Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • liviumcc

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2014

  • Mesaj Privat
G12Roz am Tataru. Chiar nu stiu ce sa mai fac cu ea...
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Daca este Y17DT.
Verifica tecile intr-un service si daca tot umbli schimba garniturile la injectoare pentru linistea ta.
Si daca este de schimbat, baga numai GM nu altceva.

Acum vezi ce gasesc in service. (nu de colt de strada.)
PS: Pana la urma despre ce motor este vorba cel din profil X17DTL sau Y17DT ca suntem cam derutati.
  • liviumcc

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Cel din profil x17dtl..cineva a schimbat numele si a pus y17dt.. nu stiu dc ..... am motor cu un ax cu came 8 valve...am injectoarele afara...deci nu are cum sa fie de la tecile de la injectoare..
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
de pe net
minte netu mint si eu

" Fumul la masina, alb, albastru, negru. Culoare, cauze.
In iarna, cineva ma intrebase daca nu are o problema la masina. La pornire scotea mult fum alb, dar care dupa un timp dispare. Era stresat ca sunt dusi segmentii. L-am linistit si m-am gandit sa scriu articolul acesta, despre fumul mult alb la pornire sau cand masina scoate mult fum negru sau fum albastru, albastrui sau gri. Diferentele sunt esentiale. Culoarea fumului, mirosul, durata, densitatea, toate pot indica cauze total diferite. Exista o garmada de mituri si idei gresite despre ce inseamna fumul exagerat la esapament si vreau sa clarific aceste lucruri.

FUMUL ALB:
-Fumul alb, aproape fara miros sau doar miros de motorina/benzina, care apare in conditii normale, la pornirea la rece sau cand este foarte frig, si dupa incalzirea motorului dispare.
Cauza: vaporii de apa de formati normal in cilindri condenseaza in toba de esapament rece. Dupa incalzirea acesteia, vaporii nu mai condenseaza si sunt invizibili, dispare fumul alb. Este functionarea normala.
-Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire, cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag.
Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de chiuloasa crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor.
Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului. Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul si neaparat service urgent!
Alte cauze pentru fum alb:
-Valva PCV blocata deschis, murdara, infundata.
-La cutii automate, este aspirat uleiul din transmisie.
-De asemenea prea mult ulei, poate produce fum alb dar dupa un timp dispare. Insa mirosul este diferit, nu iritant-intepator. Verificati joja pentru nivelul uleiului.
Remediu, reparatie: schimbare dupa caz: garnitura de chiulasa, valva PCV, sudare chiuloasa, bloc, schimbare camasa cilindru

FUMUL ALBASTRU:
Cand masina scoate fum albastru sau fum albastrui:
Uleiul ajunge in camera de ardere. Fumul este albastrui si poate mirosi a ulei.
Cauze: segmenti uzati, garnituri, semeringuri uzate la supape, ghidajele de la supape uzate, si/sau motor uzat si uleiul este aspirat prin valva PCV.
Ca defectiune, poate fi inselator, cateodata masina trage mai bine, datorita arderii uleiului.
Fumul albastrui doar la pornire: segmentii pe terminate dar inca functionali.
Remediere, reparatie: segmentare, schimbare semeringuri supape, ghidaje

FUMUL NEGRU:
Masina scoate mult fum negru: Prea mult combustibil, amestec prea bogat, prea putin aer.
Cauze probabile: probleme cu alimentarea, injectoare, carburator, prea putin aer la alimentare, filtre, turbo, etc.

FUMUL GRI (rar):
Probleme la servofrana, lichidul de frana este aspirat. Verificati nivelul lichidului de frana.
La cutii automate, este aspirat uleiul din transmisie.
Verificare: nivelul lichidului de frana, al uleiului din cutie."
Skip ads

  • liviumcc

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc nicunicu...deci clar e chiuloasa fisurata ! Norocul meu Sad
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
sunt ateliere care au aparatura ce poate depista/vedea fisurile din chiulasa(un fel de radiografie)
  • liviumcc

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Am curatat tecile de la injectoare si nimic.....am vb cu cineva si saptamana viitoare imi aduce chiuloasa din Italia cu 100E.
  • liviumcc

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema.Chiuloasa a fost de vina.Am reconditionat turbina degeaba...dar sa luam partea buna a lucrurilor ... am turbina reconditionata si sunt sigur ca nu cade curand Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR