Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Danyelu

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salut, am o problema mai neclara pentru mine in ce priveste alternatorul si releul de incarcare.
Anul trecut cam de Sfintele sarbatori de Paste am ramas fara incarcare si dupa desfacerea lui am costatat la carbuni ca unul era intreg iar unul era 15-20% din el adica gata. Am schimbat cu unul nou pe care am dat vreo 150 ron si azi dupa 12000 - 15000 km raman iar fara incarcare.
Am desfacut iar alternatorul si supriza a fost la fel, unul intreg iar unul 15-20% si arse acele lite de contact si se pare ca a inceput si axul sa fie mancat de carbune.


In concluzie ce trebuie sa fac:
Sa cumpar iar acest releu de incarcare.
Sau sa schimb acest alternator.
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
La mine la Z12XE am schimbat si colectorul de cupru. exista in comert. Si merg schimbati si carbunii de la releul de incarcare, ca sa nu mai dai bani pe alt releu.
Cu 100 Ron am facut alternatorul ca nou... 2x30 ron rulmentii SKF, 10 Ron perii releu tensiune, 15 Ron colectorul de cupru, 15 Ron 2litri de diluant ( nu de vopsea )
Dupa cum arata releul de tensiune ....pare identic cu al meu.
Daca iti place sa mesteresti si ai cu ce... il poti reconditiona!.
Daca nu...cauta altul.
  • Danyelu

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Daca esti bun imi poti spune cum lipesc carbuni acolo in locul lui de la releu!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cu pistolul de lipit si flux de lipit. Se lipesc fara probleme.
Skip ads

  • Danyelu

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2013

  • Mesaj Privat
O sa incerc si solutia ta, multumesc mult!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
La releul de tensiune am scos capacelul din spate apoi cu un burghiu, cu viteza mica mica am scos umplutura de plastic pana am dat de lipitura ( sudura in puncte ) tresei periei originala. Am scos peria veche.
Am curatat prin razuire partea metalica apoi am lipit cu flux. Am umplut cu silicon Victor Reinz golul ramas si am lipit tot cu silicon capacelul la loc.
Cand ai sa cumperi colector nou ai sa vezi niste fante in partea de tabla....pe acolo vine firul de la stator. Asa ai sa iti dai seama cum o sa scoti colectorul vechi.
La colector am desprins intai cele doua fire care vin la ambele colectoare de la stator. ( cu o lama de bisturiu ). Si acolo e sudura in puncte dar daca ai rabdare se desprinde OK. Apoi am spart putin cate putin plasticul din jurul firului ca sa vad pe unde trece
Colectorul l-am scos rupand cate putin cu un spit din partea de plastic cu tabla si tragand in exterior de partea de cupru. Partea de ax unde sta colectorul este stelata. Cu rabdare iese fara sa distrugi nimic in jur.
Bagi colectorul nou . Eu am batut usor in el cu un ciocan de silicon/lemn. Ai grija sa ghidezi firele prin fantele pe unde trebuie sa treaca. Apoi lipesti cele doua fire.
  • Danyelu

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru ajutorul dat!
Sanatate si toate cele bune!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR