Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
De cand s-a produs acest model in toata lumea , nimeni nu a dat in judecata acest producator , sau daca a fost o problema majora de fabricatie nu trebuiau rechemate in service si luate masuri de remediere ? Mi se pare incredibil sa se fi mers cu producerea acestui model cu probleme majore de fabricatie , nu cred ca si-ar fi permis nici un mare producator aceasta situatie. Sinucidere curata - faliment .
Skip ads

  • RAndrei51

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Niculae Matei, la Insignia întra doar 4.5 l ulei? La mine la 159 la 2.0 întra 4.9 l ulei, am mai povestit cu un mecanic care mi-a confirmat ca diferența majora între motorul de pe Insignia și Alfa e tocmai Baia de ulei, capacitatea ei și ceva legat de canalele de ungere. Se pare ca de acolo apar problemele majore și asa cum s-a mai spus calitatea uleiului folosit și intervalul de schimb.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Da sint foarte multe procese cu fabricantul in strãinãtate și mai ales aici în Italia cei de la reprezentanta Opel nu spun nimic . motoarele sint aceleași cu fabricație pina in anul 2016 motoare fiat. de cînd opelul a fost preluat de francezi are motor Peugeot .acum sint BMW și Mercedes cu motoare Renault
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
RAndrei51 a scris:Niculae Matei, la Insignia întra doar 4.5 l ulei? La mine la 159 la 2.0 întra 4.9 l ulei, am mai povestit cu un mecanic care mi-a confirmat ca diferența majora între motorul de pe Insignia și Alfa e tocmai Baia de ulei, capacitatea ei și ceva legat de canalele de ungere. Se pare ca de acolo apar problemele majore și asa cum s-a mai spus calitatea uleiului folosit și intervalul de schimb.
da.dar nu este asta principala cauzã vibrochenul bielele pietoni segmenți blocul motor chiulasa pompa de ulei distribuția și altele sint la fel.Poti sã-mi spui Alfa unde se aflã filtrul de particule .ce model de alfa din ce an
Skip ads

  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
niculae matei a scris:scuzama am vãzut cã tu ai Opel Astra motor 2.0 din ce an este mașinã și citi km are

Salut
Am o Astra J, an fabricatie 2015, prima inmatriculare 03/2015.
Eu am luat-o din Germania in 03/2016, cu 25.000km in bord.
Momentan am cam 86.000km.
  • RAndrei51

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Alfa mea 159 e din 2011, filtrul de particule e situat tot în fata împreunã cu catalizatorul, exact ca la Insignia. Și eu am schimbat acum doua ierni oringul deoarece am avut eroarea cu presiunea la ulei, acelasi motor e pus și pe Giulietta și alte mașini din grupul Fiat dar am spus și repet eu nu știu sa fie cazuri de gripare motor sau chestii asemãnãtoare ca la Insignia. Mai am prieteni care au schimbat oringul din cauza mesajului din bord dar nu au avut probleme cu cuzineții, vibrochen etc. De asta și întreabam de capacitatea bãii de ulei, undeva este o diferențã care duce la problemele de pe Insignia.


Ultima modificare facuta de RAndrei51 la Mar 16 Jan, 2018 5:24 pm
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
0,4 ml ulei diferenta ulei baie insignia -- alfa este chiar atat de fatala ......
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Nu este ceva minor.diferenta între alfa și Insignia sint și cuzineți de la vibrochen cei de la Opel int diferiți prin compoziția lor și cum ca uleiul ajunge la temperatura mare ei se dilatã și se gripeazã cãci intre vibrochen și cuzineți nu mai intrã pelicula de ulei și se supra încãlzesc
Skip ads

  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
De aia trebuie un ulei bun si schimbat des! Smile
Va mai mirati de ce nu e bun GM la 30.000km?
In plus poate ca 40-50% din masinile de afara sunt la km reali ( gen 150.000km ) dar alea au si preturi pe masura.
Eu sunt convins ca marea majoritate ( NU TOATE! ) a masinilor aduse in .RO au minim 50-100k km dati inapoi. Dar macar a fost ieftina masina.
Ganditi va ce inseamna 200-250k km cu o posirca de ulei schimbat la 30.000km...
Si ne mai miram? Smile

@Cornel, 0,4 ml nu e tot una cu 0,4 L ( = 400 ml ) Smile
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Cel puțin 100.000 km înapoi adica mai puțin.Mai aud e certificata cu libret de revizii fãcute în Opel .O poți verifica numai dacã reviziile au fost fãcute la Opel și au trecut in calculatorul reprezentanței km și defectele care le-a avut.restul nimic adevãrat.la vechia mea Ford focus se vedea la reprezentanta numai primi 2 ani ptr cã era în garanție .dar dupã totul îi schimbam eu.Apropo de cuzineți cei originali de Insignia tot setul costã în jur de 450euro aici în Italia


pot
  • CRISTIAN80

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2009 Z20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Cornel Catalin a scris:Sunt posesori de insignia care dupa ce au schimbat oringul pompa ulei au mai avut probleme cu motorul ( griparea acestuia ) ?
S-au intanlit astfel de probleme si la cele dupa 2013 ?
da eu am schimbat oringul preventiv iar dupa aproximativ 4000 de km sa gripat
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Cristian70 la schimbare oring mecanicul nu a gasit span in baie ,nu a verificat cuzinetii ?
Totul era ok si totusi sa gripat motorul.
Skip ads

  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Gripare e din cauza filtrului de particule am mai spus-o toate motoarele Fiat montate pe Insignia au aceași soartã . uleiul stã la o temperatura de 120 grade dar cînd filtrul își face regenerare și ajunge la 800 de grade și mai este și prins de blocul motor cred cã uleiul depãșește 150 eu nu mai am dfp am montat monometru de presiune și temperaturã uleiul stã la 110-120 de grade vreau sa montez un racitor de ulei si sã am în baia de ulei 1 litru mai mult poate așa are timp sa se rãceascã mai bine. Pãcat cã așa un motor are un mai 4.5 litri de ulei
  • RAndrei51

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Niculae Matei, o mica lãmurire la ce ai spus mai sus, griparea motoarelor de pe Insignia e cel mai probabil cauzata de Dpf, de regenerarile repetate, de temperatura ridicata etc. Aceste motoare montate pe Insignia nu sunt însã motoare suta la suta Fiat, ele au fost dezvoltate împreunã de GM și Fiat, au multe piese comune dar între ele exista și multe deosebiri deoarece fiecare constructor și-a dezvoltat motorul în parte. Dacã preluau integral motorul de pe Fiat nu ar fi existat aceste probleme cu griparea, atâta timp cât aceasta problema nu exista la motoarele alfa sau Fiat. De asta am tot scris pentru a afla exact care sunt diferențele, cum ai spus și tu sunt diferențe chiar și la internele motorului.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Da Andrei da dar vezi tu motorul este dezvoltat din fiat 1.9 au mãrit pistonul și cilindri cu un 1mm adicã 0.50 pe diametrul l-au fãcut de 83 mm .chiuloasa și vibrochenul sint de 1.9 baia de ulei este alt model în Italia sint din 97 și unde lucrez am avut un fiat marea motor 1.9 jtd 100cai ulei schimbat cînd ne aduceam aminte mai mult completat cu ulei de turbine care mergeau cu 1000. turati minut motorinã agricolã. În aprilie 2010 l-au dus la memolari avea 380.000km pornea in 3 dar își revenea la încãlzire miau adus în schimb un fiorino nou nouț motor 1.4 benzina.si metan .daci acel motor nu sa mã gripat cã nu avea filtrul de particule .vezi alte motoare unde este montat filtru de particule cu ar fi peogeot Citroen și altele
  • RAndrei51

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Ha ha, Fiat Marea 1.9 jtd 110 cp am avut înainte de 159, 9 ani am ținut mașina și motorul a fost perfect, merge și în ziua de azi, are undeva la peste 400 de mii km fãrã probleme. Inainte sa iau Alfa cu motorul asta m-am documentat și știam de povestea cu Insignia și motoarele gripate, am aflat ca asta nu se întâmplã și la italieni. Dpf ul l-am lãsat la locul lui,am soft pe Masina imediat dupã ce a cumpãrat-o, nici o problema, într-adevãr am și drumuri de exterior in care mașina își face regenerarea, pun frecvent tester ul pe Masina doar pt a urmãrii dacã își face regenerarea corect. Am schimbat oringul acum doi ani, o sa îl schimb preventiv încã odatã peste 2 ani deși probabil cam pe atunci ma gândesc sa iau o mașinã mai noua. Drumuri bune.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Eu pe Insignia la dat jos aici în Italia este o Insignia din 11/ 2010 sw 2.0 130 cai si acul am cam 145 de cai consumã mai putin si merge bine am luat-o la 95.000km cam la 102000 km i-am schimbate oringul de la pompa de ulei .controlind cuzineti aveau o culoare de un gri închis si erau supra încãlziti .vibrochenul era bun nu era zgiriat l-am salvate si am pus cuzineti noi palier bielã FIAT cota zero dupã 2 zile filtrul particule anulat totul perfecta
  • alexecotec

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Eu am vândut o baieti. M am speriat când am vazut câte insignia sunt cu motoarele picate. Fereascã Dumnezeu și unii cumpara insignia 2. Scârțâie plasticu in ea ca la megane. Eu mare teapa mi am luat cu insignia. Mi am luat Passat 2007. Mult mai închegatã. Plasticele de la Bord mult mai bine asamblate și nu scârțâie. Una peste alta nu e așa frumoasa ca insignia dar e mult peste la calitate. Asamblare. Etc
  • Cornel Catalin

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Am si eu o insignia 2012 dar nu scartie nimic prin bord sau altceva . Nu cred ca chiar toate motoarele de insignia pica ar fi de ordinul milioanelor de masini cat sa fabricat din acest model , motoare care mai sunt si pe alte modele de opel sau alte marci auto .Daca nu avem grija de motor cu schimbul la zi a consumabilelor etc. conform producatorului si ii dam numai in gusa normal ca o sa pice . Acest lucru se intampla la toate modelele de masini, toate au probleme mai mari sau mai mici daca nu avem grija de ele .
  • alexecotec

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Poate am avut eu ghinion....dar masina mai proasta ca insignia nu am avut. Am avut și Megane 2. N am bãgat un ban in el. In schimb insignia mi a mâncat zilele. Am refãcut motorul. Se pare ca e greseala de fabricație. Sunt oameni pe forum și am un prieten care a schimbat oringul și tot i a cãzut motorul
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR