Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • bbk93

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salut forumisti , sunt detinatorul unui Astra G z16se, fabricat 11.2001 , si am o problema incepand chiar de azi. cum eu sunt paralel cu mecanica , pana sa ajung la un mecanic sau service vreau sa aud o parere... cand iau viraj maxim , indiferent stanga sau dreapta , se aude un zgomot puternic la roata din dreapta, dar dintr-odata... mi-a mai facut acum cateva zile dar nu am bagat de seama, am zis ca am prins vreo piatra si mi-a sarit acolo in aparatoare.. insa azi s-a ingrosat gluma.. nu stiu de la ce ar putea fi.. eu m-am uitat si sub ea la roata si pare totul in regula.. credeti-ma mi-e frica sa mai plec cu ea si la serviciu , desi sunt doar 7 km pana la firma.. in trafic se comporta perfect , nu aud niciun zgomot, nicio bataie... in schimb daca virez maxim , indiferent stanga/dreapta , pe loc/in mers , se aude ceva al naibii de urat la roata din dreapta.. multumesc si o seara placuta sa aveti !
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Posibil cap planetara?
  • fastohandle

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Vezi daca exista diferente in doua situatii : cand pleci usor de pe loc cu rotile virate si cand pleci mai in forta.
Daca la plecarea linistita se aude ca un scrijelit metalic iar la plecarea in forta scrijelitul asta metalic e insotit si de pocnituri puternice atunci e sigur capul planetarei.
Eu am avut aceleasi simtome si am mai mers 2-3k numai ca la plecarea de pe loc cu rotile virate incercam sa plec cat mai incet.
Am schimbat capul planetara cu unul Ruville pret f bun si de atunci nu mai sunt probleme.
  • bbk93