Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am auzit ca spre sfârșitul lui 2014 apãruse un nou update. Poate ãla rezolva acest tip de problemã. A fãcut cineva acel update ?
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Este nr. 2 din prima poza.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
citesc si ma ingrozesc. Si eu care credeam ca Insignia este tot ce are mai bun Opel la ora actuala.chiar ma batea gindul sa renunt la Omega 2.2 dth si sa cumpar Insignia. Daca ar trebui sa astept pana crapa Omega o sa apara sigur alt model.
Inteleg ca modele de 10.000e sunt de fapt niste cazaturi.
Interesant este ca nu vad o solutie la problemele relatate ci numai pareri, cele mai multe neprofesioniste.
relatari de genul Nici mecanicii nu stiu cred ca se refera la mecanicii de la coltul strazii. nu cred ca cei de la reprezentanta nu stiu de ce a crapat un motor.
Banuiesc ca cei ce au probleme refuza sa recunoasca ca au luat plasa cu asazisele masini cu 96.000Km dupa 4 ani de occident sa nu mai vorbim de faptul ca saracele trec pe o dieta pur romaneasca adica ulei, antigel, lichid de frina din supermarket sigur original GM.
vad ca este o problema mare cu regenerarea. eu zic ca aici este o scapare a producatorului. cred ca treb sa apara o atentionare sa nu opresti motorul.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
iulius, nu generaliza. Nu vrei sa stii cat de fiabile sunt masinile din ziua de azi! Intra pe alte forumuri auto si vezi ce se discuta acolo.......iti pui mainile in cap, dar, in mult cazuri, cele mai mari probleme, sunt la masini luate de la samsari, care nu au doar 150k km.........cifra e mult mai mare. Categoric ca sunt si cei care si-au cumparat o masina curata, dar nu au alte probleme decat cele cunoscute.

Masinile de unde sunt aduse, sunt cu 20-30% mai scumpe ca la noi. Indiferent cum ai face, tva pierdut sau licitatii, tot nu ai cum sa ai un pret mult mai mic! Fara sa socotesti mancarea, cazarea, cheltuielile de drum. Multi nu inteleg lucrurile astea, si daca zici ca masina e o petarda, sar in sus de c..r (zic asta cu riscul de a-mi pune unii colegi in cap) ! Nu pricep ca mai bine ii deschzi omului ochii, ca sa nu o mai 'muste' a doua oara.

La SH e loterie, dar ai mai mari sanse sa dai peste o masina buna, daca o cumperi la un pret corect si la un kilometraj real. La Insignia, multe din probleme s-au rezolvat din 2011.
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
asta ziceam si eu. mai toate masinile din talcioc aveau acum ceva ani sub 100.000Km. la o privire mai atenta discurile de frina spate erau mancate,pedalele tocite , botul si oglizile pe partea din spate sablate de la pietricele ( adica erau alergate cu viteze mari) si alte mici secrete.
referitor la modele insignia de dupa 2011 am citit si eu ca s-au rezolvat problemele.
din ce stiu eu la banii nostri daca tot luam o masina SH este bine sa fie din ultima generatie, adica sa aiba toate problemele de fabricatie rezolvate.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
iulius a scris:.....vad ca este o problema mare cu regenerarea. eu zic ca aici este o scapare a producatorului. cred ca treb sa apara o atentionare sa nu opresti motorul.....


La un constructor de masini premium (ce incepe cu litera A), chiar daca se opreste regenerarea, ea va fi reluata dupa pornirea motorului, Deci aici cred ca e o chestie de cum e programat ECU, ca doar principiul de functionare e acelasi.......altfel nu imi explic.

L.E Uitati si vedeti cat cere neamtul pe o masina foarte dotata, cu servisare la Opel:

Web Page Name

sau

http://suchen.mobile.de/aut...250000&noec=1

Deci Insignia cu 9000 Euro, adusa acasa si cu 130k km nu exista.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Hai ca poate mai exageram uneori cu criticile, nu ma refer doar la @iulius ci si la mine, cu cat stau mai mult pe forum cu atat ma ingrijorez. Si incep sa ajung la concluzia ca e un microb de paranoia pe aici si ne molipsim naibii toti.
Sa ne gandim asa: cate oare Insignia circula in Romania inclusiv petarde cum zice @iulius, cati suntem pe acest forum si la cate le-au picat motoarele? Sunt convins ca sunt extrem de putine cu motoare picate,pe acest forum nu sunt mai mult de 2-3 masini cu motoare cazute(asta e problema cea mai grava, restul nu conteaza). Vorba unui coleg de pe forum, daca nu ai 1000 de euro disponibili sa bagi intr-o reparatie la o masina, ia-ti masina din alta clasa. Oare putem numi un diesel de 4-5 ani cu 250 k la bord petarda? Oare una din 95 care a avut xyz proprietari ce mai este?
Poate totusi nu e Insignia cea mai proasta masina SH din Romania, nu credeti?
De cel putin 3 ani numai pe autovit.ro sunt mereu de vanzare intre 150 si 250 de Insignia, daca s-au vandut 10% pe luna inseamna 20 masini x 12 luni x 3 ani = 720 de masini. Daca calculam si cele aduse direct de proprietari si cele vandute noi si cele etc.etc.etc. Cred ca sunt minim 2000 de masini Insignia diesel in Romania, dupa parerea mea neprofesionista. Oare le-au picat la 100 motoarele? Eu unul ma foarte indoiesc.....
Masina are lipsuri, asa este. Cum este cel legat de regenerarea DPF-ului, dar daca stii ca are aceasta problema esti un pic atent si urmaresti cand isi face regenerarea dupa consumul instantaneu, ca doar nu suntem glugi de coceni, ce naiba.
Va dau un pont: eu am descoperit cu ajutorul colegului @gyzmo ca a mea isi face regenerarea la mers 100% in Bucuresti urban la ore de varf la cel putin 500 km cu motorina MOL. Am pus doar OMV, Petrom, Rompetrol si Mol. Întamplator am urmarit DPF-ul cu op-com-ul colegului @gyzmo si am observat ca la cca 250 km in oras aveam 24 % funingine, dupa cateva zile aveam vreo 350 de km si urcase la 28%, intamplarea a fost ca bagasem 30l motorina Mol peste vreo 15l Rompetrol. Am acum vreo 600 km exclusiv in Bucuresti la ore de varf si inca nu si-a facut regenerarea cu motorina Mol.

Imi cer scuze colegilor daca am luat-o pe aratura de la topic....dar poate mai sunt cazuri de motoare picate si din vina exploatarii lor!
Sa fim optimisti, daca tot ne-am "ars" cu Insignia!
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
borsy a scris:
iulius a scris:.....vad ca este o problema mare cu regenerarea. eu zic ca aici este o scapare a producatorului. cred ca treb sa apara o atentionare sa nu opresti motorul.....


La un constructor de masini premium (ce incepe cu litera A), chiar daca se opreste regenerarea, ea va fi reluata dupa pornirea motorului, Deci aici cred ca e o chestie de cum e programat ECU, ca doar principiul de functionare e acelasi.......altfel nu imi explic.

L.E Uitati si vedeti cat cere neamtul pe o masina foarte dotata, cu servisare la Opel:

Web Page Name

sau

http://suchen.mobile.de/aut...250000&noec=1

Deci Insignia cu 9000 Euro, adusa acasa si cu 130k km nu exista.


Exista @borsy si cu 130k la 9000 de euro, dar e una la cel putin 100. Trebuie sa cauti de sa crapi sau sa ai norocul "fraierului",cazul meu. Am dat in 2013, 9100 euro fara taxe si avea 105 000 km reali si trecuti pe factura de la ALD Automotive Belgia. A fost doar noroc zic eu, masina avea discurile pline de rugina (nu fusese folosita ceva vreme), 3 zgarieturi de cheie de vreo 25-30 cm pe 3 elemente diferite, o usa si bara fata retusate, 2 ciobituri pe parbriz. Dar m-au incantat kilometrii reali, restul le-am rezolvat in service si cu Casco. Nu regret alegerea, mai ales ca avea si dotari de bun simt, jante 18, clima, DVD 800 navi, 131 hp.

Impecabila, ieftina si cu 130 k, sigur nu exista.
Skip ads

  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Eddy aceeasi masina am luat si eu aceleasi dotãri cai etc, 9000€ m'a costat ,cu 111 000k reali, dupa cum spun cei de la reprezentanta Italia, la efectuarea testului, Am luat o de la un nene care cica avea de plata rate, nu cred ca era samsar, era cat pe ce sa nu o mai cumpar ca nu gãsea procura de la socru'su, fiind pe numele lui masina, nici nu știa ca trebuie scoasã fisa fiscalã de la primãrie dar in fine, si cu toate astea acum am masina in service, ghici MOTORUL ....dupa o luna de așteptare,(colegii stiu la ce ma refer) azi a ajuns la reprezentanta, dupa o ora m a sunat si mi au zis ca am arborele blocat, au reusit sa l miște dar foarte greu, maine trec pe la ei, oricum le am dat acceptul sa l desfacã, sunându-ma inainte de inițiere pentru a'mi cere aprobarea știind ca e o procedura costisitoare,(un lucru bun din partea lor, zic eu), mecanicul spune ca pot fi cuzineți sau vreun piston dus(la discuția avuta ultima data inainte sa înceapã demontarea)...acum ramane de vazut dupa ce da chiuloasa si baia de ulei jos...abea astept....la costuri nu ma gandesc .....e riscul de depresie ridicat Smile, dar daca vrem limuzine si figuri trebuie sa suportam, si inca ceva , nu va plângeți de Insignia ca macar e ieftinã la întreținere am prieteni care au VW Passat BMW , AUDI si se plâng mai tare ca mine ,un exemplu bun sa va liniștesc : Acum un an jumatate un bun amic a cumparat un seria 5, 2010 530, 29.000 €, i a "cãzut" radiatorul, chiar eram cu el, in August, in drum spre România, din suta in suta de km completa apa, a ajuns in tara a schimbat radiatorul 500 € , a ajuns in Italia , ii bãtea direcția , in jur de 2500 € il costa totul, nu mai zic cauciucurile destul de generoase ca il ducea la 1500€ schimbul pentru iarna si cu toate astea a decis sa o vândã cu......19 000€, cat a pierdut? .....echivalentul unei Insignia din 2009, noi de ce sa ne plângem ?(scuzați de of topic daca am facut abuz)
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
@nete_20 mare mare ghinion ai avut. Imi pare rau pt.tine si cred ca eu as innebuni un pic sa fiu in locul tau. Sa ne spui te rog ce a fost, clapete desprinse, pompa de ulei sau oringul acela. Nu de alta, dar sa stim si noi ce avem de facut la ele urgent.
Cati km ai facut cu masina de cand o ai? Poate totusi nu o fi gripat motorul si se poate repara, bafta multa! Sa ne spui si niste vesti bune.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca arborele cotit se misca greu, cred ca sunt cuzinetii.... s-au topit, lipsa ungere. Poate fi si piston, dar primii se duc cuzinetii.
Acum ar trebui sa aflam cauza.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Din August pana acum , de la 111.000 am facut 117.000, inclus drum România-Italia unde am mers destul de tare...si nu am avut probleme pe drum doar ca atunci cad o cãlcãm decis pierdea puterea de o data si apãrea SVS, opream si reporneam motorul si totul era normal
Skip ads

  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:Daca arborele cotit se misca greu, cred ca sunt cuzinetii.... s-au topit, lipsa ungere. Poate fi si piston, dar primii se duc cuzinetii.
Acum ar trebui sa aflam cauza.
, asta inseamna ca trebuie sa caut si un alt arbore...dar daca ajunge la o asa temperatura incat sa se topeascã cuzineții, nu ar fi trebuit sa creascã temperatura la apa.....fratele meu la Passat ,cand a spart baia de ulei in cateva secunde s au aprins becurile la ulei, dar neavând prea mult habar , desi știa ca e problema cu uleiul a continuat drumul pana acasa si urmãrile nu au fost drastice, a schimbat cuzinetii (am impresia ca doar la Pistoanele 1si 2) si masina funcționeazã si azi ...
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Daca nu e piston bulit care a distrus blocul atunci se poate face destul de repede. Poate sunt cuzinetii din cauza problemei cu pompa de ulei sau oringul de care daca nu ma insel a vorbit prima oara Marius si a pus si poze. Oricum @Nete trebuie verificata si pompa, mai precis ce a dus la distrugerea motorului.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Azi ajung , va tin la curent.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Oare putea sa aiba vreo legatura faptul ca i se oprea motorul in mers cu lipsa ungerii? Am un var cu Astra J de 1,7 si a patit asa ceva, i s-a oprit motorul in mers de 2-3 ori in 20.000 km facuti. Masina are acum cam 160.000 km la bord.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
nete_20 a scris:
clau70 a scris:Daca arborele cotit se misca greu, cred ca sunt cuzinetii.... s-au topit, lipsa ungere. Poate fi si piston, dar primii se duc cuzinetii.
Acum ar trebui sa aflam cauza.
, asta inseamna ca trebuie sa caut si un alt arbore...dar daca ajunge la o asa temperatura incat sa se topeascã cuzineții, nu ar fi trebuit sa creascã temperatura la apa.....fratele meu la Passat ,cand a spart baia de ulei in cateva secunde s au aprins becurile la ulei, dar neavând prea mult habar , desi știa ca e problema cu uleiul a continuat drumul pana acasa si urmãrile nu au fost drastice, a schimbat cuzinetii (am impresia ca doar la Pistoanele 1si 2) si masina funcționeazã si azi ...


Fratelui tau i s-a spart baia si a pierdut uleiul, d-aia i s-a aprins becul de ulei. Daca oprea instantaneu motorul, nu schimba decat baia...
Racirea motorului se face si prin apa si prin ulei. Apa raceste chiulasa si blocul motor in zona pistoanelor, nu si cuzinetii care sunt raciti si unsi de ulei. Probabil o presiune insuficienta a dus la lipsa ungerii si racirii si a topit cuzinetii. Dar, hai sa asteptam ce zic cei de la service.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
eddy andrei a scris:
Exista @borsy si cu 130k la 9000 de euro, dar e una la cel putin 100. Trebuie sa cauti de sa crapi sau sa ai norocul "fraierului",cazul meu. Am dat in 2013, 9100 euro fara taxe si avea 105 000 km reali si trecuti pe factura de la ALD Automotive Belgia. A fost doar noroc zic eu, masina avea discurile pline de rugina (nu fusese folosita ceva vreme), 3 zgarieturi de cheie de vreo 25-30 cm pe 3 elemente diferite, o usa si bara fata retusate, 2 ciobituri pe parbriz. Dar m-au incantat kilometrii reali, restul le-am rezolvat in service si cu Casco. Nu regret alegerea, mai ales ca avea si dotari de bun simt, jante 18, clima, DVD 800 navi, 131 hp.

Impecabila, ieftina si cu 130 k, sigur nu exista.


Da, exista, dar sunt extrem extrem de putine cazurile. Si problema nu e daca ar avea 250k km. Cele care au 4-500k km nici nu sunt puse pe mobile sau autoscout, sunt abonati samsarii est europeni la ele! Normal ca la km aia trebuie sa te astepti la reparatii capitale si costisitoare.

Nete_20, a fost ghinionist (chiar daca se supara pe mine), trebuia sa verifice de ce ii taia puterea (desi de pe margine e mai usor de vorbit)......oricum, nete multa bafta si sper sa ma poti face ceva din motor. Avantajul e ca daca ii faci o reparatie capitala, te va tine cativa zeci de mii de km fara probleme Smile.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Doar cateva zeci de mii?,mai bine il schimb cu unul nou,deja am gasit un V6, 2.8, 220hp,3.780€
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am trecut azi sa vad in ce stadiu e masina, demontaserã toata partea de distribuție, au zis ca au reusit sa învârte motorul insa foarte greu, urmând sa dea jos chiuloasa si baia de ulei sa-l examineze, spre norocul meu ,vorbind cu mecanicul, in caz de e irecuperabil motorul , au unul care a fost schimbat de la o masina aflatã in garanție din cauza ca au avut probleme cu cuzinetii, in rest e funcțional si mi l schimba costandu ma doar manopera, motorul mi l face cadou ca nu are ce face cu el....apoi sa i schimb cuzinetii si eventual pompa
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR