Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • opelinsignia11

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
o sa incerc in seara asta ce ai zis tu
Skip ads

  • eu1

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2016

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:Demonteaza turbina si vezi daca sunt ceva urme pe palele geometriei variabile... sau pe partea "calda"..., pentru clapete trebuie demontata distributia...


Si pompa de inj. Altfel nu o scoti
  • eu1

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2016

  • Mesaj Privat
TTache a scris:Buna ziua,
Sunt proprietarul unui opel insignia din 2011 ( cel mai probabil 2010) si am avut aceleași simptome cu low pressure, dar din pacate mi s-a gripat motorul, acum fiind in cãutarea unor solutii, recondiționare sau inlocuire motor sh, desi optez spre recondiționare, din cate am citit se pare ca e un service pe langa localitatea Petrãchioaia, am inteles ca nu am voie sa dau numele, unde se ocupa cu asa ceva si vroiam sa aflu cine ati fost la ei daca sunteti mulțumiți de ei sau recomandati pe altcineva...



Cauta de ALFA159 nu o sa ai probleme
  • adinpop

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pt a revitaliza topicul, postez o pozã fãcutã ieri, ce vã va pãrea cunoscutã... Ce o fi?! (detalii mâine)
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Un cuzinet topit ! Very Happy
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut tuturor, eu am seria de motor 17405343 A20DTH, mașina fabricație luna 8 an 2009, îmi spuneți vã rog frumos cum e cu acele Clapete, adicã e seria de motor îmbunãtãțitã sau nu, vã mulțumesc?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@adinpop

As zice ca e un cuzinet ce a functionat fara ulei si la care s-a zgariat suprafata de contact.
  • CRISTIAN80

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2009 Z20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2014

  • Mesaj Privat
alre a scris:@floxi daca folosesti masina in Romania risti sa ramai cine stie pe unde, dar chemi platforma si asta e. Daca pleci in strainatate se schimba datele problemei.
Am fost in situatia ta cu o problema asemanatoare si nu am riscat.
Nu poti pleca la un drum de 2000-2500 de kilometri si sa stai cu morcovu' in .....
pe mine ma lasat prin ungaria
Skip ads

  • CRISTIAN80

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2009 Z20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2014

  • Mesaj Privat
opelinsignia11 a scris:Am exagerat si eu putin cu aruncatul la fiare vechi. Sunt doar suparat când vad Opel astra din 2002 de 2000 de euro ca merg fãrã probleme si eu tre Sa refac motorul
pe mine ma dus reparatia si toate chieltuielile cu platforma adusa din ungaria aproximativ 6000€ si tot nu ma plang
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cred ca cine a avut o Vectra la un moment dat si-a luat mai apoi si o Insignia. Doar ca, ce sa vezi, desi overall confortul a crescut, la modelul cu motor diesel fiabilitatea a scazut daca e sa ne raportam la modelele anterioare.
  • adinpop

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salutare! Am promis ca voi reveni cu detalii si incep prin a-mi cere scuze pt acest off-topic: cuzinetul in cauza e de la un Mercedes Benz C 200 cdi, model 2012, 149.000 km, rulati afara si verificati la MB (am luat masina cu Motorschaden si adus-o pe remorca)... Cuzinetii de la 3 s-au topit dupa ce s-a circulat DECÂT 69.000 km cu un schimb de ulei! primul schimb il facuse la 51tkm...
On-topic: Si la INSIGNIA e esential sa faci schimbul de ulei la timp (eu zic max.15tkm)!
Concluzie: probleme sunt si la casele mari, mai ales dacã nu te intereseaza ingrijirea si servisarea masinii!
Edit:
@ahappyuser: Da, am avut si Vectra c si acum Insignia, care imi place atat de mult incat nu as schimba-o decat cu un Q5, cu nimic altceva pe moment...(un frate mai mare pt A3 Wink)) Dar inca imi place Insignia, asta e...


Ultima modificare facuta de adinpop la Lun 20 Feb, 2017 9:24 pm, modificat de 2 ori in total
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Ai perfecta dreptate
Skip ads

  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salutare dragi colegi. Ma bate gandul ca la anul sa schimb Vectra din dotare. Am tot citit si stau pe ganduri. Cu a mea masina nu am avut problemele care le-am citit aici. Motorul meu Z19DT dealtfel foarte fiabil, dar si am grija mare de masina. Nu zic ca voi nu aveti Very Happy . Acum va intreb pe voi: La modelul cu facelift 2014 s-au mai revizuit motoarele diesel? Mai exista oare aceasta problema cu Oringul din baia de ulei? La cel Biturbo exista problema asta?
Multumesc pentru in eventual raspuns.
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut, Insignia mea are 195 km la 194 km al luat-o eu, am schimbat oringul, am pus led indicator Pt regenerare și ceas presiune ulei, ulei motul 5w30 dexos 2, cum a mers 194 de mii o sã mai meargã mult și bine, mașina e din 2009 carte service, verificat km la reprezentanta, cumpãrat raportul dna totul real, cum scria cineva mai sus, cum o îngrijești așa o ai
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Toatã lumea scrie doar de problemele care poți sã le întâmpini, nu zice nimeni cât e de frumoasã, comfort, dotãri, etc, e normal citind doar despre probleme sã te descurajezi
  • adinpop

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Exact d-asta mi-am permis offtopic ul de mai sus... Am de trei ani masina asta si înca îmi place teribil!


Ultima modificare facuta de adinpop la Mie 22 Feb, 2017 10:13 pm
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Bux a scris:Intreb si eu oameni mai priceputi ca mine. Insignia Sports Tourer 2.0 160 CP 2009.
Pun contactul, stau sa se stinga toate becurile si invart. Turometrul sta in principiu in 1000 ture, nu oscileaza. Consumul instant variaza intre 0.7 si 1.2 sau 1.5.
Dupa ce am citit pe forum, daca in relanti are consumul peste 1 inseamna ca isi face regenerare DPF. Am dat o tura unde am drum mai liber, tinuta in 2500-3200 de ture.

La urmatoarea pornire e exact la fel. Ar trebui sa ma ingrijoreze CI de 1.2-1.5?


E normal consumul peste 1-1,5 l/ora la ralanti daca motorul este rece. Eu am 0,8 l/ora la cald la ralanti si 1,2-1,5 sau peste, la rece. Si turatia e normal sa stea la 1000 rotatii pana cand motorul se incalzeste la 80-85 grade. Cel putin la mine asa este. O am de peste 3 ani, e din 2009, am schimbat oringul in 2015 preventiv, masina merge perfect. Circul 90% in Bucuresti, o calc cat pot, consuma peste 11-12% dar sunt multumit. Ii fac regenerari si pe loc, nu-i problema, o tin 5 min. la 2500 rotatii si gata. Permanent sa stai pe CB pe Consum Instantaneu, asa o urmaresti cel mai bine cand intra in regenerare. Calc-o si la 4000, enerveaza-te cateodata, chiar daca creste consumul, schimba uleiul la 1 an sau 10.000 km si te va tine mult, daca si fostul proprietar a intretinut-o...Daca nu, ai avut ghinion si vei spune ca e cea mai proasta masina din lume. O cretinitate, desigur. La ce nenorociri au patit prietenii mei cu A4 sau seria 5 cumparate noi noute cu peste 40.000 de euro, pot spune ca Insignia nu e doar o masina frumoasa si este si foarte fiabila. Cutii automate picate, planetare picate la 100.000 km la A4 de 40.000 de euro, BMW seria 5 pana la 100.000 km luat cu platforma de nici proprietarul nu mai stie cate ori, masini luate noi noute. Apropos cutia la A4 a picat dupa 5 ani cand abia iesise din garantie, cost reprezentanta inlocuire cutie 10.000 euro.
Scuze de Esti OFF TOPIC
  • deleted-96864

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2014

  • Mesaj Privat
salut, am o insignia model 2009, motor A20DTJ, iar de 2 zile se aud niste batai din motor in momentul in care il pornesc si este rece dar ele dispar in momentul in care motorul depaseste 40 grade. Pana atunci, consumul instant creste mult dar apoi revine la normal in timpul mersului. Bataile nu dispar daca apas ambreiajul si am mai observat ca sunt prezente doar cand motorul este la relanti in jur de 800 rotatii si dispar daca apas acceleratia si motorul ramane turat la aprox. 1100 rotatii. Mi-am facut programare in service saptamana viitoare dar sunt curios sa aflu ce poate produce acel zgomot. Posibil injector? Multumesc.
Link: http://www.youtube.com/watch?v=QEGX4uDvFHc
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Ciprinel,la motoarele biturbo nu este problema aceasta cu oringul din cate am auzit. Motorul este diferit din ce aminteles. Acum si la cele de 160 de c.p.daca se schimba la timp acest oring nu sunt probleme. Eu l-am schimbat in ianuarie 2015 si am facut de atunci vreo 80 de mii de km si nu am probleme cu motorul.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Cum a prezentat si Adinpop, probleme sunt si la casele mai mari. Acum cateva saptamani eram la service-ul unde mai repar masinile mele sa beau o cafea cu baietii si ce sa vezi, un BMW seria 5 de prin 2010 cu motorul demontat din cauza unor probleme la cuzinetul cu nr 3. Cand am intrebat pe patronul service-ului ce e cu Bmw-ul mi-a replicat: ce BMW-ul nu are voie sa se strice? Ba da am raspuns, dar toti arunca cu noroi in Insignia asta care e de aruncat la fiare vechi, vorba unui coleg suparat😀. Nici nu vreau sa ma gandesc la cat a ajuns reconditionarea acestui motor ca nu e nici o problema, doar e bmw si nu se pune . Asa ca daca tot cititi pe forum de problemele Insigniei, cei care doriti sa cumparati masina asta adaugati la costul ei de achizitie inca 100-150 de € pentru inlocuirea oringului vietii in prima saptamana dupa ce o cumparati ca sa stati linistiti, si sa va uitati si pe la vecinii cu blazon ca si la ei sunt probleme de genul si sa nu credeti ca daca luati alta marca premium dormiti linistiti ca masina nu se strica. Nu zic ca e normal ce se intampla la Opel cu motoarele astea, dar nici ceilalti nu stau mai bine. Va doresc tuturor cu Insignia sh sa faceti 100 de mii de km in 2 ani ca mine si sa merga motoarele bine fara frica sa plecati la drumuri lungi. A mea are 280 de mii de km si nu e obosit motorul. Asa ca urmatoarea masina vreau tot Insignia S.T de 160 de c.p. cu flexi ryde de prin 2012-2013
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR