Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Probleme este filtru de particule adicã dfp.este prost gindit prin cum își face regenerare modul cum motorinã ajunge în el întrebați mecanicii bãieți deștepți
Skip ads

  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
alexecotec a scris:Poate am avut eu ghinion....dar masina mai proasta ca insignia nu am avut. Am avut și Megane 2. N am bãgat un ban in el. In schimb insignia mi a mâncat zilele. Am refãcut motorul. Se pare ca e greseala de fabricație. Sunt oameni pe forum și am un prieten care a schimbat oringul și tot i a cãzut motorul
motorina care o pulverizeazã cele 4 injectoare ale pistoanelor cînd trebuie sã facã regenerare de dfp nu toatã ajunge in dfp și mai scapã și în baia de ulei îl suptiaza și gripeazã cuzineți . vezi modul de regenerare dfpeliminat consum mai mic și cam 40cai mai mult din 130cam la 170 fãrã probleme un motor Fiat excelent duce pina la 350.000km
  • Marius Mezei

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2016

  • Mesaj Privat
alexecotec a scris:Poate am avut eu ghinion....dar masina mai proasta ca insignia nu am avut. Am avut și Megane 2. N am bãgat un ban in el. In schimb insignia mi a mâncat zilele. Am refãcut motorul. Se pare ca e greseala de fabricație. Sunt oameni pe forum și am un prieten care a schimbat oringul și tot i a cãzut motorul

Nu e destul sa schimbi oringul, trebuie sa ferifici si cuzineti...exact asa am patit si eu, a dat eroare am schimbat oringul dar gresala mea ca nu am verificat cuzinetii ni batea nu se auzea nimic dubios. Dupa 9000km a crapat...
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Marius Mezei , cat a ajuns reparatia motor , la cati km a crapat ?
Skip ads

  • Marius Mezei

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Cornel Catalin, am descris tot ceva mai sus Wink https://www.clubopel.com/vie...p=1969582#1969582
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Cornel Catalin a scris:Marius Mezei , cat a ajuns reparatia motor , la cati km a crapat ?
filtrul de particule duce la aceste probleme nu va vine sã credeți dar e adevãrat de ce motoarele FIAT euro 3 nu dau aceste probleme cãci sint identice cã motoare ai fãcut motorul ai cheltuieli desti bani și nu ai scos filtrul de particule .E acel motor in timp are soarta la cel ce era primul pa mașinã..mulți Km va urez
  • dan73

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2018

  • Mesaj Privat
As dori sa-mi iau un opel insignia, dar am citit aici despre problemele cu presiunea scazuta la ulei care duc la stricarea motorului.
Aceasta problema e numai la motoarele diesel sau si la cele pe benzina?
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Doar disel benzina fara probleme dar consuma mult
Skip ads

  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
vladutsss a scris:Nu am nevoie sa ajung la probleme ca sa repar. Preventiv, cum am facut si la astra
Pe aceeasi premisa schimb si oringul. cunosc personal pe cineva cu insignia din 2009 . nu a schimbat oring-ul. a luat masina la 190 k, anul asta a vandut-o pe la 230 240 , si nu a schimbat oring. L-am tot amenintat ca va avea probleme, ca e plina romania de probleme, n-a avut !


Stai linistit, apare dupa 250.000 km, o sa o"fure" ala de a cumparat-o din pacate!
La mine , am tot amanat schimbarea oringului si prima eroare mi-a dat-o la rece la pornire, apoi nici o problema. M-am dus la Opel sa schimb oringul si am constatat ca celebrul cuzinet 3 este afectat. Aveam masina la vanzare si puteam sa schimb oringul si sa pun baia la loc si sa vand masina asa ( care oricum mai mergea cel putin 10.000km) sau sa o repar.
Am ales sa nu imi bat joc de masina si de un eventual cumparator asa ca am investit peste 2300 euro in reparatie si stiu ca masina merge fie daca o vand sau nu!
Povestea e dureroasa financiar dar asta este , avand in vedere ca masina nu mi-a facut figuri din alte puncte de vedere eu sunt multumit de masina! Ca dotari , comfort , putere , siguranta eu zic ca la pretul asta nu avem de ce ne plange (ma refer la preturile sh ).
P.S. In poza sunt cuzinetii 1si 3 se vede diferenta.

  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
99sit in ce a constat reparatia motorului , nu merge schimbat numai cuzinetul parlit ?
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
@Cornel , asa ma gandeam si eu ,din pacate , nu poti schimba doar cuzinetul deoarece si arborele e afectat. Unii mecanici fac prostia asta si schimba doar cuzinetii ( asa mi-au propus si mecanicii din cartier - cuzineti noi , oring nou si vinde masina ) , dar automat cuzinetul nou capata uzura de pe arbore si risca sa zboare din lacasul sau si sa blocheze motorul. Problema e ca dupa ce arborele este alezat si adus la cote , la randu-i blocul motor trebuie alezat si adus la cota. Ca sa alezezi blocul trebuie sa desfaci chiulasa. Ca sa desfaci chiulasa trebuie sa scoti injectoarele ( care in 80 % din cazuri nu ies) iar daca nu ies sa le tai si sa le schimbi (cu Sh bineinteles). Apoi , distributie noua , garnituri noi , ulei, filtre , pompa de apa si totul e ca nou. De unde si costurile pe masura !
P.S. Poti vedea uzura pe arbore ( aceeasi ca pe cuzinet)



Ultima modificare facuta de 99sit la Vin 09 Feb, 2018 9:11 pm
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Cum se vede sint cuzineti de palier cel central este gripat am vãzut multe .si ceilalti cuzineti sint supra încãlziti .am patito si eu tot la fel dar nu sa invirti cuzinetul pa vibrochen am schimbat toti cuzineti am pus de fiat 1.9 merg beton filtrul de particule jos si totul bine am montat manometru presiune uleila 1500 turati are cam 3.5 la relanti 2.0-2.2
Skip ads

  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Am reparat multe motoare injectoarele es foarte ușor un motor bine rectifica duce mai mult decât unul nou am vãzut cuzineți pe mașini noi care nu cãlcau pe toatã suprafața
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
nicolae matei cum se monteaza manometru presiune , temperatura ulei, este complicat . O schita , piesele unde se gasesc ?
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
nicolae matei cum se monteaza manometru presiune , temperatura ulei, este complicat . O schita , piesele unde se gasesc ?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Salut! Am avut si eu mesajul de groaza, dar in conditii mai speciale: motorul era cald...am vrut sa parchez cu spatele in rampa, pe gheata/zapada. Mi-a murit motorul..probabil roata a gasit o zona cu aderenta si fiind motorul subturat, in rampa..a murit. A repornit normal dar la repornire a afisat pt 2 secunde measjul cu stop engine, oil presure low..ceva de genul. Oringul este schimbat de 4 luni ... Sa imi fac griji, asta fiind primul mesaj?
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
@livcro , in mod normal , mesajul nu a aparut degeaba. Ai auzit cum la pornire , motorul nu ar fi avut ungere? Daca da , atunci e nasol , caci s-a frecat cuzinetul pe uscat de arbore. Oringul l-ai schimbat preventiv , sau tot in urma unui mesaj? Oricum nu prea ai ce face daca ai schimbat oringul , motorul nu v-a muri , mesajul va mai aparea de-a lungul timpului , dar asa cum spuneam de fiecare data cand apare , inseamna ca motorul nu are ungere si ii creste uzura...,
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Preventiv..schimbat oringul. S-au verificat doi cuzineti..si aratau ca noi... Asta a fost primul mesaj... Nu am auzit nimic suspect. Cunosc sunetul ... de la Astra...dupa schimb de ulei cu flush motor. Acum nu mi-a atras atentia nimic...numai mesajul. Uleiul metabond/tratament ...nu ajuta?...se laudau ca asigura ungere si in lipsa uleiului..sau era numa marketing?
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
livcro a scris:Salut! Am avut si eu mesajul de groaza, dar in conditii mai speciale: motorul era cald...am vrut sa parchez cu spatele in rampa, pe gheata/zapada. Mi-a murit motorul..probabil roata a gasit o zona cu aderenta si fiind motorul subturat, in rampa..a murit. A repornit normal dar la repornire a afisat pt 2 secunde measjul cu stop engine, oil presure low..ceva de genul. Oringul este schimbat de 4 luni ... Sa imi fac griji, asta fiind primul mesaj?

Poate masina era prea in panta si nu a accesat pompa uleiul ptr o secunda...., oricum motorul fiind cald era ulei pe cuzineti asa ca nu cred ca s-a uzat...
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Cînd dã masajul cuzineți sint deja duși cînd se gripeazã palierul nr3 cel central nude sint și semilunile pentru juc acxial nu da nimica se simte foarte puțin la mersul motorului se continuã cu cuzinetul gripat și de acolo ușor ușor gripeazã pe toți cei de palier cine îmi poate spune .cine a avut cuzineți gripați la bielã dar gripați nu supra încãlziți.ati vãzut cã cei din capacul bielei sint supra încãlziți
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR