Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Ce pantã .Sorbul pompei de ulei este la 1cm pa fundul bãi nu poate sã rãmâne fãrã uleiul mai ales cã în baie este și senzor de nivel nu mai spunti timpeni .uleiul lucreazã la temperatura mare filtrul de particule este prea aproape de blocul motor .aici în Italia toți au scos filtrul de particule chiar și la FIAT croma alfa 159 la toate ce provin cu motor Fiat
Skip ads

  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
99sit a scris:@Cornel , asa ma gandeam si eu ,din pacate , nu poti schimba doar cuzinetul deoarece si arborele e afectat. Unii mecanici fac prostia asta si schimba doar cuzinetii ( asa mi-au propus si mecanicii din cartier - cuzineti noi , oring nou si vinde masina ) , dar automat cuzinetul nou capata uzura de pe arbore si risca sa zboare din lacasul sau si sa blocheze motorul. Problema e ca dupa ce arborele este alezat si adus la cote , la randu-i blocul motor trebuie alezat si adus la cota. Ca sa alezezi blocul trebuie sa desfaci chiulasa. Ca sa desfaci chiulasa trebuie sa scoti injectoarele ( care in 80 % din cazuri nu ies) iar daca nu ies sa le tai si sa le schimbi (cu Sh bineinteles). Apoi , distributie noua , garnituri noi , ulei, filtre , pompa de apa si totul e ca nou. De unde si costurile pe masura !
P.S. Poti vedea uzura pe arbore ( aceeasi ca pe cuzinet)
curãțã bine vibrochenul cu smilgher pinzat de 220 lung de 30 cm și taiet la lãțimea palierului și îl lustruiești înainte și înapoi schimbind pozitia vibrochenului dar nu pa uscat cu motorinã celanti cuzineți sint buni ii schimbi pui aceași cota
0 standard de fiat nu se aude nici un zgomot merge normal pentru cã cei din pãrți 2 dreapta și 2 stingã dintre buni chiar daca cel central este puțin oval nu se întâmplã nimic eu am mai fãcut și nu a dat probleme
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,541
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Motorul a avut ungere..de 300 km cu 2-3 pauze. Procentajul la ulei e pee la 67%. Rulaj aproape 10000 km, LM 4600. Eu ma gandeam ca am nevoie de un update de soft...nu stiu daca a fost updatat . A fost o campanie in sensul asta. Posibil ca din cauza opririi fortate a motorului ECU sa primeasca erori de la mai multi senzori + lipsa update...iar rezultatul sa fie mesajul de eroare.
  • radu insignia dth

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2011 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Salutare,domnilor!am si eu un opel insignia 130 cp ecoflec din 2011 ,achizitionat din belgia in anul 2016 161000 km reali verificati in rep opel iar acum am 182000 si nu am schimbat pana acm oringul la pompa de ulei,mentionez ca nu imi apare nici o eroare in bord!ar trebui sa il schimb preventiv? Am inteles de pe forum ca se strica motorul daca se duce oringul! Multumesc
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
schimba preventiv o-ringul si verifici cu ocazia asta si cuzinetii. succes
  • TRobert574

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Franta
  • Masina: Zafira Tourer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Salutare colegi. Doresc sã achiziționez o zafira tourer, citesc niște probleme despre motoarele de 2 litri pe care nu îmi vine sa le cred, au fost fãcute de niște copii sau de ingineri,mie teamã sã îmi cumpãr mașinã, ce știți despre motorul de 1.6? E mai fiabil decât asta de 2?
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
1.6disel sa benzina și din ce an sint aceste mașini
  • TRobert574

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Franta
  • Masina: Zafira Tourer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Eu m-am gândit la 1.6 diesel din 2012-2013 de 136 cai
Skip ads

  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Dacã e Zafira cu 7 locuri si vrei sa faci si drumuri lungi sa vi acasã e cam mic motorul ptr asa caroserie + bagaje cam consumã cel mai echilibrat este motorul diesel de 2.0 . toate problema o dã filtru de particule. Toate mașinile Opel fabricate pina in anul 2016 cu motoare diesel de 1.6 și 20 sint varianta FIAT dar filtrul de particule e poziționat rãu
  • radu insignia dth

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2011 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2018

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:schimba preventiv o-ringul si verifici cu ocazia asta si cuzinetii. succes
multumes mult,o sa imi fac programare la service cat mai curand,cu ocazia asta schimb si kitul distributiei mai repede si uleiul!multumesc
  • TRobert574

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Franta
  • Masina: Zafira Tourer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Si recomandarea care ar fi? Da mașina as dori sa o folosesc la cãlãtorii lungi.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Multe mai recomandatã e cu motor 2.0 diesel la drum lung in a 6 la 130 ai cam 1900 turații in schimb cu 1.6 te duci cu 2500 de turații .ei Zafira cu disel 2.0 și îi elimini filtrul de particule faci softul și consumã mai puținã și îi dai 35-40 de cai mai mult așa stai fãrã fricã liniștit cã mîne .ca nu se mai gripeazã .doar sa rãmânã fãrã ulei
Skip ads

  • TRobert574

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Franta
  • Masina: Zafira Tourer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Doar ca mai rãmâne o singura problemã, la achiziționare sa nu nimeresc una cu probleme. Cred ca prefer o alta marca de mașinã decât sa risc câteva mii pentru reparații
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
livcro a scris:Motorul a avut ungere..de 300 km cu 2-3 pauze. Procentajul la ulei e pee la 67%. Rulaj aproape 10000 km, LM 4600. Eu ma gandeam ca am nevoie de un update de soft...nu stiu daca a fost updatat . A fost o campanie in sensul asta. Posibil ca din cauza opririi fortate a motorului ECU sa primeasca erori de la mai multi senzori + lipsa update...iar rezultatul sa fie mesajul de eroare.


A fost o campanie in acest sens(update de soft), insa nu mai este valabila, daca nu a fost efectuata este posibil...verifica cu o interfata cand are ultimul update efectuat.
Liqui Moly este un ulei foarte subtire...cauta in fisele tehnice..., eventual mergi pe ceva mai "gros"...
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,541
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Motul x clean 5w40? Parca e dexos2. Multam pt confirmare.
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
99sit a scris:
vladutsss a scris:Nu am nevoie sa ajung la probleme ca sa repar. Preventiv, cum am facut si la astra
Pe aceeasi premisa schimb si oringul. cunosc personal pe cineva cu insignia din 2009 . nu a schimbat oring-ul. a luat masina la 190 k, anul asta a vandut-o pe la 230 240 , si nu a schimbat oring. L-am tot amenintat ca va avea probleme, ca e plina romania de probleme, n-a avut !


Stai linistit, apare dupa 250.000 km, o sa o"fure" ala de a cumparat-o din pacate!
La mine , am tot amanat schimbarea oringului si prima eroare mi-a dat-o la rece la pornire, apoi nici o problema. M-am dus la Opel sa schimb oringul si am constatat ca celebrul cuzinet 3 este afectat. Aveam masina la vanzare si puteam sa schimb oringul si sa pun baia la loc si sa vand masina asa ( care oricum mai mergea cel putin 10.000km) sau sa o repar.
Am ales sa nu imi bat joc de masina si de un eventual cumparator asa ca am investit peste 2300 euro in reparatie si stiu ca masina merge fie daca o vand sau nu!
Povestea e dureroasa financiar dar asta este , avand in vedere ca masina nu mi-a facut figuri din alte puncte de vedere eu sunt multumit de masina! Ca dotari , comfort , putere , siguranta eu zic ca la pretul asta nu avem de ce ne plange (ma refer la preturile sh ).
P.S. In poza sunt cuzinetii 1si 3 se vede diferenta.


1.Ce simptome a mai avut motorul in cauza in afara de mesajul de lipsa presiune ulei? Ma refer la zgomot, batea etc.
2. Mai poate functiona un motor cu palierul central gripat ca cel in cauza?
3. Daca da ce simptome are? Ca ma gandesc ca nu merge poate functiona ca unul care are palierul in regula.


Intreb pentru ca am schimbat preventiv toamna trecuta oringul de la sorbul pompei de ulei si totusi mi se pare ca e cam zgomotos motorul. In rest trage bine, porneste repede si la temperaturi cu minus.
Operatiunea am facut-o la Opel, am intrebat mecanicul daca e cazul sa se uite la palierul central si a zis ca nu este cazul, acum imi pare rau ca nu am insistat.... Macar scapam de grija.
De atunci am facut aproximativ 5000 KM. Ma bate gandul ca la urmatorul schimb de ulei sa mai dau iar baia jos ca tot o duc la service si pentru schiul distributiei.
  • alexecotec

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Pana la urma sunt bucuros ca am scãpat de masina. Chiar dacã am bãgat 2000 euro in repararea motorului. Mãcar nu am dat teapa. Mi am luat o piatra de pe inima. Mi am luat o mașinuța mai ieftina și anume un Ford focus mk2 și așa mi am scos gaura De peste 3500 de euro care i am bãgat in insignia in cei 2 ani in care am avut-o.Sunt foarte mulțumit de noua masina. Mãcar sunt relaxat ca nu ma va lasã in drum ca insignia. Aceste probleme cu care s a confruntat motorul diesel de pe insignia nu prea au mai existat in istoria recenta a autoturismelor. RIP insignia, pãcat, esti cea mai frumoasa dar din pacate ai ajuns sa umplii parcurile de dezmembrãri auto.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Ce focus din ce an
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
alexecotec a scris:Pana la urma sunt bucuros ca am scãpat de masina. Chiar dacã am bãgat 2000 euro in repararea motorului. Mãcar nu am dat teapa. Mi am luat o piatra de pe inima. Mi am luat o mașinuța mai ieftina și anume un Ford focus mk2 și așa mi am scos gaura De peste 3500 de euro care i am bãgat in insignia in cei 2 ani in care am avut-o.Sunt foarte mulțumit de noua masina. Mãcar sunt relaxat ca nu ma va lasã in drum ca insignia. Aceste probleme cu care s a confruntat motorul diesel de pe insignia nu prea au mai existat in istoria recenta a autoturismelor. RIP insignia, pãcat, esti cea mai frumoasa dar din pacate ai ajuns sa umplii parcurile de dezmembrãri auto.


Alex , daca compari focusul cu Insignia stii bine ca e diferenta mare.! dar daca esti multumit , e ok. Eu am pus la vanzare masina pana sa o repar , si desi am bagat 2500 euro , consider ca si tine ca am facut ceea ce e normal , sa am inima impacata. Spre deosebire de tine , eu am optat tot pentru o insignia facelift 2014, super dotata , pentru ca la banii astia , Insignia ofera mult mai mult decat alte masini ! Iar ca fiabilitate , am auzit o graoaza de plangeri vis a vis de Audi si VW , iar Bmw-ul , daca nu e Xdrive , nu se merita. Si apoi ne uitam la preturi.....
Altfel , te inteleg total , vis a vis de investitii , doare al naibii
  • alexecotec

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Niculae Matei focus mk2 din anul 2007. 1.6 tdci. Motorul de origine psa .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR