Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,327
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia B20NFT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
luciane nu are nimeni de pe forum actiuni la firma Opel. insignia la 185 mii km are un prieten si merge fara probleme. a mea are doar 75 mii , e si tunata si nu am avut probleme pana acum. iar in DE insignia sta foarte bine in toate topurile de fiabilitate .
Skip Ads 60 min (0/3)

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,045
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu te obliga nimeni sa folosesti ulei GM. Cat despre clapetele ce se rup din galeria de admisie, da, este o problema! Incepand cu anul 2011, cei de la Opel au rezolvat-o schimband galeria cu una fara clapete. Cel mai bine pentru cei cu masini pana in 2011, e sa scoata clapetele din galerie si se sta fara grija.

Off Topic: Felicitari Iulian, ai postat mesajul cu numarul 1000! Laughing Respect!
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,327
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia B20NFT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
""Off Topic: Felicitari Iulian, ai postat mesajul cu numarul 1000! Laughing Respect! ""

tks pentru observatie , sunt undeva in mediterana , e vreme rea si se cam misca patul Smile
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara Z22 din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Iuliane o sa ai probleme, cat de curand! Eu am vandut-o, si eu am avut-o tunata la EDS si mergea brici....pana a picat tot!
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,776
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Detaliaza te rog.
  • guesswho2525

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salutare!

Sunt nou pe aici .. mi.am luat recent un Opel Insignia cu 120mii km din 2010 .. mi s a parut dubios ..insa are carte service ,toate reviziile /piesele au fost schimbate la Opel . Si ce este misto...este cumparata din romania ,primul proprietar. Sper sa fie ok pe viitor sa nu am surprize.

O intrebare : Am vazut mai sus ca nu ar fi ok uleiul GM...ce ar fi recomandat ? Domnul de la care am luat o mi a spus tot de GM .. sunt in dilema. A si mi a spus ca este 5w30. As fi recunoscator daca ma poate ajuta cineva cu problema asta.
In rest masina este de nota 20! Am avut inainte un Renault Laguna2 1.9dci si am decis sa trec pe o nemtoaica.

Multumesc anticipat!
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,045
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Valvoline SynPower Xtreme XL III C3 5w30. Bafta.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,639
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia A20TDH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Giulestina a scris:Iuliane o sa ai probleme, cat de curand! Eu am vandut-o, si eu am avut-o tunata la EDS si mergea brici....pana a picat tot!


da-ne mai multe detalii sa vedem si noi ce si cum si sa stie si altii de ce sa se fereasca...
Cat despre uleiul GM hai sa nu exageram, nu era GM daca nu corespundea unor standarde si mai ales pentru motoarele Opel. Eu il folosesc de cand a aparut Dexos2-ul si nu ma avut probleme. Devine motorul mai galagios cand ajunge spre finalul celor 10.000km dar in rest este ok desi am incercat cu altele care erau mancate pur si simplu de motorul cu GM este in mintile lui si consuma 1l/10000km ceea ce este super OK pentru cei 250.000km pe ceas (cu 100k peste probabil real)...
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,045
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Din cate zicea intr-un topic, ii 'plecase' la plimbare o clapeta din galerie si a facut ceva ravagii prin motor.....cel putin asa tin minte.
  • re5pect_at

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20dtj din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat motorul, a picat din senin , fara martori aprinsi , fara nici un semn. cuzinetul 1 era in regula iar urmatorii topiti pe arbore, am mers sa rectific arborele dar era stramb deci terminat. Am optat pentru un motor Sh cu garantie 1 an (care s-a dus de multa vreme) . Intradevar masina era adusa de afara , reviziile la reprezentata facute si de vechiul proprietar dar a apucat si la mine 2 revizii in reprezentanta pana sa se strice deci nu cred ca a venit cu probleme si sau ca masina avea milioane de km intrucat era impecabila si nici 2 ani de folosinta. Ba chiar era inca in garantie la Opel (cea mai mare greseala este ca nu am prelungit-o ). Si da, se cauta motoarele , pe cel vechi il aveam la vanzare si desi l-am dat, inca ma suna periodic persoane sa ma intrebe ce mai are bun dar ei au aceiasi problema cum am avut eu.
Skip Ads 60 min (0/3)

  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 229
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
borsy a scris:Eu nu am auzit de cauzuri de Insignia cu motoare picate, mai ales la 150k km.......si in general nu am auzit de motoare diesel picate la 150k km. Insa am auzit de cazuri in care motoare de peste 250k km, in care proprietarii au crezut ca sunt benzinare si a luat-o turbina pe ulei........finalul il stiti cu totii.
Asa sa pice un motor diesel in mintile lui la 150-200k km, e folclor!

Bafta.


Borsy, am auzit si eu de un caz in Alba, cumnatul unui prieten, la care i-a picat motorul. Prietenul mi-a spus ca "i-a picat motorul cand se intorcea de la Cluj de la reprezentanta dupa ce i-a facut revizia sau distributia nu stia exact". Am intrebat daca a facut reclamatie la reprezentanta pe baza garantiei la lucrare. Raspunsul a fost ca nu si de aceea inclin sa cred ca adevarul e undeva pe la mijloc in toata povestea. Cert e ca masina a fost vanduta asa defecta. Nu cred ca e un criteriu ca o masina sa se strice mai repede dar pretul de achizitie a fost undeva pe la 8000-8500 eur.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,449
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Probabil ca intervalele lungi de schimb de ulei sunt una din cauze.

O alta, probabil pompa de ulei, cel mai probabil ceva constructiv (inginerie neproductiva).
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,962
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra a17dtr din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
pe langa intervalele lungi 30k, cum zicea un coleg mai sus cantitatea de ulei din motor de doar 4,5 l
in comparatie cu cea de la motorul de 1.7 care a crescut la 5,4l Oare?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,515
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Nu cred ca 4.5 l ulei sunt insuficienti pentru un motor 2.0cdti(1954 cmc). Daca stau bine si gandesc, de exemplu la Astra H 1.9cdti(fie z19dth, fie z19dtj sau z19dt) 1910 cmc, producatorul a dat o cantitate de 4.3 l, iar motoarele au mers si inca merg ceas la intervale ce depasesc 300.000 km(cu revizii facute ca la carte).
La Insignia insa, problema apare la aproximativ 150000 km. LA mine, fix 145.000 motorul a fost schimbat, in Germania, pe garantie.
In reprezentanta se vorbeste ca totul pleaca de la pompa de ulei..... Confused
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,045
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa fiu 'gica contra', totusi inca imi pastrez rezerve in aceasta privinta.......nu putem generaliza!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,449
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu totusi cred ca 4.5l de ulei sunt insuficienti pentru ungerea unui motor de 2l ATUNCI cānd respecti un interval de schimb ulei de 30.000km. As intelege sa tii uleiul 30.000km in conditiile in care volumul de ulei cu care se unge/raceste motorul ar fi de 6.8-7.5litri (ex Laguna).

Si mai tine si de calitatea uleiului folosit, daca tot te intinzi la 30.000km intre schimburi.
  • Teodor_900

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
ahappyuser, nu are cum sa fie proiectat un motor gresit,mai ales pe cantitatea de ulei pe care o foloseste la ungere, exempele pot continua vw passat de 2.0 tdi are tot capacitatea de 4.5 l deci nu e relevant exemplul tau,banuiesc ca si alte marci tot pe la cantitatea asta de ulei sunt.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,449
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cand am spus mai sus ,,inginerie neproductiva,, m-am referit la o componenta proiectata deficitar, care are sanse relativ mari sa cedeze inainte de termenul la care a fost proiectata initial sa cedeze.

In ceea ce priveste capacitatea de 4.5l, cred ca fiecare isi poate imagina ca uleiul motor este rulat prin motor cu viteza mai mare decat in cazul unui motor a carui volum de ulei e cu 40-50% mai mare. Daca pompa de ulei nu-si mentine debitul (sa zicem, printr-o uzura pronuntata) atunci primii care se uzeaza sunt cuzinetii de pe vibrochen care sunt raciti exclusiv cu ulei. Dar sa trecem peste acest aspect si sa consideram ca pompa de ulei isi mentine debitul calculat de fabricant pe toata durata schimbului de ulei. Cate ture prin motor face un volum de 4.5l de ulei motor si cate face unul de 7l, in cazul unui motor de 2l ? Cred ca exista o formula de calcul care se poate folosi daca se vrea sa se stie concret. Deci care ulei va fi mai uzat dupa 20.000km ? Opinez ca cel din baia de 4.5l.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,327
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia B20NFT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
eu schimbul de ulei il fac la 10-12 mii. cand ajung acasa in noiembrie o sa-i schimb distributia, pompa apa, etc , masina are 75 mii km rulati. am verificat azi si un pret la galeria de admisie si nu mi se pare scumpa la 1300 lei , am sa o schimb preventiv. cu ocazia asta o sa vad si cum se prezinta cuzinetii/vibrochenul.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,449
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Poate e mai la indemana sa faci un test de presiune ulei, cel mai probabil acesta ar fi cel mai relevant.

Daca ai presiunea de ulei in jurul valorii de 2bari la relanti, atunci ungerea motor e buna. Nu cred ca costa mult (doar se pune un T-eu cu aparatul de masurat presiunea, pe circuitul de ulei) asa ca nu cred ca e prea mare deranjul la motor, nici efortul pentru cel ce executa testul.
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR