Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • ionutspr12

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2014

  • Mesaj Privat
salutare...am o corsa c 1.0 benzina 2003 , si nu stiu ce se intampla cu caldura....ca sa fiu mai explicit.

cand merg cu masina la drum lung temperatura nu sare de 80 de grade , si nu prea imi baga caldura pe partea soferului aproale deloc..ba chiar inghet, iar pe mijloc si pe dreapta imi baga. Daca dau la picioare si la parbriz la fel pe partea mea aer caldut aproape rece iar pe celalta parte cald ..! ...iar daca dau pe recicularea aerului in masina baga o caldura peste tot de nu poti sa stai decat in tricou...ce poate avea..!? va rog sa ma ajutati
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Termostat defect.
Calorifer infundat partial.
  • ionutspr12

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2014

  • Mesaj Privat
la termostat m-am gandit si eu si la filtru de polen... dar caloriferul daca era infudnat nu mai mergea caldura cand dadeam sa recircule aerul in interior... sau gresesc?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Gresesti.
Skip ads

  • ionutspr12

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Pai care este explicatia ?
  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 553
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Sal.Scoate filtru de polen si constata temp. aerului,termostatul trebuie inlocuit(se poate controla prin verificarea temperaturii la furtunul care iese din termostat ,trebuie sa ramana rece dupa cel putin 10minute de la pornire).
Imagineazati un calorifer in care abia circula apa cu un debit redus prin care trece un aer cu o temperatura de ,sa zic -2 grade oare va putea incalzi aerul?Deci,aerul din habitaclul masini este mai cald ca cel de afara si atunci vom avea un aer cu o temperatura mai mare care va trece prin calorifer de unde si aerul care intra inapoi va avea o temperatura mai mare.
  • ionutspr12

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2014

  • Mesaj Privat
da multumesc mult pentru sfat ! la mine furtunul e cald
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Termostat blocat pe deschis....schimba-l... este in jur de 85 Ron si nu necesita mai mult de 20 de minute de munca.
  • cosminelu01

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2017

  • Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu. am schimbat termostatul si e si mai frig in habitaclu. la conductele ce duc in calorifer unul e f cald celalalt are o temperatura scazuta. sa fie infundat caloriferul?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Da.
  • cosminelu01

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2017

  • Mesaj Privat
iti multumesc pentru un raspuns clar si rapid. stiti cumva un service bun in București?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
AutoA sau EDS
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR