Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Cum ai rezolvat cu cutia? Ai schimbat-o cu una noua/dezmembrari?

Sincer sa va zic, dieselul de generatie noua nu mai e economic. Va spun pentru ca asta e oarecum trendul pe mai toate forumurile, cam 10% e media pentru un 2.0 diesel, in oras. Mai ales iarna.
Iar 1.7 vine din urma, mai ales ca DPF-ul face legea. N-am stiut ca nu exista o resoftare buna pentru denso.
Skip ads

  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Da, am fost nevoit sa folosesc o cutie reconditionata. Problema este ca aceste cutii in 6 trepte M32 sunt slabe pe zona rulmentilor si a carcasei din zona rulmentilor. Datorita cuplului relativ mare si a rulmentilor subdimensionati, cedeaza. Nu am stiut dar acum stiu si recomand tuturor daca nu vor sa dea peste 30 milioane ca mine, sa demointeze cutia la 80-100000 km si sa inlocuiasca toti rulmentii. Costul operatiunii este de aprox 1000 ron., Acum eu voi inlocui uleiul din cutie la fiecare 2 schimburi de ulei motor, dar e doar o frectie...
Nu recomanda o cutie din dezmembrari pentru ca are aceeasi problema si va ceda curand. (si pretul pe second hand e de aprox 800 euro)
Semnele sunt joc al schimbatorului de viteza in treapta 1 si 5-6, zgomote in aceleasi trepte (sunt discutii nesfarsite pe forumuri)
Atentie, nu se potriveste la prindere cutia de 1,9 la 1,7, chiar daca este M32...sunt vreo 4 modele diferite, cu prinderi diferite si rapoarte diferite.
Pe zona Cluj sunt vreo 3 firme care repara cutii de viteza manuale si au si pe stoc gata reparata, cu cutie la schimb.
Da dieselul de generatie noua (dupa 2005) este un DEZASTRU. Fiabilitatea si consumul mic pentru care erau cautate nu mai exista. Nu mai merita absolut deloc diesel pentru omul normal, care iese rar in afara de localitate. Costurile cu intretinerea sunt mai mari ca la un benzinar chiar de aceeasi capacitate. Asta este "ecologia" dupa care se ascund producatorii mana in mana cu legiuitorul. Este incredibil sa am un consum de 9-11 % in oras la un 1.7 diesel, cand cu vechiul astra g nu puteam sa sar de 6 nici daca o ucideam...
Cu resoftarea la Denso, daca intrebi cei care fac, toti au solutie buna, daca intri pe forumuri de specialitate toti se plang ca au probleme cu softul rescris si doresc imbunatatiri...Vad ca acum au ajuns la o solutie direct prin obd, pana acum se rescriau "pe masa"...mai cercetez problema.
Situatia este complexa, pentru ca in functie de anul de fabricatie, softul ecu motor difera. Unele variante de soft se comporta mai bine altele nu dpdv al algoritmului de regenerare.
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Mersi de raspuns, e f detaliat.

Cat despre consum, asa e cum zici tu, de-asta am ales benzinar, mai ales pentru mersul in oras. Insa pe vremea asta, eu am un consum si mai mare decat voi, aprox 11%, cu viteza medie de 20kmh.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Cu cutia iti dai seama ca nu toate se strica, am vazut astrah cu 400-500 000 km cu cutia originala.. Consumul din pacate e mare, daca mi-as lua maine o masina, as lua benzinar eventual i-as pune si un gpl cred. Diesel mai reneteaza pe masinile mari, grele.
Skip ads

  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Da, ai dreptate, nu toate crapa. Totusi daca dai o cautare cu probleme cutie in 6 trepte M32, (nu doar in limba romana) o sa ai zeci de pagini de prin toate tarile cu probleme raportate de utilizatori. Este o concluzie clara, M32 are vicii de fabricatie. Sunt cutii cazute si la 20000km, in garantie, inlocuite fara discutii, altele la 400000km. Problema este la masinile a caror soferi merg "normal" adica utilizeaza si treptele 5 si 6 si toata plaja de cuplu si putere. Rulmentii de pe capetele trenurilor (in partea opusa cuplei de putere) sunt subdimensionati si in plus sufera si de lipsa ungerii. Au aparut chiar niste baieti isteti prin Anglia care fac un fel de kit de imbunatatire a carcasei , cu ungere suplimentara si rulmenti mariti..Nici nu vreau sa vad o cutie de pe o masina cu putere marita ...probabil e un dezastru, la fel ca imbecilitatea de volanta cu masa dubla si placa de presiune... Voi realizati ca pe la 150000 km aceste masini au nevoie de niste cheltuieli astronomice? Distributie, kit ambreiaj, cutie de viteze revizuita, si cate altele mai marunte gen discuri frana etc. Mai platim inca jumatate de masina.
La mine masina mergea absolut perfect, cutia parea noua si pur si simplu in 200 km a trecut de la zgomote ciudate la "scos piciorul prin carcasa".Eram pe drum cu familia si am mers inca 100 de km cu uleiul curgand din ea. Cu treapta 4 mergea chiar bine chiar si cand am dat jos cutia. Mai erau 800ml ulei, restul pana la 2,2L au gresat tot sasiul si haionul. As putea spune ca este totusi o cutie buna ca a mai mers in aceste conditii:)).Aceste lucruri fac sa nu ai incredere in masina. Poti sa pleci oricand in concediu cu masina ok si sa vii pe platforma sau sa dau mii de euro pe reparatii. (O cutie noua este 3200 euro! si tot o porcarie este)
Acum parca nici nu-mi mai vine sa merg in 5 sau 6 si sa calc pedala la fund...oare nu crapa iar rulmentul?
Si eu tot benzinar o sa-mi iau.
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Toate-s cu probleme. Eu cand am avut un drum prin Europa mi-am facut card de asistenta la ADAC, cel mai sigur, 80eur pe an.

Si un sfat ce va pot da, vreti masini fiabile, mergeti pe ceva de generatie veche, astra G depaseste la fiabilitate H.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Eu treapta 6 o folosesc de cateva ori pe an cred, de obicei doar pe autostrada, dar cum avem putine autostrazi.. La 130 km/h am fix 3000 rpm in treapta 5, pe dn nu mai are rost sa bag treapta 6, deja e viteza prea mare. Si oricum toti spun ca in treapta 6 la 130 km.h ai consum mai mare decat daca ai merge in a 5a
  • ionutzzz07

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Cand va aud ma nene ca astea de generatie noua nu au consum bun si mor,credeti ca aia care le fac sunt atat de incapabili de le fac sa consume mai mult ? Va pot da o gramada de exemple de masini care le-am testat.Si asta cu nu se mai merita diesel in ziua de azi,de ce ? Parerea mea e ca toti astia nemultumiti ati avut belele,gen seftaka care se plange de orice.Eu am Astra H 1.7 din 2010 iar pana acum nu m-a dezamagit la capitolul consum.Daca tot vreti sa intrati asa de mult in detalii pot venii cu poze la consum,traseul care l-am parcurs,viteza cu care sa parcurs si asa mai departe,cat despre fiabilitatea masinilor mai conteaza si cum ai grija de ea,sa ii schimbi ce trebuie la timp,sa ai grija cum mergi cu ea ca romanu baga motorina de unde apuca,o lungeste cu schimbatul pieselor si consumabilelor pana pica cate ceva,de fenomenul surge nici nu vreau sa mai vorbesc ca 80% daca nu mai mult habar nu au ce se intampla cu turbo dar se plang cand pica si va pot da exemple cate vreti. Mergeti in targ si va luati masini diesel din 2004 cu km fara numar da-ti inapoi la 130.000-150.000 maxim "e tipla bos" care sunt luate din Germania cele mai ieftine masini si cele mai alergate apoi incepeti si va plangeti pe forum.
Skip ads

  • deleted-93144

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Cu cutia am avut si eu probleme...am mers cu joc de la 126.000 pana la 131.000 si incepuse sa bazaie in treapta 3 si 4..si nu am mai lasato sa se agraveze sa dau in altele...cost total cu manopera,piese si ulei a fost 1900 lei. Rulmenti aveau joc si camasa sau cum se zice unde se invart rulmenti erau punctate. Acum e ok, a disparut si jocu, intra mai usor in viteze. Si eu la fel vreau sa ii fac la 20.000 de km o sa schimb uleiu. Peste 2 ani adica. Acum trebuie sa mai schimb si cablurile de la timonerie ca cica au prins si alea putin joc, o sa le fac cand ii fac revizia de 10.000 prin martie, aprilie.
  • gra

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 z17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@ionutzzz07
Nu cred ca am nevoie de aprecierile tale referitoare la tipurile de utilizatori si altele scrise in mesajul de mai sus. Simt ca este un atac direct la cele scrise de mine. Daca ai ceva de spus la subiect, spune.
Ai tu habar cat tin eu la masini? Ai tu habar ce alte masini am avut sau detin in paralel cu Opelul si in prezent? Ai tu habar ce profesie am, adica daca are legatura cu tehnica sau nu? NU cred... asa ca nu-mi spune mie de intretinere si altele. Ca tu nu ai avut probleme inca...este perfect, nici eu nu avusesem pana in ziua precedenta problemei, daca ma intelegi ce vreau sa spun. Asteapta ca timpul rezolva totul.
Aici noi discutam de problemele aparute, pentru ca alti posesori sa fie pregatiti si sa previna ce se mai poate.
Desigur, ca posesor si de Opel nu-mi place sa spun ca sunt masini problematice, dar asta este realitatea...
Nu-ti place ce se discuta, schimba topicul, mergi in alea unde toti se lauda cu ce au si sunt fericiti.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
@ionutzzz07 , nu inteleg in primul rand de ce ma ataci, iar in al doilea rand de ce te bagi in seama cu mine. Ai vreun retard ceva? Unde m-am plans eu cu ceva, stai linistit ca imi permit si un consum de 20% pana la urma, nu e problema ta asta. Pe forum nu trebuie sa comentezi tu si sa judeci posturile altora, de bucurie ca ai trecut de la dacia 1310 la opel
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Lasati-l pe @ionutzzz07 ca e din alt film. E probabil in trafic bara la bara are consum de 7%, iarna la temperaturi de 0 grade sau negative.
Si ce legãturã are târgul cu masinile de pe aici? Poate sunt colegi de forum care le-au luat de noi. Eu cred ca e evident cã majoritatea colegilor le întrețin, nu ca merg cu ele pana picã și ai avut tendința sã jignesti aici o comunitate.

Bun, ca tot ai zis de detalii si poze, pune o poza cu consumul tau, trafic bara la bara pe minim 2-300 km. Bara la bara inseamna viteza medie pe la 17kmh, oricum sub 20. Si tine cont ca la multe 1.7 bc-ul are o eroare cam de -1 litru, nu e calibrat tocmai perfect.
Skip ads

  • ionutzzz07

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2012

  • Mesaj Privat
@gra - n-am nimic cu tine, e clara treaba ca toate cutiile m32 au probleme,stai linistit ca toate au joc inclusiv a mea.Chiar nu inteleg de ce te-ai atacat asa de tare dar sa trecem peste.

@seftaka - Daca iti permiti sa ai consum de 20% de ce postezi pe forum ca masina ta consuma foarte mult [din cate imi aduc aminte in topicul cu discutii despre consum] , ca nu iti merge ce stiu eu ce,ca ai erorile urmatoare si etc
Si stai linistit ca nu am trecut de la dacia 1310 la opel. Te salut

@increatul - Spre surprinderea ta nu am avut pana acum medie de viteza de 17km/h ca nu stau in Bucuresti,traficul in Brasov e destul de degajat.Cu 45-47 litri pana se aprinde rosu fac cam 750 km cu o medie de viteza de 28-30km/h iar legat de BC poate la cele care le-ai verificat tu aveau eroare de 1L/100km iti spun ca la masina mea are cam 200ml/100km verificat prin metoda plin la plin.

Si sa lasam totusi pozele sa vorbeasca




  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
La aia 4,2 de pe bc mai adauga 1,-1,5% in plus. Am intrebat de cateva ori de consum e adevarat, pentru ca asa imi iau un 3.0 si am acelasi consum
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Tocmai ce ziceam, eu nu m-aș încrede in bc-ul de la 1.7. 4.2% ala nu-mi spune nimic.

Dupa cum vezi @ionutzzz07 aici e vorba de consum in oras, pentru ca in oras toate consuma. Dacã nu vii cu un consum de oras, atunci degeaba imi arãți tu mie media la 40kmh.

Si ca sa revin la 4.2-ul ala, nu stiu pe cine încerci sa prostești, eu mai am un bmw 116d 2013, euro 5, masina fãcutã pt economie, si niciodata nu m-am chinuit sa scot atâta in exterior. Pentru ca efectiv chinui masina, nu zic ca nu-i posibil, doar ca nu are nici un sens da mergi abia mangaind accelerația.

Eu unul niciodata nu merg la consum, nici cu asta din semnãturã, probabil de aia am 11% acum in oras, viteza de 19kmh (bara la bara pe unele portiuni, daca stii cum e aia). Asa ca lasa-ne pe noi sa avem plãcerea discutiilor, iar tu condu la consum cum iti place.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Nu-l puneti la zis pe colegul @ionutzzz007. Eu il cred ca ii consuma masina putin. Pana in 100k si a mea avea consumuri decente(1.3-ul). Cum am trecut de cest prag usor usor a inceput sa fie din ce in ce mai insetata. Cand spun betiva nu ma refer strict la carburant:-) Am fost la Pitesti week end-ul trecut si mi-a luat la 140 constant 7,5% medie, comparativ cu vremurile bune unde vara cu ac on lua 5,5%.

Off-topic: Eu fac naveta zilnic min 230 km mers in totalitate pe A2. Masina o Skoda Octavia 2, 1,6 diesel 105 cp. Faptul ca merg cu ea numai in afara ma ajuta sa scot un consum la o viteza de 140 de 5,5% cu ac on tot timpul. Ca sa mai pun putin sare pe rana la 90 scot o medie de 3,3 %. Momentan am 110 k si nu am nici un fel de probleme, nu am schimbat decat consumabile. Ambreiajul e beton scartaie pe a doua de numa numa, motorul are un raport putere consum excelent de nerv numai vorbesc. A nu se intelege ca e vreo racheta, dar elasticitatea si robustetea motorului iti dau un sentimemt crescut de siguranta atunci cand vrei sa faci o depasire sau sa urci o panta. Nu vreau sa transform acest topic intr-un vs dar pe piata auto sunt masini si .....carute. Din pacate cu parere de rau o spun dpmdv h-ul se incadreaza in a doua categorie.

Bafta
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
BC. înregistreazã corect numai dacã îl resetezi dupã fiecare pornire a motorului ,am încercat en. variante și am mai observat ca în momentul când nu înregistreazã corect apare și eroare p500 .
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Eu anu trecut i-am facut consumul exact. Constanta- sinaia, autostrazile cam 140 pe pilot, plus aglomeratie pe dn etc, a iesit 6,3%
  • ionutzzz07

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Cand ti-am spus ca are eroare cam de 200ml ma bazez pe ceva nu iti zic astea ca vezi doamne ce consum mic are masina mea ca doar nu ti-o vand tie.Foarte mult timp am testat sa vad exact eroare cat o are BC,cati litri am alimentat,consumul care il da BC si consumul facut de mine litri:km facuti.Si sa iti dau si un exemplu,am alimentat cu 48 litri x 6.44 litru motorina MaxxMotion si am plecat din Brasov-Constanta,mers pe pilot automat 3 pers + bagaje,Pe autostrada numai cu 130km/h si am avut si mici portiuni de 140-160 km/h.In Constanta am prins ceva aglomeratie apoi am mers spre Vama Veche,am stat acolo cateva zile dupa care am plecat in Varna-Bulgaria mers cat se poate de legal ca nu aveam chef de probleme cu aia pe acolo,dupa care la intoarcere spre Bucuresti mers 110-120 maxim aproape la iesirea de pe autostrada am mai alimentat cu 100 de lei sa am pana acasa desii inca nu se aprisese rosu. Cost total 410:6.44 litru = 63.66:13 [1300km facuti] = 4.9 consum real si pe BC si la pompa
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Uau ce interesant. Si eu am scos cu 1.8 consum de 5.7! mers legal. De ma chinui scot si cat ai scos tu. A fost si cu clima la mine, deci despre ce vorbim aici.

Eu sincer m-am sãturat sã tot aud de consum, unii au 10% in oras, altii 5%, unii -1 litru (adica la destinatie au mai mult in rezervor Smile ). Fii tu multumit si gata.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR