Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • bag3ra

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am achizitionat sh in urma cu aproape 2 luni o astra h din 2008. Cod motor z17dtj 110cp, 81 kw.

La 1 din 10 incercari de a introduce mansa schimbatorului in treapta 1 merge mai greu sau trebuie sa iau piciorul de pe ambreaj si sa introduc din nou. Intreband in stanga si in dreapta mi s-a spus ca ar putea fi de la rulmentul de presiune insa nu merita schimbat doar rulmentul ci tot kitul mai degraba. Si daca tot schimbi kitul ar merita schimbata si volanta (are mici trepidatii daca apas putin ambreajul).

Tot cautand am gasit kit la 2650 ron volanta si ambreaj. Acum vine setul de intrebari fiindca sunt incepator in tot ce inseamna automobil:) :

-nu s-ar putea monta pe acest model kit ambreaj si volanta simpla in locul celei duble?
-timoneria imi pare ca merge cam dificil , e posibil sa fie nevoie de un reglaj al timoneriei sau schimbarea uleiului in cutie?(nu stiu ce ulei are in cutie deci nu il pot completa)
-aveti idee daca s-ar putea achizitiona kit-ul de undeva mai ieftin (sa fie LUK) ?

Multumesc anticipat !
Skip ads

  • alijah

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat tot kitul de ambreaj LUK, si problemele la treapta 1 au ramas, cred ca e o problema specifica.
  • nika_xs

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2012

  • Mesaj Privat
la fel si la mine! s-ar putea sa fie ceva din timonerie....
  • madaj

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salutare,