Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:Ce dracu mai e si SCV, ca la Opel nu am auzit de asa ceva ?


Marius tu faci misto ca a pus omul denumirea regulatorului de sugere de pe pompa in prescurtarea bombastica.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
nicunicu a scris:
la munca am patito cu un diesel,nu mai pornea,schimbat SCV,
Sunt curios ce inseamna SCV,la ce motor,brand...
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Scv inseamna suction control valve. Este vorba despre regulatorul montat pe pompa de inalte. Nu am stat sa caut cine a inventat denumirea insa acest SCV exista si la opel sub denumirea de SCV pe motarele echipate cu injectie DENSO(japonia). De exemplu 1.7 cdti de pe astra j sau meriva. Asa arata acel regulator


  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru explicatie! E vorba de regulatorul de debit motorina.Corect este ca atunci cind folosesti o abreviere neuzuala, sa scrii in paranteza ce inseamna.De fapt daca era folosita denumirea in romaneste,nu mai era nici o neintelegere,dar probabil e mai greu cu... romana!
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
big_electro61
nu mai fi asa de sigur pe,,,romana,,ta
eu dau termeni tehnici,nu stau sa explic ce face fiecare piesa in parte,pentru asta sunt destule articole pe net,trebuie doar sa le cauti
exact ala din poza este si cred ca si opelul diesel are asa ceva,unde ,,,,dau cu sapa,,,nu intra decat masini japoneze si ale sefilor
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
VLM(termen tehnic,in acceptiunea ta),abreviere de fapt,iti spun ceva cele trei litere...? in final,nu era mai simplu sa scrii, "regulator(supapa.valva) de debit" denumire ce o stie tot romanul,decit sa scrii "SCV"...si atit? Recomandat e sa ne facem intelesi,...altfel ce rost mai are forumul?
  • ionutzuuu

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu cu masina ( 1,7 CDTI ), face din cand in cand nu e problema care sa persiste,
cand ma dau la ea, cand bag piciorul mai tare in ea imi apare masinuta cu cheita si la cateva sec o si opreste sau mai merge 2-3 km si dupa aia se opreste
imi da codurile ECN 000256 si 000275, am fost la reprezentanta si de acolo m-au trimis la un particular ca ar avea ceava pe injectoare ...
la particular au zis ca sunt in regula si ca nu are nimic pe injectie masina ... acum masina merge bine dar trebuie sa o iau cu acceleratia in trepte fara sa o bruschez ca imi apare masinuta si o si opreste
Am mai fost la cineva care se ocupa numai de opeluri (tipul a lucrat in reprezentanta Opel si acum are acasa ceva particular ) si mi-a zis ca problema nu e pesistenta si o sa incerce sa schimbe regulatorul de presiune sa vada cum face cu altu daca are aceleasi simptome ..
Sincer nu stiu ce sa ii mai fac ce sa ii mai schimb ... (de reprezentanta m-am convins nu au habar de nimic )
Daca ma poate ajuta cineva sa posteze aici !
multumesc, o zi buna .
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu cred ca debitul maxim al regulatorului de debit(unii ii zic de presiune,dar e impropriu),este depasit de cantitatea consumata de motor + pierderile in retur,in momentele critice,situatie in care o componenta buna,nu poate face fata cereri,peste posibilitatile acesteia.Solutia ar fi testarea injectoarelor,pe un banc ce poate imita situatia critica(presiune,turatie,etc). Adevarat ca e mai simplu de inlocuit un regulator decit 4 injectoare de testat...dar,asta e! Viitorul va confirma sau nu...
Skip ads

  • mihai0794

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2014

  • Mesaj Privat
ionut numa citeste cate am schimbat eu in legatura cu aceasta eroare si degeaba...dar numa ca la mine era P1191.....imi vine sa ii dau foc nu stie nimenii ce are..am dus-o peste tot in brasov si nimeni nu ii da de cap...si acum mi s-a mai rupt si lantu de distributie...asta mai lipsea....acuma sa ii fac distributia si sa vad daca gasesc vrun calculator,,,ca ala a mai ramas de schimbat
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Da` cu calculatorul ce ai ?
....
Cum ai reusit sa rupi lantul ? Daca ai rupt supape sau indoit axe cu came, cel mai bine cumperi alt motor, parerea mea.
...
Cu @cristi_bv ai vorbit ?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Daca nu merge ok.

@mihai0794 sfatul meu este alt motor o sa-ti pui mainile in cap cand desfaci.
  • mihai0794

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2014

  • Mesaj Privat
cum am reusit ce intrebare...s-a rupt pur si simplu in mers..faceam probe cu masina si a picat si lantu la ea....am gasit sa o fac cu 25 de mil...si daca cumpar alt motor ce garanti am ca e ok..si lant si restu....macar asa stiu ca il fac calumea.....da am vorbit si cu Cristi...el mi-a spus ca din cauza la rampa se opreste in mers...am schimbat si rampa si degeaba..
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Inainte sa se rupa lantul, face un zgomot specific (zornaie, face ca un tractor).
"...am schimbat si rampa si degeaba.. " Adica ai schimbat rampa ta cu alta "la fel de buna" si fara garantie. Imi pare rau sa aud asta.
Din pacate, acest motor de FIAT (1.3 cdti) e "o necunoscuta" pt. multi mecanici. Putini stiu sa-l diagnosticheze corect si sa-l puna la punct.
  • mihai0794

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2014

  • Mesaj Privat
rampa aia e o teava GOALA cu un senzor in capat...si am pus si alta rampa si alt senzor..si degeaba....da si acest motor e un motor varza...o mare teapa am luat cu masina asta
  • mihai0794

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2014

  • Mesaj Privat
rampa aia e o teava GOALA cu un senzor in capat...si am pus si alta rampa si alt senzor..si degeaba....da si acest motor e un motor varza...o mare teapa am luat cu masina asta
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Asa e, rampa e teava goala, insa in stanga ei ai senzorul de presiune, iar in dreapta ai regulatorul de presiune rampa pe care cred eu ca tu nu l-ai schimbat si care genereaza eroarea P1191.
  • mihai0794

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2014

  • Mesaj Privat
iulian..modelu asta de masina din 2009 are doar senzoru de presiune pe rampa un singur senzor.in partea dreapta nu are nimic..regulatoru de presiune il are pe pompa de inalta nu il are pe rampa.....adevarat modellele din 2005 2006 au pe rampa in stanga senzoru de presiune si in dreapta regulatoru
  • ionutzuuu

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Am schimbat si regulatorul si aceasi problema o am, am pus alt regulator si am zis sa ii fac o proba sa vedem daca face, a mers bine la inceput, am crezut ca am scapat de probleme , cel care mi-a pus regulatorul mi l-a lasat 1 zi sa vada cum se comporta si pe drumul spre casa nu dadea nici un semn ca ar ceda si s-ar opri, m-am angajat in depasirea unu Tir si spre uimirea mea la jumatatea tirului mi s-a aprins masinuta cu cheita si imediat s-a oprit motorul, norocul meu a fost ca am avut statie CB pe masina si l-am rugat pe cel cu camionul sa incetineasca sa ma pot baga usor in fata lui pt ca ain spate mai aveam 2 masini angajate in depasire, omul a inteles si m-a lasat sa ma bag, am tras pe dreapta si am repornit masina, a pornit repede ... am fost inapoi la service am pus regulatorul meu si acum stau sa ma gandesc ce sa fac ... unde sa ma duc ce sa ii mai fac ... nu stie nimeni ce are , toata lumea isi da cu presupusul, nu mi-au spus 2 mecanici aceasi treaba ...
Am verificat si injectoare (cat dadeau pe retur si in turartie ) si mi s-a sup ca ar fi ok ... pe banc nu le-am pus pt ca mi-a cerut foarte mult 50 lei ca se uita la injector si 200 lei ca il sufla +alti bani daca e ceva de reparat ...
  • mihai0794

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2014

  • Mesaj Privat
ionut tie ce eroare iti da?
  • ionutzuuu

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2014

  • Mesaj Privat
@Mihai0794
Astea sunt erorile : ECN 000256 si 000275
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR