Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • kappa29

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Masina adusa din germania in 2012. Nu se auzea absolut nimic, nici fasait, nici zgomot, nici trepidatii, pornea, distributie noua,functiona ireprosabil, ca noua....daca a fost "masluita" nu se cunosteau ceva semne?
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
N-aveai de unde sa vezi ca pinionul ala era masluit, decat daca dadeai capacul de la distributie jos si verificai, SH-ul e o loterie, putea sa ai alta buba in alta parte, n-ai cum sa verifici totul.
Sunt de acord cu @micky001, asteapta sa vezi ce e distrus prin motor, verifica daca pistoanele sunt afectate, poate scapi numai cu chiulasa echipata sau o repari pe a ta (axe, ghiduri, supape...) daca nu sunt probleme si mai jos.
Nici daca iei un motor SH nu o sa ai certitudinea ca e in regula.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Explicatiile date de Clau si Micky sunt corecte si pertinente. Sunt de acord ca rar se gripeaza un ax. Si ok pinionul era masluit..se vede ceva sudura acolo si dat apoi cu vopsea neagra. Sa asteptam ce zice colegul cu problema.
Acum parere strict personala: ax blocat ..ungere sau altceva, s-a blocat si a gasit punctul slab pe pinionul ala fisurat si sudat, d-aia nu s-au rupt dintii de la curea.
De asemenea e valabila si treaba ca pinionul ala a cedat ...ca asa sunt unii nesimiti si cand gasesc ceva se calicesc la 290 de lei si fac manarii.
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Pune-ti motor nou ca iesi mai ieftin si e mai fiabil ca solutie, astia din service nu or sa schimbe chiar tot ce s-a stricat pe acolo, chiulasa, pistoane,etc.
Intrebare - dupa accident a inceput sa curga ulei pe undeva?
Eu cand am tot zis pe forum ca Insignia e praf la fiabilitate a-ti sarit sa o aparati...probabil s-a desprins ceva din admisie si a intrat in motor. Verifica si turbina sa vezi cum arata in interior paletele...
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Giulestina, nu mai compara petardele cu masinile.....
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Colegul @Giulestina vorbeste dupa o experienta neplacuta cu masina lui.
Tare as vrea sa te vad cum vei reactiona daca ai avea o astfel de experienta...
Daca am fost mai norocosi decat altii asta nu inseamna ca nu trebuie luata in seama aceasta "grava" problema,care poate apare cand iti este lumea mai draga,posibil ca si mecanicii din anumite service-uri sa aiba o mare parte din vina(lucrari de proasta calitate,fara verificari amanuntite,solutii de compromis,etc)... Oare?
  • kappa29

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Giulestina a scris:Pune-ti motor nou ca iesi mai ieftin si e mai fiabil ca solutie, astia din service nu or sa schimbe chiar tot ce s-a stricat pe acolo, chiulasa, pistoane,etc.
Intrebare - dupa accident a inceput sa curga ulei pe undeva?
Eu cand am tot zis pe forum ca Insignia e praf la fiabilitate a-ti sarit sa o aparati...probabil s-a desprins ceva din admisie si a intrat in motor. Verifica si turbina sa vezi cum arata in interior paletele...

Unde gasesc motor nou asa "ieftin"? Nu a curs nimic.
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Nu se gaseste nimic din dezmembrari? Vezi si pe alte site-uri din alte tari, eu cand m-am uitat acum un an gaseam cate ceva.
Insignia am luat-o de noua dar s-a dovedit a fii petarda....borsy nu am loc pe pagina asta sa insir cate probleme a avut. Ce mi-a mai ramas placut la ea e doar designul, si cam atat.
Skip ads

  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Borsy, nu stiu de ce tot zici de masinile altora ca-s petarde, de parca a ta ar fi perfecta si ai luat-o cu garantie pe viata.

Poftim, Giulestina a luat-o de noua, nu poate fi vorba de masina manarita adusa din DE cu sute de mii de km dati inapoi. Daca tu ai avut noroc pana acuma, gandeste-te mai bine la cum sa previi asa ceva.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Hmm!Nu va ambalati! Asta este!Nimeni si nimic nu este perfect!O poti lua de noua cu probleme,ori SH si sa n-ai nici o treaba in afara completarii lichidului spalare parbriz.N-are rost sa vorbim de noroc,ca toti ne consideram norocosi atat timp cat n-avem probleme.Apoi,vine stirea cu beleaua...Sunt fiare pana la urma,mai crapa una,alta,mai rar,mai des,nu este o regula.
Motor nou mai ieftin decat unul reparat insa,nu pre am auzit,doar daca nu am eu bine definita notiunea de ... "nou "! Smile Nici mai ieftin "peste hotare "n-ai sa gasesti ,daca adaugi transportul.Caz concret,Smart 1.6 diesel,nu-i stiu exact codul,pret motor 2200 euro(in tara nu l-a gasit deloc SH,cu exceptia a 2 bucati...gripate) ,transport 500 euro,asigurare inclusa,obligatorie la garantie,garantie valabila cu montaj in service reprezentanta,costuri aferente....Nu cred sa depaseasca reparatia pretul unui motor,doar nu a sarit in aer! Apoi,cum am mai spus,un motor SH tot loterie este,toti vin cu povesti gen "masina lovita-n spate"etc.Stiu pe cineva care a dat un motor jos,naclaia de ulei.L-a curatat asa de metodic,incat cand l-am vazut inainte de expediere,l-am convins sa-l mai ...prafuiasca un pic.Arata ca scos din uzina,chiar daca masina avea un rulaj de aproape 300000... Dupa ce-l pornesti,devii explorator din nou in necunoscut,iar la orice reclamatie ulterioara,vei primi invariabil raspunsul "nu l-au montat cum trebuie,motorul mergea ceas inainte sa-l trimit! "Apoi,ce faci cu motorul asa zis vechi"? dai si tu la altul pe componente.. de bun? Omul spune ca 2 ani a mers ceas,ca unsa!Ceasul insa uite ca... lucra!
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Increatul, nicidecum nu am vrut sa scot in evidenta ca eu am un avion si restul au petarde. Dar cand in restul europei o masina similara costa cu 2-3k euro in plus, ar trebui sa iti pui un semn de imtrebare, nu? Normal ca o masina care are sute de miii de km la bord, te va lasa la un moment dat. Modelele pana in 2011 sunt cu ceva probleme (si cele noi, dar daca schimbi ce trebuie si cand trebuie se pot evita evenimente neplacute), dar nu putem sa nu vedem realitatea ca la anumite lucruri s-a 'umblat' cu succes. Acum poate colegii au fost mai ghinionisti......cine stie....

Eu daca imi pun masina maine la vanzare, nu am nici o sansa sa o vand la un pret real. De ce? Pt ca toti merg la samsari si cred povestile cu fete mari. Eu am pierdut bani buni din buzunarul meu pe acest lucru.....2k euro intr-un an la alt auto!

Incerc sa ii trezesc pe cei care au de gand sa cumpere o masina, sa deschida bine ochii, ca sa nu pateasca ca si colegii cu motoare facute praf.......sa verifice de 10 ori.....si sa vada realitatea.

E un forum si fiecare isi spune parerea.......daca pt cineva e proasta si pentru mine e super buna (chiar daca as vinde-o maine), de ce nu imi pot spune parerea?

Gyzmo, daca iti doresti atat de tare sa imi cada motorul, asta e? Daca e sa cada, sa cada, ce pot face, viata merge inainte! Cand cumperi SH te poti astepta la orice.......mai ales diesel. De acea urmatoarea masina va fi o benzinara aspirata sau turbo benzinar.
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Ghinionul sau norocul este o treaba...dar exista niște probleme grave de care producãtorul știe și ridica din umeri în loc sa își asume rãspunderea și sa rezolve problemele prin rechemare în service și înlocuit piesa cu probleme gen galerie admisie, garnitura sau pompa ulei, furtun intercooler. Mașina mea a fost luatã din DE de mine personal, 93.000 km la bord verificați și aici la reprezentanta și la putin peste 100.000 km am avut probleme, o clapeta rupta->turbina distrusa, furtun intercooler fisurat, și începe finut o bãtaie la volanta. Acum am 120.000 km și cred ca, la km astia nu ar trebui sa ai probleme mai ales pe partea de motor.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
borsy a scris:

Gyzmo, daca iti doresti atat de tare sa imi cada motorul, asta e?


Nu ai inteles nimic,sau mai bine spus ai inteles doar ce vrei tu ....
La fel ca si tine am achizitionat masina sh din Germania,la vremea respectiva,cred ca am platit cel mai mare pret dintre toti posesorii de Insignii,insa raman stupefiat de problemele grave ale acestei marci(mai ales din spusele colegilor,precum si ale altor posesori,de pe forumurile din strainatate),de aceea ma gandesc serios daca urmatoarea masina va fi aceeasi marca,de care am fost atras foarte tare,insa se pare ca lozinca cu "pe afara este vopsit gardul..." se adevereste...

Va urez, toate cele bune si un An Nou, mai bun ca cel care a trecut! Very Happy
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
borsy a scris:.... Modelele pana in 2011 sunt cu ceva probleme (si cele noi, dar daca schimbi ce trebuie si cand trebuie se pot evita evenimente neplacute), dar nu putem sa nu vedem realitatea ca la anumite lucruri s-a 'umblat' cu succes.

  • s0r3l

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am patit si eu ceva asemanator la masina mea "astra h 1,7 cdti z17dth".......Sa infundat circuitul de racire pe pistonul 2 ,sa incins ,a sarit din punct si rerultatul a fost catastrofal........axe cu came strambe , supape indoite, vibrochen stramb ,chiuloasa in cosecinta am fost nevoit sa schimb tot motorul.....eu cred ca am fost norocos ca am gasit unul la 400 euro si merge fff bine...am 1000 km facuti cu el si nu are nici cea mai mica problema si schimbat la el doar distributia si uleiul si si am montat injectoarele de pe vechiul motor ..in rest l.am gasit complet
Ca un sfat nu incerca sa repari motorul vechi pentru ca o sa te ajunga mai scump si nu ai garantia ca o sa mearga bine
Succes in cautarea de motor
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
eu am vandut insignia dauna totala(motor neatins, doar blocul de sigurante un pic deranjat) cu 4000 si ceva(nu mai tin minte). masina avea 11 luni la data accidentului si 26 mii km in bord.( la vreo 6 luni distanta era la vanzare pe autovit cu 13900 !)
cred ca gasesti motor la dezmembrari cu 1-2 mii euro.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ce va mai place sa generalizati! Smile De curiozitate,cati km ai facut cu z17dth-ul ala pana sa te lovesti de problema?Acum ai 1000 cu "cel nou"care merge foarte bine! Toate merg foarte bine,pana cand,brusc ,refuza s-o mai faca! Smile Am avut un televizor luat SH.I-a crapat placa de baza dupa 2 ani.Dar acum am luat placa de baza de la alt televizor SH,merge de o luna si sunt foarte multumit ! Smile
  • kappa29

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Am primit sentinta! 6 supape, un ax came, culbutori si capac culbutor, capac ax came,garniturile capacelor si ar trebui schimbata si cureaua accesorii cu rola repectiva.... cauza?fulia sudata!
Imi recomandati sa schimb toate supapele sau doar cele afectate?
Si un cost aproximativ pentru ce am enumerat? Va multumesc!
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Exact ce am banuit: fulie manarita/sudata. Daca s-ar fi blocat altceva prin motor, s-ar fi rupt cureaua, nu fulia.
Poti sa le schimbi doar pe cele afectate ca sa iesi mai ieftin, dar recomandat ar fi sa le schimbi pe toate. Celalalt ax a scapat? Pistoanele sunt OK?
Costuri nu stiu. Vezi la magazinele de la "publicitate".
  • kappa29

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Celalalt ax a scapat.doar unul e afectat.dracul a fost mai gri de data asta,vorba colegului Smile.mecanicul mi-a spus ca daca le schimb pe toata va mai dura ceva sa le "adapteze" sau ceva de genul.sunt 16 bucati iar culbutori si capac culbutori nu prea gasesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR