Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • zeusis

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,
nu am gasit o alta sectiune unde sa postez (cred ca trebuie creata o sectiune umoristica).
Pe scurt, se apropie ITP-ul si masina mea e schioapa, vreau sa imi spuneti si voi o parere daca se merita sau nu sa mai investesc in ea in conditiile in care folosesc masina doar ocazional.
A mea masinuta e o Vectra B motor X16XEL din '96 ('97 dupa RAR) care a trecut prin mai multe evenimente care au afectat-o dar am trecut cu vederea pana cand m-a lasat motorul, nu mai are compresie pe un piston si merge acum doar in 3 si consuma in oras undeva la 18-20 l la suta de km (la drum lung mi-a luat o idee sub 10 l).
Se merita sa segmentez motorul sau sa cumpar altul (treaba care imi displace pentru ca trebuie facuta din nou identificarea la RAR - sau nu?) in conditiile in care ar trebui suplimentar schimbata distributia, pompa de apa, evacuarea/esapamentul ca l-am tot sudat dar cedeaza, ceva bucse (asa zice mecanicul), farurile de ceata nu merg si nici nu stiu cum sa ajung la becuri sa le verific fara sa demontez juma de masina, o portiera deplasata si dupa reglajul meu fin nu mai etanseaza si suiera si patrunde apa la jet, nu mai zic sin de circuitul freonului care pierde pe undeva si pe deasupra trebuie revopsita caci e atinsa cam de jur imprejur de evenimente (nebotite sunt doar o portiera spate si aripile spate) si vopseaua e metalizata cumva cameleon si nu e ieftina, dar n-as plati manopera.
Credeti ca mormanul meu de fiare mai merita un ultim efort sau sa o dau la fiare vechi si de banii luati sa-mi iau bilete la autobuz pe un an? caci la rabla degeaba as da-o caci n-am diferenta pentru masina noua.
Nu stiu cat m-ar ajunge afacerea 3000-5000 lei... as gasi alta masina bunicica, dar nu una mini ca n-as incapea in ea, in... 1500 euro sa zic, cu tot cu taxe?
Skip ads

  • kitgrama

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salut incearca sa i-ei problemele pe rand pentru ca asa am patit si eu si poate si altii mai multe probleme toba sparta cumparat nou compresor ac defect cumparat altul sh schimbat axa cu came tachiti pastilute etc. spor la treaba, sigur ca se merita daca msina este buna la tabla Shocked Cool
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Din cate vad eu la el s-au strans prea multe si nu prea mai renteaza reparatia...segmentarea te-ar duce ~2200 lei cu tot cu manopera, la fel si schimbarea motorului cu tot cu manopera si motor SH ; eu personal as face segmentare decat sa cumpar alt motor SH care sa isi dea duhul imediat sau te miri cine stie ce probleme...automat cand faci segmentare schimbi distributia + ulei + filtre deci inca ~1000 lei ( cu tot cu pompa apa ) , tobele + manopera ~ 4-500 lei cred, freonul..trebuie investigat pe unde pierde si reparat, vopsitul ~300-400 lei de element, probabil cauciucuri si ce mai ai de facut...ai estimat bine zic eu, ~4-5000 lei ; cam atat cred ca valoreaza masina ta in momentul de fata ; eu personal..nu m-as apuca sa bag atatia bani intr-o masina veche si care deja si-a cam dat duhul..la 1500 euro gasesti o masina buna neinmatriculata de prin ani 2000 ( gen vectra B sau astra G )..insa nu poti sa te astepti sa gasesti una noua sau in care nu vei baga niciun ban...sa zici ca o iei cu 1500, mai bagi 500 in ea sa o faci boboc + inmatriculatul cu toate taxele + asigurari si numere = ~ 2300 euro o masina ok zic eu ; acum depinde ce cauti...la 1500 euro, masina buna cu toate taxele platite si fara sa necesite investitii majore + dotari minime ( ac + geamuri electrice + ABS ) de clasa medie..nu cred sa gasesti..decat cazaturi ; daca vrei sa investesti in a ta..cel mai bine cauta niste piese SH la dezmembrari fara sa te grabesti si poate iesi mai ieftin...eventual o poti colanta toata cu ~8-900 lei ce culoare vrei, motor schimbat cu unul SH, poate gasesti la ~150-200 euro unul bun...acum depinde ce bun negociator esti si cat esti de rabdator Smile
  • zeusis

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Bun, eu am pus problema asa pentru ca am fost la mecanic acum vreo 2-3 luni cand motorul era mort de putin timp, el vorbea doar de intervenit asupra unui singur piston, cel cu bujia naclaita de ulei; pe langa aceasta mai era una ceva mai afumata... si el imi zicea ca ma ajunge pe la 1200 lei motorul cu distributie si pompa, posibil sa nu fi inteles eu bine. El imi dadea mai buna varianta schimbarii motorului (probabil pentru ca lua el mai mult la manopera caci rectificarea o facea altcineva) dar atunci gasisem unul mai bunicel (sub 200 000 km) la 1500 lei, plus transportul nu stiu cat, plus manopera treceam de 2000 lejer.
Nu stiu daca e buna varianta de umblat doar la un singur piston, zicea si el ca e posibil sa apara surprize si sa ma duc mult in sus cu cheltuielile.
Vopsitul are cine mi-l face eu trebuie doar sa iau vopseaua care ma ajunge destul de mult, nu stiu daca pot schimba acea culoare numita la traducere violet parca cu una simpla.
Tobele vreo 2-300 lei SH, manopera as putea sa o fac si singur doar daca as gasi cu burduful flexibil bun sa nu trebuiasca sudat altul nou.
...
Sa zicem ca as iesi in 3500 lei si tot pare mult, mecanicul zicea sa o vand cu 800 euro, dar cine sa mi-o ia.
Skip ads

  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Si daca o vinzi..iti cumperi alta toroapa cu alte probleme? Sa fim seriosi, la banii astia...nu ai ce masini sa cumperi decat matiz, ford escort din 92 si alte dastea..daca tu crezi ca te ajunge pana in 1000€ sa o faci boboc..atunci apuca-te usor usor de ea...macar stii ca te va tine inca 2-3 ani fara probleme ; totusi fa o verificare amanuntita vezi daca mai are si alte probleme gen cutie / ambreiaj / planetare pe duca si alte cele ca altfel chiar nu prea se renteaza..
Cat despre mecanic..pai 1200'lei? Ar fi bin..eu cred ca distributia + pompa de apa sunt ~500 lei, uleiul + filtrele inca vreo 250, manopera pt cele de mai sus cam 250 lei..= ~1100 lei ; cu 100 lei rezolva motorul? La motor e o cheltuiala mare pt ca are si multe garnituri, simeringuri, chiulasa de facut, etc. daca ai de unde lua un motor bun cu maxim 200€ nu ezita, fiindca iesi mai castigat. Dar apoi e si treaba cu omologarea..oricum o dai nu e bine..
  • scaramus0000

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Daca pe c.i nu este trecuta seria la motor nu ai nici o treaba cu r.a.r.numai sa pui acelasi tip de motor.De ex.la mine vectra b x16xel scrie mare in c.i :motor fara serie.nu se poate poansona.Vezi daca ai trecuta seria la motor,daca nu cumpara un motor bun de acelasi tip si te-ai scos.Bafta
  • zeusis

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Sigur ca e trecuta Smile daca nu era... oricum mecanicul a zis ca ma ajuta, adica vezi ca e posibil ca seria sa se mai si stearga in timp Very Happy, dar mi-e ca nu pot trece de ITP, ma trimite la RAR si aia ma pun sa o fac ca noua.
Acuma cred ca nici nu 500 euro n-o pot vinde, cine ar cumpara-o pentru piese ar vrea o masina buna, iar ca sa o foloseasca nu mi-ar lua-o nimeni pentru ca eu mi-am luat taxa inapoi si nu vad ce nebun ar plati-o din nou.
Cred ca trebuie sa merg mai intali la un ITP sa-mi zica cam ce sanse as mai avea sa trec cu ea, apoi la un mecanic sa-i faca un recensamant, celalat la care am fost mi-a zis ca mai trebuie schimbat cate ceva... cateva sute de lei, nu mai retin.
Deci daca ar fi in jurul a 1000 euro s-ar merita sa o repar altfel ar trebui sa strang undeva intre 2000-2500 pentru o alta masina acceptabila.
(tabla e bunicica, in afara catorva puncte de rugina pe la praguri si ceva mai grav la aripile spate-spre portiera- doar ca e botita pe alocuri de la evenimentele de care am amintit mai sus)
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Cu 2000 euro iei un astra G / Golf 4 / ford focus 1 in stare buna...cu tot cu acte si toate cele te-ar duce undeva la 2500 euro masina buna, aproape impcabila din Germania ; dar trebuie sa mergi personal dupa ea pt ca daca o iei de aici..le dai 1000 euro in plus din pretul masinii jegurilor astora care vand numai toroape manarite...decat sa bagi 100 euro in ea, mai bine o vinzi cu 500 euro, mai strangi 1000 si aia e..sau poti cumpara si cu 1000-1500 euro o masina daca vei gasi..de ce nu tot un vectra C? si pe aia o pastrezi de piese ( daca mai are ceva bun pe ea ) ; uite ca idee..:
http://www.autovit.ro/opel-...ra-C33367040.html
http://www.autovit.ro/renau...na-C33361472.html
http://www.autovit.ro/opel-...ra-C33328410.html
masini sunt foarte multe sub 2000 euro cu minimul de dotari...da un search pe autovit ca sa iti faci o idee inainte sa te apuci sa bagi banii in a ta ; la cele din anii 99-2003 euro 4 taxa este foarte mica...~150-200 euro..eu zic ca daca te straduiesti gasesti una la ~1700 euro + inscris = 2000 euro..
Skip ads

  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
un motor x16xel costa 200Euro cel mult. Eu l-am avut la 200 sau 300Euro parca, dar era NOU cu alte pistoane segmenti planat, distrubutie noua, garnituri noi surburi noi etk...
Gasesti motor la 150-200Euro lejer...app ai euro 2 cu euro doi te duci la rar platesti taxa 130 lei parca iti trece noua serie si ...atat! nimic altceva...
Restul sunt acareturi care nu costa mult...gasesti tot traseul de toba+ finala la sh si ok la 200-250-300 lei sa sudezi racord nu ai de ce...dute la un depozit de inox cumperi 2m teava de 42 inox si ai traseu de inox..care nu mai are moarte....
Farurile de ceata....bun sa zicem ca altele dar nu cred..200 lei sau 30 lei becurile...
Bucse, costa 400 lei TOATE pe spate pe firma mediocra...toate 12 sau cat sunt ele ca nu mai stiu Smile)
Vopsea costa 20/25 lei 100gr daca sti vreun vopsitor aia e...
Ac-ul la fel, te duci bagi freon cu solutie verde vezi pe unde pierde. Daca vrei metoda ieftina te duci la un nene care sudeaza in argon si sudeaza teava sau intrerupe elementul fisurat pe radiator( costa 100-150 lei), sau alta piesa( 350-400 radiatorul) conductele nustiu probabil 400-500 lei, depinde unde ai probleme.

Dupa mine nu ajungi la 3000 lei...de 3000 o faci boboc daca nu ai pretenti mari...
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Ajunge la 3000 lejer..mai pune si manopera pt schimb motor, distributia + filtrele+uleiul, lichidele, numai astea fac 1300 lei..mai este si rugina care trebuie sa o rezolve..mai bine mai pui in + ca apoi socoteala de acasa nu se potriveste cu aia de la piata..
Cutia si ambreiajul nu dau semne de oboseala?
  • zeusis

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum sa-mi dau seama, stiu doar ca am mai bagat ulei in cutie si tot ar mai fi intrat, sunt niste pierderi de ulei. De intrat in viteze intra, mai putin de retrogradat (?) in prima cand mergi si cu 5 km/h dar am inteles ca e normal la cutiile mai vechi.
Sincer la cat de repede se strica o maisna pe drumurile noastre cred ca tot una adusa din afara ar fi solutia, doar ca... trebuie sa mai pun de-o parte. Din variantele date de tine Bogdan (daca am intuit bine) mi-a placut mult Laguna, dar stiu ca piesele la masinile frantuzesti sunt cam scumpe asa ca nu ma bag, Vectra B2 arata bine, are si cumnata-miu dar la cate probleme a avut cu ea ... posibil sa o fi luat si el forjata caci are modelul cu motor de 2 l benzina, adica mai sportiva.
Masina mea imi place pentru ca nu e chiar modelul de baza, chiar daca e din '96, are CD-player (nu foarte important pt. mine), scaunele imbracate in plus, oglinzile incalzite, ce nu are e volanul reglabil care mi-ar folosi ca-s cam lung si la asta nu ajung cum ar trebui.
...mda, usor cond cumperi o masina greu sa scapi de ea, chiar... ce as putea face cu ea daca nu o repar si nu trec de ITP? De luat pentru folosinta exclus, pentru piese la dezmembrari cred ca ma costa mai mult drumul pana acolo =)) si tre' sa dau si o bere sa mi-o ia, iar la fier vechi la 1000 kg, sa zic, metal, daca iau 1000 lei pe ea e mult.
Ma mai consult cu sotia, daca nu am avea nevoie deloc de masina as da-o intr-o garla dar uite ca ne mai trebuie din cand in cand.
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Nici eu nu m-as baga la laguna..e cam pretentioasa si scumpa la piese ; dar este foarte placuta la condus ; un vectra B gasesti neinscris la 1500 euro ; chiar multe..ai de unde alege ; daca il iei euro 4, te duce 2000 euro cu tot cu inscris, taxe + o revizie ; acum trebuie sa o gasesti intr-o stare cat mai buna ; masina ta, personal as da-o la rabla si as vinde tichetul ; undeva la ~2000 lei cred ca iei pe el ?! aici vorbesc in necunostinta de cauza..si de ce nu, chiar si la vanzare? pt o suma sub 1000 euro se gaseste cineva sa o ia sa o plimbe pe la tara sau sa isi faca treaba cu ea asa cum e..eu totusi, nu as investi 1000 euro in ea avand in vedere ce preturi au masinile mai vechi de 10 ani in Germania...totusi, mai are putin si face 20 ani..daca era intretinuta exemplar mai ziceam dar sa te apuci sa o repari toata nu cred ca e afacere...parerea mea ! tu decizi !
Skip ads

  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Gasesti in DE si la 500Euro....dar realitatea acolo este cruda...
Am mai zis odata undeva...am gasit o vectra B ok buna la 3500E acolo...
Aici depinde si cat esti de pretentios atent etk...nu cred ca este cazul aici
  • zeusis

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Masina mea cred ca s-a stricat pentru ca a stat mai mult in parcare, am mai bagat bani, la ultimul ITP 1200 lei + manopera mea la amortizoare si 2 arcuri, apoi pe la bucse mai putintel, pe la freon 180 o data, alternator - 500 si alte mizilicuri (pistoane haion, pompa lichid parbriz, de vreo 4-5 ori pe la tobe ca mai bine luam altele cu cat am dat, actuatoare pe la portiere, contact, ceva pe la aeroterma + consumabile de la bujii, becuri, baterie la filtre, etc), le-am insiruit pentru ca zic eu ca n-am lasat-o chiar de izbeliste. Cred ca totul se trage de la km, in 2007-2008 cand am luat-o arata pe bord 200000 km, abia dupa vreo 2 ani cand am avut ocazia am bagat-o pe un tester am aflat ca avea de fapt aproape 600000 km, nu stiu de unde sa se fi adunat asa multi, daca e real, stiu doar ca unul din cei 2 proprietari dinainte facea naveta cu ea in Germania, iar eu in aproape 7 ani am undeva peste 40 000 km.
Nu stiu cum e cu rabla, de obicei se termina repejor voucherele.

Nu sunt foarte pretentios, doar ca nu-mi sunt utile masinile mici, sunt si inalt si o folosesc si ocazional, tocmaia tunci cand am nevoie de un portbagaz in care sa bag juma de casa... la capitoul atentie stau cam prost Smile mi-ar trebui un tanc.


Ultima modificare facuta de zeusis la Joi 05 Jun, 2014 2:39 pm
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
...cum ai aflat cati km are reali?
Ca nu se poate afla la vectra b asa ceva...
  • zeusis

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu se poate? atunci m-a mintit persoana cu testerul? Sa zicem ca are real acum 250000 km, e normal sa pice motorul?

Ce inseamna realitate cruda? adica nemtii sunt nemti mai mult cu numele?
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
In poze arata bine, acolo dezastru...acum la 500E ce am vrea?...
orice masina pleaca de la suma x si ajunge la suma y alcatuita poate din x+x dar....calitatea optiunile difera mult...una este sa iei o vectra b la 1000E cu bara prinsa in soricei, presuri de plastilina, motor de 1.6 care mananca ulei, bucse duse, interior dezastru...alta este sa dai nustiu...2500 si sa iei una cu bara prinsa cum trebui, nu cu rugina la punte, presuri oem, clima, geamuri 4xelectrice, motor 1.8, 2.0, 2.5...calitatea...

Nu la vectra B nu se poate afla km reali nici daca ai un glob magic...
Gasesti la nemti masini ok dar alea la pret ca si aici...
Sunt multi care stiu treaba asta...

Nustiu cat este de normal...dar depinde si de exploatare + ca ai 1.6ele, cam cel mai slab motor de la opel, gandit prost din fabrica...sa manance ulei... si consuma si mai mult ca un 1.8 tot de la opel...ca draq..
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
La nemti, masinile bune si cu kilometraj sub 200.000 sunt mai scumpe ca aici ; insa la noi ajunge mereu pe piata masini impecabile din Germania cu kilometrajul pe sfert, la super oferta...daca erau furate mai ziceam...dar...o berlina pe benzina nu ruleaza sub 20-30.000 / an in Gemania si un diesel nu ruleaza sub 40-50.000 km/ an cum nu sunt eu popa ; si...mai ales break-urile..alea sunt de firme sau masini de cursa lunga care intr-un an fac si 100.000 km...cunosc multe cazuri de vw-uri obosit care real aveau 6-700.000 km si romanul avea in bord 250.000...
  • zeusis

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Da, la consum nu te contrazic, stiu ca am facut vreo 3 maxim 4 schimburi in periaoda asta caci mai mult am completat, poate si de aici problemele caci consuma si ramanand fara ulei la drum luam ce marca gaseam, la inceput am pus Castrol, apoi Mobil 1, am ajuns la Valvoline (si de la mama lui la galon si de la turci la litru), GM si un noname.
Nu stiu cam cat ar echiva acum dar atunci m-a costat 2100 in Germania si m-a ajuns cu transport si acte pe la 4750 din care mi-am recuperat taxa maricica la vremea aia.

... si romanul multumit la culme Smile
  • zeusis

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
In cele din urma m-am hotarat si am reparat motorul, am schimbat si distributia, am vopsit-o partial pe unde a fost nevoie.
Motorul mai avea compresie buna doar pe 2 pistoane, au trebuit schimbate 8 din cele 16 supape ș.a.
M-a cam ars la buzunar dar acum motorul rupe asfaltul, ulei pare sa nu mai consume dar inca nu am facut prima mie.
Mi-am schibat si stilul de condus intrunul ceva mai agresiv caci daca lasi motorul sa traga mai mult singur (subturat) il strici sigur, incerc sa schimb in 3000 rpm sau mai mult, dar e mai dificil prin oras. La drum lung nu am menajat-o, am ajuns pana la 160 km/h, la 4200 rpm si mai putea nitel dar nu eram chiar singur in masina si cu o portiera care nu mai etanseaza bine aveam senzatia ca o pierd pe drum.

Dupa ce am reparat motorul am constatat ca m-a lasat ventilatia, am schibat carbunii la aeroterma acum vreun an si i-a papat (mi s-au vandut carbuni nepotriviti cred), de unde pot lua carbuni special pentru aeroterme si cu ce i-as putea inlocui daca nu gasesc (carbuni de electromotor, de alternator?) caci in magazine dau toti din umeri, un singur vanzator mi-a zis ca sunt speciali asa ca am mai cautat dar fara sorti de izbanda, nu adunce nimeni 2 bieti carbuni pe comanda.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR