Ai uitat parola?


  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,351
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2004

Press Release Opel Romania a scris:
  • Pur si simplu rezonabil: model Opel de baza la mai puțin de 10.000 de euro
  • Pur si simplu vioi: motor de ultima generație cu trei cilindri si capacitate de un litru, pentru o propulsie eficienta
  • Pur si simplu exceptional: KARL are tehnologii si caracteristici provenite de la segmente superioare
  • Pur si simplu practic: cinci usi si spatiu pentru cinci persoane, în ciuda dimensiunilor compacte
  • Pur si simplu atragator: limbajul de design premiat al Opel în segmentul autovehiculelor de mici dimensiuni

Mic, dar spatios, o aparitie uimitoare si mai presus de toate extraordinar de rezonabil – la toate acestea se pot astepta cumparatorii modelului Opel de baza incepand din vara lui 2015. Numele sau: pur si simplu KARL, aducand un omagiu fiului celui care a infiintat compania. Clientii vor putea cumpara un autovehicul atragator cu cinci usi, cu o lungime de 3,68 metri si spatiu pentru pana la cinci persoane cu mai putin de 10.000 de euro. in plus, noul membru al familiei Opel poate fi echipat cu numeroase tehnologii de siguranta, confort si infotainment fara egal in acest segment. KARL este propulsat de un motor pe benzina ultramodern de ultima generatie, cu trei cilindri si capacitate de un litru. Din vara lui 2015, KARL, ADAM si Corsa ii vor asigura marcii Opel cel mai puternic portofoliu de autovehicule de mici dimensiuni si cel mai tanar de pe piata. Acestea nu lasa nimic de dorit.
...
Totusi, cel mai important lucru este ca Opel KARL nu este doar atragator, ci impresioneaza si prin ceea ce are in interior. Sub capota, este echipat cu tehnologie de propulsie Opel de ultima generatie. Noul 1.0 ECOTEC de 55 kW/75 cp, un motor pe benzina ultramodern de un litru, cu trei cilindri si functionare lina si eficienta impresionante, a fost dezvoltat special pentru KARL. soferii pot regla puterea in mod optim, cu ajutorul transmisiei moderne line cu cinci trepte de viteza. sasiul si directia modelului KARL au fost dezvoltate pentru a oferi siguranta si confort exceptionale, la cel mai inalt nivel din clasa sa.
...

Sursa Opel Romania



  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,749
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Sep 2010

La 10.000 pret de baza .daca o sa-l vrei ceva mai dotat te duci la 15.000 bani cu care iei o insigna sh
  • Byke

  • Mesaje scrise: 3,499
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Combo Z17DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2007

Da, dar asta e eterna discutie. Nou vs. second. Insignia aia sh zic eu ca ar face parte din prima generatie, ceea ce ar inseamna achizitia sh a acelor nenumarate probleme pe care le-a avut la inceput. De noua!
In conditiile in care ne inghesuim din ce in ce mai tare pe strazile oraselor, da, pare interesant. Dar trebuie testat, butonat, lista de optiuni, taxe, impozite, etc.
  • danzog

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mar 2013

Salut!
Având în vedere că Opel Karl se dorește a fi înlocuitorul minijeep-ului Opel Agila,consider că nervurile de pe uși și de pe capota motor create pt. aerodinamicitate ,îi strică aspectul cochet și misterios.Sunt convins că specialiștii de la Opel le-au creat cu rol bine determinat(pt.reducerea rezistenței la frecarea cu aerul și implicit, reducerea consumului de carburant) și nu îi contrazic.Ca dimensiuni ale caroseriei era mai bine dacă le respectau strict pe cele ale modelului Agila.
Referitor la motorizare(în afară de cele turbo în 3 cilindri-1000cmc menționate de producător și de dvs.),sunt adeptul echipării cu noul motor dezvoltat de Opel în 4 cilindri de maxim 1200cmc (cu injecție directă derivat din cel nou cu 3 cilindri-1000cmc) dar fără turbo-alimentare deoarece consider că este mai puțin pretențios la costurile de întreținere,fiabilitate mai mare și mai economic din punct de vedere al consumului de carburant comparativ cu cel turbo în 3 cilindri(fără să vrem,determinați de anumite situații concrete-condițiile și calitatea drumurilor românești,configurația sinuoasă a drumurilor românești,încărcătură pasageri și bagaje,etc.-apăsăm mai mult pe pedala de accelerație și în aceste condiții sistemul turbo ,,aspiră,, mai mult din buzunarele noastre). Când realizează un model nou cum este Karl,nemții de la Opel se gândesc numai la ei ! Laughing
Mă atrage mai mult forma și dimensiunile noului model Opel Viva (derivat din Opel Karl) pentru că mi se pare mai compactă,mai legată,mai robustă și, cu motorizarea nouă de care menționam(1200 cmc injecție directă) s-ar fi ridicat la nivelul pretențiilor mele dar la acest model mă deranjează stilul de oglinzi exterioare( parcă puse-n băț,înfipte-n uși) și geamul ușilor față din două bucăți(fixă+mobilă) cu nervura(cheder)dintre ele care obturează vizibilitatea. Era mai bine dacă geamurile ușilor față erau dintr-o singură bucată.Totuși,Viva are ,,fața,, mai ,,drăcoasă,,.

Aceasta este doar părerea mea.
Solicit să mă corectați cu argumente dacă am greșit.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,543
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

Se vrea inlocuitor de Agila-Corsa din mai multe considerente.
Agila A a fost un succes, nu rasunator dar vandute destule, Agila B un fiasco dar cu investitii minime ca era Suzuki total nu ca prima unde Opel a mai pus ceva de la ei, motor, electronica etc.
Corsa D si E deja prea mari fata de predecesoare si scumpe.
Trebuia repede de completat cu o masina pentru segmentul de piata care vrea masina de oras, mica dar spatioasa, consum bun, multe cucurele electronice, dar mai ales ieftina si taxe suportabile.

Motorul de 1l este arhisuficient, ai 7,5cp/100kg deci fasneata fata de balene de 1400kg si 100cp unde abia ajungi la 7cp/100kg.
Avantaj mare e ca nu are turbina sau asa cred eu, au scapat de probleme ca de benzinare turbo cu belele se pare ca s-au saturat.

Neamtul sau occidentalul are o alta cultura, Brucan a gresit cu aia 20 de ani, avem 25 si tot nu invata lumea nimic. Romanul vrea masina mare, frumoasa, dizel cu multe csenoane, cucurele care nu le foloseste si evident o superba de toti banii eventual imprumutati ca sa aiba de ce sa se planga. Ca sta masina in parcare degeaba eeeehhh, pai nu mai are bani de cauciucuri, de carburant, de asigurare de aia si aia, da' cine mai are masina ca el Laughing

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata