Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Mariusdd cred cã ai citit mãi toate mesajele de aici .nu ai înțeles mãi nimic . Soluții sint pentru a aduce îmbunãtãțiri la motor și nu a mai avea necazuri . Toate motoarele de Insignia au același soartã de a se gripa chiar și dupã ce ai schimbat oringul .Cine are cit de cit ide cum funcționeazã un motor știe de la ce se trage griparea motorului .Multi au cumpãrat Insignia atrași de dotãri și designul mașini.dar nu au știut ce au sub capotã nu au idei de motor doar cheie și a accelera
Skip ads

  • mariusdd

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Mda...cred ca de inteles am inteles ce trebuia si ca se face si misto aiurea in porumb. Referitor la o masina in sine un proprietar nu trebuie sa fie jumate mecanic, jumate avocat si jumate profesor de limba romana(da 3 jumatati..😉) ca sa avem asteptarea de a folosi o masina in conditii normale fara sa iti moara motorul in mers datorita unei fabricarii defectuoase. Solutii multe nu sunt decat aceea de a evita achizitia de opel si/sau de a face o adresa comuna catre opel despre mizeria de motor pe care a instalat-o pe masina.
Mai departe cu anularea/inlaturarea dpf-ului(nu mai treci rar-ul sau trebuie omologata din nou pe alta categorie de noxe ceea ce nu cred ca fac baietii de la rar la vanzare) iar modificari ale pompei de ulei(...deja intram in inginerii, sau ne construim fiecare o masina? 😀) este deplasat ca un proprietar sa recurga la astfel de modificari in 2018. Masina ar trebuii sa fie gandita sa nu aiba loc astfel de evenimente. Omul trebuie sa stie de cheie, lumini,presiune anvelope si lichide)
...Sau binenteles ca Opel sa fi gasit o solutie(schimbare material oring/montare un scut termic) si trimis o circulara catre reprezentante sa anunte proprietarii cu referire la problema.

Numai bine.
  • Crysty123

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Ramnicu Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Mariusdd..multi de d. De-o viata ma ocup de motoare, fac turbine pe la GE si alte balarii cu surub. Ca Limba romana "e grele", inteleg. Nu inteleg Romania ingropata-n basini unde niste carnati dau cu presupusul. La EDS gasesti varza, la Radacini ..lol..rad si curcile! Mi-au furat si capacele de la roata. Aia la EDS au stat 4 ore sa puna bara fata. Vii si tu sa ne explici ca roata e rotunda? Vorbim de "ingineri mecanici" care nu stiu ce-i aia un micrometru, de magazine care vand ulei de motor imbuteliat in spatele casei, de o natiune in degringolada. Traim intr-un cacat de tara, asta-i tot si tu o dai cu micronul.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Toate mãrci de masini care au motoare cu emisii euro 5 si 6 Au viata scurtã prin faptul regenerãri filtrul de particule atîta timp cint matorina pentru regenerare este injectatã de acelasi 4 injectoarele ale motorului sint probleme . Putine au al 5 injector care este montat direct în filtru si pulverizeazã separat si independent .nu cã cele patru aflate pe chiloasã care pulverizeazã motorinã în filtru atunci cînd supapa de evacuare e deschisã . Nimeni nu a spus cã a gãsit ulei mai mult în baie .ptr ca prin faptul cã Joja e fãcut în asa fel ca nu poti urmãri bine nivelul uleiului .Alti spun cã nu se gãsesc cuzineti de vibrochen sint perfecti cei pentru Fiat 1.9 .Atelierul care rectificatã vibrochenul îti dau si cuzineti . Aici ptr rectificat vibrochen blocul motor garniturile si cuzineti si segmenti fãrã rectificatã chiuloasã 700.000euro
Skip ads

  • mariusdd

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Crysty123- Sunt total de acord cu tine. Dar nu cred ca ai citit postarea mea initiala deci ai inteles pe dos mesajul anterior.
In fine cred ca asta e natura discutiilor pe forum....in esenta toti suntem de acord dar ne contrazicem in scris.
Ma retrag din discutie ca nu ajungem nicaieri.
Numai bine.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Ptr Mariusdd și Cristi123 sunteți din București și eu am stat în București Dr Taberei .În ani 80-90 am lucrat la un mic atelier auto pe Mihai Eminescu tot ce era de rectificat la mașinile din acea perioadã duceam la fostul Fiat din bulevardul Timișoara area ff buni meseriași cred cã și acum mai sunt .Vin în țarã numai în vacanțã nu mai am nimic în România m-am mutat definitiv în Italia Aici cu 1.500 euro ei motor recondiționat .Anul ãsta am stat 1 lunã în România am umblat peste tot dar prețurile mau lãsat fãrã cuvinte la fel ca în afarã.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Crysty123 a scris:Saptamana viitoare iau motorul bucatele acasa..il car cumva pe scari la etajul doi si-l incheg. Cu caratul jos..nu stiu..poate-l arunc pe geam..O sa ma uit cum se poate monta prin ceva filet mizeria aia de sorb..altfel il incarc la greu cu silicon. Dar, indiferent de gargara altora, parerea mea este ca motorul pus pe tingire este o mizerie. De exemplu nu se gasesc suruburile de biela decat pe comanda, un M9x1x48 clasa 12.9, la 40 lei bucata..suruburile de chiulasa sunt 100 lei un set. Nu se gasesc cuzineti decat cota standard samd. In manuale gasesti diverse cupluri si proceduri de strangere..o intreaga mizerie. As mai scrie macar 5000 de vorbe dar pur si simplu mi-e scarba.

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Mai colegilor eu va inteleg supararea si nu as fi vrut sa fiu in pielea voastra. Eu nu am avut probleme cu motorul la Insignia A pe care am dat-o la 350 de mii de km si am luat Insignia B noua tot motorina. Nu e normal sa se intample astfel de lucruri cu motorul, dar problema e ca si la alte marci premium sunt probleme la motoare si cunosc persoane care au avut probleme si cu BMW si cu Mercedes si cu Audi. Toti au cam dat de gard cu fiabilitatea si cam fac masini de rahat. Eu cand am cumparat modelul asta de Opel in 2014 stiam de problemele motorului si mi-am asumat riscul de a cheltui 2000 de euro daca ma lasa. Acuma daca ati reconditionat motoarele vor merge bine. Pacat ca ati avut ghinion si nu v-ati bucurat de masina asta. Oricum la maricile premium daca apar probleme de genul sunt mult mai costisitoare. Pe cumnatul meu la un Audi l-a lasat pompa de ulei si din cauza asta i-a bulit si turbina si il costa acum 2 ani 6 mii de lei pompa noua, iar pana acum a schimbat de 2 ori axul cu came si tachetii care costa si aia. Deci probleme sunt si la ceilalti.
Skip ads

  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
David_Andrei a scris:
livcro a scris:Nu mai sau numai? CASCO nu cred ca are optiune de reparatie motor fara incident in trafic ...Asa ca...faci casco si cand vezi low oil pressure...o bagi in primul stalp/copac/cap de pod?

Numai inteleg nimc Very Happy


matei niculae a scris:Cînd îti dã low oil se presupune cã cuzineti sunt deja gripati .au fost cazuri cînd s-au grupat fãrã nici un anunt .1 Se gripeazã palierul 3 cel central nu îti dai seama maregi asa si se grupeazã si celelalte paliere se invirte în capace Este cel mai rãu ptr ca pe lîngã rectificare vibrochenului trebuie rectificatã si linia vibrochenului în blocul motor .Motorul trebuie fãcut bucãti .

Eram ironic. Daca ai fi fost atent la tot thread-ul , observai ca am explicat si eu EXACT ceea ce incercai tu sa imi explici.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
David_Andrei a scris:
livcro a scris:Nu mai sau numai? CASCO nu cred ca are optiune de reparatie motor fara incident in trafic ...Asa ca...faci casco si cand vezi low oil pressure...o bagi in primul stalp/copac/cap de pod?

Numai inteleg nimc Very Happy


matei niculae a scris:Cînd îti dã low oil se presupune cã cuzineti sunt deja gripati .au fost cazuri cînd s-au grupat fãrã nici un anunt .1 Se gripeazã palierul 3 cel central nu îti dai seama maregi asa si se grupeazã si celelalte paliere se invirte în capace Este cel mai rãu ptr ca pe lîngã rectificare vibrochenului trebuie rectificatã si linia vibrochenului în blocul motor .Motorul trebuie fãcut bucãti .

Eram ironic la 'numai' . Daca ai fi fost atent la tot thread-ul , observai ca am explicat si eu EXACT ceea ce incercai tu sa imi explici.
  • Crysty123

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Ramnicu Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Ionut Ciobanu. Masina mea are cam 170k. Sa fac o lista cu ce-a cerut ar duce la 1 euro pe kilometrul rulat. Nu c-ar fi vreo mare inventie si ma plang eu, dar conduc afara cam tot ce are 4 roti si-o fac in zona tarilor arabe. Niciodata n-am vazut atatea hibe adunate pe-o tingire. De la cabluri bulite, electroventilatoare, intercooler, radiator de servo, termoflot, termostat, furtune..etc. Tind sa cred ca-n proportie de macar 50% de vina este mentenanta. Radacini sau Eds..service-uri de cartier..etc..etc..am gasit doar carnati cu moft de mecanic. In rest, masina in mod sigur sufera de ceva hibe de proiectare.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Crysty123 a scris:Salutare tuturor. Va zic aici patania mea. Anul trecut am schimbat faimosul o-ring. Masina are 8000 km de atunci si cateva zile in urma pe A2, Low Pressure. Platforma, service..azi jos baia si dezastru. Cuzinetii de palier s-au rotit pe bloc. Am desfacut gramezi de motoare de toate felurile, dar este prima oara cand vad cuzineti rotiti pe bloc. Stau in Bucuresti si poate ma indrumati spre un atelier care sa repare mizeria asta de motor care mi-a facut peri albi. Am vorbit cu Recotec, undeva pe langa Bucuresti..zic ca se pricep sa repare blocul si arbore..etc, contra 4500 lei. Ce parere aveti? V-ati mai folosit de atelierul asta? Si poate aveti o schita ceva despre cum se renunta la faimosul o-ring..cum ati facut? Multumesc anticipat.

Colegul, mi se pare extrem de ieftin sau nu schimba tot ce trebuie. Mai jos o lista cu piese ce trebuiesc schimbate si pretul lor. Aia sunt pe bune?
1.RECTIFICAT ARBORE + CUZINETI ,RECTIFICAT BLOC MOTOR = 1700
2.CUZINETI BIELA X4 REP1 = 168
3.SET SEGMENTI OE = 460
4.SET GARNITURI TERMOFLOT OE = 80
5.SET PREZOANE CHIULAOASA REINZ = 157
6.GARNITURA CHIULOASA = 186
7.GARNITURA CAPAC TACHETI = 46
8.SCUT PROTECTIE INJECTOR OE= 40
9.SIMERING ARBORE = 25
10.SIMERING ARBORE PALIER = 145
11.FILTRU ULEI = 68
12.ULEI 5W30 5L = 115
13.ULEI SERVO DX 6 1L = 67
14.POMPA ULEI OE = 937
15.GARNITURA COMPRESOR TURBO OE= 32
16.CUZINETI AXIALI = 16
17.CAPAC EGR = 50
18.ANTIGEL = 80
19.GARNITURA PALNIE JOJA OE = 32
20.INTINZATOR ACCESORII = 248
21.GARNITURA SORB ULEI OE= 70
22.CURATITOR = 60
22.OPTIMIZARE SOFT HP/ DPF OFF = 300 E
Skip ads

  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Astea sunt toate piesele/operatiunile ce trebuie schimbate/facute din cauza acelui o-ring?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Fara pozitiile 14 si 22bis. Si pare ca s-a demontat tot ce tine de accesorii motor(probabil pentru ca a ajuns blocul la rectificat?).
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Irynel a scris:Astea sunt toate piesele/operatiunile ce trebuie schimbate/facute din cauza acelui o-ring?auza v
da acel oring care se zice cã se întãreste din cauza regenerãri filtrului de particule si sã fim seriosi schimbã oringul controlezi toti cuzineti biele si paliere dacã este ok eliminã filtrul de particule modifici softul centralinã motor .si garantat cã nu se mai gripeazã si nici oringul nu îl vei mai schimba poate la 10 ani
  • Crysty123

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Ramnicu Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Cat da suma tuturor chestiilor de schimbat?
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Irynel a scris:Astea sunt toate piesele/operatiunile ce trebuie schimbate/facute din cauza acelui o-ring?

Numai daca motorul a avut de suferit ( cuzineti blocati/invartiti). Daca e vorba doar de schimbare a oringului nu ajungi la suma aceasta, stai linistit Very Happy

ahappyuser a scris:Fara pozitiile 14 si 22bis. Si pare ca s-a demontat tot ce tine de accesorii motor(probabil pentru ca a ajuns blocul la rectificat?).

Da. OK, fara soft Hp dar DPF off este binevenit.

Cat da suma tuturor chestiilor de schimbat?
.
Pai asta nu inteleg , ei nu ti-au calculat manopera sau cum? Eu am pus lista de piese, fara manopera.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Insignia 2.0 este o masina care la mana a 2-a ,trebuie sa ai ceva curaj sa o cumperi. Per ansamblu este ok ca masina , dar cand vine vorba de motor este acelasi gunoi ca N47 de pe Bmw, 2.0 TDI PD in toate variantele de putere.
Cand dai 8-9000 E pe o masina si din cauza unui oring trebuie sa umbli in tot motorul nu e ok... la N47 se rupe distributia , la 2.0TDI se rupe axul de la pompa de ulei, se fisureaza chiulasa, se ard injectoarele.
Trebuie tinut cont de faptul ca astea NU tin de mentenanta sunt pur si simplu deficiente majore de fabricatie, care daca vin la pachet cu spre ex o inlocuire de ambreiaj aprox 3-4000 RON sau de problemele specifice unui diesel adica DPF,senzori, EGR , Clapeti admisie (care apropo la N47 se rup si ajung in cilindri ,fiind metalici, motorul=K,O.)
Sa repari un motor de Insignia/AstraJ/Alfa 159/Saab 9.5 care a avut probleme cu presiunea de ulei si sa mearga fara sa se auda ca un tractor e mare chestie, restul sunt carpeli.Doar la Dacia 1310 umblai cu vibrochenu`dupa tine sa-l rectifici.
P.S. Degeaba ai 200 de butoane, butonele, optiuni daca nu ai curaj sa pleci cu masina la un drum de 4000 km. Masinile mai vechi sunt mult mai fiabile.
  • Crysty123

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Ramnicu Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Corect.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Mare dreptate. Asta tot am incercat sa spun si eu ca nu doar insignia e cu probleme majore ci si ceilalti producatori au probleme, dar toti injura doar Opel insignia. Eu am fos multumit de Insignia A , 20 dth din 2010 si am optat sa raman pe aceeasi marca si am luat Insignia B noua B20dth de 170 de c.p. Nu am spus ca e normal sa fie o loterie cu motorul asta si sa nu stii daca pica sau nu, dar si la vecini e cam la fel. Eu gandesc altfel de exemplu: cat costa sa faci un motor de BMW si cat costa unul de Insignia. Am un amic care are un S classe din 2009 si are cu ea 200 de mii. I s-a rupt o planetara si l-a costat doar planetara 8000 de lei. E normal ca la o astfel de masina si la km astia sa se intample asa ceva? Nu, dar se intampla. La fel si la tigaile noastre de opel, dar reparatia costa mai putin. Mie nu mi-a fost frica sa plec la drumuri lungi in afara tarii.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR