Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu nu am eliminat filtrul si am 301 mii de km si e super ok. Pentru 100€ la 3 ani ca sa schimb acest oring, eu cred ca nu merita deranjul cu eliminarea DPF-ului.
Skip ads

  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Da asa este motor la 210.000 km bate trebuie refãcut complet.porneste ff greu si nu se întelege nimic.a fost dat jos de pe masina si va fi fãcut bucãti. motor cod 200dth
  • doom_i_86

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Adrian George unde faci operațiunea in București și cât te costa?
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Nu in Italia .mașini nu este a mea e a uni prieten il costã cam 1500€ doar rectificare.mânã de lucru o fac eu.masina are 200.000 km a gripat tot palierul cuzineti sau învîrtit in capace se rectificã linia de palier la biele nu are nimic rãmâne la cotã st0 îi pune si un set de segmente.acum sa decis îi dã filtrul fap jos si face bine consumã mai puțin si nu mai are probleme
Skip ads

  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
doom_i_86 a scris:Adrian George unde faci operațiunea in București și cât te costa?
unde locuiești in bucurești .Eu am locuit in Dr Taberei in spatele poștei un atelier bun unde rectificam piesele si erau meseriași .era fostul ,Fiat in sapte la cinema favorit.am plecat din acel cartier in 1997.mai exact am locuit lîngã scoala 205,bloc 830 .fostul atelier fiat ptr mine a fost cel mai bun..
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Nu in Italia .masini nu este a mea e a uni prieten il costã cam 1500€ doar rectificare.mânã de lucru o fac eu.masina are 200.000 km a gripat tot palierul cuzineti sau învîrtit in capace se rectificã linia de palier la biele nu are nimic rãmâne la cotã st0 îi pune si un set de segmente.acum sa decis îi dã filtrul fap jos si face bine consumã mai putin si nu mai are probleme
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Nu cu tine vorbea colegul. Cu alt coleg.
  • doom_i_86

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Stau in Bucuresti lucrez in sectorul 6 locuiesc in Titan
Skip ads

  • folearadu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara. Sunt “fericitul” posesor al unei Insignia 2010 2.0 ecoflex DTH. Am tot citit aici de rãu îmi pare ca nu am citit înainte sa iau mașina pentru ca acum îmi scoate peri albi. De curând am schimbat faimosul Oring cu tot cu pompa de ulei la recomandarea mecanicului. Problema mea este ca îmi pare ca mașina totuși nu merge cum ar trebui, odatã ce motorul este pornit îmi pare ca vibratiile in habitaclu sunt mai mari și atunci când accelerez aceste vibrații se intensifica mai tare de le auzi ca pe un “gâjâit”, ca și cum motorul ar fi in supra sarcina. Mecanicul mi-a spus ca a verificat cuzineți și ca ar fi ok. Intrebarea mea ar fi care sunt simptomele cuzinetilor gripatii? Mașina merge ok singurul lucru pe care îl mai remarc este sunetul accentuat de diesel. Va rog lãmuriti-mã și pe mine.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
--------Intrebarea mea ar fi care sunt simptomele cuzinetilor gripatii?------
raspunsu e simplu---motoru nu mai poate fi pornit(nu se mai invarte cand dai la automat)
remediere problema --alt motor sh,costa mai putin decat reparatia lui
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Vibrații apar si la mine...mai ales in demaraj. Dar cred ca sunt de la vreun tampon slãbit...motor sau cutie viteze... Tot ecoflex 2010 a20dth am.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Dacã motorul este gripat doar la un palier cel central nu se simte nimic.dacã sint gripați 3paliere porneste cam greu.Si nu prea are forța.vibrația o mai dã si volanta arbitrajului fiind bimasa din doua bucãți.probeazã cu motorul la relatii si apasã ambreajul
Skip ads

  • folearadu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pe mine ce mã deruteazã pe lângã acele vibrații mai e sunetul de diesel accentuat. Oare furtunul de la intercooler fisurat cum se manifesta. Ceva nu e cum trebuie la mașina asta și nici un mecanic de aici (Anglia) nu mã poate lãmuriri.
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Ce ulei folosești?
  • folearadu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Când am cumpãrat mașina am schimbat distribuție și filtre am bãgat GM și l-am folosit 2000 de mile dupã care când am schimbat pompa de ulei am pus Morris dexos 2 5w30 la recomandarea mecanicului.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Motul..Liqui Molly... Mecanicul recomanda uleiul la care are adaos/discount maxm
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
folearadu a scris:Când am cumpãrat mașina am schimbat distribuție și filtre am bãgat GM și l-am folosit 2000 de mile dupã care când am schimbat pompa de ulei am pus Morris dexos 2 5w30 la recomandarea mecanicului.


Schimba mizeria de ulei GM (poate Morris o fi varianta englezeasca Wink ), stiu ca poate crezi ca exagerez dar ti-o spun din proprie experienta. Cand am trecut de la GM la Castrol Titanium FST LL III C3 5w-30 cu norna VW 507.00 am crezut ca am alt motor la masina, nu mai aveam tractor. Acum am Valvoline MST 5w-30 cu dexos 2, motorul se aude la fel ca la Castrol dar regenerarile parca sunt ceva mai rare. Oricum, schimba uleiul si vei auzi diferenta. Am folosit Mobil 1, GM, Castrol si acum Valvoline, cu GM motorul se auzea ca un tractor la arat. Cu Castrol si Valvoline motorul este mai silentios, iar cu Valvoline regenerarile sunt mai rare. Am Insignia 2009 131cp 141.000 km, cu oring schimbat preventiv la 115.000 km.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
folearadu a scris:Pe mine ce mã deruteazã pe lângã acele vibrații mai e sunetul de diesel accentuat. Oare furtunul de la intercooler fisurat cum se manifesta. Ceva nu e cum trebuie la mașina asta și nici un mecanic de aici (Anglia) nu mã poate lãmuriri.


Furtunul de la intercooler nu se aude ci se simte, masina nu mai trage. Al meu avea o fisura de 2 cm, mi-a dat eroare de debimetru si nu mai tragea masina deloc, viteza max 30 km/ora. Vibratiile sunt din alte cauze, posibil un tampon de la motor sau volanta, iti vibreaza si schimbatorul de viteze la ralanti? Apasa ambreiajul la ralanti, daca vibratiile cresc posibil sa fie volanta.
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2017

  • Mesaj Privat
folearadu a scris:Când am cumpãrat mașina am schimbat distribuție și filtre am bãgat GM și l-am folosit 2000 de mile dupã care când am schimbat pompa de ulei am pus Morris dexos 2 5w30 la recomandarea mecanicului.


Pãi și tu asculți de mecanic? Omul îți pune 'zeama' unde are el cel mai mare profit pe ideea cã toate sunt la fel, mai ales dacã e si aprobat, ceea ce e total greșit.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Castrol am folosit si eu dar am trecut pe bardahal w5-30.motorul il simt mai putin gãlãgios si merge ff bine .Dar nu mai am filtrul fap acum uleiul il schimb la 20.000 km.Așa cum fãceam la ford focus 1.8 tdci 115cv si nu aveam probleme .pãrerea mea ca uleiul gm se subțiazã repede.Si in realitate motorul e unul fiat.am folosit numai castrol dar sa stricat si acesta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR