Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Cornel Adi

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Bunã seara! As avea nevoie de o informație pt un astra H 1.9 Z19dt și anume dacã știe cineva dacã pompa de ulei se poate schimba fãrã a afecta distribuția. Mai precis e antrenata de cureaua de distribuție sau are alt mod de antrenare. As vrea sa o verific și eventual sa o schimb deoarece am observat ca dupã pornirea motorului martorul se stinge dupã aprox 5 secunde ceea ce mi se pare cam mult, asta indiferent dacã e cald sau rece motorul. Dacã de exemplu opresc motorul și îl repornesc dupã 20 secunde martorul se stinge instantaneu. Dacã las motorul nepornit 30 min se stinge dupã 5 secunde. Mulțumesc anticipat!
.


MODEL: Astra 2006
MOTOR: Z19DT
Skip ads

  • Cornel Adi

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Motorul nu are alte sunete suspecte, pornește cât de cât normal, mai are câteodatã toane și pornește dupã 5-6 rotații de electromotor. In timpul mersului nu s a aprins niciodatã martorul de la presiune ulei. Menționez ca martorul cu mașina și cheia sta aprins tot atât cât și cel de presiune ulei. Se sting deodatã.
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Acelasi comportament si la mine cu martorul de ulei si cel de noxe , se sting la 5 secunde dupa pornire , dar nu sunt probleme si nici coduri de eroare la testul cu pedale.Sincer nu ma interesat ca cald , sa vad daca se stinge ori nu.Am vazut acest comportament pe mai multe modele , si ca atare nu imi bat capul ca nu are rost.Atata timp cat nu se aprinde in mers , sanatate si virtute.Logic ca se afecteaza distributia , din moment ce pompa este in spatele ei(ai treaba acolo).Vezi ce coduri ai stocate.
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Recomand un tester pentru eventualele erori, verficat nivelul de ulei la motor și eventual schimbat în cazul în care are 10.000 km sau poate a depãșit deja... Evident ulei + filtru de ulei.
Cam care este media la care se face schimbul de ulei si filtre?

Da, trebuie data jos distributia pentru ca pompa de ulei este pe distributie.

@black iarta-ma ca te contrazic, dar generatia trecuta era cea la care martorul ramanea aprins dupa pornire, dar asta nu.
Skip ads

  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Ma indoiesc sa fie probleme cu presiunea la ulei , dar o eroare am si eu stocata si masinuta cu cheita nu se stinge cand trebuie , si ramane fix 5 secunde dupa pornirea motorului.Este de cateva saptamani , cand am luat un limp dar la testul cu pedale nu mai exista cod de eroare.De mentenanta nu se pune problema , filtre numai calitative si ulei gm.Dupa stergerea erorii stocate am sa vad daca problema persista.Multumesc pentru informatie(nu este cu suparare).
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Din ce am sapat pe net cateva ore , problema pare sa fie una electronica , pompa de ulei fiind destul de fiabila.Am gasit niste clipuri ale unui ceh , caruia i se stingeau cei doi martori la 2 minute de la pornire.Aici sunt cele doua clipuri Web Page Name Web Page Name .Din cata engleza pricep eu , vinovat ar fi contactul lagarit pentru ca nu am vazut sa aibe stocat vreun cod.
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Good job mate, daca mai sapi inca putin gasesti si rezolvarea 👏👏
  • Cornel Adi

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc pt raspunsuri.Am mai sapat si eu dupa ceva raspunsuri si am mai gasit o posibila problema si anume o supapa (cred ca de la filtru ulei) care in timp se uzeaza si nu mai tine coloana de ulei motiv pt care pompa tre sa o ia de la zero cu bagatul uleiului in instalatie.Practic se dezamorseaza instalatia de ulei.Mentionez ca daca opresc motorul si il repornesc dupa 1 min. martorul se stinge instantaneu.(deci inseamna ca inca uleiul nu a plecat de pe instalatie) Daca in schimb las mai mult timp face exact cum am zis mai sus.In timpul mersului nu se aprinde nimic si nici nu am vre un cod de eroare.
Skip ads

  • Cornel Adi

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Adevarul e ca masina a fost cumparata recent si uleiul a fost schimbat de vechiul proprietar care din cate mi a zis a bagat ARAL nu stiu de care.O sa incerc si varianta schimbului cu un ulei original si sa vedem daca asa zisa problema mai persista.
  • Cornel Adi

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Oricum as incerca sa dau putin baia de ulei jos sa vad in ce stare e sorbul (poate are ceva depuneri).Revin cu informatii si eventual cu poze.
  • DBrebenoiu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Am o întrebare. Motor z19dt. Pana la ultimul schimb de ulei am folosite-ul GM 5w30 demos 2. Am schimbat distribuția, antigelul și toate filtrele. Am avut apoi o pierdere de motorina pe la garnitura filtrului de motorina. Am rezolvat aceasta problema. Dupã câteva sute de km parcurși amândoi observat ca nivelul uleiului de motor este foarte sus pe joja, peste maxim. Nu sțiu ce ulei mi-a bãgat ultima data la service dar șeful a zis ca îmi pune un ulei mai bun decât GM. La ultimul drum mai lung de vreo 500 km a fãcut regenerarea la relanti. Am observat și nu am oprit motorul, stand la coada intr-un ambuteiaj.
Întrebarea mea este din ce cauza este ninelul peste maxim și dacã mai pot sa merg cu mașina.
Masina pornește foarte bine, consumul este bun ca înainte, trage și are putere. Am urcat și coborât pe Rucar-Brando fãrã probleme.
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Aral este un gunoi de ulei pentru drujbe , nu si pentru masini.Merge la daciuta , ori alte costiuge pe 4 roti , dar nu si intr un motor la care avem pretentii si dpf.La mine a fost data jos baia de ulei si curatat pamantul din ea , inclusiv sorbul deci nu ma leg de ele si avem aceleasi simptome.Asteptam poze si rezolvarea.
Uleiul ar trebui sa fie cu 5 mm sub maxim , la 5 minute dupa oprirea motorului din ce scrie in cartea tehnica(si pe trager).Eu asa masor uleiul la acest bolid , si nu au fost probleme pana acum.Sunt 2 semne de maxim , adica maxim normal pe zona hasurata , si maxim daca se circula cu remorca peste zona hasurata(avem o delimitare).Depinde cat ai nivelul peste maxim , si ala il masori doar peste 5 minute dupa oprirea motorului.Ideal este ca la schimbul de ulei sa fie turnat 4 fix pentru a se evita problemele.Daca este mult peste maxim , dai afara ca dpf ul are de suferit in acest caz , plus altele.
Skip ads

  • Cornel Adi

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Am dat jos baia de ulei in sfarsit (m am chinuit putin din cauza jugului)
Asa aratã.
  • Cornel Adi

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Dupa care am curatat-o cat am putut de bine si urmeaza montajul (sper sa reusesc sa o pun bine)Asa arata curatã.


Dupa care o sa bag ulei GM .

Dupa ce reusesc sa remontez totul la loc o sa revin cu detalii despre martorul luminos pentru presiune si cat de repede se stinge.Apropo am curatat si sorbul (nu era foarte murdar)
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Cornel câți km are masina?Parcã nu e asa murdarã baia.Cred ca o sa fac si eu treaba asta,asta dupa ce s.a spart pastila de la pompa vacuum si s.a spart in bucãți mici si a frecat si in chiulasa.Am schimbat uleiul si filtrele si am 3000 km de atunci.Nimic suspect in mersul motorului
  • Cornel Adi

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Mașina are 300000 km
Motorul merge bine, trage foarte bine doar unele mici probleme enumerate mai sus
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR