Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • robert_luk

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Uleiul impreuna cu filtrele au fost schimbate recent, acum o saptamana. Am folosit ULEI GM 5W30 DEXOS2. Resoftarea e facuta sigur, ca am vb cu taatal meu, initial el a fost primul cu ea la reprezentanta, si l-am intrebat si a zis ca au cerut CARRPASUL. Deci varianta cu resoftarea o excludem.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:Fenomenul asta cu stins becul de ulei dupa 5 sec la rece l-am mai intalnit la motoarele de 1,7 de pe astra g. Au mers asa mult si bine. Imi aduc aminte ca la sevice au zic ca se scurge uleiul din pompa(o supapa cu probleme- nu stiu daca exista asa ceva;cunoscatorii sa ne lamureasca.) Cert este ca nu s-a intamplat nimic la motor. Dar, repet, se intampla doar la rece. La cald nu erau probleme: se atingea becul imediat.

Nu e dupa 5 sec asa cum zici tu, ci dupa 3-3,5sec. Si asa e d.pd.v constructiv, sonda de ulei e prea sus pe circuit si se amorseaza mai greu (si se stinge becul unpic mai tarziu).
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Atunci ramane sa se masoare presiunea uleiului si daca intr-adevar e scazuta trebuie identificata cauza si daca s-au produs deja ceva daune prin motor. Sfatul meu este sa eviti sa mai mergi cu ea pana nu afli sigur despre ce e vorba.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Nu e dupa 5 sec asa cum zici tu, ci dupa 3-3,5sec. Si asa e d.pd.v constructiv, sonda de ulei e prea sus pe circuit si se amorseaza mai greu (si se stinge becul unpic mai tarziu).


Nu vorbesc de o masina: de o flota intreaga si nu faceau toate la fel. La unele dura si mai mult de 5 secunde, la altele se stingea imediat. Stiu ce spun, nu-ti fa atatea griji.
Dar parte asta cu "hai sa contrazicem", e pe langa subiect.
Daca te pricepi, spune-ne daca ce au zis mecanicii cu supapa din pompa/circuitul pompei e adevarat. Ca se scurge din pompa uleiul si dureaza pana se ridica preaiunea. Ca eu chiar nu stiu.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Depinde si de filtrul de ulei, eu sunt patit. Am pus ceva gen ,,Japan Parts,, facut prin Japonia pentru masina mea, doua zile a mers corect motorul martorul de ulei se stingea la 3-3,5sec apoi in cateva zile am ajuns sa se stinga becul la ulei si dupa 10-12secunde. Partea proasta ca tot dupa 10-12sec motorul isi schimba sunetul ceea ce indica ca tot atunci ajungea si uleiul sus in chiulasa. L-am schimbat cu unul MANN si imediat am reintrat in normal.

Eu sa fiu in situatia colegului care a deschis topicul, mai intai as asculta motorul dimineata la prima cheie. Daca suna ca intotdeauna, atunci as pune un manometru de presiune ulei si asa cum spunea cineva aici trebuie sa ai minim 2bar presiune la relanti pentru un turbodiesel. Daca e mai putin, demontat baie pentru verificat pompa ulei, eventual estimat pagube aparute in urma unei functionari defectoase a pompei de ulei (daca asta e). Si mai departe, demontat motor partea de jos, masurat piese si comparat cu cotele originale, apoi luata o decizie cinstita raportat la cat mai tine clientul masina si cat vrea sa investeasca in reparatia motorului, eventual schimbarea lui cu unul SH daca pagubele sunt majore.

L.E
In legatura cui flota de masini cu motor ISUZU 1.7 unde la unele se stingea becul de ulei mai tarziu : la acelea nivelul de ulei era sub maxim pe joja, asadar la acele motoare cu cat uleiul e mai jos pe joja cu atat becul de ulei se va stinge mai tarziu. Valabil si la mine, daca lipsesc 200ml, becul se stinge dimineata la 4,5-5sec. Altfel, se stinge dupa 3-3,5sec daca uleiul e la maxim pe joja.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa se sperie,pana nu face update-ul de soft,acel mesaj va apare mereu...
Cei din service-uri cauta sa-l atraga in cursa poate...
Si la mine aparea acest mesaj si dupa update nu a mai aparut.
Asta daca intradevar ti-au efectuat update-ul,poti verifica foarte usor acest lucru.
Daca apare si dupa update, atunci efectueaza verificarile mentionate de colegi.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:
ahappyuser a scris:Nu e dupa 5 sec asa cum zici tu, ci dupa 3-3,5sec. Si asa e d.pd.v constructiv, sonda de ulei e prea sus pe circuit si se amorseaza mai greu (si se stinge becul unpic mai tarziu).

Daca te pricepi, spune-ne daca ce au zis mecanicii cu supapa din pompa/circuitul pompei e adevarat. Ca se scurge din pompa uleiul si dureaza pana se ridica preaiunea. Ca eu chiar nu stiu.

Circuitul de ulei nu este unul sub presiune, uleiul se scurge liber in baie folosind gravitatia. Daca masina sta mai mult uleiul revine in baie dar mai ramane ceva ulei pe suprafetele cilindrilor sau sus in chiulasa pe pastile/tacheti/arbore cotit. La prima cheie, pompa reface presiunea de ulei in motor, la ISUZU 1.7 EURO2,3,4 sonda e montata la cucu-bau sus in motor, circuitul de amorsare e mai lung d.p.d.v constructiv filtul si termoflot iar sonda se amorseaza mai greu. Asta nu inseamna ca cilindrii motor nu primesc ulei de motor imediat, doar ca pana urca sus uleiul de motor in chiulasa arborele si pastilele/tachetii pentru cateva secunde au o ungere pasiva ma refer aici la uleiul de motor ramas pe piese de la ultima pornire. Colegul nostru @mecaNIK a facut la un moment dat o comparatie (cu poze) intre motorul de ISUZU 1.7 dti si cel de Renault 1.5dci si a explicat acest aspect cu ungerea d.p.d.v contructiv la ambele motoare, unde cel de Isuzu avea deficienta asta cu cele cateva secunde pana se stingea becul de ulei si ajungea (unpic mai tarziu) uleiul de motor sus in chiulasa.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut, vad ca mai multi colegi au facut afirmatia ca presiunea la ulei la ralanti la 90 grade trebuie sa fie min. 2 bari. Sunt interesat de acest subiect pentru ca si eu am avut aceasta problema de 2 ori cu OIL PRESSURE LOW- STOP ENGINE pînã sã îi fac up-date-ul de soft, e vorba de INSIGNIA cdti 130 cp 2009. Dupã up-date gratuit, masina avusese rechemare, nu a mai aparut problema. La masurare presiune ulei au gasit bãieții de la EDS urmãtoarele valori: 1,8 bari la ralanti, 3 bari la 2000 rpm, 4 la 3000 si 6 bari la 4000. Cei de la EDS mi-au spus ca e ok. Ulei si filtru schimbat inainte de masurare ( GM 5w-30 si filtru MANN).
Voi spuneti ca trebuie sa fie la ralanti min. 2 bari, studiati un pic acest link cu sursa GM si spuneti-mi de unde stiti ca presiunea la ralanti trebuie sa fie min. 2 bari. Nu contrazic pe nimeni ci vreau doar sa stiu daca 1,8 bari e ok.

http://e-automobile.ro/cate...ungere-ulei-pompa
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Este corect ce spun si cei de la EDS , presiunea minima se poate situa intre 1,5 si 2 bar. Motoarele la care am gasit low pressure mai aveau doar 0.5 bar presiune de ulei. De asta insist cu masurarea presiunii de ulei la toate masinile care avut mesajul de avertizare din bord.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Ok. Deci pot sa stau linistit atunci? Ms.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Mai mult decat linistit...
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Ms baieti. Oricum as vrea dupa 10.000 km sa trec pe Castrol Edge titanium fst dexos 2 sau Motul 8100 x clean dexos 2 (ambele 5w-40), mi se pare mai zgomotos motorul cu ulei GM comparativ cu Mobil1 esp formula care îl pusesem asta toamna cand am cumparat-o, dar nu avea norma dexos 2 si am zis ca el o fi fost de vina. Însa nu uleiul a fost cauza, aparându-mi mesajul a doua zi la pornire si cu ulei GM. Si mecanicul de la EDS a observat cand am schimbat uleiul ca e mai zgomotos cu GM. Si de curiozitate îi voi verifica din nou presiunea la ulei, pentru 50 lei nu merita sa risc nimic.
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Mergi pe Motul.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@[editat],zi-mi te rog frumos ai intalnit defectiunea asta doar la motorul de 2 l sau si la 1,7 ?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Doar la 2 l.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc,vreau sa-mi schimb h-ul cu un j,stau pe ganduri la motorizare.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
1.7 e ok.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Marius: exista o cauza pt care se "topesc" cuzinetii la a20dth?
Sau o concluzie trasa de tine?
Nici nu mai stii ce sa faci: fugi de 1,7 ca are cutie M32 si te uiti la 2,0 care are cutie buna(F40) , dar pica motorul.

Poate, celor car vrem sa facem update la masina, ne faci alegerea mai usoara.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Model perfect cred ca nu exista la niciun brand. Oare din peste 600.000 de Insignia o pica motorul chiar la a ta sau la a mea? Nu te speria atat, eu ii voi verifica presiunea la ulei la fiecare schimb. Si daca va fi cazul ii voi schimba pompa de ulei care se pare ca ar fi cauza problemei cu ungerea. Si cu cutia M32 nu inteleg ce e, eu am DTJ-ul cu M32 si mi se pare f.ok. Totul depinde de cum a fost intretinuta si exploatata masina, sunt convins. Bafta.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Daca se face schimbul de ulei la timp eu zic ca nu se intampla nimic! Ce-l mai bine ar fi sa se schimbe uleiul la 10.000 km
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR