Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • deleted-102061

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Pai si nu tre refacut arborele ?
Skip ads

  • deleted-102061

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Scuze de dublu post insa cuzinetii mei aratau cam la fel (partea aia lucioasa spune ca sunt deja atinsi), cel putin asa mi s-a explicat!
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Esti norocos. Si eu am avut o scurgere la termoflot in vara, dar nu am luat altul ci l-am dat jos si am curatat si degresat bine si am pus silicon si garnitura veche si e ok. Trebuie atentie mare acolo cu siliconul iar cine nu se pricepe poate sa faca rau caci trebuie pus finut si nu mult ca sa nu buseasca pe interior si sa ajunga la supape ca sa le blocheze si sa distruga motorul.
  • ctrnovice

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2016

  • Mesaj Privat
@dobrozaur - pe cine intrebi de arbore?
@Behe - ma costa in jur de 1200 lei toata operatiunea; s-a dat jos baia, cutia, evacuarea, o planetara, cam astea sunt mai importante; in pretul asta, dupa ce am negociat cu ei, mi-au inclus si schimbul de ulei; la 4x4 din ce am mai aflat si eu, in TIS, sunt alocate in jur de 6.5 ore manopera doar la cutie X in jur de 132 lei/ora de manopera...(asta ca exemplu)
Skip ads

  • deleted-102061

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2015

  • Mesaj Privat
@ctrnovice pe tine te intrebam de arbore! Am pozele postate la pagina 102 (ultimul post)! Mie mi-au spus ca trebuie rectificat arborele si schimbati cuzinetii
  • Behe

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2017

  • Mesaj Privat
@ctrnovice: Multumesc frumos de raspuns! A mea e varianta cu motor A20DT(H), de 81Kw/110 c.p. Cutia cred ca e F32, nu stiu sigur.
Deci la mine ar trebui sa fie ceva mai putin la manopera, nu? Am inteles ca la cele 4x4 e mai complicat de dat jos tot si timpul de lucru creste, de aici pretul.
Si eu voi schmba si uleiul, si mai mult, si antigelul din masina.

Ingrijorarea mea este: cum motorul vine suspendat si practic desfacut in partea de jos tot (de la cutie la baie, planetara, etc) - similar cu schimbul ambreiajului, oare dupa asta, va mai porni ? Smile Smile
  • ctrnovice

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2016

  • Mesaj Privat
@dobrozaur: la mine nu trebuie facut nimic, este totul in regula (lucru declarat si asumat de catre cei de la opel gtt); din pozele pe care le-ai pus tu, parerea mea, uzura este destul de mare pe cuzineti si in a doua poza mi se pare chiar putin deformat (am comparat pozele, ale tale cu ale mele) este posibil sa cada si lumina mai ciudat dar asa mi se pare mie; o frecare exista la orice masina, o uzura, depinde cat de pronuntata este;
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Iulian, eu cred ca a zis ca sunt proaste ca nu i-a putut da de capat atunci si e tipic pt multi si zic ca sunt proaste, ca de altfel si de Insignia cum zic muti ca sunt cele mai proaste, dar cred ca asa zic si posesorilor de alte marci care au la fel probleme, ca sunt proaste ca sa nu se mai complice si sa nu se chinuie sa repare. Asta este acum nu mai gasim calitatea care era acum 10-15 ani si mai bine, ci toate marcile au facut rabat la calitate. Cine isi permite noua si face km multi la 4 ani si in jur de 150-200 de mii de km nu prea are probleme, dar apar ulterior si cine cumpara sh normal ca se poate confrunta cu probleme. De asta injuram acum masinile astea, dar ar trebui sa injuram multe marci nu doar Opel ca de "nu s-a mai vazut masina mai proasta ca asta" . Da am schimbat si eu la ea piese si cel mai costisitor a fost ambreiajul( 3500 Lei cu manopera) si cu ce am mai schimbat cu nebunia mea din cauza rotilor am cam cheltuit vreo 2000 de euro in total cu ambreiaj si am facut cu ea din iunie 2014 pana acum peste 100 de mii de km. Daca o luam noua costa cam vreo 30 de mii de euro sau mai mult. Daca o vindeam peste 2 ani jumate si cu 120 de mii de km mai mult de 15 mii de euro nu luam. Deci pierdeam atatia bani si cu siguranta nu aveam probleme. Sa facem un calcul ca m-a costat masina asta 11 mii ( 9000 € ea si 2000 reparatii) . Daca o dau cu 8000 sau si 7500 cat au costat cei 120 de mii de km parcursi si cat costau cu una noua. Dar e proasta masina asta si hai la gunoi cu ea. Dar ca pe la Audi cad turbine sub 200 de mii de km e doar un ghinion sau la BMW ca se rup lanturile la distributie la km putini, tot Insignia e cea mai proasta. Eu cred ca asa trebuie sa facem calcule la costuri.
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Behe, motorul sta in tampoane ca si cutia. Cutia nu se da jos, doar planetara dreapta si baia de ulei. Daca schimbi pompa de ulei cu totul atunci se desface si suportul de motor din partea cu distributia ca se demonteaza distributia si fulia de la arbore, dar sunt niste dispozitive cu care se prinde motorul sa nu se lase in jos si sa forteze in cutie . La service au ce le trebuie. Si sigur va porni si va merge ceas.😆
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
ionut, toate-s proaste... Laughing
nimic nu mai tine ca un mercedes cobra... 1.000.000km Smile
oricum... 150k km afara pe autostrazi, cu motorina buna si un regim de mers in temperatura pentru motor e una, sau 150k km in romania, mers 2x5km / zi... cu motorul rece... normal ca apar pb...
eu fac intre 20 si 30k km pe an, si sincer inca am dubii daca am facut bine ca am luat celebrul diesel A20DTH, desi sunt destul de multumit de masina.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Daca schimbi preventiv acel oring buclucas nu ar trebui sa ai probleme. A mea are acum 280 de mii si e ok si turbina si galerie de admisie cu clapeti ca si asta mai face probleme. Eu ies din tara cu ea de doua ori pe ani si merg linistit fara sa fiu stresat ca pica ceva. Acum se poate sa fie si ghinion si sa se strice, dar se poate intampla si cu Mercedesul. Problema este cat scoti din buzunar sa o repari. Iti permiti sa repari motor de mertan ok cumperi asa ceva. Daca nu Logan si te adaptezi. Fiecare dupa cum isi permite si-i place. Daca am bani de Logan si iau Insignia SH ca sa ma dau rotund dar ma doare inima cand trebuie sa schimb uleiul si filtrele ca e scump atunci sunt un snob si am facut o prostie. Am spus ca pot fi si ghinioane si sa pice motoare, dar cand cumpar o astfel de masina ma gandesc daca imi pot permite si un astfel de risc ca sa o repar. Daca nu cumpar ceva mai ieftin fara multe pretentii, dar imi fac treaba fara pretentii de confort, siguranta si performanta. Vrem la pret de nimic masini performante si zero costuri de intretinere, eventual sa aiba si un sistem de producere de combustibil. Nu as fi asa ironic daca nu ar fi probleme si la vecinii nostri de la clasele premium.
  • Behe

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2017

  • Mesaj Privat
@ionut ciobanu: Multumesc frumos pentru lamuriri! Tocmai ce mi-a confirmat si mecanicul ca nu va desface cutia de viteze.
Insa acuma pe frigul asta, se schimba mai greu si vitezele, si poate era bine cu ocazia asta sa schimb si uleiul din cutie, ca eu de cand am masina nu l-am schimbat (are aproape 200.000 de km).
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Poti sa il schimbi, ca oricum uleiul din cutie se da jos pt.ca atunci cand se scoate planetara el curge. Dexron 6 parca e uleiul de cutie, de culoare rosie.
  • Behe

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2017

  • Mesaj Privat
@ionut ciobanu: Mersi inca o data, il sun pe mecanic sa ii spun si asta, daca tot s-a apucat de ea. Sper sa nu bage altceva ...
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
ionut ciobanu a scris:Daca schimbi preventiv acel oring buclucas nu ar trebui sa ai probleme. A mea are acum 280 de mii si e ok si turbina si galerie de admisie cu clapeti ca si asta mai face probleme. Eu ies din tara cu ea de doua ori pe ani si merg linistit fara sa fiu stresat ca pica ceva. Acum se poate sa fie si ghinion si sa se strice, dar se poate intampla si cu Mercedesul. Problema este cat scoti din buzunar sa o repari. Iti permiti sa repari motor de mertan ok cumperi asa ceva. Daca nu Logan si te adaptezi. Fiecare dupa cum isi permite si-i place. Daca am bani de Logan si iau Insignia SH ca sa ma dau rotund dar ma doare inima cand trebuie sa schimb uleiul si filtrele ca e scump atunci sunt un snob si am facut o prostie. Am spus ca pot fi si ghinioane si sa pice motoare, dar cand cumpar o astfel de masina ma gandesc daca imi pot permite si un astfel de risc ca sa o repar. Daca nu cumpar ceva mai ieftin fara multe pretentii, dar imi fac treaba fara pretentii de confort, siguranta si performanta. Vrem la pret de nimic masini performante si zero costuri de intretinere, eventual sa aiba si un sistem de producere de combustibil. Nu as fi asa ironic daca nu ar fi probleme si la vecinii nostri de la clasele premium.


oring-ul si clapetele de la galerie am inteles ca sunt cele mai mari pb la motorul asta, fie ca e Insignia sau Astra ( desi Astra nu sunt f multe cu A20DTH )
asa e, multi cumpara masini pe care nu le pot intretine. si in plus, marea majoritate, aduse de afara la preturi de preturi, sunt rulate cel putin dublu la km...
masina buna si ieftina nu exista. neamtul nu vinde o masina buna la "mega oferta".
probleme sunt la toti... nimic nu mai tine... nici bmw, nici mercedes, nici audi... nicio marca nu-ti garanteaza ca vei fi lipsit de probleme.
pana la urma important e sa ne bucuram de masini, cat merg... Laughing
  • deleted-102061

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2015

  • Mesaj Privat
@ctrnovice mie personal diferenta nu imi pare a fi semnificativa! Poate gresesc neavand un ochi avizat, imi e doar sa nu bag mana in buzunar si sa nu fie cazul! Alte pareri?
  • ctrnovice

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2016

  • Mesaj Privat
man, asa mi-au spus de la reprezentanta; daca oamenii ar fi fost pe interes mi-ar fi spus ca trebuie schimbati tachetii, facute rectificari, etc dar ai vazut si tu pozele si mi-au spus ca este totul ok; nici eu nu ma pricep si de asta am ales sa duc masina la serviceul reprezentantei si nu la un mecanic de cartier, in sensul in care ei, au o experienta vasta cu masinile opel
  • opelinsignia11

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Deci dupã operația de rectificare vibrochen trebuie sa schimb si pompa de ulei Inafara de oring?
  • deleted-102061

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2015

  • Mesaj Privat
@ctrnovice nu am dus masina la un service de cartier! Nu pot pune numele serviceului aici insa sunt destul de cunoscuti!
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nu ar trebui, dar cei de la reconditionari vor totul nou ca sa nu isi asume nici un risc. Pompele astea merg 7-800 de mii in mod normal.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR