Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • Shellshock

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Am de ales dintre aceste doua modele echipate cam full
La motorizari sigur la passat as vrea 1.8T de 180CP sau 2T de 220CP si la Opel echivalentul
Opelul ar fi ceva mai ieftin dar nu ma intereseaza acest aspect.
Vreau sa stiu daca a apucat cineva sa mearga cu ele,chiar si in testdrive doar
Calitate/tinuta de drum/fiabilitate(stiu ca passatul este prea nou)
Tin sa precizez ca cu aceasta nu fac mai mult de 15.000km/an din cauza ca nu este singura masina pe care o detin.
Ce imi recomandati?

Multumesc
Skip ads

  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 738
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Daca sunt noi masinile clar Insignia 2.0T 220HP (modelul cu facelift arata bestial) In mare insignia e o masina foarte buna (are ea ceva probleme cu motorul de 2.0 diesel dar aici nu e cazul)
  • Shellshock

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Da , masinile vor fi luate noi. Nu sunt adeptul sh.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Personal Insignia......sunt satul de Passat.

Ca si performante, calitatea materialelor, tinuta de drum cred ca sunt apropiate, daca ne referim la aspect, Insignia e peste Passat din toate punctele de vedere si dpmdv si la fiabiltate. Daca esti pensionar Insignia nu te 'coafeaza', e mai dinamica, mai fresh, mai.......cum vrei sa ii zici.

Din cate stiu eu, motoarele TFSI din grupul VAG mananca ulei destul de mult dupa ceva km....poate la modelele noi au rezolvat problema. Cele turbo de pe Insignia, daca au luat tehnica de la SAAB (care fac/faceau unele din cele mai bune motoare turbo benzina) sunt foarte bune.

Bafta la achizitie.
Skip ads

  • Shellshock

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Am reusit sa fac test drive cu ambele modele echipate mediu. Impresii:

Passat B8 peste Opel Insignia la:
-calitate, incepand de la manere/deschidere/inchidere usi, pana la plansa de bord, butoane mai ergonomic situate (mai putin cele 2 de volum de pe volan)
-cutie manuala mai elastica, nici la 4000rpm nu simteam ca trebuie sa schimb, pe cand la insignia simteam. Poate este din cauza ca insonorizarea la passat era mai buna sau pur si simplu este altfel etajata cutia de viteze
-la 90-100km pe DN1 se simtea vantul in Opel, in Vw nu
-spatiu mai mare SAU mai bine organizat (nu stiu care dintre, nu am comparat dimensiunile masinilor)
-la configurat, passatul il pot lua aproape full led, mai putin becul din portbagaj ceea ce imi place, sunt adeptul LED din motive durata de viata mai lunga,consum mai putin,singurul dezavantaj am impresia ca se incalzesc mai tare

Opel peste Passat la:
-daca esti o persoana tanara sau una cu valente mai spre sport dar ai nevoie de o masina clasa medie Insignia way to go,design mai sportiv
-pret mai ieftin ceea ce rezulta in asigurari/intretineri mai ieftine, probabil ca in 5 ani se simte
-tinuta de drum pare mai sportiva si daca te regasesti in situatia mai de sus se merita, passatul are o tinuta mai business/plictisitoare

Ce am mai observat este ca pe locurile din spate persoanele mai inalte ating plafonul din inisgnia
  • Red_dog

  • Mesaje scrise: 1,112
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 z18Xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Pai ai observat bine zic eu. Din cate discutii si analize am vazut pe forum-uri, cam astea ar fi principalele diferente, si din acest motiv este situate Passatul mai sus decat Insignia, sau predecesoarea Vectra. Acum nu stiu exact care ar fi problemele tehnice cu aceste masini, dar din moment ce se pune problema unei masini noi, nu cred ca este cazul unei astfel de discutii, cum ar fi de exemplu in cazul uneia SH, unde, oricat de galonata ar fi marca, din cauza trecerii timpului se mai strica una alta prin uzura. Ne poti spune, care ar fi diferenta de pret intre cele dou configurari Passat/Insignia catre care te-ai orientat tu?(ai spus ca ar fi mai ieftina Insignia, dar cu cat?)
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Da, si eu sunt curios de diferenta de pret. Pana acum se vede ca Passat e peste Insignia, din pacate. Si mie imi place mai mult cum arata Insignia, dar nu te plimbi cu designul.

Un lucru ce mai merita cercetat ar fi ce poti face cu unitatea multimedia, parca la Insignia nu poti vedea filme. Nu ca m-as uita, dar as vrea sa stiu ca exista posibilitatea. Si ce configurari de confort poti face in general, sa nu te trezesti ca iti lipseste ceva important dupa ce ai luat masina, indiferent care.
  • Shellshock

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Daca se alege pachetul cu cele 2 ecrane digitale (cel de 12" unde ai turometru/vitezometru etc) si cel de 8" plansa de bord...poti vedea mkv si avi sigur. La insignia nu ai optiune de ceasuri digitale etc.

La dealer Opel o configuratie Insignia Sport de 170Cp si ceva dotari optionale..masina era undeva pe la 28.200euro la care dealerul mi-a facut un discount de 1550 euro

La cel de la Vw pe o config Passat higline de 180CP si ceva dotari masina era undeva pe la 33.500euro si dealerul mi-o lasa la 30.000e
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Increatul, cu ce ma plimb, cu cazanul? Gusturile nu se discuta dar Passatul e masina de pensionari, iar la fiabilitate nu e peste Insignia (in afara de motorul de 1.9 TDI care a fost pus pana in 2009).

Shellshock, din cate vad tu stii ce vei lua si se poate vedea din posturile tale........asa ca nu inteleg ce vrei sa scoti in evidenta. Cumpara masina care iti place si gata, restul e can-can.
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
borsy, de ce te-ai aprins, Nu e cazul. Legat de ce am zis eu, intre passat si insignia, castiga insignia la design, dar n-ar trebui sa fie un factor determinant in a alege o masina sau alta. Ca zice mai sus colegul, la 90-10kmh se simtea vantul in opel, clar ca se refera la insonorizare, mult mai buna la vw samd. Deci designul ar trebuie sa reprezinte al 3-lea, al 4-lea criteriu dupa ce iti alegi o masina, eu am invatat din experienta.
  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 738
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Drivetest-ul l-ai facut cu ultimul model de passat, cel lansat foarte recent? Daca da, atunci comparatia e un pic fortata, insingnia avand deja ceva ani de la lansare (au mai inprospatat-o cu faceliftul dar tot un model cu ceva ani de cariera este) pe cand passatul este un model nou lansat (desii nu vad mari diferente estetic fata de modelul precedent)! Si cum se intampla la modelele noi prima generatie are parte si de "bubele copilariei" dar depinde si de ce iti doresti!
  • Shellshock

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Eu nu sunt pensionar in caz ca decid sa merg pe passat. Chiar arata elegant si are o linie definita exterior care merge si pe interior asta in caz ca nu iei tot bordul digital ca atunci ajungi putin spre sport gen audi TT.
Dar passatul nou are eleganta, Inisgnia noua are sportivitate
Pe passat poti sa iei si motorul biturbo de 240 ca tot a business/limuzina iti inspira si ca design si ca condus pe cand pe insignia mai ales pe pachetul sport arata si se conduce sport.

Si da vorbesc despre noul passat ( B8 ).
Si insignia mi se pare o masina noua..da probabil pe aceeasi platforma de ceva ani dar mi se pare fresh
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Increatul, nu m-am aprins, dar daca nu conteaza designul, imi cumpar un 'cocosat' sau a4 2003-2005, ambele 1.9 tdi 131cp si merg cu ele pana cand cade tabla. La mine de ce nu 'vajaie' in masina la viteze mari? Cad despre ergonomia butoanelor si a materialelor (facand comparatie cu modele 2009-2012) nu e diferenta dpmdv.

Din cate vad, colegul vrea sa ne arate cate poate Passatul si cate plusuri are pe langa Insignia.......daca e asa, atunci stie ce vrea. Si cum zicea colegul, comparatia e fortata, poate in 2016 vb de noul Insignia si atunci se poate face o comparatie intre ele.

Daca vreau vag imi iau A4 sau A6 si atunci poti spune ca e diferenta la calitatea materialelor si a fabricatiei.....dar nu Passatul.
  • Shellshock

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa se intre in polemici. Intr-adevar passatul este generatie mai noua...dar plusurile si minusurile EXISTA sunt la obiect am facut test drive in aceeasi zi cu ambele. Mergi cu passatul nou si o sa vezi diferenta de insonorizare la viteze de minim 90km/h.Sau sonorizarea si amoritizarea cand treci peste simple linii de tramvai..etc
Nu am de ce sa iau partea passatului sau a opelului. In caz ca este deranjant acest topic..sa se stearga, in caz contrar se poate pastra macar pana pe 5 ianuarie cand probabil voi fi decis si voi da comanda de masina. Pe data de 5 a ramas cu fiecare sa mai fac un test drive si cu modelele cu cutie automata si cu acest prilej mai sunt atent inca odata la toate aspectele la care pot fi atent
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ca si amortizare la denivelari depinde si cu ce a fost incaltata masina din test drive, sigur pe Insignia a fost o marime mai mare......

DSG e peste AF40-6 de pe Insignia, care e o cutie clasica, deci in acest caz o sa fie superioara automata de pe VAG si performantele vor fi superioare.

Inca odata iti zic, din cate vad tu esti hotarat mai mult pe Passat (ceea ce nu e un lucru rau) dar nu putem spune ca e peste Insignia. Sunt masini apropiate (cum am spus in primul post) si in rest tine de gust si de ce vrei de la o masina.

Poti arunca o privire si la un OPC.....doar ca e mai scump. Bafta.
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Shellshock,chiar asa de praf sa fie o Insignia NOU-NOUTA de test ...''-la 90-100km pe DN1 se simtea vantul in Opel, in Vw nu'', ''o sa vezi diferenta de insonorizare la viteze de minim 90km/h''. Mi se par deplasate afirmatiile astea ! Ori Insignia aia noua a fost pe undeva dauna totala ,ori ai nimerit un lot prost rau de tot.Daca spuneai ca de la 170-180 km/h in sus se intampla una,alta...mai intelegeam ! Am mers in ultimul timp cu Vectra A,Vectra B,VW Golf 4,VW Passat CC,Fiat Doblo,Renault Trafic ,Renault Clio,Dacia Logan 1 / 2-berlina si mcv , siii....Opel Insignia Tour 2.0 CDTI 130 CP si crede-ma ca la 100-110 km/h doar fasaiau masinile...nici vorba de inclinari sau zgomote la vitezele astea relativ ''mici'' pentru o ''masina'' in firea ei.Ori vrei sa improsti cu noroi in marca asta Opel (si nu inteleg de ce... ?) ,ori batea rau de tot vantul cand ai trecut pe drumul ala cu Insignia si apoi brusc a iesit soarele la sosirea PASSATULUI.
  • Shellshock

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Se poate face test drive, si o sa vezi ca in zona oglinzilor exterioare si zona stalpului B o sa inceapa sa se auda ca un suruit de vant. Mai o sa fiu inca odata atent luni pe 5. Eu sunt si mai sensibil de auz...ma rog
  • Shellshock

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Opel Insignia parca avea in jur de 2100km la bord
  • Red_dog

  • Mesaje scrise: 1,112
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 z18Xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Pai, chiar daca suntem posesori de opel, nu trebuie sa ne suparam pe unele comparatii. Shellshock, a facut in primul rand comparatie la interioare/confort etc, nu a spus nimic de fiabilitate, despre care se pot spune multe si de o parte si de alta. Daca ne luam dupa istoric, vw passat a depasit vectra la capitolele confort, suspensie, calitate materiale din interior etc. Nu neaparat la fiabilitate. Fiecare dintre modele avand problemele lor. Observ insa ca nu este cu mult mai scump passat-ul decat insignia..daca ai sa dai 26.500, pana la 30.000 nu mai e distanta foarte mare(sau este depinde de buget). Eu sunt un posesor de vectra c GTS pe care am dat 4600 E, nici nu se pune vorba de sumele mentionate aici. Iar cand am luat masina ma uitam si de passat, insa mi s-a parut anost(ca in melodia celor de la B.U.G.) - revenim la capitolul aspect mentionat si de shellshock, si oricum era la un pret prea mare si dotari mai slabe, iar ca aspect nu mai vorbesc. Privind inapoi as face acceeasi alegere(venind vorba de o masina scond hand mai veche) insa daca as avea bani de masina noua, nu sunt sigur ce mi-as lua, insignia sau passat. Insignia a avut unele probleme cand a aparut, am inteles ca le-ar fi rezolvat. Passatul de asemenea generatia noua(inaintea bCool a avut o gramada de probleme, ma gandesc nu cumva daca b8-ul sa fie un upgrade in care sa fi pus la punct din lacunele precedentului.
Eu unul as merge pe motor pe benzina in ambele cazuri, fie insignia fie Passat, si as lua masina la care as putea sa ii pun cele mai multe optiuni ce tin de confortul interior(toate conteaza foarte mult, ca pana la urma masina o iei sa te simti bine la volan), bineinteles care sa se incadreze si in buget. Daca as putea sa iau o insignia super dotata insa de banii aia la mi-as permite un passat cu dotari medii, atunci mi-as lua insignia. Ai putea incarca si un Skoda superb foarte dotat in banii astia probabil, cred ca si Audi A4 se incadreaza (iar audi depaseste toate marcile mentionate anterior la confort).
  • Shellshock

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Skoda superb e la sfarsit de generatie si oricum mi se pare prea lunga si ciudata din acest punct. Oricum motorul va fi pe benzina din moment ce nu fac mai mult de 10-15.000km/an. Probabil motorul 1.6 de 170cp in cazul Insignia sau 1.8 180cp in cazul passatului.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR