Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • samarghitan_mihai

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2014

  • Mesaj Privat
In data de 11.11.2014 duc masina, un Opel Astra J 1,4 Turbo an 2010 aprox. 68.000 km, in service la reprezentanta Polymobile Cluj pentru revizie. Totul OK. In 23.11.2014, motorul nu mai trage, parca nu ar mai avea turbina. Luni, 24.11.2014 duc masina inapoi la Polymobile Cluj. Pana aici toate bune, dar:
- pana azi , 18.12.2014, nu au un diagnostic al defectiunii. Am trecut deja prin urmatoarele defectiuni posibile: electrovalva defecta, turbina defecta, chiuloasa deformata, piston fisurat;
- pana azi , 18.12.2014, nu au un termen de finalizare a diagnosticului, cu atat mai putin al reparatiei;
- pana azi , 18.12.2014, refuza sa imi puna la dispozitie corespondenta cu Marsh, emitentul garantiei extinse, garantia de producator fiind expirata. Se invoca confidentialitatea acestei corespondente desi la un dosar refuzat (boxa dreapta fata) am primit intreaga corespondenta in timp real pentru a-mi dovedi ca trebuie sa le platesc din buzunat;
- in 16.12.2014 dupa ce i-am reclamat la Opel Southeast Europe s-au oferit sa imi dea o masina de schimb, culmea, in chirie, nu cu gratuit. Nu stiu daca un Opel Astra J 1,4 Turbo vi se pare echivalent cu o Honda Jazz 1,2i;
- in 17.12.2014 dupa o noua discutie la Opel Southeast Europe masina de schimb devine gratuita. Modelul nu se schimba - Honda Jazz. Nu stiu sincer daca sa accept sau nu;
- azi 18.12.2014 am facut marele pas si i-am reclamat intr-un final la protectia consumatorului.
Precizez ca nu ma las descurajat usor, am avut de-a lungul timpului mai multe masini Opel, momentan mai avand inca 3 pe firma, dar dupa aceasta experienta:
1. nu mai calc cat traiesc la Polymobile Cluj nici pentru service, nici pentru a cumpara masini. Mare atentie, tot ei sunt si la Honda Cluj;
2. nu mai cumpar cat traiesc masini Opel. Asta daca nu reuseste cumva cineva sa ma convinga ca nu calitatea de productie a masinii e de vina pentru aceste defecte in lant ci calitatea service-ului de la Polymobile Cluj;
3. pana nu imi permit sa vand cele 3 Opel-uri pe care le mai am, ma intorc in genunchi la Ecomax (asa am aflat ca sunt din nou reprezentanta si service autorizat Opel), desi nici ei nu sunt perfecti. Sau, ca sa nu spuneti ca le fac reclama mascata celor de la Ecomax, puteti oricand merge la Oradea la Opel West, eu am cumparat un Opel de la ei si am facut si cateva revizii acolo. Jos palaria!

In concluzie, nu cred ca am fost vreodata mai umilit, pe banii mei, de cand ma stiu, decat am fost de cei de la Polymobile Cluj.
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Buna dimineataaa! Stai linistit ca nu esti singurul care esti umilit pe banii proprii. Mai sunt si altii, doar ca la unii e mai mare mandria sau sunt mai rusinosi. Ne bucuram ca impartasesti cu noi experientele avute cu service-urile si mai esteptam si alte feed-back-uri si de la alti proprietari patiti urat cu diferite reprezentante.
Despre patania ta, ce sa zic, destul de nasol. La astia daca nu faci tambalau, te iau de fraier (oricum asa te vor lua)
  • Kalikov

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Am fost si eu de aprox 2 saptamani la PolyMobile cu o problema. Am un opel Insignia 2.0 CDTI 160cp din 2009 , si aparuse un sunet metalic la motor in sarcina ( cand turatia creste la peste 1000 rpm ) . Diagnosticul a durat 3 zile , si mi-au spus ca trebuie sa monteze o pompa vid la admisia turbo ( e o componenta in plus, care se monteaza langa cutia de geometrie de la turbina ) . S-a montat acea pompa , ma rog pretul nu a fost asa mare , 150 de lei . Dar incredibil, problema nu s-a rezolvat, m-am urcat in masina, se auzea acelasi sunet metalic cand motorul este in sarcina. L-am chemat pe tipul de la receptie service, i-a facut o proba la drum, si mi-a zis ca se auzeau 2 sunete diferite, si ei au remediat doar unul. Mi s-a spus sa las masina aprox. 1 saptamana in service sa gaseasca problema, dar am refuzat si am plecat injurand. Nu o sa mai merg la PolyMobile in viata mea, si nu recomand nimanui sa mearga!
  • samarghitan_mihai

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Update!
In 19.12.2014 am acceptat masina de schimb Honda Jazz. Cand am ajuns acasa cu ea, noroc ca nu m-a oprit politia, surpriza - nu avea roata de rezerva, triunghi reflectorizant, trusa de prim ajutor si nici vesta reflectorizanta. Cauciucuri de iarna sterse, de 2 sau trei feluri, lanturi nu. Pe scurt, pentru a nu risca amenzi sau accidente pe carosabil alunecos, cu exceptia a 2-3 drumuri scurte in interiorul orasului, am tinut masina in garaj pana in 30.01.2015, cand intr-un final mi-am ridicat propria masina de la Polymobile, cu ajutorul divin probabil.
Diagnosticul defectiunii masinii l-am avut in 22.12.2014, la aproape 1 luna de la intrarea in service - turbosuflanta stricata, piston nr. 1 fisurat. Nu se stie care defectiune a fost prima, dar se pare ca au fost cauzate una de alta. Dat fiind acest lant de cauzalitate, emitentul politei de garantie extinsa, refuza in prima faza sa despagubeasca una din 2 defectiuni. Ei sustin ca nu despagubesc decat dauna cauza, nu si dauna efect. Dupa discutii telefonice si prin e-mail, se accepta la plata urmatoarele: turbina integral si pistonul fisurat, dar nu tot setul de 4 pistoane. Solutia cu inlocuirea unui singur piston fiind atehnica am optat pentru a suporta eu diferenta si a schimba setul de pistoane. Pana la urma emitentul politei de garantie extinsa a revenit la sentimente mai bune si a achitat 1/2 din setul de pistoane si piese/consumabilele aferente (schimb ulei, filtru ulei, set bujii, garnituri, suruburi, etc.).
Intervine urmatoarea problema. In 23.12.2014 aflu de la Polymobile ca, desi au sosit piesele de schimb nu au setul de scule necesar pentru demontarea si remontarea setului de pistoane pe motorizarea 1,4 i Turbo. In conditiile in care motorul acesta se fabrica din 2009 inteleg ca ei nu lucrasera inca niciodata pe acest tip de motor.
In 30.01.2015 primesc telefon sa merg sa ridic masina. Refuz sa semnez pentru ridicarea masinii si a facturii fara un test drive pentru a ma asigura dupa toate tergiversarile, amenintarile etc. ca voi primi inapoi o masina functionala, nu a suma de piese defecte. Spre surpriza mea, pana azi 02.02.2015 masina functioneaza fara probleme. Va tin la curent daca apare ceva. Intorcandu-ne la ridicarea masinii, primesc devizul/factura pentru lucrare. Printre altele, in deviz apar 100 lei combustibil, 200 lei verificare planeitate si fisuri chiulasa, desi aceasta nu s-a schimbat, spalat interior exterior 75 lei, etc. Evident, desi am vorbit de n ori la telefon pe tema aceasta nu era aplicat nici discount-ul de 20% pentru masini peste 4 ani inscrise in programul MyOpel. Platesc, iau actele si masina. Cand sa pun cartea de service in bord, constat ca schimbul de ulei, filtre si bujii nu este trecut ca revizie in cartea tehnica. Ma intorc. Dupa mai multe telefoane la colegi, pentru a se asigura ca intradevar ce este trecut in factura achitata deja cu cardul s-a efectuat la masina, mi se completeaza datele de revizie. Ajuns acasa constat ca urmatoarea revizie trecuta in carte e la 5000 km nu la 15000 km si ca mi-au schimbat si suportul de placute de inmatriculare din Opel West Oradea in Polymobile. Daca vedeam in service cred ca le dadeam cu suportul de placute in cap (inca ma mai gandesc cum pot personaliza acele suporturi la modul "Nu mergeti la ..."). Nu ma mai intorc 15 km pana la Polymobile fiindca nu ma mai tin nervii.
Cireasa de pe tort vine azi cand ma suna cei de la asistenta Opel South East Europe sa le confirm ca masina a fost ridicata si pot sa inchida reclamatia pe care am facut-o impotriva Polymobile. Le confirm ca masina e ridicata, functioneaza, dar totodata precizez ca vina pentru situatia creata nu e doar a celor de la Polymobile ci in egala masura si a celor de la Opel South East Europe care au autorizat un service incapabil sa diagnosticheze si sa repare masini marca Opel, ca sa nu mai vorbim ca nici macar nu au dotarea tehnica necesara si trebuie sa isi comande scule si sa astepti o luna pana au cu ce sa demonteze si remonteze masini marca Opel. La acest punct in conversatie legatura telefonica s-a intrerupt. Inca nu am fost recontactat de Opel South East Europe.
Inutil sa spun ca Protectia Consumatorului desi, extrem de prompta in raspuns (am facut reclamatie intr-o seara impotriva celor de la Polymobile si am fost sunat la 08:30 a doua zi), nu m-a putut ajuta deoarece masina fiind pe firma ei nu au competenta sa solutioneze conflictele intre firme.
In CONCLUZIE: NU CUMPARATI MASINI OPEL, DACA DORITI TOTUSI SA CUMPARATI SAU ATI CUMPARAT DEJA OPEL, NU VA APROPIATI DE ASA-ZISUL SERVICE OPEL POLYMOBILE CLUJ!
Skip ads

  • Leni

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Imi pare rau sa aud ce ai patit. Din pacate iti dau dreptate in faptul ca Opel Southeast Europe este principalul vinovat...si nu doar in legatura cu cei de la Polimobile, ci majoritatea service-urilor Opel din tara. Nici eu n-am avut o experienta prea buna cu ei cand am dus odata masina la ei. Chiar am vrut sa cumpar o Honda Civic acum doi ani, am fost la showroom-ul care e vis-a-vis de aeroport, dar cand am aflat ca sunt aceasi (dealerul Honda e Polimob iar cel Opel Polimobile) am renuntat, si am ramas la Astra-ul meu..
  • gorgan_ionut27

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 1,6 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu un opel astra g din 2008 motor 1,6 zxep si din ce am inteles ca au problema la capacul culbutori cu supapa de epurare imi consuma ulei mentionez faptul ca masina am luat-o de noua . In polonia am inteles ca toate opelurile modelul meu au fost rechemate in servici. Am vb cu cei de la reprezentanta opel din Cluj si ei au zis ca nu am cumparat masina de la ei .ce ma sfatuiti sa merg la protectia consumatorului sau sa vb cu cei de la opel southeat europa
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Chestionar

Mai doriti sa va programati masina in service la Polymobile Cluj dupa citirea acestui mesaj?
DA 0%
NU 100%
4 voturi

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR