- florin.culea
- *
- 17 mesaje
- din 26 Feb 2018
- Insignia 2010
- Calarasi
florin.culea
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Calarasi
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2018
- Mesaj Privat
- David_Andrei
- **
- 381 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
Cornel Catalin a scris:David_Andrei DPF-ul la modelul 2014 este la fel amplasat ca la cele pana in 2013 ,oringul este acelasi ca la vechile modele ?
Motorul la cele din 2014 este acelasi ca la primele modele ?
Motorul la cele din 2014 este acelasi ca la primele modele ?
La toate Dpf-ul este montat imediat dupa evacuare, adica langa motor. De ce? Sa iasa prostii la noxe ca altfel nu mai ieseau .
- David_Andrei
- **
- 381 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
catalinli
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2018
- Mesaj Privat
- 99sit
- **
- 470 mesaje
- din 21 Oct 2013
- Insignia 2018 B20DTH
- Arges
99sit
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2013
- Mesaj Privat
hmm, sunt multe lucruri la care trebuie sa te uiti si pe care sa le verifici si mai trebuie adaugi si "sansa", ca doar e o masina second hand. Oringul il poti verifica doar daca dai baia jos, e o operatiune ce dureaza 6 ore in service si costa vreo 6-700 lei cu schimb ulei si oring cu tot. Mai verifica forumul si poti gasi multe lucruri interesante si pareri aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=41593
Spor la treaba!
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=41593
Spor la treaba!
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Acum la toate marcile trebuie sa adaugi sansa. De exemplu Golf din 2013 i-a picat cutia care e foarte scumpa( cam cat faci motorul la Insignia) asa ca nu dracul chiar asa de negru doar cu modelul asta. Daca vrei Insignia gasesti si buna, acum depinde de buget. Ai mai multi bani iei ceva mai nou dupa 2013-2014, verifici km si dupa achizitionare svhimbi oringul de la pompa de ulei.
Officer
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2016
- Mesaj Privat
Acum vreo luna am primit un mail de informare de la cunoscutul service din Bucuresti specializat pe opel (mai jos). Eu am schimbat oringul in martie 2016 si am facut de atunci vreo 17.000 km dar la urmatoarea revizie care cred ca va fi luna viitoare ma gandesc sa instalez acea adaptare.
Nu stiu ce sa fac cu distributia. Masina are doar 55.000 km dar e din 2010. II cunosc tot istoricul pentru ca am luat-o de la un prieten care o avea de noua.
Buna ziua,
Motorul masinii Dvs. (2.0 CDTI), este predispus la o problema grava - pierderea de presiune ulei motor pe la garnitura dintre sorb si pompa de ulei.
Aceasta duce la defectarea aproape iremediabila a motorului si costuri de reparatie foarte mari.
Cateva imagini cu problema descrisa mai sus gasiti aici: https://[....]
Recomandam inlocuirea garniturii respective (preventiv), la maxim 4 ani.
Am fost totusi nevoiti sa inlocuim aceasta piesa, chiar si la un motor de 2.5 ani vechime.
Avem in teste o solutie probabil definitiva (o adaptare), iar la momentul programarii, veti putea alege una dintre variante, pretul fiind acelasi.
Cost estimat (manopera + piesa): 464 lei.
Nu stiu ce sa fac cu distributia. Masina are doar 55.000 km dar e din 2010. II cunosc tot istoricul pentru ca am luat-o de la un prieten care o avea de noua.
Buna ziua,
Motorul masinii Dvs. (2.0 CDTI), este predispus la o problema grava - pierderea de presiune ulei motor pe la garnitura dintre sorb si pompa de ulei.
Aceasta duce la defectarea aproape iremediabila a motorului si costuri de reparatie foarte mari.
Cateva imagini cu problema descrisa mai sus gasiti aici: https://[....]
Recomandam inlocuirea garniturii respective (preventiv), la maxim 4 ani.
Am fost totusi nevoiti sa inlocuim aceasta piesa, chiar si la un motor de 2.5 ani vechime.
Avem in teste o solutie probabil definitiva (o adaptare), iar la momentul programarii, veti putea alege una dintre variante, pretul fiind acelasi.
Cost estimat (manopera + piesa): 464 lei.
- Cornel Catalin
- **
- 61 mesaje
- din 06 Nov 2017
- Insignia 2011 A20DTH
- Botosani
Cornel Catalin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2017
- Mesaj Privat
- portolinhio
- *
- 16 mesaje
- din 17 Apr 2018
- Insignia 2009
- Bistrita-Nasaud
portolinhio
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2018
- Mesaj Privat
manole74
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2017
- Mesaj Privat
- portolinhio
- *
- 16 mesaje
- din 17 Apr 2018
- Insignia 2009
- Bistrita-Nasaud
portolinhio
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2018
- Mesaj Privat
- 99sit
- **
- 470 mesaje
- din 21 Oct 2013
- Insignia 2018 B20DTH
- Arges
99sit
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2013
- Mesaj Privat
portolinhio a scris:Salutare tuturor! Tocmai ce am schimbat oringul la o insignia 2009 + schimb ulei la reprezentanta la opel iar dupa cateva ore cand am pornit motorul a aparut in bord oil pressure low stop engine.
Au verificat cuzinetii daca au uzura atunci cand au schimbat oringul? Daca da si nu au fost probleme , poate fi pompa de ulei.....
- portolinhio
- *
- 16 mesaje
- din 17 Apr 2018
- Insignia 2009
- Bistrita-Nasaud
portolinhio
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2018
- Mesaj Privat
- 99sit
- **
- 470 mesaje
- din 21 Oct 2013
- Insignia 2018 B20DTH
- Arges
99sit
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2013
- Mesaj Privat
Nu vreau sa te sperii , dar daca iti apare mesajul atat de des, ar fi bine sa te intorci urgent la reprezentanta care ti-a schimbat oringul si sa verifice presiunea uleiului si cum arata cuzinetii. Exista pericolul sa se blocheze motorul si costurile reparatiei ar fi mult mai mari .
Mie personal mi-a aparut mesajul de ulei o singura data la pornire si am constatat din pacate ca arborele si cuzinetul 3 sunt afectati!
Mie personal mi-a aparut mesajul de ulei o singura data la pornire si am constatat din pacate ca arborele si cuzinetul 3 sunt afectati!
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- portolinhio
- *
- 16 mesaje
- din 17 Apr 2018
- Insignia 2009
- Bistrita-Nasaud
portolinhio
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2018
- Mesaj Privat
- portolinhio
- *
- 16 mesaje
- din 17 Apr 2018
- Insignia 2009
- Bistrita-Nasaud
portolinhio
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2018
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Nu o mai lasa asa daca vrei sa mai ai vreo sansa cu vibrochenul. O pornesti si o opresti imediat cum porneste de vreo 5-6 ori ca sa se amorseze pompa si sa nu mai dea mesajul cu presiune scazuta, si demonteaza de urgenta baia de ulei si sa verifice cuzinetii. Cand au schimbat oringul, nu au gasit span in baie? Oricum sa desfaca palierul la nr 3 si 4, ca la biela nu sunt probleme. Poate ai noroc si nu e compromis. A mea are 313 mii de km si e motorul original. Cand schimb uleiul prin vara, schimb iar acest oring. L-am schimbat in ianuarie 2015 si nu am probleme, dar preventiv il schimb ca am peste 100 de mii de km facutide cand l-am schimbat.
- Cornel Catalin
- **
- 61 mesaje
- din 06 Nov 2017
- Insignia 2011 A20DTH
- Botosani
Cornel Catalin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2017
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Oringul l-am schimbat pe la 200 de mii in 2015 ianuarie. Atunci era ok la uzura, nu am gasit span in baie, dar oringul era compromis. Acum vreau sa-l schimb iar preventiv. Probleme nu sunt, dar pentru 3-400 de Lei nu risc nimic, mai ales ca vreau sa o schimb si sa iau modelul mai nou. Ulei am mers pe Castrol Edge profesional LL3 5w30 si am facut schimbul la 20 de mii, dar fac putini km in oras, majoritatea in exterior. La ultimul schimb in toamna am folosit Liqui Moly top tec 4600 cu dexos 2. E ok si asta.