Ai uitat parola?


  1. Forum ClubOpel.com
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • danieloancea

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2019

  • Mesaj Privat
PCroitoru 636 trebuie să avem mare grijă la ce mecanici mergem
Si foarte important este să deschidem capota cât mai des si sa verificăm uleiul si antigelul
2 lucruri extrem de importante
Eu le verific pe fiecare săptămână
  • DCatalin580

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Aug 2019

  • Mesaj Privat
salut am o nelamurire ,am un opel insignia 2.0 cdti 163 cai din anul 2013 luna noiembrie vreau sa schimb oringul dar mecanicul a spus ca trebuie sa desfaca motorul ca sa poate schimba oringul sunt 2 suruburi care intra in bloc motor si nu poate da jos baia de ulei .Astept raspuns
  • danieloancea

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Salutare
Se da gaură in carcasa chiar in dreptul la acele 2 șuruburi
La mine așa a făcut
  • DCatalin580

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Aug 2019

  • Mesaj Privat
dupa ce da gaura vine jos carcasa?
  • danieloancea

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Nu vine
  • DCatalin580

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Aug 2019

  • Mesaj Privat
danieloancea , daca nu vine jos cum chimb oring-ul nu inteleg
  • Crysty123

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Y20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Fa si tu un conspect din postarile din topicul asta si o sa intelegi.
  • danieloancea

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Eu l-am schimbat oringul la reprezentanta opel pe bulevardul timisoara ei știu ce au de făcut prea multe detalii nu stiu sa dau
Am avut 2 variante
Sa dau cutia de viteze jos
Sau sa dau două găuri la acele 2 șuruburi
Am ales să mi dea 2 găuri in acea carcasa
  • DCatalin580

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Aug 2019

  • Mesaj Privat
oringul schimbat era uzat sau lai schimbat preventiv?
  • danieloancea

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Preventiv
Nu era uzat aproape deloc
Avea mașina doar 4 ani si 185 000 km
  • DCatalin580

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Aug 2019

  • Mesaj Privat
danieloancea,mersi de raspunsuri.
  • danieloancea

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Cu plăcere
  • oviDTJ

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Salutare!
O intrebare care poate sa fi fost lamurita, dar nu am gasit eu inca raspunsul.
La Insignia se poate initia regenerare forta din Opcom si apoi sa plec cu masina de pe loc, sa circul cu ea pe autostrada de exemplu unde stiu ca nu mai opresc la semafoare si eficienta curatarii este maxima? Eu pot vedea starea DPFului continuu si am observat ca dupa o incarcare de 80% poate pleca regenerarea oricand. As vrea sa o pornesc eu manual dupa aceasta valoare, dar nu stiu daca se initiaza in mers si mai ales daca pot strica ceva la masina astfel.
Am facut regenerare pe autostrada la greci, la o viteza de 150kmph, iar dupa finalizarea procesului pe telefon imi arata 8%. Asta inseamna regim de lucru pentru masina in afara orasului. Urban valorile dupa regenerari sunt in intervalul 27-35%!
  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Am nevoie de cod sau de un site unde pot gasi colierul ce vine la furtunul intercooler (partea de jos) pentru ca e slabit.
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Eu am demontat baia si schimbat orongul de la pompă fara sa fac nici o gaură în cutia de viteze.Voi faceti referintă la acele 2 suruburi dintre cutie si motor care sunt lîngă volanta de ambreiaj.Cutia are deja 2 gauri una jos si alta mai sus dar pe volanta ambreajului sint 2 canaluri trebuie că unul dintre ele să ajungă în dreptul surubului la cele jos si ce de sus Sorbul de plastic din Baia de ulei l-am refuzat . înălțat cu 1mm așaca acel oring închide mai bine pe sorb
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2017

  • Mesaj Privat
ionut vasilian a scris:Am Insignia A motor a20dt, 131 cp fabricație 2012,pusa în circulație în 2013. Acum are 243000 km și nu schimbat încă oringul. Mecanicul meu spune ca mai bine e sa schimb pompa de ulei completă care este între 600-950 lei,nu doar oringul. Voi ce ma sfătuiți sa fac? Apropo folosesc ulei GM.
nici pomp și nici oringul nu sint de vina.1Cum prinzi regenerarile la filtru de particule. 2.filtrul de particule montat prea aproape de blocul motor și ulei ajunge să depășească 140 grade.3injectatea cu motorină și parcursul acestea pina ajunge in filtrul de particule care este pulverizata mai întâi in capul pistonului și de acolo prin supapa de evacuare sa ajungă în filtru. Pulverizate cu motorină ptr filtrul de particule este făcută de cele 4 injectoare de pe chiloasa
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2017

  • Mesaj Privat
ionut ciobanu a scris:Ca si ulei clar e mai bun Castrolul dar nu magnatec ci Edge sau Liquy Moli top tec 4600. Eu la asta noua am refuzat GM-ul si Opel mi-a dat voie sa folosesc Liquy Moli.
Am schimbat ca de obicei in fiecare an în iunie toate consumabilele uleiul de motor m-am decis la un 15w 50 bardhl am făcut1 lună de concediu in România total cu plecare din Italia și vizitare prin România. și intorcere in italia 6845 km motorină numai dela Petrom ce normala și nu am avut probleme voi folosi mereu 15w50.Posibil sa incerc chiar și 10w 60tot Bardhal
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2017

  • Mesaj Privat
sadcozma a scris:Fum gros alb este ulei ars. La regenerare eventual (ca nu ar trebui sa scoata nimic nici atunci) scoate un fum negru, de chestii arse, in niciun caz alb. Nivel crescut de ulei inseamna ca se imbina cu un alt lichid de ajungi sa ai din 5l ulei -> 6l (vorba vine) . Eu zic ca ar trebui sa schimbi mecanicul ca pare ca sunt niste probleme serioase pe acolo (nu as putea sa iti spun ce ca nu sunt mecanic, doar ce as face eu)
creșterea nivelului de ulei este o cantitatea de motorina care se duce in baia de ulei in timpul regenerări se prelinge prințe piston și cilindru . Informativă bine cum este modalitatea de regenerare pentru că nu există una la 5 injector separat numai pent filtru
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,790
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
niculae matei a scris:
ionut ciobanu a scris:Ca si ulei clar e mai bun Castrolul dar nu magnatec ci Edge sau Liquy Moli top tec 4600. Eu la asta noua am refuzat GM-ul si Opel mi-a dat voie sa folosesc Liquy Moli.
Am schimbat ca de obicei in fiecare an în iunie toate consumabilele uleiul de motor m-am decis la un 15w 50 bardhl am făcut1 lună de concediu in România total cu plecare din Italia și vizitare prin România. și intorcere in italia 6845 km motorină numai dela Petrom ce normala și nu am avut probleme voi folosi mereu 15w50.Posibil sa incerc chiar și 10w 60tot Bardhal

Nu am nimic cu Bardhal, doar ca eu as baga 5w30 la masina ta, eventual 5w40 daca i-ai ,,extirpat,, filtrul de particule.
  • ionut vasilian

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia a20dt din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
@ Niculae Matei, din ce am citit tu ai schimbat oringul la Insignia. Pana la urma sa îl schimb sau nu? Și înțeleg ca indiferent de schimbarea lui tot este posibil sa îmi pice motorul.
  1. Forum ClubOpel.com
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata