Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Chestia e ca la rece porneste foarte bine, si mai porneste bine cand apare pe bord martorul cu bujii. Cand las masina o jumatate de ora sau o ora pe dreapta dupa ce am mers cu ea, porneste foarte greu (la 6-7 secunde de dat la automat) iar martorul cu bujii nu se mai aprinde pe bord. La pornire scoate fum negru si miroase a motorina nearsa. Apoi daca dau iar la automat porneste ok, cum o face dimineata la rece.

Am schimbat EGR-ul, pompa de vacum, electromotorul este OK, bateria OK, bujiile a zis mecanicul ca le-a verificat si ca merg. Am mai schimbat toate filtrele (de aer, motorina si ulei), am pus ulei nou si am pus si doua supape de sens la filtrul de motorina si la pompa de motorina.

Pe tester am bagat masina si nu am primit decat eroarea P0400 la motor, care vine de la vacum si egr. Insa pe acestea le-am schimbat deci eroarea numai este valabila. Am mai primit ceva erori la modulul de racire motor, cum ca circuitul de presiune la motor este defect.

Va rog ajutati-ma ca problema este foarte enervanta.

Ce poate fi?
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Verifica pe tester ce valori raporteaza ECT....senzorul de temperatura lichid racire.
Dupa schimbare EGR nu ai sters eroarea?
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Cum adica ECT - senzorul de temperatura lichid racire? Cum fac asta? Nu am eu tester, are un "prieten" din zona un Opcom.
Nu am mai sters eroarea dupa schimbarea EGR-ului. Am sters-o inainte sa il schimb.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
ECT ---- Engine Coolant Temperature ----temperatura lichid racire motor
Skip ads

  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Nu am tester, prietenul meu are doar diagnoza Opcom.
Unde este acest ECT ca am prin preajma un service de dezmembrari auto si il pot schimba?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cum sa-l schimbi fara sa vezi daca el e cauza?
Cu suta de lei cat dadeai pe el comanda-ti un OpCom mai bine....
Cu Op-Com poti vedea toti parametri motorului.....
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
M-am mai interesat intre timp la cineva si mi-a zis ca cel mai sigur este comanda electronica de la releul bujiilor. Releul bujiilor este bun, dar chestia e ca nu stiu unde se afla acest sensor (sau comanda electronica) de da semnalul la releu. Ai idee?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pai cineva-ul daca e in tema nu stie?
Nu am idee dar asa la o prima vedere...iti spun ce cred eu...
Tu bagi cheia in contact pe II si cat te holbezi la martori sa se stinga cei care trebuie sa se stinga, calculatorul masinii zis si ECU sau ECM ``intreaba`` toti senzorii din dotare care e treaba cu ei. Bun ! Unul din cei intrebati de sanatate este senzorul de temperatura lichid racire pentru ca ECU sa stie cat tine bujiile incandescente in functie.
Daca senzorul ECT ``minte`` ECU ca motorul are 60 de grade Celsius dar in realitate el are doar 18 grade atunci ECU in consecinta cand tu vei porni Va tine bujiile aprinse o secunda doua in loc de 10-15. Adio pornire usoara ...
E doar un scenariu...tu vad ca esti hotarat sa schimbi tot ce misca. Treci la benzinara....
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Bun si acest senzor ECT unde se afla? Eu am un prieten la dezmembrari, nu ma intelege gresit. Pot schimba anumiti senzori rapid, fara sa investesc bani. De asta pentru mine e mai usor sa schimb tot ce misca.

Cum am spus, martorul "bujii" nu apare mereu pe bord cand sunt cu cheia in contact pe II. Apare doar cand motorul este rece. Atunci cand martorul "bujii" apare pe bord (si astept sa se stinga) masina porneste bine. Cand nu apare martorul "bujii" pe bord, trebuie sa dau la automat vreo 6-7 secunde sa porneasca. Sper ca acum e mai clar.
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Poate sa fie si de la releul de la bujii?
Chestia este ca pe Opcom nu am primit nicio eroare la masina. Iar pe bord nu mi se aprinde nici motorasul acela cu check engine.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR