Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • savu marian

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salut
Am si eu o problema : aseara cand am oprit sa alimentez la un peco ,am oprit masina ca de obicei ,am alimentat ,iar cand sa o pornesc am ramas fara curent ...pur si simplu am asteptat sa se stinga martorii din bord iar cand am sucit de cheie s-a stins totul...Am luat curent de la cineva si a pornit ...Astazi de dimineata masina a pornit fara nicio problema....Problema este ca imi e frica sa mai plec cu ea la drum ptr ca imi e sa nu ma lase cine stie unde ( opel astra H 1,7 cdti )
Skip ads

  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pentru inceput verifica daca incarca alternatorul (14.1-14.4 v) dar dupa simtome cred ca electromotorul este de vina.
  • savu marian

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2013

  • Mesaj Privat
mariustintea in meniul secret BC imi apare ca incarca 13,5 chiar si 14,1....vad ca acum nu mai am probleme ,DE DIMINEATA A PORNIT . daca revin problemele o sa merg la un electrician.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur ai avut/ai borna (una din ele) slabita la baterie,si cand "ai luat curent"si-a refacut contactul.Verifica bornele.Daca zici "aseara",inseamna ca aveai luminile aprinse.Un acumulator nu se descarca instant decat...aruncat de la 100m inaltime! Smile Simptoma la lipsa incarcare este... : incepe sa scada intensitatea luminilor,se aprind martori in bord,se opreste motorul.Pornesti cu ajutor extern,apoi dupa maxim 10 minute se descarca si iar cele enumerate mai sus.
Electromotorul nu-ti descarca instant bateria si nu-ti stinge martorii din bord.Daca ai putin curent,da,este posibila situatia descrisa mai sus,dar asta ar fi insemnat punte diode dusa,acumulator descarcat si nu ai mai fi plecat de acolo prea departe,ori zici ca-ti indica incarcare normala.Se mai intampla sa oxideze bornele,chiar daca par stranse sa nu faca contact ferm.Desfaci si cureti putin cu hartie abraziva atat bornele cat si conectorii pe interior.
Skip ads

  • savu marian

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2013

  • Mesaj Privat
cred ca treaba cu bornele pentru ca am patit- o de 3 ori cu puntea de diode si releul....cand se duceau astea 2 imi aparea martorul bateri in bord cu 2 zile inainte. Va multumesc frumos pentru raspunsuri.
  • savu marian

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salut bãieții. Mai am si eu o problema careia nu.i dau de cap...nu îmi baga cãldurã ,cel puțin nu baga cat trebuie. Astãzi am schimbat filtrul de polen si nu e mare diferențã.se simte CV cãldurã ,dar cum am spus nu cum era iarna trecuta... Inghetbde frig si dupã 40 km...
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Iti creste temperatura in bord ? Daca nu, inseamna ca trebuie schimbat termostatul pt ca e blocat pe deschis. Pt inceput poti sa pui un carton in fata radiatorului pana remediezi situatia.
  • savu marian

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2013

  • Mesaj Privat
salut alex, pana sa schimb filtru de polen am incercat si cu carton si baga putin mai bn ...la -18 grade C. Am un astra H 2005 1,7 cdti si am putut sa vad apa doar in meniul BC secret care dupa 40 km nu urca mai mult de 55 grade.
Skip ads

  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Asculta de Alex si cauta-ti termostat.N-are nici o treaba cu filtrul de polen.Dac-o mai lalai,nici confort nu o sa ai,iti mai creste si consumul,te umpli si de nervi... Smile
  • savu marian

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2013

  • Mesaj Privat
dar trebuie sa iau doar termostatul sau inca ceva pe langa ca am auzit de o carcasa ceva...?
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Se agaseste cu carcasa cu tot,intre 70 lei(nu sunt sigur,dar cred ca asta-i numai termostatul efectiv,fara carcasa) pe HansPries si 440 pe Valeo.Intra pe Unix auto web shop,informativ,cu exact datele tale;eu de acolo "m-am inspirat" Smile
  • savu marian

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2013

  • Mesaj Privat
am magazin unix in oras la mine:D
multumesc oricum
Skip ads

  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
intri pe site,orientativ,nu musai sa cumperi,asta vroiam sa spun!Succes! Smile
  • savu marian

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2013

  • Mesaj Privat
astazi am fost si am comaandat termostatul care o sa ajunga maine dimineata:D Firma e ceva cu V" ,iar pretul 45 lei. Acum va intreb este greu de inlocuit ,pentru ca la manopera mi-au cerut 100 lei
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat

Ca sa schimbi numai termostatul,se apasa simultan in ambele parti,cu un patent ceva,apoi prin rasucire se elibereaza din pintenii aia doi,opritori.Apoi bagi noul termostat,apesi,rasucesti,eliberezi in opritor.
Termostatul din video este orientativ,insa cam toate sunt la fel la Opel..
  • savu marian

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salut baietiii,ieri am schimbat termostatul si pot spune ca am rezolvat problema cu caldura si apa:D. Imi baga caldura din belsug:D. Problema a fost ca acea garnitura DIN termostat era rupta . Va multumesc pentru ajutor:*
  • savu marian

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2013

  • Mesaj Privat
salut baietii, am mai dat de o problema astazi. A plecat tata la munca la ora 6 si dupa o ora de mers a ramas fara curent ...cred ca e o problema la alternator pentru ca am curatat cum mi s-a spus bornele cu smirghel...Sad. Voi ce credeti? pana acum am schimbat in ultimii 3 ani de 3 ori puntea de diode si releul din alternator:(
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
semeringu dintre alternator si pompa servo a fost inlocuit vreodata,se gaseste in carcasa alternatorului si sunt 2 simeringuri care intra unu in altu
  • savu marian

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2013

  • Mesaj Privat
nu l.am inlocuit ,dar prima data cand am schimbat pupuntea de diode si releul domnul mecanic l.a rupt si la pus asa. am observat ca ai zis ca se afla intre alternator si pompa servo. cand trag maxim de volan imi ia din puterea luminilor de la bord...
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
@nicunicu vorbea despre altceva. Simeringul in cauza lasa sa treaca ulei, ulei care ajunge in altermator. Apoi scurt si gata. E posibil motivul de schimbi atat de des releu si puntea de diode.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR