Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu inca tot n-am fost lamurit si n-am gasit raspuns daca la "editia" mai noua a motorului, cea de 121kw ( 165cp ) din modelele mai recente 2014/2015 s-au remediat problemele... Smile
Skip ads

  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Pai cautã o schițã a motorului si vezi daca e același sistem.
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
ska a scris:Eu inca tot n-am fost lamurit si n-am gasit raspuns daca la "editia" mai noua a motorului, cea de 121kw ( 165cp ) din modelele mai recente 2014/2015 s-au remediat problemele... Smile

Nu cred cat timp nu au facut vreo rechemare la modelele mai vechi cu aceasta problema...Exemplu: oringul meu la motor A20DT, 2013(martie) era crapat(masina rulata 100% in Germania 158K KM). Am postat aici, mai in spate situatia.
Eu cred si sustin ca daca oringul era problema absoluta, sigur il facea, ca nu ii durea mana, dintr-un material mai bun(viton).
Deasemea NU cred ca in Germania sau in Vest nu exista masini cu aceasta problema, mai exact griparea arborelui, cu toate uleiurile lor de top. Posibil cauza sa fie modul de exploatare. Si probabil deteriorarea cuzinetilor la motoarele mai puternice de 160/165 Cp sa fie mai frecventa datorita fortelor dezvolate in timpul detonarilor in cilindri, fiind putere mai mare si exploziile sunt mai ample, solicitand mai mult cuzinetii. Deci solutie: cuzineti ceva mai duri/rezistenti.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
La ei cred ca pb e din cauza ungerii precare.
Reviziile facandu-se la 30.000km si cu ulei GM, care sincer mai mult de 7500-10000km in cazuri exceptionale nu l-as tine.
La 30.000km uleiul GM e apa, oricat de LL ar zice ei ca sunt.
Galeria de admisie am inteles ca e alta la modelele MY14/15 fata de 09/10 ( 165cp fata de 160cp ) si cica n-ar mai fi pb cu clapetele.
Nu stiu cu Oringul Smile
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
RaduRek a scris: Si probabil deteriorarea cuzinetilor la motoarele mai puternice de 160/165 Cp sa fie mai frecventa datorita fortelor dezvolate in timpul detonarilor in cilindri, fiind putere mai mare si exploziile sunt mai ample, solicitand mai mult cuzinetii. Deci solutie: cuzineti ceva mai duri/rezistenti.


Nu are treaba cu puterea motorului..., mai sunt colegi cu motoare "remapate", la care puterea a fost modificata cu peste 20%, care functioneaza foarte bine, fara modificari de elemente din motor. Ce sa intelegem de aici?
Am urmarit, chiar in acest sfarsit de saptamana cum "stie" calculatorul masinii sa efectueze regenerarea functie de parametrii masurati ...
Mai exact inainte de a pleca dintr-o locatie (Bulgaria), am efectuat o verificare a gradului de incarcare cu cenusa al DPF-ului, astfel am putut "controla" pornirea regenerarii doar daca se indeplinea conditia de saturatie, prin simplul fapt ca am rulat cu viteze de pana in 100 km/h, asfel regenerarea nu a fost initiate cu toate ca gradul de incarcare era de 75%(conditie minima).
Dupa parcurgerea unei distante de 200km si verificarea gradului de incarcare cu cenusa, care a atins valoarea de 80%, ultima regenerare efectuandu-se in urma cu 750 km, am "decis" sa maresc viteza de deplasare la 102 km/h, iar dupa doar cateva secunde, ledul indicator se aprinde ca urmare a pornirii regenerarii.
Faptul ca rulam in regim extraurban, a facut ca toate sa se desfasoare "ca la carte", regenerarea efectuandu-se fara probleme, cu evacuare la o presiune constanta, cu o racire adecvata a motorului. Dupa finalizarea regenerarii, nu am oprit imediat motorul, am mai rulat pana la vama (Negru Voda), iar aici am verificat gradul de incarcare cu cenusa si am fost placut surprins sa constat ca acesta era de doar 10%
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Daca se face regenerarea in mers...in afara localitatii...cum proiecteazã nemtii dieselurile...poate ca nu se mai incinge
de ulei& simeringul..pentru ca viteza mare
  • Marius Mezei

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca normal ar fi sa nu circuli cu ea prin oras...mergi numai pe autostrada si cand iesi dupa ea, gata opresti masina si mergi pe jos...nasol a fost gandita... Sad
  • GPopovici

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Salut prieteni,
Datele problemei: Opel Insignia 2.0 DTH, 96 kW / 130 CP, 2009, 284 000 km reali, cumparata la 180 000. Cuzineti si vibrochen distrus.
Asta e concluzia dupa ce a fost desfacuta baia de ulei. Masina a fost condusa de sotia mea, de cele mai multe ori. Nu am vazut niciodata, sa apara semnul de LOW PRESSURE OIL. Ca simptome, au aparut vibratii mai mari, troncanit, in mers si motor s-a oprit. A mai pornit o data si apoi a fost "terminat".

Din tot ce am citit, acum pe forum sunt 2 variante: rectificare sau motor "nou", la mana a doua, cu km putini.
1.Unde imi recomandati sa fac rectificarea? Am inteles din discutiile voastre, ca la Racotech ar fi bine, in Ghimbav si la Cluj, ar mai fi un baiat? Ce variante bune ar mai fi? Nu conteaza pretul, ci doar calitatea.
Ce mai trebuie schimbat dupa ce rectificarea a fost facuta? Oilring-ul acela si pompa de ulei sunt sigur. Mai e altceva?

2. De unde mi-ati recomanda sa cumpar un motor nou? Ce este important de verificat la el?
Exista de cumparat si motor cu 0 km?

Multumesc frumos.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Marius Mezei a scris:...nasol a fost gandita... Sad


Este parerea ta!

Asta este tara in care traim..., cu bune, cu rele... Wink
  • Flores'

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Franta
  • Masina: Insignia 2018 2.0 BTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Un filmulet unde se simuleaza defectiunea celebrului o-ring.

http://www.youtube.com/watch?v=WAo5ODRTx-c
  • Marius Mezei

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2016

  • Mesaj Privat
@GPopovici pentru motor nou suna la reprezentanta, o sa vezi ce scor au...second e loz in plic, rectificarea mi s-a parut cel mai ok...citeste sa vezi ceilalti colegi cum au procedat. Wink
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Flores' a scris:Un filmulet unde se simuleaza defectiunea celebrului o-ring.

http://www.youtube.com/watch?v=WAo5ODRTx-c


Interesant... presiunea uleiului nu scade decat intr-o masura foarte mica, dar "spumeaza" uleiul, rupe filmul de ulei si duce la o ungere deficitara, care in timp produce ceea ce citim pe aici. Deci, se pare ca nici monitorizarea presiunii prin montarea unui indicator de presiune ulei nu garanteaza ca o-ringul e intact.
Skip ads

  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut tuturor, revin cu noutãți, azi am desfãcut motorul și cuzineții de la palier uzați maxim, cei de la biele în stare bunã, evident și arbore uzat, spre norocul meu motorul mi-l dau jos colegii mei plus montat la loc, rectificare vibrochen, cuzineții noi și atenție, în loc de oringul vinovat se face acea modificare teflon, aluminiu, nu știu exact, totul cu garanție, exact ca și în filmul de pe YouTube oringul se stricã, pierzi presiune ulei chiar și cu ceas suplimentar nu îți dai seama cã se pierde presiune, se pierde puțin câte puțin dar uzura motorului crește treptat, când îți dai seama cã nu ai presiune e târziu deja, meseriașul ce îmi face toate operațiunile îmi garanteazã cã, cu acea modificare nu o sã mai am probleme, acel Oring fiind protecție greșitã de fabricație, primesc garanție 3 ani și rectificare plus cuzineți plus acea modificare 1500 RON, evident cu aceastã ocazie schimb și distribuția
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu mai pot de curiozitate cum e posibil sa poti sa pierzi presiunea la ulei chiar și cu ceas suplimentar si sa nu iti dai seama ca se pierde presiune. Pentru asta e ceasul de presiune suplimentar, sa te uiti pe el in fiecare dimineata dupa ce-ti pornesti motorul la rece, sa vezi ce presiune la ulei ai la relanti. Daca e sub 1.8bari, atunci ai o problema si trebuie sa o remediezi de urgenta.

Nu cred ca mai avem mult pâna sa ne pierdem increderea in instrumentele si mijloacele de masurare. Cu Insignia diesel paranoia e chiar mai aproape decat poate ca ne imaginam in cele mai negre vise.
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Am 2 bari la relanti cu motorul dus, înainte sã se strice aveam 6 bari
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
La rece , da.
La cald nu ai cum sa ajungi la 6 bari
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Da, la rece
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Motoarele de insignia sint motoare care le gãsești si pe fiat stilo ultimul model alfa 159 fiat doublo .croma si mai vechi chiar pe sabb mai actual pe fiat fremont.si ceva pe astra din 2006-2008.cuzineti suferã in timp din cauza regenerari filtrului de particule motorina ajunge in ulei.si acesta se încãlzește prea tare .cuzineti motor insignia au o alta compoziție un sint ca cei de fiat ,dar au aceași cote,palier si biele diametru pistol si segmenti.chiar si wibrochenul .eu am schimbat acel oring de la baie dar si cuzineti cotã st dar fiat merg fãrã probleme
  • alexxis76

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Imi puteti da datele de contact ale persoanei din Cluj care se ocupa de motoare?
  • alexxis76

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Mariusharap a scris:, meseriașul ce îmi face toate operațiunile îmi garanteazã cã, cu acea modificare nu o sã mai am probleme, acel Oring fiind protecție greșitã de fabricație, primesc garanție 3 ani și rectificare plus cuzineți plus acea modificare 1500 RON, evident cu aceastã ocazie schimb și distribuția


Va rog sa imi dati datele de contact ale meseriasului.
Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR