Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Ska insignia din foto sint cele made in France se vede .bordul este asemãnãtor cu cel de Peugeot sint motoare care le gãsești pe Volvo Jaguar Citroen c5
Skip ads

  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Smile
pe mine nu ma intereseaza unde e fabricata masina... eu vorbeam strict de motor.
nu stiu cum sa ma fac inteles, ca intreb una si mi se raspunde alta Smile
sunt 2 motoare diferite
A20DTH EURO5 de 160,163,165, si posibil variantele de 110/130 si 120/140, care s-au montat pana in 2015
si
B20DTH EURO6 de 170cp, care s-a montat pe Insignia 1 cu facelift, si este montat si pe Insignia 2 ( gama actuala )
acest motor NU echipeaza volvo, jaguar, citroen sau alte marci.
a fost conceput de Opel/GM cu mult inainte de preluarea de catre PSA.
se stie a fi aceeasi pb cu oringul si la acest motor nou?
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
@ska , nu ma pricep la motoare , dar dupa "DTH" si dupa caii alocati , se pare ca e acelasi motor , caruia i s-au adaugat cativa cai prin norma de poluare, pa banc, in realitate nu e nici o diferenta. Nu stiu daca AD Blue-ul de la euro 6 , inlocuieste filtrul de particule de la Euro 5 , dar problema de acolo vine !
Am schimbat oringul la noua masina , era uscat , imbatranit , din fericire cuzinetii si arborele erau OK. La cea veche , am intarzaiat cateva luni sa fac operatiunea asta si m-a costat al naibii!
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
99sit intarzierea a costat in distrugerea motorului , dadea mesaje de presiune scazuta si le-ai ignorat sau...?
Skip ads

  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
da , mi-a dat mesaj cu un an inainte ( la 245.000km) o singura data ( la pornire,vreo -4C,) am zis ca a fost ceva intamplator, dar chiar si asa mi-am propus sa schimb oringul. Schimbul l-am facut vara si am uitat si am zis ca il voi face la urmatorul schimb, dar in noiembrie la pornire ( -2 C) mi-a dat eroare si am si auzit zgomotul metalic de fier pe fier. Motorul a mers , nu a mai dat eroare pana am ajuns la service sa schimb oringul , dar cuzintul 3 era dus , ceilalti OK) asa ca a trebuit sa refac motorul, care acum merge brici. Costurile in schimb au fost dureroase ( vreo 10.000 Ron)
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
99sit pana la 245.000 km oringul nu a fost schimbat niciodata , ce an de fabricatie e masina ? Chiar daca a fost doar cuzinetul 3 dus a trebuit refacut tot motorul ?
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
99sit pana la 245.000 km oringul nu a fost schimbat niciodata , ce an de fabricatie e masina ? Chiar daca a fost doar cuzinetul 3 dus a trebuit refacut tot motorul ?
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
99sit pana la 245.000 km oringul nu a fost schimbat niciodata , ce an de fabricatie e masina ? Chiar daca a fost doar cuzinetul 3 dus a trebuit refacut tot motorul ?
Skip ads

  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
99sit pana la 245.000 km oringul nu a fost schimbat niciodata , ce an de fabricatie e masina ? Chiar daca a fost doar cuzinetul 3 dus a trebuit refacut tot motorul ?
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Cornel Catalin a scris:99sit pana la 245.000 km oringul nu a fost schimbat niciodata , ce an de fabricatie e masina ? Chiar daca a fost doar cuzinetul 3 dus a trebuit refacut tot motorul ?

@ Cornel , oringul nu a fost schimbat pana la 270.000 km cand mi-a dat a doua eroare ,apoi am facut motorul ca la carte, caci , conform mecanicilor nu era alta cale, Motorul mai mergea asa poate 5-10.000 km dar daca te lasa prin Norvegia sau Turcia costurile ar fi mult mai mari. Masina 2010, istoric service , rulata mai mult in afara orasului .O poti vedea aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=150387
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
ska a scris:Smile
pe mine nu ma intereseaza unde e fabricata masina... eu vorbeam strict de motor.
nu stiu cum sa ma fac inteles, ca intreb una si mi se raspunde alta Smile
sunt 2 motoare diferite
A20DTH EURO5 de 160,163,165, si posibil variantele de 110/130 si 120/140, care s-au montat pana in 2015
si
B20DTH EURO6 de 170cp, care s-a montat pe Insignia 1 cu facelift, si este montat si pe Insignia 2 ( gama actuala )
acest motor NU echipeaza volvo, jaguar, citroen sau alte marci.
a fost conceput de Opel/GM cu mult inainte de preluarea de catre PSA.
se stie a fi aceeasi pb cu oringul si la acest motor nou?
trebuie sa precizezi cã motorul de insignia de 110 120 de cai sint și motoare de 1.6 disel de proveniențã fiat eu mã refer la insignia fabricatã din 2017 sint cu motoare pgs franceze. poate cã insignia cu motor de 1.6 disel nu prea sunt in Romania
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Motorul 1.6 diesel are alt cod motor decat A/B20DTH, si anume B16DTJ pt cel de 120cp si B16DTH pentru cel de 136cp.
Din codul motor B20DTH reiese clar ca este vorba despre cel de 2.0 diesel, si NU despre cel de 1.6 diesel.
Motorul de 2.0 diesel ( B20DTH ) montat pe Insignia din 2017/2018 NU este de provenienta PSA, ci este cel din 2015 facut de OPEL/GM.
Este acelasi motor despre care intreb eu daca mai are aceleasi probleme ca si vechiul motor de 2.0 diesel...
Ne intelegem greu... Smile
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@niculae matei, motoarele de 2 litri de pe Insignia A/B sunt toate de provenienta Opel (licenta Fiat).
Motoarele A20DTx au fost initial in variantele de 110/130/160(163) CP si 195CP (bi-turbo), apoi cele de 110 si 130 au trecut la 120, respectiv 140CP.
B20DTH (introdus in 2015) e o evolutie a motorului A20DTH (camera combustie modificata, sistem injectie cu presiuni de pana la 2000bar, turbina racita cu apa si actionare electrica si nu vacuumatica, EGR modificat, arbori de echilibrare... designul baii de ulei modificat - e din 2 piese etc).
Motor de provenienta PSA de 2.0 litri e doar pe Grandland X (1997cmc, 177CP)... pe Insignia inca nu se folosesc motoare PSA.
  • victoras34

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2017

  • Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:Astra H 2007 1.9 cdti vs Insignia 2009 2.0 cdti. Motorul(partea dinspre exterior) de Insignia este mult mai imbatranit chiar daca are cu 50.000km mai putin decat H.ul. Fizic, ambele motoare sunt foarte asemanatoare, diferenta majora consta in pozitionarea turbinei si a dpf.ului. La H, turbina este jos iar dpf-ul cumva sub masina. E....si uite H.ului nici prin cap nu.i trece de motor gripat sau oring imbatranit. Eu, singura explicatie, asa cum am sustinut cu mult timp in urma pe forum si nu numai, o vad in pozitionarea neinspirata a DPF-ului pe Insignia. "Problema motoarelor" este prezenta si pe Astra J cu motor 2.0 cdti....


Subscriu. Problema este prezenta si pe Astra J cu faimosul motor A20DTH, 160 cai. Masina din semnatura este fabricatie 2011, deci nu cred ca sunt afectate exclusiv modelele 2009-2010. Sunt si eu de parere ca este o problema de proiectare, iar dinamica ar fi: PDF amplasat prost - duce la imbatranirea prematura a simeringului - presiune insuficienta ulei - lubrifiere insuficienta - probleme la motor.
Am ajuns la concluzia asta nu doar bazandu-me pe relatarile colegilor, ci si prin consultarea unor forumuri din strainatate.
Un mecanic din Portugalia a rezumat foarte succint: temperaturile ridicate cauzate de regenerarea PDF-ului micsoreaza durata de viata a acelui simering de la baia de ulei, ale carui caracteristici de etanseizare se vad reduse sau compromise, iar apoi urmeaza problemele cu care multi dintre voi (ma includ) v-ati confruntat.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:
B20DTH (introdus in 2015) e o evolutie a motorului A20DTH (camera combustie modificata, sistem injectie cu presiuni de pana la 2000bar, turbina racita cu apa si actionare electrica si nu vacuumatica, EGR modificat, arbori de echilibrare... designul baii de ulei modificat - e din 2 piese etc).

Ai idee daca si noul motor ar putea avea aceleasi pb cu Oringul ca si fostul A20DTH, avand in vedere si modificarile baii de ulei?
  • victoras34

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2017

  • Mesaj Privat
@ska
Sincer sa fiu, nu stiu, nu am facut "sapaturi" in acest sens.
Un lucru este cert in schimb: solutiile tehnice adoptate de Opel in ultimii 10 ani put a treaba de mantuiala (poate consecinta severei crize financiare prin care a trecut compania in ultimii ani?). Posesorii de opel astra h (motorizari diesel) stiu despe ce vorbesc. Acele masini mergeau mult si bine, fara probleme atat de grave si atat de greu de anticipat sau prevenit. Iar ideea unor colegi de pe forum ca trebuie sa faci sapaturi pe forumuri inainte de a-ti lua o masina e de domeniul literaturii kafkiene, intrucat cel putin 90% din potentialii cumparatori habar n-au unde e baia de ulei sau sorbul sau cuzinetii, si daca e sa fim onesti nici faptul ca exista un forum al marcii. De ce ar sti? II inteleg pe pasionati, ma numar printre ei, dar nu se poate pretinde acelasi lucru de la toata lumea.
Si cu titlu de incheiere: OPEL nu este singura marca care a facut experimente de proiectare pe seama cumparatorilor sau a utilizat piese cu durata de viata programata. Nu sunt nici mai proaste, nici mai bune ca alte masini, raportate la pretul de achizitie. E lumea in care traim.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
ska a scris:
clau70 a scris:
B20DTH (introdus in 2015) e o evolutie a motorului A20DTH (camera combustie modificata, sistem injectie cu presiuni de pana la 2000bar, turbina racita cu apa si actionare electrica si nu vacuumatica, EGR modificat, arbori de echilibrare... designul baii de ulei modificat - e din 2 piese etc).

Ai idee daca si noul motor ar putea avea aceleasi pb cu Oringul ca si fostul A20DTH, avand in vedere si modificarile baii de ulei?

Din ce vad eu, la B20DTH baia de ulei e altfel proiectata... din 2 bucati: poz 24 + poz 41.
Locul oring-ului cu pricina l-a luat garnitura 26, iar sorbul 39 e prins pe jumatatea superioara a baii avand intre ele garnitura 40. Deci, avem 2 garnituri intre sorb si pompa.
Acum, nu stiu ce sa zic! Numai timpul ne va spune daca acesta solutie constructiva va fi mai fiabila decat cea de pe A20DTx.

  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc pt lamuriri !
  • florin.culea

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Am fost astazi la service si din pacate la 3....agata arborele si trebuie refacut motorul... rectificat arbore, bloc, chiulasa...toata distractia 7 800 lei cu distributie, pompa ulei, ulei antigel...etc dureaza 6 zile si garantie un an.
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
florin.culea, în afarã de mesajul cu mesajul de lipsa presiune ulei motorul a mai avut alte simptome?
Prezintã uzura doar arborele si cuzinetii la palierul 3? Sau ai gãsit uzura si la bloc si capac?, ma refer la zona exterioara cuzinerilor, unde se aseaja ei.


Ultima modificare facuta de DCiobanu243 la Mar 06 Mar, 2018 5:07 pm
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR