- neagu marian
- OP
- 1 mesaje
- din 17 Dec 2014
- Omega 1990
- Buzau
neagu marian
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Buzau
- Masina: Omega 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2014
- Mesaj Privat
- deleted-61307
- ***
- 758 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 758
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- claurs
- **
- 317 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Omega 1990 C20se
- Tulcea
claurs
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Tulcea
- Masina: Omega 1990 C20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
e simplu
desfaci colierele furtunelor din compartimentul motor , apoi cu tubulară de 8 dai torpedoul jos , urmând ca acesta să-ți favorizeze vederea țevilor ce ies din calorifer în compartimentul motor ( 2 țevi din aluminiu) le desfaci și pe acestea din cele 2 șuruburi cu aceeași tubulară de 8 ( țevile au pe ele inele de etanșare , pe calorifer) iar după ce ai demontat țevile la ai un șurub cu șurubelniță stea în partea superioară a caloriferului....acestea fiind făcute poți scoate caloriferul.
desfaci colierele furtunelor din compartimentul motor , apoi cu tubulară de 8 dai torpedoul jos , urmând ca acesta să-ți favorizeze vederea țevilor ce ies din calorifer în compartimentul motor ( 2 țevi din aluminiu) le desfaci și pe acestea din cele 2 șuruburi cu aceeași tubulară de 8 ( țevile au pe ele inele de etanșare , pe calorifer) iar după ce ai demontat țevile la ai un șurub cu șurubelniță stea în partea superioară a caloriferului....acestea fiind făcute poți scoate caloriferul.
- iulius
- ****
- 1,800 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,800
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat