Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
daca toti ar merge corect (sa foloseasca prima banda cand este libera si sa nu mearga in paralel cu cel de pe banda alaturata cand vede ca in spatele lui se formeaza coloana si in fata este liber) ar fi mai putin stres, mai putine accidente, mai putine altercatii in trafic, etc.
Daca la limitatoarele de viteza nu ar lasa sa curga masina de la 500m si ar merge pana aproape de ele cu viteza constanta si ar folosi frana din nou s-ar mai fluidiza traficul. Daca s-ar pleca dupa trecerea de pietoni normal, sa se ajunga cat mai repede la viteza de croaziera (nu sa-i ia 1-2 minute sa ajunga la 50kmph) din nou s-ar fluidiza traficul si ghici ce, per total consumul ar fi mai mic.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
bgd92 a scris:si eu sunt nevoit sa alerg de colo colo la servici cu masina si nu ii injur pe cei care circula regulamentar cu 50-60 km /h ;
da, nici eu nu ma iau de cei ce merg regulamentar..
insa sa mergi cu viteza de 30-40 km/h pe banda 2 pe o portiune cu limitare la 70 nu cred ca se poate zice ca mergi normal...
nu cred ca cineva a zis ca daca mergi cu 70 pe limitare de 50 = mergi incet...

si pe mine ma enerveaza la culme adormitii de pe b2 cand b1 e liber sau circula alti adormiti cu aceeasi viteza, si nici nu vor sa se dea deoparte...
li se pare ca e dreptul lor sa mearga in reluare pe b2...
poate doar or scoate un consum cu 0,3 litri la 100 de km mai mic...
iti dai seama ca la 100 de km fac economie 2-3 lei? la 1 plin fac economie de 15-20 lei?
pai daca tot vor sa mearga cu costuri reduse, exista abonamente la mijloacele de transport in comun sau de ce nu, bicicleta...
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Si eu merg tare in general mai ales acolo unde se poate. Nu imi plac cei care au iesit la plimbare indiferent unde sunt si care merg cu 70 pe limita de 100. Pana acum nu am lovit pe nimeni si am carnet de vreo 12 ani. Culmea e ca pe mine m-au lovit de vreo 3-4 ori neatenti din astia economicosi, si numai la viteze mici. Ultima oara un adormit care mergea cu 30 la ora,i ca sa nu consume nu a mai acordat prioritate cand a intrat in sens. Asa ca nu merge asta cu ... "merg mai incet sa evit accidente"
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Asa mi-a intors mie un nene in fata si l-am luat din lateral. El s-a oprit, s-a asigurat, dupa aia probabil a mai schimbat ceva vorbe cu pasagerii si vroia sa intoarca peste 4 benzi pe linia continua. Eh, de data aia nu i-a prea mers ca s-a intamplat evenimentul. La mine dauna de 2000 RON (aripa, usa, semnalizator), la el dauna de cel putin 10.0000 (bara fata, instalatie spalare faruri, ambele faruri adaptivve cu xenon, grila capota, o janta aluminiu, intercooler, aripa vas spalator parbriz, ceva conducte servo, posibil si ceva pe la directie ca masina lui a plecat de acolo pe platforma).
Skip ads

  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Mai baieti...asa aveam pe unul la fostul loc de munca...venea la munca cu masina dimineata ( ora ~7:00 cand era liber ) si facea 4-5km pana la munca ; pf..pai cand ajungea, povestea o zi intreaga ce i s-a intamplat in acei 5 km ( ~10 minute ) si cate a evitat el si ce sofer a fost el si ce fac altii si etc...asa ca..hai sa lasam balta disuctia asta ca nu isi are rostul...personal cred ca fiecaruia i se intampla sa evite cel putin un accident minor in trafic..si nu venim sa ne laudam pe forumuri sau sa vorbim despre..pt ca asta e riscul pe care ti-l asumi cand ai scos masina din parcare ; daca am trai si am respecta toti regulile ( in general , nu doar cele de circulatie ) ar fi mai ceva ca in rai...am mai spus-o si o spun inca o data : educatia incepe cu noi insine, apoi cu cei din jurul nostru ( cercul familial, prieteni, cunostinte, etc ) , apoi ceilalti...pe mine personal nu ma deranjeaza cei care merg cu 30km/h pe banda 2/3 ( desi foarte rar mi se intampla sa vad dastia de genu', si circul destul de mult ) pt ca ii pot ocoli frumos, nu ma deranjeaza nici cei care mai fac cate o greseala in minora in trafic pt ca suntem oameni si cu totii gresim, cel mai tare ma deranjeaza lipsa de activitate a politiei ! in loc sa suspende permise si taloane pt viteze excesive in oras, pt neacordare de prioritate, pt rablele care circula pe drum inclusiv cele de BG si cele cu volan pe dreapta, pt xenonistii de 2 lei care iti scot ochii noaptea, sau sa ajute traficul prin dirijare sau sa isi exercite atributiile pt care isi primesc salariul, ei stau dupa un copac, la o spaga, cand e liber pe drum, ei sunt cu ochii dupa gogosi sau la o barfa cu colegii dupa aceeasi craca, sau alte treburi dinastea...cati dintre voi vedeti politie acolo unde ar trebui sa fie ? spre exemplu in ambuteiaje, in aglomeratie mare unde nesimtitii circula chiar si pe a 2a linie de tramvai ( contrasens ) si se baga cu japca in fata celor care stau ordonat la coada sau la trecerile de pietoni nesemnalizate cu semafor ? daca s-ar vedea o masina de politie de la distanta, va spun eu ca nimeni nu ar mai avea tupeul sa se bage pe a2a linie de tramvai sau sa rupa pedala si sa nu acord prioritate...pt ca asta e mentalitatea romanului prost ! trebuie sa stai cu biciu pe ei si sa le bagi sula in coaste sa faca treaba sau sa respecte regulile....asta este marea problema ! Politia, spitalele si educatia ! fara astea, suntem = 0 Wink
  • Olume9

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Vectra C 2005 Z19DTH

Ulei GM 5W30 Dexos2 + PROLONG Tratament de Motor cu AFMT plus (6% din vol. uleiului) schimb recent
Motorina Petrom standard + PROLONG Curatator de Injectoare Diesel TDI & TDCI (~300 ml in 61 l comb)
Traseu: Ploiesti-Targoviste-Gaesti-A1-Pitesti-Craiova-Filiasi-Turburea (spre Targul Jiu) + retur
Date BC:
Distanta: 601.8 km
Viteza medie: 64km/h
Cantit. Combustibil : 23.1 l
Media: 3.8 l/100km

Stil de condus: linistit cu viteza de croaziera 90 km/h inclusiv A1 (cateva depasiri pana la 120 km/h)
AC off
Sarcina : tur - sofer fara bagaje
retur - 2 persoane + bagaje aprox 80 kg
Vreme: tur : Ploiesti-Craiova senin 20-25 C
Filiasi -Turburea usor ploaie 15-17 C
retur : Turburea -Pitesti 15-17 C pe alocuri usor ploaie
Pitesti-Targoviste (pe A1) frig, ploaie , vant (o portiune mers pe A1 cu 40-50 grindina)
Targoviste -Ploiesti carosabil uscat 14-17 C

Plecat Ploiesti 14:10
Retur Ploiesti 23:30
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Mda interesant! E cel mai mic consum auzit pana acum la C ! La pompa ai verificat? In oras cat e consumul !
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
6 trepte cumva? Daca da, la 90 kmph ai in jur de 1400-1500 rpm, consumul este perfect normal, dar motorul ala sufera grav daca obisnuiesti sa mergi asa mereu.
Skip ads

  • alex.panciu

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Exact ce spuneam si eu... Fara suparare ala nu este mers...s-a facut acel drum in 2saptamani...s-a zapacit si masina,a fost depasit si de toate tirurile/camioanele/scuterele...ar trebui schimbata denumirea discutiei....
  • Olume9

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Da, 6 trepte si la 90km/h are cam 1500 rot/min e adevarat. Pentru ca nu am platit eu drumul
am incercat sa merg cat mai economic si am fost si curios sa vad cat de mult pot scade.
Bineinteles nu merg asa mereu.
  • Olume9

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Cat despre a fi depasit de tiruri, camioane etc nu e chiar asa. Pe A1 nu am stat in spatele camioanelor dar e adevarat, am depasit doar cand era liber si am crescut si scazut viteza din pilot. Nici in localitati nu am stat
in spatele camioanelor iar media de 64km/h cred ca e decanta pe un astfel de traseu.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
BV19MAX a scris:6 trepte cumva? Daca da, la 90 kmph ai in jur de 1400-1500 rpm, consumul este perfect normal, dar motorul ala sufera grav daca obisnuiesti sa mergi asa mereu.
da, are 6 trepte garantat. Si dupa anul fabricatiei e si f40.
Nu cred sa existe z19dt* cu 5 trepte.
Skip ads

  • Olume9

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2014

  • Mesaj Privat
De asemenea in ceea ce priveste rpm a motorului la viteza de croaziera sa nu uitam de conceptul overdrive.
Mai demult la anumite camioane exista o cutie de viteza separata cu o treapta care sa permita overdrive-ul care este practic mentinerea unei viteze constante la o turatie mai mica a motorului ceea ce insemna consum mai mic, zgomot mai redus si uzura redusa.

Ulterior acea treapta a intrat in cutia principala ca ultima treapta, cea de overdrive.
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Super consum, bravo ! Nu credeam sa consume vreo vectra C sub 5.5% afara nici la mers super economic. Probabil draciile ce le bagi in motor si carburant + cauciucurile bune si-au spus cuvantul
  • Olume9

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2014

  • Mesaj Privat


Ploiesti -Turburea (Dolj) si retur
Ploiesti - Sinaia si retur
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
bgd92 a scris:Super consum, bravo ! Nu credeam sa consume vreo vectra C sub 5.5% afara nici la mers super economic. Probabil draciile ce le bagi in motor si carburant + cauciucurile bune si-au spus cuvantul
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1694584#1694584
consum real, afisat atat de BC cat si de pompa.
diferenta intre ce imi arata BC si pompa este foarte mica, undeva pe la 0,3 litri la un plin de 60 de litri (plin-plin).
deci foarte mica.
  • Olume9

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2014

  • Mesaj Privat


Mixt: 60-65% urban --- 35-40 % extraurban
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
La 90 km/h mergeai in treapta 6? Mie toata lumea imi spune ca in treapta 6 consuma mai mult la viteze de pana in 130 km/h..
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu la 90 folosesc a 4-a...
  • Olume9

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Nu spun ca este foarte sanatos, nu sunt inginer auto, dar din experienta eu spun ca se poate face overdrive cu treapta a VI-a la 90km/h fara ca motorul sa riposteze in nici un fel. Cand spun overdrive ma refer la
MENTINEREA unei viteze CONSTANTE si nimic altceva. De asemenea e valabil spun eu doar in drum drept sau in panta lina (panta=coborare , rampa = urcare). In cazul unei rampe fie ea lina e necesara retrogadarea
pentru a aduce pe cat posibil motorul la turatia de cuplu maxim si se urca apoi fara a accelera, se accelereaza inainte de rampa ca in urcare sa se mentina viteza constanta si turatia de cuplu maxim. Pilotul automat ajuta f mult cred eu si in acest caz.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR