Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • samdiablo

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut, am o mica problema cu alternatorul la o astra f 17 td din 95, ..mi sa rupt un surub de la suport in cutie si uneori se slabeste cureaua si scartie, desi asta nu cred k este importat...ce e import e ca....dupa o suta si cv de km parcursi intro zi ..in care alternatorul nu mia facut nici o figura..incarca perfect ( teoretic imi dadeam seama dupa turometru...stiam ca daca e sub valoarea de 500 nu incarca bine si daca ajunge la 800-900 rot. incarca cum trebuie ) , am lasat masina 3 h in repaus ,apoi am pornito , turometru imi arata sub 500 dar totusi incarca , iar peste 500 m pur si simplu acul a cazut pe 0. ( am abandonat-o in curte dupa)
frustrat merg la servici si intreb un mecanic si un electrician ce sa intamplat ...ei mau pus sa incerc sa scot borna de la baterie sa vad daca e vb de alternator sau de orice altceva , zis si facut...am ajuns acasa si ..surpriza ...am scos borna ..si motorul a murit instant...
are cineva vre-o explicatie? desi intentionez sa ma duc la electrician maine...vreau sa aflu niste pareri si/sau preturi de la persoanele care au mai experimentat probleme asemanatoare.
multumesc si scuze de ...povestioara :d
p.s: am bateria noua cu garantie luata acum 15 zile..si culmea ..mi-au spus testerii de la baterii k incarca f bine.
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Pune multimetru pe bornele bateriei. (si spune-ne cat iti arata.)
Cu motorul pornit 13.8-14.4v, cu motorul nepornit 12.4-12.6v.

Mai era acum de curand un coleg aici care la lasat bateria noua.
Daca masina merge si numai turometru a scazut la zero (poate fi si senzorul de turatie de verificat)
incearca sa scoti surubul rupt si pune unul bun.

Sunt doar pareri de bebe... vezi ce mai spun colegi.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Si vezi si cat de mare sunt fluctuatile de tensiune (la borne) cu masina pornita.
  • gionim67

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 tc4ee1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Verifica cureaua, daca este intinsa atunci problem nu este de acolo.
De obicei suportul este prin in mai multe suruburi .
Dupa aceia vezi cum se prezinta becul care se aprinde la baterie cand pui contactul.
In manual sunt descrise simptomele ( cand este aprin si cand nu se aprinde).
Am avut si eu probleme cu alternatorul, prima data a fost de vina releul de incarcare si a doua oara puntea de diode.
Skip ads

  • gionim67

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 tc4ee1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Si pagina din manual cu diagnosticarea
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Daca in timp ce e pornita scoti borna de la baterie iar motorul se opreste,alternatorul nu incarca.
  • varzarumihai

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Incearca s-a faci ce a zis danielddd si o s-a sti sigur daca incarca .
  • Teo FFN

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2013 A20dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Salut, am rezolvat problema asta așa : am dat jos acel ghidaj cu ajutorul cãruia întinzi cureaua alternatorului, desigura dupã ce am slãbit cele doua curele adicã și a servodirectiei. Acest ghidajoc are doua șuruburi înfiletarea în bloc și cu o frezã de 6 prinsa în bormasinã am prelungit acel ºliț (canal) prin care se întinde cureaua. Nu foarte mult și nu în lateral ci doar în prelungireși sa zic rezolvat.
  • Teo FFN

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2013 A20dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Am cautat mult o curea cu dimensiuni mai mari deoarece din cauza lucrului îndelungat fulia se lãrgește și nu mai e nevoie decât puțin pt a fi întinsã perfect. Service-urile mi-a schimbat curelele și le-au întins dar a continuat sa scârțâie. Turemetrul este electronic și e legat de alternator de aia stã jos când nu încarca. Pe lângã asta trebuie sa ți se aprindã și becul bateriei dacã alt e mort. Sper ca te-am ajutat. Mai vb.
  • gionim67

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 tc4ee1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Fuliile se pot schimda, daca sa ajuns la o anumita uzura!
  • Teo FFN

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2013 A20dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Salut, scuze de întârziere. Da se poate schimba respectând mai multe reguli ( sa pui o curea veche , dar mai mare , în canalul fuliei ca sa nu o strâmbi la prindere) și sa ii daiau din abundențã cu spray wd40 . Dar cel mai important este ca nu vei gãsi una noua și la m2 nu te sfatunesc. Da jos acel sup ortodox și vei vedea ca are efect.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR