Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cristofer

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2006

  • Mesaj Privat
mi-au desfacut motorul la service si trebuie maine sa ma duc cu pesele de schimb, chestia e ca cica pistoanele cam au joc in camasi, zic ei, dar mie nu prea mi se pare. Cat de fix trebuie sa stea pistonul de camasa si daca are in mod normal joc cat de mare este el. Daca totusi schimb doar segmentii cat ma mai tine, pt ca nu am bani de pistoane acum. Ce firma sa fie segmentii
Multumesc
Skip ads

  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
cel mai important e ca cilindrii sa nu aiba 'guler' la primul segment si segmentii noi sa nu aiba joc in pistoanele vechi;daca nu se respecta astea 2 conditii,mai bine schimbati tot ansamblul
Altfel,orice piston are ceva joc,fiind de aluminiu se dilata la cald si dispare jocul;cit anume,scrie prin manualele de reparatii.
Daca sint uzate pistoanele,trebuia sa fi avut batai sesizabile motorul inainte de demontare
  • cristofer

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2006

  • Mesaj Privat
motorul se auzea destul de bine, adica nu batea si nu facea zgomote ciudate, atat ca a pierdut foarte mult din putere. La desfacere s-a observat ca supapele sunt in stare buna dar segmentii sunt praf. Peretii "camasilor" nu au urme de uzura, adica sunt perfect netezi iar pistoanele nu par ovalizate.
As vrea sa stiu si de ce firme sa ma feresc cand e vorba de cumparat segmenti si care ar fi cele acceptabile ca si calitate/pret, ceva sfaturi in legatura cu montarea, adica la ce sa fiu foarte atent.
Despre garnitura de chiuloasa sunt mai de mai multe feluri(materiale)?, care ar fi cea mai buna? Cum sa verific daca trebuie schimbata pompa de apa sau altele care deobicei se schimba la o reparatie capitala
Multumesc de raspuns si pt promptitudine
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
pare ok pt schimbat doar segmentii si verif/rectif supape daca e nevoie;segmenti si garnitura (asta e pe grosimi cred,functie de cite rectificari a avut chiulasa)-luati cit mai originali/de firma/nu cei mai ieftini
pompa de apa sau alte role-daca au joc sau curge se schimba
Intrebati pe altii mai priceputi la piese (eduard33) de pret/calitate
Un mecanic BUN ar trebui sa stie toate astea
Skip ads

  • cristofer

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2006

  • Mesaj Privat
aseara mi-au terminat de montat motorul in mare graba deoarece aveam neaparata nevoie de masina. Toate bune si frumoase, motorul mergea bine.
Am plecat la lucru cu ea si apoi am mai facut cateva drumuri prin oras cand de la un momentdat am observat ca luminile incep sa scada usor din intensitate. La urmatoare pornire am lasat motorul putin la relanti iar cand am vrut sa plec si am aprins luminile a picat turatia f brusc dand sa moara, am stins lumina dar cand am aprins-o din nou a murit motorul. Dupa aceea n-a mai pornit deloc. Am impins-o cu cineva la vale si a pornit la automat imediat dar in mers motorul tragea sa moara daca nu acceleram continuu. Am desfacut capota si am observat ca firul care vine in spate la alternator e cazut, l-am pus inapoi. Am impins-o iar si a pornit, am lasat-o putin la relanti si acum statea putin mai bine, adica nu murea si puteam sa si merg cu ea atat ca isi dadea foarte suparator in nas iar becul de baterie in bord statea aprins. Acum masina porneste foarte usor la prima cheie insa nu sta la relanti si in mers is da in nas foarte rau, parerea mea e ca inca pierde pe undeva curent foarte mult iar becul sta aprins intr-una in bord. Stiu ca poate i-am descarcat foarte mult bateria dar stiu ca aceasta are rol doar la pornire, dupa aceea intrand in functiune alternatorul iar daca era dusa de tot nu mai pornea asa de usor nu?
Chiar nu imi explic fenomenul si tocmai cand ziceam si eu ca am scapat de probleme... Sad oare ce drac sa aibe iar???
  • varza

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@cristofer - cum ai pus firul la alternator ??? deci ala este un fir de putere si nu poti sa il legi pur si simplu. contactul trebuie sa fie perfect. deasemenea vezi ca s-a discutat foarte mult pe tema alternatorului si a problemelor sale. intreaba pe eduard33 ca el se pricepe la lucrurile astea. daca nu ma insel cred ca are si un topic de reparatii in sectiunea publicitate deschis. uite l-am gasit: https://www.clubopel.com/vie...hlight=alternator
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cristofer, daca ai descarcat bateria e bine sa o pui la un redresor. In cazul in care bateria e descarcata aceasta solicita foarte mult alternatorul pentru a se incarca si e foarte posibil sa se arda releul de incarcare si/sau puntea de diode. Pune bateria la incarcat, de preferat la un redresor care scoate un curent mare,verifica cat iti incarca alternatorul, si dupa aia actioneaza in cauza.
  • cristofer

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2006

  • Mesaj Privat
ma gandeam si eu ca poate bateria este prea descarcata si atunci prea multa tensiune se duce de la alternator pentru incarcarea acesteia, dar sper totusi sa nu fi stricat ceva la acesta ca atunci e mai grav. Incerc sa caut pe cineva sa iau o baterie noua sa o probez sau poate reusesc sa o incarc pe a mea. Inseamna ca simptomele pe care le-am avut cu mersul sacadat (dat in nas) au fost din cauza bateriei?
Deocamdata multumesc de raspunsuri
  • cristofer

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2006

  • Mesaj Privat
acum nu se mai aprinde becul cu bateria si cel rosu de atentie(!) din stanga si merge un pic mai bine masina, porneste din prima, dar nu sta la relanti si parca are intreruperi. Am suspectat prima data fisele de la bujii dar am observat ca in mers si servodirectia este foarte grea
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu ai bateria moarta (astea "moderne" nu mai dau semne de oboseala, "crapa" de azi pe maine)
Servo (electric...) greu este un semn "relativ clar" Twisted Evil (adica si eu am patit-o... Evil or Very Mad
Asta nu prea poate veni de la reparatia efectuata, in mod direct, eventual, indirect (montaj de rahat...)
  • cristofer

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2006

  • Mesaj Privat
se poate sa fie de vina cureaua care sa nu mai invarta bine nici alternatorul nici pompa de servo? mi s-a zis ca daca e bulita cureaua fluiera, iar daca nu fluiera mai e buna inca. Nu am schimbat-o si pe aia pt ca mi-au dat una de alta dimensiune la megazin si mai trebuie sa desprind si unul din suportii motorului la inlocuire
Si inca ceva, motorasul de relanti mai are vre-o functie in timpul mersului(la accelerare) decat aceea de a tine motorul la relanti? De examplu cand merg in a 3-a si tin pedala in aceeasi pozitie, la un momentdat masina incepe sa se scuture toata de parca ar fi subturata rau. Nu pot sa merg cu masina normal decat daca o tin mult mai turata pentru viteza in care este ca daca nu incepe sa scuture toata iar cand apas pedala ca sa nu mai scuture are un soc destul de puternic. Asta in vitezele 1,2 si 3, in 4 si 5 merg cat de cat normal cu ea, atat ca nu prea mai ating cine stie ce viteze cu ea chiar daca motorul este proaspat segmentat si merge foarte bine (compresie mare)
Se poate ca martorul din bord de la ABS sa stea aprins aproape tot timpul pt ca nu are curent la capacitatea optima? La mine servodirectia are vre-o legatura cu partea electrica?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR