Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Publicitate
  • dr_seby2000

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
invertor pot aduce si eu ca e loc in portbagaj)))
  • kokozula

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2009

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris: Intre timp a aparut o necesitate si apelez la ajutorul vostru: voi avea nevoie de un 220V (priza sau un invertor pentru masina), ca laptopul meu nu va rezista mai mult de 3 ore Embarassed


Poti folosi linistit curentul de la mine din atelier.
Am postat noua locatie pentru dyno aici --> https://www.clubopel.com/vie...p?p=652219#652219
  • cj79raa

  • Mesaje scrise: 1,027
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2009

  • Mesaj Privat
de azi sunt si eu remapat.
acum incep sa fiu invidios pe cei cu motoare care au de la 100cp in sus. eu de la 80 la 109, am simtit o schimbare majora a masinii. pai inainte puteam zice ca am un motor intr-o caroserie = masina, acum pot zice ca am si un pic de distractie Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
vitezele a 3-a si a 4-a sunt o placere, pana si la a 5-a simt o schimbare majora. m-am putut bucura, la intoarcerea spre casa de la cluj, 60 km, de noii caluti inhamati la masinuta mea, si m-am bucurat de ei tocmai pe noul "autoban ardelenesc" A3.
maiandrei, respectele mele, un profesionist. explica cu calm orice nelamurire ai avea.
am facut si testul dyno, cifrele nu stiu cat sunt de relevante, eu fiind primul care a beneficiat de el in noua locatie din cluj si ca urmare nu stiu cat de calibrat era. stock mi-a iesit 89 cp in loc de 80, iar dupa remapare mi-a iesit 116. deci in loc de 29cp promisi de EDS mi-au dat 27cp (probabil 2cp s-au pierdut pe via germanica-romania). cuplul insa a iesit mai bun decat cel promis. o sa pun si graficele in momentul in care mi le trimit baietii de la dyno.
de consum, din experienta celor 33.000km pe care ii am cu masinuta si cei 60km de dupa remapare pana acasa, pot sa spun ca e in scadere. o sa fac un calcul mai exact la urmatorul plin.
acum masinuta are 185.000km, si dupa diagnoza facuta de maiandrei, ea se afla in paremetrii.
inca o data multumesc maiandrei.
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
eu fac pe 24 decembrie 2009 1 an de cand sunt remapat la eds si sunt foarte multumit de masina dupa remapare

am stiker pe usile fata ,dar si pe hayon,si de cand am pus stikerele, masina merge mai bine ,nu stiu ce are dar e de bine Laughing
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Dupa 2 zile revin cu detaliile remapari.

Opel Vectra C cu motor de 1.9 cdti si 120 de cai din fabrica,280/nM cuplu, fara nici o modificare a dat urmatoarele rezultate la primul DYNO.


110,7 cai putere masurati la roata
137,6 cai putere estimati la motor
330,0 nM cuplu

Masina a primit un soft EDS, iar rezultatul este unul impresionant... ceea ce reiese din DYNO nr 2.

150,5 cai putere masurati la roata
183,7 cai putere estimati la motor
399,4 nM cuplu

Dyno 1 si 2 suprapuse.

S-au castigat 46,1 cai putere la motor si 69,4 nM cuplu.

Sincer nu am cuvinte, nu am ce sa explic se vede in grafice tot ce e de zis, rezultatele sunt mult mult peste asteptari , in treapta 2 daca accelezer brusc e neparat nevoie de ambele maini pe volan Smile tr3 si tr 4 iarasi nu am decat cuvinte de lauda Laughing tr 5 si 6 nu am avut unde sa ii dau inca dar o sa fac o plimare pe A3 sambata.

Multumesc MAIANDREI multumesc EDS. Asteptam stikerele.
  • GianyP

  • Mesaje scrise: 430
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Meriva 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2008

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:In perioada 6 noiembrie 2009 - 6 decembrie 2009 Oferta speciala de Mos Nicolae!
Reducere 15% pentru toate motoarele turboalimentate (turbodiesel sau benzinare turbo)
Astrfel, preturile sunt:

Diesel:
1.7 DTI - Y17DT - 98 CP si 215 Nm - 190 EUR
2.0 DTI - Y20DTH - 126 CP si 280 Nm - 215 EUR (inclusiv PSG16)
2.2 DTI - Y22DTR - 155 CP si 380 Nm - 215 EUR (inclusiv PSG16)
1.3 CDTI - Z13DT - 95 CP si 220 Nm - 215 EUR
1.7 CDTI - Z17DTL - 109 CP si 230 Nm - 235 EUR (250 EUR pentru Astra G)
1.7 CDTI - Z17DTH - 130 CP si 300 Nm - 235 EUR
1.9 CDTI - Z19DTL si Z19DT - 160 CP si 380 Nm - 255 EUR
1.9 CDTI - Z19DTJ si Z19DTH - 200 CP si 430 Nm - 255 EUR
2.0 CDTI - Z20DMH - 185 CP si 380 Nm - 255 EUR
3.0 CDTI - Y30DT - 210 CP si 450 Nm - 275 EUR
3.0 CDTI - Z30DT - 220 CP si 450 Nm - 275 EUR

Benzina Turbo:
1.6 Turbo - Z16LET, Z16LEL, Z16LER - 225 CP si 330 Nm - 275 EUR
2.0 Turbo - Z20LEL - 220 CP si 320 Nm - 275 EUR
2.0 Turbo - Z20LER - 237 CP si 340 Nm - 275 EUR
2.0 Turbo - Z20LET - 237 CP si 340 Nm - 275 EUR
2.0 Turbo Vectra C - Z20NET - 215 CP si 330 Nm - 275 EUR
2.0 Turbo OPC - Z20LEH - 275 CP si 430 Nm - 320 EUR
2.0 Turbo GT - Z20NHH - 310 CP si 450 Nm - 380 EUR
2.8 Turbo OPC - Z28NEH, Z28NET, Z28NEL - 300 CP si 500 Nm - 380 EUR

Atentie! Aceste preturi sunt valabile doar pentru membrii ClubOpel.com si doar cu instalare sticker EDS!
Inscrierea se face in acest topic.

maiandrei - 0722.238.381, maiandrei pe yms
mikki - 0722.762.448, eco_mihai pe yms
Nicu (Arad) - 0742.097.605
Raspunsuri la intrebari frecvente gasiti pe www.gmtuning.ro


Dar ptr. Y22DTH cum este pe Omega nu se poate face remapare? In lista vad numai Y22DTR. Si ce inseamna PSG 16 ? Multumesc ptr. raspuns.
  • cj79raa

  • Mesaje scrise: 1,027
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2009

  • Mesaj Privat
revin si eu cu graficele oficiale:
70,3 cai putere masurati la roata
89,1 cai putere estimati la motor
201,0 nM cuplu

Pe urma a fost remapata, masina primind un soft EDS. Rezultatul a fost:
92,9 cai putere masurati la roata
116,0 cai putere estimati la motor
279,2 nM cuplu

si aici diferenta dintre cele 2:

si o poza in sarcina maxima Wink

  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
GianyP a scris:
Dar ptr. Y22DTH cum este pe Omega nu se poate face remapare? In lista vad numai Y22DTR. Si ce inseamna PSG 16 ? Multumesc ptr. raspuns.


Se poate face remapare si ptr. Y22DTH, pretul fiind identic cu cel ptr. Y22DTR.
PSG16 reprezinta ECU motor montat direct pe pompa de injectie VP44 la motoarele Y20DTH si Y22DTR - Vectra-C si Signum.
  • deleted-12027

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Am profitat si eu de venirea lui maiandrei La Cluj si de reducerea de mos si am facut o remapare la vectra mea cu motor Y20DTH. Am sa prezint in continuare cateva date tehnice legate de remapare si ulterior cateva impresii.
Asadar este vorba de motorul Y20DTH cu 101 cai si 230 Nm declarati de producator.
La prima testare cu softul original, Dyno a spus ca masina are:
82,2 cai putere masurati la roata;
102,9 cai putere estimati la motor;
252,4 nM cuplu.


Pe urma masina a primit un soft EDS, iar dupa remapare Dyno a spus asa:
100,3 cai putere masurati la roata;
123,0 cai putere estimati la motor;
334,3 nM cuplu.


Avand in vedere ca a trecut ceva vreme de cand a fost schimbat filtrul de aer (aprox 9500 km) s-a mai facut o testare fara filtrul de aer constatandu-se ca acesta era destul de imbacsit. Noile rezultate au fost:
101,4 cai putere masurati la roata;
124,6 cai putere estimati la motor;
341,9 nM cuplu.


Grafice suprapuse :
- soft original + soft EDS cu filtrul de aer imbacsit


- soft original + soft EDS cu filtrul de aer imbacsit + soft EDS fara filtru aer
, unde negru - soft original, rosu - soft EDS + filtru aer imbacsit, albastru - soft EDS fara filtru aer.

Am sa adaug si doua imagini cu masina pe dyno, una in care asteapta cuminte scrierea noului soft si una in care se munceste sa arate ce poate. ,
Dupa cum se vede din datele prezentate mai sus, puterea a ajuns in jurul valorii de 125 cai, iar cuplu a crescut uimitor de mult pana spre 340 Nm, lucru ce m-a facut sa am oarecare nelinisti legate de cutia de viteze, dar dupa cateva discutii cu oameni mai bine informati in acest domeniu am decis sa nu ma mai stresez.
O singura nelamurire mai am ... stie cineva care se pricepe mai bine de ce dupa 4200 rpm, graficul cu softul EDS intersecteaza si pe urma coboara usor sub graficul cu softul original? Ca am vazut ca la ceilalti colegi graficul cu soft urmeaza aproximativ graficul original dar la o putere mai mare. E drept ca amandoi au motoare CDTI iar al meu e DTI, dar nu stiu daca asta e singura explicatie. Orice comentariu avizat legat de acest lucru e binevenit, si daca mai are cineva un grafic de la dyno pentru Y20DTH il rog sa posteze aici pentru a putea face comparatie. Oricum in maxim 2 saptamani urmeaza sa-i fac revizia si pe urma intentionez sa mai fac o testare pe Dyno, pentru ca sunt curios sa vad cu cat influenteaza puterea motorului schimbul de ulei si filtre.
Si acum impresiile :
Dupa remapare, hop-top repede pe nou inaugurata A3 sa vedem cum se comporta masinuta. Foarte placut impresionat, motorul e acum mult mult mai nervos. Urca mult mai repede in ture si dispune de un cuplu marit si continuu de la o turatie mult mai joasa. Urca extrem de repede pana la viteze de 150-160km/h. Recunosc ca mi-a trebuit un pic de timp sa ma obisnuiesc cu noua dinamica a masinii si recunosc ca mi-a placut sa fac acest lucru. Dar cum mersul pe autostrada, mai ales in conditiile in care noua autostrada inca nu e prea circulata, se face la o viteza relativ constanta, nu am reusit sa-mi dau seama de adevaratul potential al masinii, oricum EDS primeste un plus pentru noul comportament al masinii.
A urmat testarea in traficul clujean, unde s-a inregistrat o imbunatatire majora a comportamentului masinii la mersul in trafic aglomerat, disparand senzatia de motor lenes la plecarile rapide de pe loc sau la fortarea vreunei intersectii, etc (manevre obisnuite in trafic aglomerat). EDS primeste si aici un plus pentru imbunatatirile majore aduse comportamentului motorului Y20DTH.
Joi seara am avut de facut un drum la Sibiu, cu intoarcere vineri dupa-masa, drum pe care il fac foarte des si unde cunosc foarte bine comportamentul masinii. Ei da ... aici isi arata cu adevarat coltii softul EDS ... de fapt pentru asta am si apelat la remapare, dorind un comportament mai bun pe aglomeratele drumuri nationale (si europene), printre nenumarate camioane si alte autoturisme. Aici EDS primeste fara nici o retinere 2 plusuri mari si grase. Y20DTH-ul se arunca acum in depasiri (ajutat fiind de noul cuplu mult imbunatatit) parca cu ciuda ca am intarziat atat sa-i fac remaparea. La traficul existent pe aceste drumuri, cu multe depasiri ... in special camioane, cand din contrasens sunt putine brese in trafic in care poti efectua depasirea, si cand depasirea trebuie facuta foarte rapid ... pot sa spun ca nu imi mai recunosc deloc masina ... imbunatatirea e atat de mare incat pot sa zic ca am un nou motor sub capota. Tot drumul de la Cluj la Sibiu l-am facut cu o expresie de genul Very Happy pe fata. Vineri la intoarcerea spre Cluj la fel Very Happy . Dar trebuie sa am grija sa nu exagerez pentru ca se stie ca excesul dauneaza grav sanatatii.
Despre consum inca nu pot sa exprim o parere pertinenta, pentru ca in nici un caz in aceste cateva zile care au trecut de la remapare nu mi-am pastrat acelasi stil de condus ca inainte. Sa mai treaca ceva timp, sa ma obisnuiesc cu noul motor (a se citi: sa nu o mai calc una intruna) si pe urma o sa pot emite ceva pareri legate de consum.
Oricum pana acuma cu patru plusuri acumulate de EDS ma declar multumit si sunt bucuros ca am ales sa fac aceasta schimbare.
Sper ca in viitor sa nu apara ceva probleme de fiabilitate. Oricum am sa revin periodic sa va tin la curent cu comportamentul masinii pe masura ce se vor acumula km.
Salutari tuturor.
  • cj79raa

  • Mesaje scrise: 1,027
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2009

  • Mesaj Privat
poate ca sunt un pic off topic, dar ma risc.
70,3 cai putere masurati la roata, 89,1 cai putere estimati la motor sunt valorile stokc.
initial cand am vazut valorile care mi-au iesit la dyno am crezut ca e bai cu dyno. dupa ce am vazut si rezultatul lui gonzales, tind sa cred ca e in regula. oare se poate ca o masina, care din fabrica zice ca trebuie sa aiba 80cp, sa aiba 89,1cp? plus ca mai are si 185.000km.
am observat ca cdti-urile s-au comportat mult mai bine decat dti-urile, in sensul ca au dat niste valori mai mari decat cele date de fabricant.
si inca o lamurire as vrea: cei 80cp promisi de constructor sunt la motor sau la roata? adica sa ma bucur ca am 89 in loc de 80 sau sa ma intristez ca am 70,3 in loc de 80?
multumesc.
  • cj79raa

  • Mesaje scrise: 1,027
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2009

  • Mesaj Privat
poate ca sunt un pic off topic, dar ma risc.
70,3 cai putere masurati la roata, 89,1 cai putere estimati la motor sunt valorile stokc.
initial cand am vazut valorile care mi-au iesit la dyno am crezut ca e bai cu dyno. dupa ce am vazut si rezultatul lui gonzales, tind sa cred ca e in regula. oare se poate ca o masina, care din fabrica zice ca trebuie sa aiba 80cp, sa aiba 89,1cp? plus ca mai are si 185.000km.
am observat ca cdti-urile s-au comportat mult mai bine decat dti-urile, in sensul ca au dat niste valori mai mari decat cele date de fabricant.
si inca o lamurire as vrea: cei 80cp promisi de constructor sunt la motor sau la roata? adica sa ma bucur ca am 89 in loc de 80 sau sa ma intristez ca am 70,3 in loc de 80?
multumesc.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Cai dati de producator sunt la motor motor.
  • bogdan3l

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1.4XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Importante nu sunt cifrele ci felul in care simti masina. Personal sunt de parere ca rezultatele nu sunt corecte insa te ajuta sa iti faci o idee. Un stand dinamometric cu precizie de laborator costa in jur de 4-500.000E si din cate stiu eu sunt decat 2 in tara. Unul la RAR-ul din Voluntari si unul la catedra de A.R din Politehnica de la Bucuresti.
Daca esti multumit de aportul de putere pe care ti l-a adus remaparea nu iti mai bate capul cu cifre pentru ca ai facut o investitie buna.
  • bogdan3l

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1.4XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Importante nu sunt cifrele ci felul in care simti masina. Personal sunt de parere ca rezultatele nu sunt corecte insa te ajuta sa iti faci o idee. Un stand dinamometric cu precizie de laborator costa in jur de 4-500.000E si din cate stiu eu sunt decat 2 in tara. Unul la RAR-ul din Voluntari si unul la catedra de A.R din Politehnica de la Bucuresti.
Daca esti multumit de aportul de putere pe care ti l-a adus remaparea nu iti mai bate capul cu cifre pentru ca ai facut o investitie buna.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Corecta 100% nu pot fi asta e clar poti pune o marja de eroare de 5 cai putere +,- .
Din 5 masini care am facut DYNO la unele a dat cu plus la unele cu minus fat de stoc deci tin sa cred ca eroarea e mica.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Corecta 100% nu pot fi asta e clar poti pune o marja de eroare de 5 cai putere +,- .
Din 5 masini care am facut DYNO la unele a dat cu plus la unele cu minus fat de stoc deci tin sa cred ca eroarea e mica.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Corecta 100% nu pot fi asta e clar poti pune o marja de eroare de 5 cai putere +,- .
Din 5 masini care am facut DYNO la unele a dat cu plus la unele cu minus fat de stoc deci tin sa cred ca eroarea e mica.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Corecta 100% nu pot fi asta e clar poti pune o marja de eroare de 5 cai putere +,- .
Din 5 masini care am facut DYNO la unele a dat cu plus la unele cu minus fat de stoc deci tin sa cred ca eroarea e mica.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Corecta 100% nu pot fi asta e clar poti pune o marja de eroare de 5 cai putere +,- .
Din 5 masini care am facut DYNO la unele a dat cu plus la unele cu minus fat de stoc deci tin sa cred ca eroarea e mica.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Corecta 100% nu pot fi asta e clar poti pune o marja de eroare de 5 cai putere +,- .
Din 5 masini care am facut DYNO la unele a dat cu plus la unele cu minus fat de stoc deci tin sa cred ca eroarea e mica.
  1. Home
  2. Publicitate

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR