Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • vytal

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
salut Adi Iulian.nu franeaza decat dupa ce iau curba.la pornirea de pe loc nu franeaza,la mers drept inainte nu franeaza,numai dupa ce iau curba franeaza,iar daca o iau cu viteza redusa nu mai franeaza.chiar nu stiu ce poate sa aiba.daca ma poti ajuta suna-ma te rog la 0758519373.ca eu nu mai stiu ce sa-i fac.
Skip ads

  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Nu poti incerca masina pe cric(suspendata) sa vezi daca mai face si cum ?
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Cand iei curba este posibil ca ceva sa apese pe placute.Oricum ele stai lipite pe disc tot timpul.
Ridica masina,scoate roata si pune pe cineva sa roteasca volanul si fi atent la ce ar putea atinge in acel moment pe etrieri sau placute.
  • vytal

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
buna.cand o suspend pe cric sau elevator nu mai are nici o problema.aceasta apare numai cand este in sarcina.
Skip ads

  • vytal

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
ce am uitat sa mentionez este ca acest lucru il face imediat dupa ce am schimbat uleiul din cutia de viteza-sa aiba vreo legatura?
  • iustin m.

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Schimbul de ulei nu cred sa aiba vreo legatura. Vezi furtunasele care vin la etrier sa nu fie rasucite sau infundate. Lichidul de frana cum se prezinta? E negru, sau e mai subtire. Daca ai incalzit ferodourile e posibil ca acesta sa-si fi pierdut din proprietati. Verifica si ferodourile sa nu fie ovalizate sau etrierele sa nu fi ramas blocate.
  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
se aude cand iei curba o bataie ?
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Mai e o ipoteza cum ca ar ramane satelitii blocati si in momentul cand iei curba : o roata parcurge o distanta mai mare decat celalta si automat nu se invart in acelasi timp si de aici s-ar debloca satelitii si ar face acea traznitura care spui tu . Aceasta ipoteza am amintit-o pentru ca ai spus de ulei. E mai greu sa iti dai seama cum bate daca nu "vezi" ,simti si auzi cum face .


Ultima modificare facuta de deleted-38151 la Vin 23 Dec, 2011 11:25 am
Skip ads

  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ori la diferential are ceva uzat , ori planetara in zona lalelei vreo bila uzata sau partea dispre cutie la imbinarea tot cu bile , asta numai in cazul cand se aud batai in curbe !
  • vytal

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
salut.am fost cu masina la un mecanic care a lucrat f mult timp la reprezentanta la opel si a incercat-o si el.se pare ca nu are treaba cu luatul curbei ci este o problema din motor.s-ar putea sa fie EGR-ul dar acum nu stiu de unde sa iau imprumut un EGR pentru a verifica daca intr-adevar el e ca sa nu dau banii aiurea.motorul face asa atunci cand trage tare-cand intra in sarcina,de aceea mi se parea mie ca dupa ce ia curba,pentru ca atunci cand iei curba se incetineste viteza apoi accelerezi ca sa iti reiei viteza.in acel moment motorul trage tare,intra in sarcina si face franarea aceea.aveti vreo idee de unde pot imprumuta un EGR sa verific?
  • vytal

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
gata.i-au dat de capat aia de la reprezentanta opel.e de vina centrala abs cod eroare 0232 si 0121.dar eui nu stiu daca e partea electronica sau partea mecanica(hidraulica) a centralei abs.stiti pe cineva care se ocupa cu reconditionari centrale abs?
  • vytal

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
credeti ca exista vreo legatura intre abs si mersul franat dupa curba,daca atunci cand decuplez abs-ul nu se schimba nimic in mersul franat?
Skip ads

  • ct78udy

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2012

  • Mesaj Privat
cum se regleaza frina de mina [astra j[?multumesc anticipat
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
La astra H exista o piulita de reglaj sub mansonul manetei franei de mana...posibil ca si la J sa fie ceva similar. Poti verifica eventual sub masina unde se ramifica cablul d efrana de mana....acolo mai este posibil sa fie o piulita de reglaj.
  • icoman_me

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema cu Opel Corsa C 1.2 Z12XE cu frana de mana.

Mai exact daca trag frana de mana franeaza rotile spate dar la eliberarea ei raman blocate si cablul nu se detensioneaza. Am desfacut ambii tamburii am, curatat tot, am vopsit tot, am reglat frana din piulita cu dinti, am reglat etrierii aia ca erau cam sus la una din roti, arcurile par ca isi fac treaba cand trag cu mana de cablu actioneaza zona cu placuta ptr frana de mana (mai au cam minim 3 mm carne).

Ce ramane blocat e cablul din afara tamburilor pe care de asemnea l-am curatat/spalat si uns cu vaselina in zonele de trecere.

daca trag de el un pic se deblocheaza imediat.

Am tras un test in cartier si s-au incins tamburii: am franat de cateva ori, am tras si frana de mana de cateva ori in mers pana am oprit masina - si a mers ceva pana s-a oprit de la 60 la ora la 0km (intre 15 - 30m - era seara...).

Sa mai fie o zona unde cablul principal sa fie decuplat de caroserie ca prea mi se pare ca coteste dreapta ciuadat de mult si are o juma de clema pe el care atarna, dar nu m-am uitat prea bine ca s-a facut seara, voi verifica maine.

Sau pe lungimea de la frana de mana pana la dispozitivul ala metalic de agata celelalte doua cabluri din otel ce merg la fiecare din cele doua roti spate sa fie zgariata camasa sau sa reglez si din acel dispozitiv ca am inteles ca are o piulita care mai tensioneaza/detensioneaza calburile....

Rotile testate fara frana de mana trasa se invart foarte bine dupa curãțare si ungere.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Trebuie inlocuit cablul..a intrat noroi si apa pe camasa si s-a corodat in interior...de aici blocajul. La unele modele sistemul e compus din 2 bucati...poate scapi numai cu partea dinspre roti schimbata. De obicei la bucata aia intra mizerie pe la mansoanele de la capete.
  • icoman_me

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2014

  • Mesaj Privat
da, la cablul dinspre roata spate dreapta nu mai are izolatia aia de palstic dur deloc in zona in care trece "manson" inainte sa intre in tambur.

Peste 2 ore revine masina acasa si pot sa mai testez, oricum nevasta zice ca nu a facut probleme masina la frana de mana > dupa ce a apasat frana de picior si apoi plecat de pe loc (dupa sfatul unui coleg de mai sus).
se pare ca dupaungere a inceput sa-si dea drumu Smile,
Mansonul de la roata stanga nu cred ca mai are nici guma aia prin care trecea cablu de frana cu plastic pe el .. parca asa am observat aseara.
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Pregateste un cablu nou nu mai duce mult asta.
Poate iti ramane blocat si o sa se incinga rotile de curge vaselina din rulmenti...
  • icoman_me

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Luni-Miercuri vine cablul nou (centralul de dinspre frana de mana), de cred: 80cm maxim, cel cu camasa groasa ca degetul = se presupune ca acolo ramane blocata sufa == asa spune tehnicianul de la service care a verificat masina. Inlocuim cablul si vedem apoi. El spune ca CELALALT cablul, dinspre roata din dreapta spate asa este el, adica fara izolatie pe el si clema prin care trece sufa acetuia ----------- are acolo bucatile acelea de plastic dur ! (sau din ce or fi ... cele negre)....

Cam raman blocate rotile spate, oarecum se deblocheaza cu apasarea franei de "picior". Cand ajung la destinatie un tambur e cald si celalat este rece sau foarte putin caldut = depinde daca am franat in mod excesiv.

Frana de mana in acesta nou situatie (adica dupa ce am curatat ambii tamburi si am uns cu vaselina si am relgat sabotii din piulita respectiva + reglaj pe verticala ca la un tambur erau mai sus cu 3mm de cadeau in santul superior) tine foarte bine = comparativ cu perioada dinainte cand abia tinea frana de mana.
  • icoman_me

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salutare, s-a rezolvat. A demontat 1,2m de cablu (cel gros ca degetul) l-am ajutat si eu sa il curete; a scurtat cele doua bucati de izolator din interiorul cablului gros ce se petreceau unul peste altul (si era uscat abia se miscau cablurile unul in altul), a ars capetele in flacare si le-a netezit + anulat/taiat tot izolatorul de pe cablul exterior si l-a uns bine cu vaselina, apoi a uns bine cu lubrifiant in interiorul cablului gros, a remontat cablul pe masina + teste si reglaj lungime cablu frana, acum totul este OK = tine foarte bine frana de mana = comparativ cu inainte de a curata tamburii si a repara cablul respectiv (cost: 35 lei).
Tamburul care ramanea franat, acum nu mai ramane franat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR