Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Cam cat mai costa in general operatia de schimbare a oring-ului+cuzineti, in caz ca trebuie schimbati si acestia?Sau ce piesa ar mai trebui schimbate in caz ca e cv serios.Doar ca sa imi fac si eu o idee asa.
La reprezentanta Opel Craiova doar schimbarea oring-ului au zic ca ar costa aprox. 800-850 lei.Ceea ce pare ft mult tinand cont ca oring-ul am vazut ca e pana in 100 de lei.
Sa fie ceva serios in ciuda faptului ca acel oring a fost schimbat cu aprox 30000 de km in urma?
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Dacã scoți papucul adicã mufa de la senzorul de ulei care se aflã pe rãcitorul de ulei și pornești motorul ai sã vezi ca becul de ulei din bord se stinge dar în schimb îți spune asistența prima posibile becul nu rãmîne aprins.Eu am manometru de presiune ulei și temperatura .cînd uleiul este la 110 grade presiunea de ulei la relanty este la 1.8- 2 bari cam la limitã. în turație sta cam la 3.5-4.dar am ulei bardahal 5-40 .cu Castrol 5-30 cu motorul cald la relanty ajungea și la 0.8 . Folosesc numai ulei Bardahal 5-40 și varã și iarna dar sint mulțumit
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
La o diagnoza apare vreun cod de eroare dupa ce in bord apare mesajul cu presiunea uleiului?Sau inainte?
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Mylux a scris:Nu sunt pacatoase aceste motoare,sunt “Varza”,din pacate asa au fost concepute de idiotii nemti...,regret si voi regreta ca am ales insignia chiar daca imi placea acest model foarte mult inca de cand a aparut ...,acum mi-am schimbat total parerea despre aceasta conserva facuta de nemtalai si nu a-si recomanda nimanui achizitia acestor conserve la care problemele se tin lant chiar si la o masina cumparata de noua si intretinuta ca la carte.
nu prea e motor nemțesc e un Fiat 99/100 e un derivat din modelul 1.9 Multijet care se gãsește și pã alfa 159 Doblò sint motore fiabile dar fãrã filtru de particule . regenerarea și poziția filtrului este gindita prost asta duce la supra încãlzire a uleiului și prin regenerarea ajunge și o micã parte de motorinã în ulei și îl subțiazã și pierde din calitate
Skip ads

  • Mylux

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Eu zic sa-ti faci...,eu am cumparat insignia in februarie si cu toate ca avea oringul buclucas schimbat am hotarat sa-l inlocuiesc si eu,ceea ce am si facut iar de cand l-am schimbat nu am avut nicio eroare de genul low oil presure stop engine now si tot am muscat-o acum 1luna in sensul ca cuzinetii mi s-au invartit dupa vibrochen si asta fara sa apara eroarea mentionata....
Acum urmeaza sa trimit motorul la Cluj pentru rectificare...
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Asa suna motorul.

https://vimeo.com/286875248

Ma ingrijoreaza acel bazait pe langa sunetul motorului in sine.Nu stiu daca are legatura sau nu cu oring-ul de la pompa de ulei sau daca asa suna pur si simplu acest motor.Nu am fost atent la asta pana acum.
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
In momentul in care schimba o-ring-ul se pot verifica, fara a fi demontate, vibrochenul si cuzinetii?Schimbatul oring-ului ma costa 600 de lei, in reprezentanta.Maine ma duc sa fac programare.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Dupã ce se demonstreazã baia de ulei e bine sa controleze și cuzineți de palier mai ales cel din mijloc adicã Nr 3 apoi se stringente cu cheia dinamometrica la 20-22 gnm+100 grade palierele și capacul de biela la 22-24 gnm+60 grade. Încã 30 de minute de lucru în plus .E bine sã controlezi cel puțin palierul
Skip ads

  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Ma gandesc ca stiu ei ce sa faca acolo.Nu cred ca se limiteaza doar la schimbarea oring-ului.
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
@matei niculae
Prin palier te referi la vibrochen?
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Da la vibrochen are 5 coace cel mai des se grupeazã capacul nr3 ce din centru.unde sint și 2 semiluni car țin vibrochenul sã nu aibã joc axial probeazã și vezi dacã are joc .e bine sa le schimbi se uzeazã pentru cã suportã forțã cînd apeși ambreiajul
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
O sa le spun mecanicilor sa verifice si vibrochenul, in special palierul nr 3.Sper sa fie ok.Ar fi si un ghinion maxim ca dupa nici 30000 de km de la schimbarea oring-ului sa faca probleme.Dar mai bn dau 600 de lei acum decat 6000 mai tz.Very Happy
Apropo uleiul trebuie schimbat sau poate fi recuperat?Chestia e ca l-am schimbat prin martie anul asta si nu are km multi.
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Palierul 3 se grupeazã fãrã sã de semne de zgomot la motor prea mici cã sã îți dai seama .dar e bine sã îl controlezi .eu nu mai am probleme cã am eliminat filtru de particule și i-am modificat softul de la 131 cãi am dus-o la 170 . consumã și mai puțin dar trebuie sa stai atent cu pedala de ambreiaj la 96.000km am codificato acum am 145.000 dar mã lasã ambreiajul . Vineri îmi ajunge acasã și îl și schimb .am fãcut vacanțã în România și la întoarcerea în vitezã 4 cînd o forțãm patina puțin.eu am mai fost înscris pe forum dar a trebuit sã mã înscriu din nou ptr cã sa blocat telefonul și am pierdut tot . vezi paginile fi urmã și gãsești postãrile mele.controleaza ff des nivelul uleiului sa nu creascã dai semn la joja de ulei exact la centru.eu am modificato .îți spun din experiența un pune mai mult de 4.5 litri de ulei .cu aceastã cantitatea de raceste uleiul cel mai bine.mult noroc.ai grijã la mecanicii bãgate sub mașinã și cereale sa controleze și sã îți aratã cã a gãsit
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Dar se pot controla vibrochenul sau cuzinetii fara a fi demontati din motor?
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Se demonstreazã baia și apoi pe rind capac cu capac de palier cu baia demontatã se Vede vibrochenul care are este prins de blocul motor cu 5 capace de palier care se învârte toate deodatã și 4 biele 2 cite 2:
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Ok.Eram curios sa aflu daca se pot verifica fara a fi demontati pentru a nu mai plati cateva ore de manopera degeaba in plus.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Dar trebuie sa vezi sub capacul de palier acolo sunt cuzineți 1 pe blocul motor și altul pe capac și formeazã un inel
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
O sa le spun mecanicilor de la reprezentanta ce vreau.Schimbare o-ring si verificare cuzineti.Toti.(capac-bloc motor)
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Apropo, dupa ce apare eroarea cu presiune ulei pe bord, ramane stocata vreo eroare pe motor?
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Nu nu rãmîne
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR