Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Este un topic pe tremurat. Si eu am problema asta. Am gasit o bucsa la bratul bascula rupta si tripoda de la planetara pe dreapta. Am schimbat planetara si bucsa mare de la bascula stanga si s-a imbunatatit situatia dar nu total. Un coleg a spus ca a rezolvat problema schimband discurile de frana pe fata. Tremuratul asta este o problema la multe Insignii vad si poate unii nici nu au bagat de seama. Dupa ce trec de 140 ingheata pe sosea, nu mai are tremurat.
Skip ads

  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Buzatu Geo a scris:Salut alre, nu imi palpaie la fiecare pornire ci doar la pornirea la rece adica daca pornesc dimineata dupa ce masina a stat parcata o noapte, apoi daca mai pornesc la o ora sau doua nu mai apare, oricum voi merge si voi verifica de urgenta presiunea ueiului.


Asa sa faci, verifica presiunea la ulei URGENT. E posibil pompa sa nu se amorseze dimineata cand e rece, oringul ala blestemat e intarit si nu mai etanseaza pe baia de ulei. Oricum, chiar daca presiunea o vei avea peste 1,5 bari, schimba urgent acel oring. In timp vei, putea avea probleme mari datorita lipsei de presiune la pornirea la rece.
  • Buzatu Geo

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Ideea este ca am intrebat cred ca vreo 10 mecanici si toti mi-au spus ca este ceva normal, nu am cunostinte in domeniul mecanicii auto asa ca am luat de buna, plus ca masina nu da nici un semn(motorul suna bine,trage foarte bine, pe tester erori 0), am fost uimit cand ma oprit cineva in petrom si ma intrebat daca nu am avut probleme cu motorul si de atunci am inceput sa citesc aici.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
ionut ciobanu a scris:Este un topic pe tremurat. Si eu am problema asta. Am gasit o bucsa la bratul bascula rupta si tripoda de la planetara pe dreapta. Am schimbat planetara si bucsa mare de la bascula stanga si s-a imbunatatit situatia dar nu total. Un coleg a spus ca a rezolvat problema schimband discurile de frana pe fata. Tremuratul asta este o problema la multe Insignii vad si poate unii nici nu au bagat de seama. Dupa ce trec de 140 ingheata pe sosea, nu mai are tremurat.


Am patit si eu asa in concediu in vara asta. Tot pe la 130 km/ora incepea sa tremure. Insa la mine, este de la sosea. Caci nu pe toate drumurile face asa, ci doar uneori pe anumite portiuni de drumuri cu denivelari foarte mici sau sosele de beton. Si in franare mai puternica de la 140, facea ca dracu in volan, credeam ca s-au ovalizat discurile, insa daca autostrada era lina nu mai avea niciun tremurat. Denivelarile mici se simt la viteze mari, mai ales pe rotile de la 18 inch in sus.
Skip ads

  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Buzatu Geo a scris:Ideea este ca am intrebat cred ca vreo 10 mecanici si toti mi-au spus ca este ceva normal, nu am cunostinte in domeniul mecanicii auto asa ca am luat de buna, plus ca masina nu da nici un semn(motorul suna bine,trage foarte bine, pe tester erori 0), am fost uimit cand ma oprit cineva in petrom si ma intrebat daca nu am avut probleme cu motorul si de atunci am inceput sa citesc aici.


Din pacate niciunul din cei 10 mecanici nu stiau de problema asta a Insigniei. Acea problema nu da eroare in bord decat cand motorul e dus de tot, din pacate. Ti-a masurat presiunea la ulei vre-unul din cei 10 mecanici? Daca nu, cauta alt mecanic care a mai vazut Insignia sau e bine informat. Desi e o chestie elementara, zic eu, ca un mecanic sa masoare presiunea la ulei, la o masina careia in palpaie becul la ulei. Este posibil la cald sa ai presiune ok, si asta te va duce in ceata, problema ta este la ponirea la rece, deci mai mult ca sigur oringul este de vina pentru asta.

Colegul @ionut ciobanu a avut problema cu amorsarea pompei la rece si el, astfel m-a determinat si pe mine sa schimb preventiv acel oring de la pompa.


Ultima modificare facuta de eddy andrei la Mar 17 Nov, 2015 2:16 pm, modificat de 2 ori in total
  • Buzatu Geo

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2015

  • Mesaj Privat
M-am mai interesat si eu na nu mi sa parut chiar normal si unii spun ca e normal ca na pana urca uleiul la deal si ajunge la senzor dureaza umpic ca na in diminetile mai reci uleiul e mai vascos, mai ales ca ceea ce spuneau ei coincidea cu ce mi se intampla mie, de exemplu vara cand era cald si frumos nu se aprindea nimic.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Nu sunt mecanic, dar sa spui asa ceva, ca pana urca presiunea e normal sa palpaie mi se pare o idiotenie.
  • Buzatu Geo

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Nici eu nu sunt mecanic nu am nici macar prea multe cunostinte, dar mia cam crescut tensiunea vazand cam ce probleme apar, trebuie neaparat sa ajung pana in service pentru a masura presiunea. Stie cineva cam cum se masoara presiunea ? nu ca m-as apuca eu dar vazand ca mecanicii nu stiu macar le spun sau daca cunoaste cineva in Iasi vreun service bun care sa stie, as fi recunoscator.
Skip ads

  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Foarte simplu si banal se masoara presiunea. Senzorul de presiune este in partea dinspre habitaclu a motorului la mijloc si mai jos. Se desfileteaza cand se mai raceste un pic, caci frige ca naiba altfel. Dupa care se infileteaza o mufa cu furtun cu un manometru in capat, orice service normal trebuie sa aiba o trusa de masurare presiune ulei, mufele sunt diferite in functie de motoare si marci auto. Apoi pornesti motorul, accelerezi sa se reincalzeasca la 80-90 de grade si incepi sa verifici manometrul. Daca la cald la ralanti(7-800 turatii) ai intre 1,5-2 bari e presiunea standard, eu am 1,8 bari. E nevoie de 2 persoane, una va sta in masina si va accelera, pentru a masura la 2000 turatii, 3000 4500 etc. Presiunea in accelerare ajunge la 5-6 bari. Cam asta este, costa 50 lei. Daca sunt mecanici care nu stiu sa faca asta, aia nu sunt mecanici...Mergi la un service Opel sau un service multimarca mare. Nu se poate sa nu gasesti intr-un oras atat de mare precum Iasi-ul.
Vad ca ai reprezentanta in com. Letcani, Ande Motors. Intra pe andemotors.ro
  • Buzatu Geo

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Mersi frumos , revin spre finalul saptamanii cu detalii sper sa nu fie probleme mari adica cuzineti sau arbore voi verifica aceasta presiune si preventiv si aceasta garnitura o voi schimba.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Da, am avut si de cand am schimbat semeringul s-a rezolvat si am facut si km destui vreo 40 de mii. Daca nu gaseste in Iasi sa ma contacteze pe privat si il pun in legatura cu fostul sef de la reprezentanta opel care a fost la Bacau si rezolva problema, dar in Bacau.
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Eddy andrei ,multumesc pt sfaturi,astept ziua de joi sa vad si cum se prezintã motorul prin interior, sunt tare curios!
Skip ads

  • RecoTech

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Noi avem parc de DEZMEMBRARI si atelier de reconditionari motoare si intr.adevar, am avut cateva motoare sh întoarse in garantie. Am descoperit problema de fabricație care consta in întãrirea garniturii situatã intre pompa de ului si baia de ulei, care are si funcție de sorb. Cu timpul garnitura se întãrește si își micșoreazã dimensiunea, astfel ca pompa de ulei trage aer. Rãmânând fara ungere pe palier, blocul motor este uzat de cuzinetii care se lipesc de palier. Noi rezolvam problema cu un aparat de strungarie in coordonate si oferim garantie 1 an fara limita de km. Ne gãsiți dupa numele userului
  • Buzatu Geo

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salut astazi am reusit sa ajung in reprezentanta Opel pentru o verificare a presiunii, dupa verificare mi-a spus ca am preisunea 1.5 la relanti si 3.5-4.0 in sarcina, a spus ca e bine si nu prea si ar trebui sa schimb pompa de ulei zicand ca stie de acel oring doar ca nu crede ca doar el este de vina ci si pompa de pe aceste modele.Si ma gandesc serios sa schimb pompa sa vad ori noua ori la mana a doua depinde ce gasesc.
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat acel orig, si era mult mai rigid decat cel nou,ramane de vazut cum o sa se comporte in continuare.
Eu unul nu ti-as recomanda o pompa sh, pt ca nu sti ce cumperi.
  • Buzatu Geo

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Am gasit pompa de ulei Pieberg( cik cel care face aceste pompe ptr GM) la 1000 si cva de lei cu garantie tot ce trebuie, SH ma tem sa nu faca aceiasi problema si in fond sa nu rezolv nimic ci sa am mai multa bataie de cap.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
E un pret super 1000 lei noua, Pierburg neaparat si oringul nou. Pompa e pusa in miscare de arborele cotit, nu se poate bloca, iar de pompe rupte, distruse, nu am auzit in veci la nicio masina. Un mecanic bun iti poate explica cum functioneaza pompa de ulei si vei intelege ca nu poate sa fie pompa de vina pentru presiunea scazuta. Daca vrei sa o schimbi, nu are de ce sa fie rau, doar ca arunci niste bani...Ai ajuns la timp, la 1,5 bari motorul nu trebuie sa fie afectat. Bravo ca stii sa asculti un motor si niste sfaturi, bafta Geo. Si in niciun caz nu pune pompa SH.


Ultima modificare facuta de eddy andrei la Lun 23 Nov, 2015 3:27 pm
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
vsc84 a scris:Eu am schimbat acel orig, si era mult mai rigid decat cel nou,ramane de vazut cum o sa se comporte in continuare.
Eu unul nu ti-as recomanda o pompa sh, pt ca nu sti ce cumperi.


De acord cu tine, la fel am procedat si eu. Am oringul vechi ca amintire, e mult mai dur decat unul nou.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nu are nimic pompa ta. Doar acel semering. O astfel de pompa trebuie sa faca presiune cel putin 5-6 sute de mii de km.
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Probabil celor de la reprezentanța li se pare prea multa munca sa schimbe doar o garnitura, si isi mai dau si cu presupusu,poate clientul cumpara si pompa! Reprezentanta opel de pe Fundeni 680 lei manopera doar pt schimbat oring!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR