Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Smile) buna asta!
P.S.: te salut Bogdan. Nu am vorbit de un car de vreme Very Happy
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
@CDI cred ca la tine sunt clapetele de admisie rupte, trase in admisie. S-au rupt/deformat pale din turbina.
  • CDI
  • **
  • 61 mesaje
  • din 24 Mar 2016
  • Insignia 2009 A20DTC
  • Timis
  • CDI

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2016

  • Mesaj Privat
@alre mersi de raspuns. ce defectiuni implica asta? Tot motorul ? Mentionez ca am mers zi de zi de duminica de cand s-a intamplat. Ar trebui sa nu mai merg ?

Ma si gandesc care ar fi sansele vineri sa schimb oringul si sa nu fie afectat motorul iar 2 zile mai tarziu sa mi se rupa clapetele. Plus ca nu conduc sportiv iar in momentul producerii aveam 70hm/h mergand constant...
  • CDI
  • **
  • 61 mesaje
  • din 24 Mar 2016
  • Insignia 2009 A20DTC
  • Timis
  • CDI

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Am citit pe celelalte threaduri de aceasta problema. Astept sa se faca joi si sa vad ce imi spun astia de la service...va tin la curent
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Demonteaza turbina si vezi daca sunt ceva urme pe palele geometriei variabile... sau pe partea "calda"..., pentru clapete trebuie demontata distributia...
  • iulian_br

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salutare! Va deranjez și eu cu o întrebare. Vreau sa schimb și eu preventiv oringul buclucaș și vreau sã știu dacã e cineva care la schimbat in reprezentanta din Galați, Focșani sau Brãila cam cat a costat și dacã sunt mulțumiți de felul cum a decurs operațiunea.
  • 160decai

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
tiaz mai bine te ai abtine...mi se pare ca esti un pic frustrat deoarece nu poti avea o insignia si ai o vechitura de astra din 2005.
nu inteleg de ce ai raspuns la intrebarea mea daca tu nici macar nu detii o insignia...vezi ti de caruta ta de astra din 2005 si nu mai comenta tu in aceasta sectiune ca aici vorbim de insignia...tu habar nu ai despre ce vorbim si te iei fara motiv de lume...voi face tot posibilul sa dispari de aici...treci in sectiunea dedicata pentru astra
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
160decai a scris:raspundeti baieti

Esti OFF TOPIC Prietene nu vrei si sa stam drepti? A disparut Opelinsignia11 si ai aparut tu? Esti clona la halul in care postezi. Presimt ca se va lasa cu un ban temporar... mama lor de cai ... aici suntem sa ajutam , nu sa jignim. Cenzurat Si inca ceva : Fara Spam
ON: AM mai spus-o si in posturi anterioare:in momentul procesului de regenerare, consumul instant oscileaza intre 1,5 si 1,8. Ceea ce se intampla cand consumul este de 1,2-1,4 maxim este fenomenul de incarcare a bateriei. Dupa cum a exemplificat si colegul Gyzmo, turatia motorului ramane ridicata pana cand motorul va ajunge treptat la o temperatura optima de functionare(consum instant , cel putin la mine, 1.0 -1.1 L/h)
Skip ads

  • TTache

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Sunt proprietarul unui opel insignia din 2011 ( cel mai probabil 2010) si am avut aceleași simptome cu low pressure, dar din pacate mi s-a gripat motorul, acum fiind in cãutarea unor solutii, recondiționare sau inlocuire motor sh, desi optez spre recondiționare, din cate am citit se pare ca e un service pe langa localitatea Petrãchioaia, am inteles ca nu am voie sa dau numele, unde se ocupa cu asa ceva si vroiam sa aflu cine ati fost la ei daca sunteti mulțumiți de ei sau recomandati pe altcineva...
  • Sorin_im

  • Mesaje scrise: 327
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia OPC 2009 A28NER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2015

  • Mesaj Privat
160decai a scris:tiaz mai bine te ai abtine...mi se pare ca esti un pic frustrat deoarece nu poti avea o insignia si ai o vechitura de astra din 2005.
nu inteleg de ce ai raspuns la intrebarea mea daca tu nici macar nu detii o insignia...vezi ti de caruta ta de astra din 2005 si nu mai comenta tu in aceasta sectiune ca aici vorbim de insignia...tu habar nu ai despre ce vorbim si te iei fara motiv de lume...voi face tot posibilul sa dispari de aici...treci in sectiunea dedicata pentru astra


Cred ca ai gresit forumul, stimabile!
  • opelinsignia11

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
gata cu reparatia motorului...cost final 7500 de lei..ambielare arbore si adus la cota din fabrica..schimbat oring...schimbat pompa de ulei..verificare tot bloc motor...
drumuri bune
  • vutzu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011 2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2009

  • Mesaj Privat
si eu am deja 5000 km cu motorul reconditionat fara nici o problema doar o mica pierdere de ulei care a fost rezolvata. costul final 4425 euro
Skip ads

  • ctrnovice

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2016

  • Mesaj Privat
@vutzu 4425 euro?
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
160decai a scris:tiaz mai bine te ai abtine...mi se pare ca esti un pic frustrat deoarece nu poti avea o insignia si ai o vechitura de astra din 2005.
nu inteleg de ce ai raspuns la intrebarea mea daca tu nici macar nu detii o insignia...vezi ti de caruta ta de astra din 2005 si nu mai comenta tu in aceasta sectiune ca aici vorbim de insignia...tu habar nu ai despre ce vorbim si te iei fara motiv de lume...voi face tot posibilul sa dispari de aici...treci in sectiunea dedicata pentru astra


Faptul ca-mi pierd timpul schimband ...... cu un caracter deosebit precum domnia voastra sa stii ca nu ma onoreaza.
  • sorinachos

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2016

  • Mesaj Privat
In alte tari manopera chiar costa...
  • nicu_pasca

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 ADY11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Salut, am schimbar acel oring , am schimbat si uleiul, dupa o saptamana la -8 grade mi-a aparut iar mesajul de oil low pressure pentru o secunda. Ce o fi oare? Ca imi apare doar la frig.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
In prima faza, pune-ti intrebarea daca l.au montat si corect(au apicat silicon?). Daca da, poate sa fie oberoare de soft(a fost si un update care remedia asta) sau pompa de ulei(nu prea au fost pompe de ulei defecte)
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu se aplica silicon pe o-ring, ci doar la imbinarea baii cu blocul motor.
Posibil chiar sa ai o problema... verifica in prima faza presiunea de ulei. Mai exista si problema de soft, dar dupa parerea mea update-ul a fost facut pentru a intarzia afisarea mesajului.
  • sorinachos

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2012 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Pe o ring se aplica o vaselina siliconica, sau cel putin asa a fost la mine. Probabil la asta se referea Alladin.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Da. Si la mine la fel
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR