Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • tamino

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2002 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Recent achizitionat masina (Frontera 2002, Y22DTH, LIMITED LWB), am descoperit o problema la transmisie: in momentul cand franez de la 50 la ora (dupa o accelerare progresiva) se simte o smucitura si chiar se aude un zgomot de zmucit, undeva pe la 40 la ora. Am eu impresia daca nu gresesc ca e vorba de treapta de viteza 3; este ca si cum ar iesii fortat din treapta de viteza. Ma poate indruma cineva, a mai patit asa ceva? Ma gandesc sa schimb uleiul si filtrul de ulei din cutie, si toata operatiunea asta ma ajunge undeva la 350 Euro (200E este numai filtrul). Nu stiu ce sa fac, daca trebuie sa schimb cutia nu as mai investi in ea aiurea...
Daca se discuta deja despre probleme asemanatoare, rog putina indulgenta, sunt nou si nu am gasit locul inca.
Skip ads

  • zarra68

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Ai gasit problema?
  • tamino

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2002 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Da, blocul de electrovalve din cutie are o supapa dereglata. Evident ca nimeni nu se apuca sa o schimbe deeoarece necesita si un reglaj special asa ca trebuie sa gasesc tot blocul complet fie el si sh. In Timisoara am gasit un service de automate (doi arabi) care mananca pe paine cutiile automate si au pret bun la ulei si filtre, din pacate piese pentru a mea nu au.
  • lukari

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Buna,
Ai reusit sa rezolvi problema? Ceva asemannator se intampla si la mine!
Skip ads

  • bob_bob

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
salut. mai cauta filtru ptr cutie. e imposibil sa coste 200 euro.
  • lukari

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salutari si La Multi Ani!
Dupa "lupte seculare" in Timisoara, la service-ul de cutii automate, bineinteles fara rezultate, doar timp pierdut (ma abtin de la alte comentarii fara rost privind serviciile lor), am ajuns in Arad la firma Mercom. Acolo, am rezolvat problema: am schimbat solenoidul de la viteza 2-3 si acum totul e ok. Din nefericire pentru partea financiara, pe langa acesta s-au mai costatat si alte nereguli pe care le-am remediat/schimbat: cuzinet pompa de ulei, banda franare spate, toate garniturile plus uleiul.
Pe aceasta cale le recomand tuturor posesorilor de cutii automate sa fie atenti cu intretinerea lor, deoarece lipsa de revizii periodice, in special schimbul de ulei (aprox. 40.000 Km pentru un rulaj normal), duce la probleme de acest gen.Tot aici recomand cu caldura service-ul din Arad, care repara doar cutii automate, doar ca, in momentul cand ajungeti la acest stadiu, sa va inarmati cu multa rabdare si bani suplimentari pentru problemele neprevazute.
Sper ca nu v-am plictisit, va doresc un an cat mai bun, fara evenimente neplacute!
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
uleiul din cutie, kiar si cutia se verifica astfel:

se tine ferm apasata pedala de frana cu piciorul stang, se introduce schimbatorul in treapta D, si se calca acceleratia la maxim. (frana ferm calcata cu stangul)
daca turatia nu depaseste 2200-2300, uleiul si cutia sunt ok!
daca turatia sare de 2400 atunci trebuie verificat uleiul, filtrul...
TESTUL SE FACE DOAR 4-5 SECUNDE MAXIM!
  • alinvectrabraila

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
kriu a scris:uleiul din cutie, kiar si cutia se verifica astfel:

se tine ferm apasata pedala de frana cu piciorul stang, se introduce schimbatorul in treapta D, si se calca acceleratia la maxim. (frana ferm calcata cu stangul)
daca turatia nu depaseste 2200-2300, uleiul si cutia sunt ok!
daca turatia sare de 2400 atunci trebuie verificat uleiul, filtrul...
TESTUL SE FACE DOAR 4-5 SECUNDE MAXIM!


Am facut acest test si e ok. Nu depaseste 2200. Asta insemna ce cutia mea e ok ? Am un vectra c din 2003 motor 2.2 dti, cutie automata. .... si totusi dupa 15- 20 de km imi smuceste tare. Oare se fie din calculator, sau vre-un senzor?
  • tamino

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2002 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Dupa ani si ani. In final am schimbat blocul de valve (asta prin 2010, evident). Masina merge si in ziua de azi fara probleme, dar reparatia la momentul respectiv ma costase undeva la 1000 Euro..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR