Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Karl
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,275
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Press Release Opel Romania a scris:
  • Pur si simplu rezonabil: model Opel de baza la mai puþin de 10.000 de euro
  • Pur si simplu vioi: motor de ultima generaþie cu trei cilindri si capacitate de un litru, pentru o propulsie eficienta
  • Pur si simplu exceptional: KARL are tehnologii si caracteristici provenite de la segmente superioare
  • Pur si simplu practic: cinci usi si spatiu pentru cinci persoane, în ciuda dimensiunilor compacte
  • Pur si simplu atragator: limbajul de design premiat al Opel în segmentul autovehiculelor de mici dimensiuni

Mic, dar spatios, o aparitie uimitoare si mai presus de toate extraordinar de rezonabil – la toate acestea se pot astepta cumparatorii modelului Opel de baza incepand din vara lui 2015. Numele sau: pur si simplu KARL, aducand un omagiu fiului celui care a infiintat compania. Clientii vor putea cumpara un autovehicul atragator cu cinci usi, cu o lungime de 3,68 metri si spatiu pentru pana la cinci persoane cu mai putin de 10.000 de euro. in plus, noul membru al familiei Opel poate fi echipat cu numeroase tehnologii de siguranta, confort si infotainment fara egal in acest segment. KARL este propulsat de un motor pe benzina ultramodern de ultima generatie, cu trei cilindri si capacitate de un litru. Din vara lui 2015, KARL, ADAM si Corsa ii vor asigura marcii Opel cel mai puternic portofoliu de autovehicule de mici dimensiuni si cel mai tanar de pe piata. Acestea nu lasa nimic de dorit.
...
Totusi, cel mai important lucru este ca Opel KARL nu este doar atragator, ci impresioneaza si prin ceea ce are in interior. Sub capota, este echipat cu tehnologie de propulsie Opel de ultima generatie. Noul 1.0 ECOTEC de 55 kW/75 cp, un motor pe benzina ultramodern de un litru, cu trei cilindri si functionare lina si eficienta impresionante, a fost dezvoltat special pentru KARL. soferii pot regla puterea in mod optim, cu ajutorul transmisiei moderne line cu cinci trepte de viteza. sasiul si directia modelului KARL au fost dezvoltate pentru a oferi siguranta si confort exceptionale, la cel mai inalt nivel din clasa sa.
...

Sursa Opel Romania



  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,414
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
La 10.000 pret de baza .daca o sa-l vrei ceva mai dotat te duci la 15.000 bani cu care iei o insigna sh
  • Byke

  • Mesaje scrise: 3,357
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Da, dar asta e eterna discutie. Nou vs. second. Insignia aia sh zic eu ca ar face parte din prima generatie, ceea ce ar inseamna achizitia sh a acelor nenumarate probleme pe care le-a avut la inceput. De noua!
In conditiile in care ne inghesuim din ce in ce mai tare pe strazile oraselor, da, pare interesant. Dar trebuie testat, butonat, lista de optiuni, taxe, impozite, etc.
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salut!
Având în vedere cã Opel Karl se dorește a fi înlocuitorul minijeep-ului Opel Agila,consider cã nervurile de pe uși și de pe capota motor create pt. aerodinamicitate ,îi stricã aspectul cochet și misterios.Sunt convins cã specialiștii de la Opel le-au creat cu rol bine determinat(pt.reducerea rezistenței la frecarea cu aerul și implicit, reducerea consumului de carburant) și nu îi contrazic.Ca dimensiuni ale caroseriei era mai bine dacã le respectau strict pe cele ale modelului Agila.
Referitor la motorizare(în afarã de cele turbo în 3 cilindri-1000cmc menționate de producãtor și de dvs.),sunt adeptul echipãrii cu noul motor dezvoltat de Opel în 4 cilindri de maxim 1200cmc (cu injecție directã derivat din cel nou cu 3 cilindri-1000cmc) dar fãrã turbo-alimentare deoarece consider cã este mai puțin pretențios la costurile de întreținere,fiabilitate mai mare și mai economic din punct de vedere al consumului de carburant comparativ cu cel turbo în 3 cilindri(fãrã sã vrem,determinați de anumite situații concrete-condițiile și calitatea drumurilor românești,configurația sinuoasã a drumurilor românești,încãrcãturã pasageri și bagaje,etc.-apãsãm mai mult pe pedala de accelerație și în aceste condiții sistemul turbo ,,aspirã,, mai mult din buzunarele noastre). Când realizeazã un model nou cum este Karl,nemții de la Opel se gândesc numai la ei ! Laughing
Mã atrage mai mult forma și dimensiunile noului model Opel Viva (derivat din Opel Karl) pentru cã mi se pare mai compactã,mai legatã,mai robustã și, cu motorizarea nouã de care menționam(1200 cmc injecție directã) s-ar fi ridicat la nivelul pretențiilor mele dar la acest model mã deranjeazã stilul de oglinzi exterioare( parcã puse-n bãț,înfipte-n uși) și geamul ușilor fațã din douã bucãți(fixã+mobilã) cu nervura(cheder)dintre ele care obtureazã vizibilitatea. Era mai bine dacã geamurile ușilor fațã erau dintr-o singurã bucatã.Totuși,Viva are ,,fața,, mai ,,drãcoasã,,.

Aceasta este doar pãrerea mea.
Solicit sã mã corectați cu argumente dacã am greșit.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se vrea inlocuitor de Agila-Corsa din mai multe considerente.
Agila A a fost un succes, nu rasunator dar vandute destule, Agila B un fiasco dar cu investitii minime ca era Suzuki total nu ca prima unde Opel a mai pus ceva de la ei, motor, electronica etc.
Corsa D si E deja prea mari fata de predecesoare si scumpe.
Trebuia repede de completat cu o masina pentru segmentul de piata care vrea masina de oras, mica dar spatioasa, consum bun, multe cucurele electronice, dar mai ales ieftina si taxe suportabile.

Motorul de 1l este arhisuficient, ai 7,5cp/100kg deci fasneata fata de balene de 1400kg si 100cp unde abia ajungi la 7cp/100kg.
Avantaj mare e ca nu are turbina sau asa cred eu, au scapat de probleme ca de benzinare turbo cu belele se pare ca s-au saturat.

Neamtul sau occidentalul are o alta cultura, Brucan a gresit cu aia 20 de ani, avem 25 si tot nu invata lumea nimic. Romanul vrea masina mare, frumoasa, dizel cu multe csenoane, cucurele care nu le foloseste si evident o superba de toti banii eventual imprumutati ca sa aiba de ce sa se planga. Ca sta masina in parcare degeaba eeeehhh, pai nu mai are bani de cauciucuri, de carburant, de asigurare de aia si aia, da' cine mai are masina ca el Laughing
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Karl

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR