Astazi , in lipsa de ocupatie pe la birou am iesit afara la masina si am scos mufa de la debimetru(dupa ce am citit multe posturi m-am decis). Intr-adevar , de la asta se datora pierderea de putere care o aveam . Pot sa zic ca musca din asfalt acum. Din cate am inteles, nu este recomandat a se merge cu mufa de la debimetru scoasa din cauza ca va baga mult carburant si mare parte din el nu va fi ars.
Treaba e ca trebuie curatat insa nu m-as incumeta sa ma bag singur, din cate am citit e destul de scump . Daca imi poate spune cineva ce tip de debimetru e la x14xe(hot wire sau film) si daca exista undeva vreo firma care se ocupa de curatat asemenea piese sau vreun unde as putea gasi la un pret rezonabil .
Multumiri!
Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie
Ultima modificare facuta de cozmino la Lun 16 Jul, 2007 11:57 am
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Reiau (daca "search"-uiai mai adanc pe forum gaseai) X14XE nu are debitmetru (MAF). Ceea ce vezi tu acolo e doar sonda de temperatura a aerului care intra. Rolul debitmetrului il indeplineste (in alt mod ce-i drept) senzorul MAP care este in alta parte si care e comandat prin vacuum. Ca aia de la Augsburg i-ar fi zis la sonda aia cum vrei tu doar ca sa-ti vanda piesa e o alta discutie...
Ok, am inteles ideea. Acest senzor atunci banuiesc ca il pot curata . Acest senzor poate influenta in vreun fel functionarea motorului ca in cazul debimetrului ? Dupa cum am spus am scos mufa si am sesizat diferenta. Ori am sesizat ca as as fi vrut eu sa simt, ori ca motorul era rece si pana ajunge la temperatura normala de lucru merge ok .
daca sonda aia arata temperatura mai mica ca in realitate, o sa iti imbogateasca un pic amestecul-erau chiar niste handicapati care vindeau pe e-bay rezistente de pacalit sonda aia. Poti sa vezi daca merge masurand-o cu multimetru-cand simte spre ex. 40 de grade tb. sa arate cam 1500 Ohmi, la 20 de grade-3600 Ohmi.
OK, am inteles. La treaba cu multimetru m-ai prins in off-side, nu am asa ceva si nici nu stiu sa utilizez. Din ceea ce spui, daca temperatura sesizata ar fi mai mica ar imbogati amestecul, asta ar fi echivalentul scoaterei mufei de la debimetru ipotetic vorbind daca ar fi avut(deci benzina mai multa, gaze nearse si masina ar trebui sa traga mai bine, nu?) . Te rog sa ma corectezi daca am inteles gresit.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Trage...si nu trage. Oricum o mare parte din efect e anulata de actiunea ulterioara a sondei lambda iar un amestec mai bogat are, pe langa consum mai mare, si alte efecte neplacute (coxare bujii, uzura catalizator etc.)
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
este posibil sa se defecteze senzor temperatura aer aspirat ?eu l am masurat pe al meu la circa 20 de grade si are undeva la 1200 ohmi si la 5 grade aprox 3500 .inseamna ca e defect ?apropo motorul meu are debitmetru ?z14xe din 09/2000
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com si partenerii nostri folosesc cookies pentru a va putea oferi informatiile si serviciile pe care le doriti si, in unele cazuri, pentru a personaliza experienta online.
Puteti seta ce cookies acceptati, pe care nu si puteti schimba aceste setari oricand accesand optiunea Setari cookie disponibila in toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare functionarii site-ului
Daca blocati aceste cookies nu mai puteti folosi site-ul clubopel.com in mod corespunzator, functionarea lui fiind afectata.
Cookie-uri pentru publicitate netargetata - se asigura doar ca nu primiti aceeasi reclama mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveti detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului in mod anonim, care ne permit sa stim cati utilizatori acceseaza clubopel.com si care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizeaza reclamele in functie de locul de unde vizitati
site-ul si interesele manifestate pana acum, astfel incat sa aveti reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu opreste reclamele, in schimb v-ar putea oferi anunturi care sa nu va intereseze.
Demografice
Pentru a va cunoste mai bine, sunt stocate cookies care ajuta serviciile de monitorizare a traficului sa
retina sexul, orasul, categoria de varsta sau alte detalii care ar putea determina pe viitor continut
relvant si o politica editoriala care sa corespunda asteptarilor vizitatorilor nostri prin serviciul
oferit de Google Analytics.