Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nici eu nu credeam ca se darama motorul a doua zi, dar avand in vedere ca are dpf si ca am mai auzit si de problema aia cu pompa de ulei la insignia 2008-2010, parca mai bine as folosi alte mijloace de transport decat sa o frec zilnic pe 2,5 km la sub zero grade. Desi, o masina se presupune ca o cumperi ca sa iti foloseasca tot timpul, fara sa te gandesti ca se strica numai pentru ca o folosesti,in diferent de conditii. Parerea mea ...
Skip ads

  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
borsy a scris:sever iulian, cum ai facut 80k km in 4 ani cu mers zilnic 2 km? Sigur ai mers preponderent si in alt regim, plus ca masina a fost noua la tine.
.


in foarte multe zile masina merge doar dimineata si la pranz dupa copii mai ales in perioada când sunt plecat pe vapor(minim 6 luni pe an). când sunt acasa chiar o alerg ,alimentez la full cel putin de 2 ori e luna.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
CristianTM a scris:Insignia diesel nu e pt 2,5Km / zi.
In DE de unde vin aceste masini fac aprox. 200.000 km in 4 ani deci 50.000 / an, aia inseamna in medie 136km / zi.

CristianTM.

Salut colegi. Eu , dupa un an de la achizitie, (12.2013 )am 13750 Km. Asta inseamna ca nu ar trebui sa mai merg cu ea?
  • ceappone

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2014

  • Mesaj Privat
CristianTM a scris:Insignia diesel nu e pt 2,5Km / zi.
In DE de unde vin aceste masini fac aprox. 200.000 km in 4 ani deci 50.000 / an, aia inseamna in medie 136km / zi.

CristianTM.


Si eu gasesc foarte exagerata treaba asta ...eu fac cam 13 mii de km pe an , in contract am trecut 12 mii km...Majoritatea posesorilor de masini noi au contracte de asigurare pt 10-12 mii de km anuali, pe perioada leasing-ului , in Germania

Eu fac pana la munca cca 8-10 min ...distanta de 4-5 km , ceva trafic...de regula , iarna , motorul urca cam pana la 70°C pana am ajuns la birou...opresc masina , si tot ce se poate sa mai plec in timpul zilei de munca cu ea...dar pt macar 2 ore asa ramane...din 2011 , cu 2 diesel-uri diferite , nu am avut inca nici cea mai mica problema...recomand totusi , la final de saptamana , pt DPF-uri , sa trageti 5-10 km cu 2500-3000 rpm , pe autostrada pt autocuratare...

in rest , cred ca pana la o limita decenta de minim 80-100 de mii de km , DPF-urile nu ar trebui sa faca decat regenerari , mai putine probleme (mai ales daca si intretineti regenerarea DPF-ului prin curatare automata , fara cicluri specifice mersului prin oras)
Skip ads

  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Pai voi vorbiti de masini luate de noi nu?

Pai asa, ma gandesc ca nu se strica, povara vine dupa 100k km, pe al doilea proprietar.
  • ceappone

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Pai si nu-i nornal sa fie asa?nu ma intelege gresit , eu imi intretin masina enervant (pt toti ceilalti) de atent...insa asta e diferenta intre masini noi si SH-uri...unii pierdem bani prin devalorizare si alte clauze din contracte , altii trebuie sa pregateasca si investitii mai mult sau mai putin programate

Indiferent cat de bine imi intretin masina , probabil ca nu as fi ferit de pb odata ce se aduna sutele de mii de km , pe langa consumabile...motivele mele sunt altele , tin de pretul cu care masina poate fi vanduta catre al doilea proprietar, pe langa confortul meu Smile

Numai asa pot limita drastic povara mea , de posesor de masina noua , si anume banii pierduti Wink
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pt 15mii pe an, e recomandat sa va orientati la benzinare: din diferenta de pret, luati benzina.
Pt cuplu la turatii joase, alegeti turbo.
Nemtii iau diesel pt ca merg cu ele, nu le tin in parcare.
Pt 5 km/zi , te plimbi cu taxiul. Si banii de masina in cheltui pe vacante. Parerea mea...
  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Acum mi-am luat diesel si nu mai am ce face. Ce pot face insã este sã merg totuși cu ea pe distanțe scurte și sa fac schimbul de ulei la 6 luni. Așa nu o stric și îmi fac și treburile cu ea. Și in plus, in curând mã mut un pic mai departe, la 7 km de serviciu așa cã o sa fac approx 15 km zilnic, cel puțin.
Skip ads

  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Pai nu prea vad legatura cu uleiul schimbat la 6 luni, in afara ca un ulei mereu curat mentine o uzura mai mica, dar nu cu mult avand in vedere ca multe uleiuri sunt recomandate pe 2 ani/2-30.000 km (bine, nu in Ro, eu il schimb la 1 an/10.000 km).

Insa, daca ar fi sa fie recomandat in general la mers in oras, schimbul uleiului la 6 luni, s-ar fi auzit chestia asta si la benzinare, iar eu n-am prea auzit decat varianta la 10.000/1 an de zile (sau ma rog, sunt unii care il schimba la 5000, dar pentru ca vor ei, nu are legatura cu mersul oras/exterior). Si aici intram intr-o cu totul alta discutie, depinde calitatea uleiului, mentinerea proprietatilor la rece, cat timp samd.

Sarbatori fericite!
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
La diesel intervine filtrul de particule: la fiecare regenerare, uleiul se contamineaza. E un numar de regenerari la care se recomamda schimbarea uleiului: 20 parca-a scris maiandrei la un moment dat.
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Si eu am 3km pana la munca. Pe timp de iarna in schimb , o pornesc din casa cu 5-10 min incat cand plec cu ea, apa are cel putin 30 grade. Si cand am posibilitate ii dau talpa, daca fac un drum mi lung prin oras si ajung la temp optima. In vit 2 o apas de se mai curata.
  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Daca o pornesti din casa si o lasi la relanti, o sa iti intre motorina in ulei de la postcombustie. Parca si in manual scrie ca dupa ce ai pornit-o, sa pleci destul de repede cu ea. E cam enervant numai sa ma gandesc ca trebuie sa ii pun ceasuri in bord ca sa ii verific presiunea pentru ca ei au facut un produs prost. Daca e o defectiune comuna trebuie sa ne adunam, sa ii contactam si sa ne cerem drepturile. Parerea mea ...
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Da...eu unu sustin acest "proiect"...de a ne cere drepturile.
  • bizzoo

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Vin si eu cu o intebare.... pana la birou am aprox 9km care ii fac pe centura orasului, iar in rest prin oras ziua.... ideea e ca de cand avem temperaturi negative, in cei 9km apa abia ajunge la 60-70grade..... mi se pare cel putin ciudat.... azi am schimbat termostatul si dupa ce am luat masina, a ajung la 90gr dupa vreo 25-30km.... pareri?
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Eu zic ca e corecta functionarea. In 9km un diesel nu prea se incalzeste. In cei 25-30km cred ca e ok, sau daca e prea mult n-as stii sa zic exact.
Dar cert e ca in oras, un diesel n-are timp sa se incalzeasca.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Insignia nu are sistem de incalzire rapida? La astra j am vazut ca exista.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
In 9km la 2-3 grade se ridica la 90, iar in 25 de km am apa la 90 indiferent de temperatura, si acolo ramane.
  • bizzoo

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Hmm, ce sa zic, la -5 in 9km se ridica la 60gr... mai urmaresc sa vad ce se intampla
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
O sa faci ca cel care a deschis acest topic: https://www.clubopel.com/vie...954&start=280
  • bizzoo

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Sa fi devenit paranoic oare? Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR