Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Poți merge si la fiat .e motore fiat
Skip ads

  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Presiunea de ulei nu iti spunã ca cuzineti sint gripati.e probabil sa dea o presiune de ulei mai mare.mie cu cuzinetul de palier nr 3 gripat la cald la 850 turati era 3 bari dupã ca am schimbat toți cuzineti fãrã rectificarea arbore la relatii 2,5 bani.Poți controla presiunea de ulei si sus pe chiuloasa la iesirea ce unge turbina
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Am ajuns cu cititul acestui tipic pe la pagina 45 si pana acolo, din ce am vazut, cei carora li s-au blocat motoarele la cuzineti din cauza ungerii slabe nu au indicat ca si cauza comunã/sigura acel oring.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Cuzineti de fiat merg pe motoarele de 2000 insignia
Skip ads

  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Dar cuzineți cotã de reparație știe cineva?
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Eu locuiesc în italia .aici cînd duci wibrochenul la rectificat îți dau si cuzinati
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
niculae matei a scris:Presiunea de ulei nu iti spunã ca cuzineti sint gripati.e probabil sa dea o presiune de ulei mai mare.mie cu cuzinetul de palier nr 3 gripat la cald la 850 turati era 3 bari dupã ca am schimbat toți cuzineti fãrã rectificarea arbore la relatii 2,5 bani.Poți controla presiunea de ulei si sus pe chiuloasa la iesirea ce unge turbina


Sa inteleg ca presiunea de ulei o poate verifica orce mecanic cu conditia sa aiba acel manometru.
Presiunea uleiului nu e bine daca e mai mica de 1 bar la relanti, dar nici mai mare, sa inteleg, nu e prea bine, aici e vr-un prag de luat in calcul?
Exista aceeasi presiune pe tot circuitul uleiului?întreb, nu poate da valori diferite daca se mãsoarã presiunea la iesirea de la turbina, fatã de cea de a radiatorul de ulei?


Ultima modificare facuta de DCiobanu243 la Lun 14 Aug, 2017 10:42 pm
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cuzinet gripat inseamna cuzinet fara ungere si in secunda doi se sudeaza de arborele cotit, apoi incepe sa se invarta in biela. Daca aveai cuzinet gripat nu cred ca puteai sa-l inlocuiesti cu altul nou fara sa rectifici arborele.
Skip ads

  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
La mine a fost la palier nr 3 cel central.sau gripat doar cuzineti nu sau învîrtit in blocul motor
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Din ce-am observat, cuzinetii de palier sunt mai grosi si au un santz longitudinal pentru ulei, cei de biela sunt mai subtiri si nu îl au. Sunt si din materiale diferite (cel de palier e galbui, cel de biela e argintiu). Cum de s-a gripat cuzinetul de palier (cu santz) si nu s-au gripat cuzinetii de biela (fara), cred ca e cam... SF, sau nu ne dai destule amanunte. Cei de biela sunt mai solicitati decât cei de palier.
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Și la mine tot cei de la palier sau uzat
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,au reușit colegii sã-mi desfacã motorul bucãți pentru rectificare, ei zic sã-mi pun și o pompã de ulei nouã, cum pot ști dacã pompa mea e bunã sau nu, nu aș da o turã de bani și pompa mea sã fie bunã?
Skip ads

  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
@ionut ciobanu, ce simptome aveai de ai schimbat acel oring si dupa schimbare lui au dispãrut?
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Majoritatea mecanicilor cu care am stat de vorba nu pun 100 % problema griparii pe seama acelui oring. Din cate am inteles, fata de alte motoare( astra H, vectra, ETC) este jocul mult mai mic - gen o sutime fata de celelalte , unde au 5 sutimi joc. Plus ca pozitionarea filtrului de particule la celelalte masini este jos, sub pedalier, dupa motor. De aceea, la temperaturi foarte mari, coroborat cu caldura degajata de filtrul de particule, nu mai are loc sa se dilate. Sper ca am relatat cat de cat corect, daca nu, o sa scriu pe hartie ce mi-au spus. Very Happy
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
La opel insignia filtrul de particule este in fatã la iesirea din turbina dupã radiator,cuzineti sufera din cauza regenerari motorina ajunge in ulei..Si cuzineti se încãlzesc.se supraincalzesc cei din capacul bielei.Si cei din capacele blocului motor au o culoare de un gri inchis si mai pãtate decît cei din bloc se vede clar dacã nu sau gripat , mecanicul sã vi le arete.La mine așa erau
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Andrei mecanici teau explicat cum se face regenerarea filtrului de particule.controleazã nivelul uleiului si vezi dupa 1500-2000km nivelul uleiului
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Motorina nu ajunge în baia de ulei doar dacã se rateazã, întrerupe regenerarea etc, valabil la orice mașinã cu filtru de particule
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Regenerarea se face prin injectoarele de la pistoane cele care se vad pe chiuloasa dar cînd pistonul se aflã sus si supapa de admisie deschisa așa cantitatea de motorinã ajunge in filtru de particule unde ia foc si elimina ce sa depozitat.Dar numai o parte ca mai scapã ceva motorinã printre piston si cãmașa și ajunge in baie pina la 70.000_75.000 km segmenti sint mai strînși.dupã incep problemele.te ai intrebab de ce același motoare montate pe alte masini dar eueo4 nu au aceste probleme si duc si la300.0000km
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
niculae matei a scris:Andrei mecanici teau explicat cum se face regenerarea filtrului de particule.controleazã nivelul uleiului si vezi dupa 1500-2000km nivelul uleiului

NU sunt la prima masina cu DPF. Si nici pe aceasta , nici pe fosta masina (Astra H 1.9 , ajunsa in posesia unui coleg de forum) nu mi-am montat led sau alte chestii ca sa observ cand isi face regenerarea. Pur si simplu trebuie sa mergi adecvat , iar cand te opresti, arunci un ochi pe consumul instant sau pe turatie si iti vei da seama daca isi face sau nu regenerare. Daca altii merg la consum, gen schimba la 1200 treptele , ei, atunci bafta lor. Eu personal nu am avut probleme cu DPF-ul. Sper ca 'ti-am explicat' acum . Cool
Vis-a-vis de regenerare, iata mai jos explicat mai pe indelete. ClubOpel.com - regenerare filtru particule sau ClubOpel.com - Regenerare filtru particule Insignia
  • deleted-106636

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,au reușit colegii sã-mi desfacã motorul bucãți pentru rectificare, ei zic sã-mi pun și o pompã de ulei nouã, cum pot ști dacã pompa mea e bunã sau nu, nu aș da o turã de bani și pompa mea sã fie bunã?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR