina pe o capra ce ai, si ridica purin motorul cu un alt cric,cu ceva lemn intre ele, nu ridica de baie.
Nu te mai baza pe service, daca ai astra f nu esti de fitze ca si mine, te ard de nu te vezi mecanicii.
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
stai linistit, ca nici eu nu o duc in service
astea nu mai sunt masini de dus in service Smile , doar daca esti prea narod
eu am un mecanic ''al meu'' , care imi mai face una-alta pe la masina, pe bani putini, bineinteles, dar este bun si sunt multumit de el
de unul singur, sincer nu sunt sigur ca imi va iesi manevra/manopera asta cu ridicatul motorului pe capra s.a.m.d.
ma trezesc naibii cu motorul desirat pe jos Smile
ma intereseaza ce tampon anume trebuie sa cer la magazin ?
intr-o nota mai glumeata : ''buna ziua doamna, tampoane aveti ? Da avem . Pai aratati-mi si mie unul ... ? ''

numai bine
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Te poti duce cu serie sasiu si motor la magazin si sa le zici ca ai nevoie de tamponul cutiei de pe partea dreapta. Ar trebui sa stie ei ce sa-ti dea, avand seriile, pentru ca le arata in detalii unde vine piesa respectiva.
Skip ads

  • exodum

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2013

  • Mesaj Privat
In mod cert stiu ce sa-ti dea, si mie imi troncane un suport si m-am uitat pe unix ca-s mai seriosi ca karma.suportii sunt dreapta stanga si cutie. E specificat cu poza.nu ai cum sa gresesti. Dupa ce scoti suportul sa ii faci o poza sa vad si eu cum arata. Bafta
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
corect ce ati spus
Am fost la magazin, s-au uitat pe calculator si bineinteles cu un pic de ''ajutor'' din partea mea, au reusit sa imi aduca ceea ce trebuia. Ma uitasem un pic in prealabil sub masina ...
Poze nu i-am facut, imi pare rau, fiindca abia acum am citit postarea, dar l-am cautat pe google si aveti mai jos o poza exacta, idem

Operatiunea de demontare/montare a fost extrem de simpla dar trebuie sa aveti niste chei mai bune, mai de forta, si eventual o bucata de lemn sau un levier si o a doua persoana sa tina contra intre cutie si lonjeron
Se pune o bucata de lemn mai groasa intre cutie si lonjeron, sau un levier, se desfac cele 3 sau 4 suruburi parca, se scoate tamponul cel vechi, foarte usor, cu mana, si se inlocuieste cu cel nou dupa care se strang suruburile si gata.
Suruburile au opus ceva forta, dar nu foarte greu
Durata de executare - cca 30 de min cu pauza de o bere

Tamponul era distrus ce-i drept, dar bataia persista in continuare ...
Din ce cauza si motiv, habar nu am nici eu si nici mecanicul
Bataia persista in mod deosebit atunci cand pun frana brusc, sau (destul de rar) se mai aude ca o trosnitura atunci cand rotesc volanul complet pt a iesi din parcare - categoric nu este planetara intrucat stiu clar cum se aude o planetara defecta/obosita
Bataia - cand pun frana brusc, sau la cratere in asfalt
Trosnitura - doar atunci cand rotesc tot volanul (stanga) - doar cu masina pe loc, nicidecum in mers

Acum
Anul trecut am schimbat toata bucsaraia pe fata brate + pivoti + capete de bara + rulment roata + ce o mai fi pe acolo
A tras mecanicul de ele de mi se facuse mila - nimic, a zis ca nu este din ele
Exclus bataia din bucsaraie, pivot, capete de bara ...

Acum cca 6-8 luni am schimbat arcurile fata (noi noute), cumparate de la un coleg de pe forum + flanse + rulmenti telescop

Nu stiu ce sa mai cred, probabil ca are ''fantome'' sau vreun pietroi pt ca altfel nu imi mai explic
Suspectez totusi ca ar fi rulmentul de la telescop stanga fata, dar mecanicul imi zice ca ''nu si nu''

Oricum a ramas sa ii mai fac maine o vizita, gratis bineinteles sa o ia de la cap cu verificatul, dar e ciudat rau, dupa parerea mea ...

Mersi frumos pt sfaturi


O sa incer maine sa ii fac o poza vechiului tampon, daca l-a pastrat cumva mecanicul, desi nu cred pt ca era destul de terfelit
Dar ce aveti mai sus in poza este identic
  • 0va

  • Mesaje scrise: 950
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Hai sa vedem...
Dupa toate cele patite de mine cu F-ul meu suspectez urmatoarele:
1. Bataia e posibil sa vina de la etrier...da...etrier...personal am patit ca am uitat sa pun siguranta etrierului si batea tot timpul la frane
2. Trosnitura la viraj e foarte posibil sa fie de la rulmentii flanselor de telescop. De ce, ca sunt schimbati, ma intrebi? ei bine eu am pus rulmentii aceia cu o "caciulita" si i-am montat invers si de acolo trosnea efectiv la viraj. Din pacate nu se poate verifica treaba asta doar daca dai jos bratul.
  • 0va

  • Mesaje scrise: 950
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Uite si cate o poza informativa.
1. Daca montezi rulmentul EXACT cum e in poza, sau asa e montat, e GRESIT. Caciula aceea metalica trebuie sa acopere burduful telescopului. Sper ca m-am facut inteles.


2. Aceasta e siguranta despre care vorbeam:

si cam asa trebuie sa fie pe etrier:



Sper sa iti fie de ajutor. Bafta si tine-ne la curent.
  • uskatu

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
Vreau sa schimb si eu tamponul de sub baterie si cel din centru spate (antibalans). Imi puteti recomanda un producator bun, in special cei care le-ati mai schimbat si stiti care se potrivesc mai bine. Am inteles ca unele pot fi prea dure si produc aiurea vibratii in caroserie.
** marius_f : poti sa-mi zici si mie (daca esti din Craiova), de unde l-ai luat si ce producator? Eventual cat ar fi montajul. Ms.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR