Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut baieti. Am o "mica" problema cu al meu Opel Astra G.
Masina merge foarte frumos, porneste ok si la cald si la rece, trage bine, toate sunt bine sa zic asa. Ce ma preocupa mult este becul check engine care sta aprins in bord alternand. Adica, cand pornesc motorul nu se aprinde, daca merg 10-15 km se aprinde, apoi dispare cativa km, iar se aprinde si tot asa. Ce am observat este ca atunci cand iau piciorul de pe acceleratie si o calc iar, acesta dispare. (si se reaprinde peste un anumit interval de timp, apoi fac iar acelasi lucru si dispare). Acest lucru (iau piciorul de pe pedala, o calc iar) se intampla in 80% din cazuri cand check engine-ul este aprins. In celelalte 20% din cazuri, dispare singur dupa anumiti km facuti, dupa cum am zis mai sus.
Prin zona nu am pe nimeni cu tester. Stau la sat si nu m-as deplasa la oras (sa fac peste 50km) doar pentru a pune diagnoza pe masina.
Credeti ca poate fi clapeta de la acceleratie? (dar masina dupa cum am zis trage bine) EGR-ul si vaacum-ul l-am schimbat acum ceva timp si sunt reverificate de mecanic de cateva zile. (2-3 luni)
Skip ads

  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Furtune de vacuum fisurate, banuiesc ca ai motor de 2.0 dti. Cauta atent unde e fisurat si inadeste cu furtunase mici.
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Nu, motorul este de 1.7 DTI. Masina este din anul 2000, este un Opel Astra G Van. Masina are motor clasic, GM.

Alte pareri?
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cand te doare burta mergi si mai mult pt o diagnoza daca nu ai in apropiere , asa pe ghicite nu o rezolvi in veci sau cat dai pe 1-2 drumuri iti comanzi o diagnoza si o ai mereu la indemana.
Skip ads

  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Si diagnozele astea odata dau eroarea, odata nu o dau. Daca e parte mecanica (am citit multe cazuri pe internet cu diferite supape mecanice etc.) dau banii degeaba.

Am descris destul de bine simptomul si cred ca cineva care stie treaba cu aceste Opel-uri cred ca ma poate ajuta.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Citeste singur codul de eroare stocat https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Masina mea nu are testul agrafa. Este X17 DT, anul 2000.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ca nici tu nu stii ce motor ai ?
In 2000 au fost DTI cum ai scris cu Y17DIT si DT cu X17DT X17DTL
Pacaleala o fac samsarii ca mai pun un I pe fund langa DT, da mai bine ...
De asemenea incurci si anul ba 1999 ba 2000, in 1999 erau numai cu X17 .
Skip ads

  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
adystanley a scris:Masina mea nu are testul agrafa. Este X17 DT, anul 2000.

Stiu ca nu este placut, insa du-te la un service autorizat unde gasesti atat meseriasi(nu carpaci)cat si tester.Acolo vei afla si remedia problema tehnica.Chiar daca cineva de pe acest forum ti-ar spune ce probleme tehnice are masina ta, tot la un service auto trebuie sa te duci.
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Este anul 1999. Seria motorului este X17DTL. M-am uitat acum in carte.

Eu daca aflu ce are masina, am unde sa o repar in zona. Insa dupa simptome nu as vrea sa caut fiecare particica la masina, mai ales ca merge foarte ok si trage bine.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
De regula,afli ce are masina acolo unde o repari!
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Mda, scopul topicului nu era asta. Daca stie cineva, topicul este inca valabil.
Skip ads

  • roberto 2015

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2003 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2014

  • Mesaj Privat
adystanley a scris:Salut baieti. Am o "mica" problema cu al meu Opel Astra G.
Masina merge foarte frumos, porneste ok si la cald si la rece, trage bine, toate sunt bine sa zic asa. Ce ma preocupa mult este becul check engine care sta aprins in bord alternand. Adica, cand pornesc motorul nu se aprinde, daca merg 10-15 km se aprinde, apoi dispare cativa km, iar se aprinde si tot asa. Ce am observat este ca atunci cand iau piciorul de pe acceleratie si o calc iar, acesta dispare. (si se reaprinde peste un anumit interval de timp, apoi fac iar acelasi lucru si dispare). Acest lucru (iau piciorul de pe pedala, o calc iar) se intampla in 80% din cazuri cand check engine-ul este aprins. In celelalte 20% din cazuri, dispare singur dupa anumiti km facuti, dupa cum am zis mai sus.
Prin zona nu am pe nimeni cu tester. Stau la sat si nu m-as deplasa la oras (sa fac peste 50km) doar pentru a pune diagnoza pe masina.
Credeti ca poate fi clapeta de la acceleratie? (dar masina dupa cum am zis trage bine) EGR-ul si vaacum-ul l-am schimbat acum ceva timp si sunt reverificate de mecanic de cateva zile. (2-3 luni)

  • roberto 2015

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2003 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2014

  • Mesaj Privat
E partea mecanica de la valvula EGR .....pune un mecanic sa se uite la ea ...
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Mama ei de LIMBA ROMINA...cum plecati afara cum gata...,,valvula,,......scrie nene in limba materna .....
  • sori

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Fara suparare TASE,limba romAna se scrie cu "a" din "a".
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Cumperi un opcom cu 120 de lei si iti faci citire de erori cand vrei, poti verifica si "valvula egr" :d .
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
sori a scris:Fara suparare TASE,limba romAna se scrie cu "a" din "a".
Cind am terminat eu scoala se scria cum am scris eu,nu ma mai schimb dupa atitia ani doar ca cineva a vrut sa schimbe citeva litere!!!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR