- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
kappa29
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
s0r3l
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2011
- Mesaj Privat
micky001 a scris:Ce va mai place sa generalizati! De curiozitate,cati km ai facut cu z17dth-ul ala pana sa te lovesti de problema?Acum ai 1000 cu "cel nou"care merge foarte bine! Toate merg foarte bine,pana cand,brusc ,refuza s-o mai faca! Am avut un televizor luat SH.I-a crapat placa de baza dupa 2 ani.Dar acum am luat placa de baza de la alt televizor SH,merge de o luna si sunt foarte multumit !
Am mers cu masina aproximativ 9000/km in 6 luni in care nu a dat nici cel mai mic senm
Si pentru cultura ta generala nu am generalizat nimic..pur si simplu am zis ce necaz am patit si eu Iar comparatia ta cu televizorul nu stiu daca are acoperire in acest caz
SI ca sa iti explic de ce
1 Daca luam toate pisele noi trebuia sa schimb tot motorul mai putin pistoanele si blocul.....iar valoare pieselor se apropia de valoarea aceleiasi masini hs si nu cred ca se merita
2 Reparatia peselor avariate gen axe cu came ,vibrochen chiuloasa , inclusiv cu sacaune rectificate la cota r1 si supape noi ,cuzineti noi la cota r1 costa cam pretul de achizitie a motorului cumparat sh
3. Niciodata un motor rectificat ca cota de reparatie nu o sa funtioneze la aceiasi parametri ca unu original din fabrica sh ( neumblat in el)
Acum fiecare e liber sa repare masina cum crede el de cuviinta si dupa posibilitatile sala materiale
Eu am dat doar un simplu sfat pentru ca asta e si scopul acestei discutii
Daca citesti primul post omul a cerut pareri si sfaturi din partea colegilor de pe forum si de la cei care au mai avut asemena probleme
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Pai,asta era si ideea! Dupa ce o sa treci de 50000 cu " noul motor" fara probleme,abea atunci te poti declara asa zis,multumit! Deocamata esti in ... "rodaj".Am mers peste 4000 cu un disc defect din fabricatie,(nou,nout,nu nou pe masina mea!...)timp in care tot declaram ca sunt supermultumit si o laudam.In seara cand am plecat la munte,pentru ca m-a lasat la 350 km de casa,mai faceam si mishto de ceilalti doi prieteni,cu masinile lor,ca o sa trebuiasca mai intai sa-i agat si sa ma invart cu ei in jurul casei sa mi se incalzeasca motorul mai repede.Cateva ore mai tarziu,eram legat in shufa si ma tarau ei din drum... Nu-i prea placut momentul,asa ca pe viitor,voi fi mai pertinent cu laudele! Un an bun tuturor,lipsit de probleme majore!Cele minore sunt inerente,doar ne fac viata mai activa! Multa sanatate,fericire si bucurii! La Multi Ani stimati colegi,La Multi Ani ClubOpel.com !
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Aham! Cum sa nu !Hai sa lecturam cat pregatesc sotiile masa !
http://www.viata-libera.ro/...-germania-samsari
@s0r3l ,nu te ambala! Dupa cum probabil ai citit,reparatia omului nu se incadreaza la motor "dauna totala " ca in cazul tau,caz justificat din cate povestesti.De aici ,genearalizarea.Nici macar nu asteptam sa vedem pagubele si ne grabim a da verdict si solutii extreme?Asta era ideea!
Iar asa,ca o paranteza,fara a aduce vre-o ofensa,doar in gluma,cum tot asa ti-am luat remarca,cultura mea generala nu are nimic in comun cu problemele ori solutiile altora ! Cunostintele personale ,bagajul lor,poate!
Motorul meu,un batran x20se,l-am facut bucati,singur,singurel.Dealtfel,masina si-a rotit xenoanele priin service-ul unde a fost vopsita pentru prima data, dupa 15 ani!Nu mai vazuse service!Curand implineste 20 de ani si vre-o 30mii de la ultima vizita printre organele motorului,in care am mult mai multa incredere decat daca as fi instalat un alt SH,de provenienta mult laudata.De aproape 5 ani (opt luni anual pe mare,nu prea am ocazia sa-i invart kilometrajul)doar completez lichid spalare parbriz si...ma mai joc pe la busoanele ulei din 10 in 10 mii.Dar cred ca se incadreaza binisor la categoria motoare reconditionate,cu care am facut deja mai mult decat experienta ta totala din spatele volanului Insigniei.Si nu sunt mecanic auto,mecanica auto este un fel de hobby doar, la un alt fel de...mecanica,la o alta scara...
.
http://www.viata-libera.ro/...-germania-samsari
@s0r3l ,nu te ambala! Dupa cum probabil ai citit,reparatia omului nu se incadreaza la motor "dauna totala " ca in cazul tau,caz justificat din cate povestesti.De aici ,genearalizarea.Nici macar nu asteptam sa vedem pagubele si ne grabim a da verdict si solutii extreme?Asta era ideea!
Iar asa,ca o paranteza,fara a aduce vre-o ofensa,doar in gluma,cum tot asa ti-am luat remarca,cultura mea generala nu are nimic in comun cu problemele ori solutiile altora ! Cunostintele personale ,bagajul lor,poate!
Motorul meu,un batran x20se,l-am facut bucati,singur,singurel.Dealtfel,masina si-a rotit xenoanele priin service-ul unde a fost vopsita pentru prima data, dupa 15 ani!Nu mai vazuse service!Curand implineste 20 de ani si vre-o 30mii de la ultima vizita printre organele motorului,in care am mult mai multa incredere decat daca as fi instalat un alt SH,de provenienta mult laudata.De aproape 5 ani (opt luni anual pe mare,nu prea am ocazia sa-i invart kilometrajul)doar completez lichid spalare parbriz si...ma mai joc pe la busoanele ulei din 10 in 10 mii.Dar cred ca se incadreaza binisor la categoria motoare reconditionate,cu care am facut deja mai mult decat experienta ta totala din spatele volanului Insigniei.Si nu sunt mecanic auto,mecanica auto este un fel de hobby doar, la un alt fel de...mecanica,la o alta scara...
.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Kappa29 astea sunt probleme extrem de grave ce se intampla la Insignia si nimeni de la Opel nu face absolut nimic, are foarte multe vicii ascunse, Eu ajunsesem sa ma bucur in fiecare zi cand nu mi se aprindea becul in bord. Sper ca modelele 2013-2014 sa fie mai reusite dar sincer nu cred, o fi rezolvat din vechile probleme dar la ele or sa apara alte probleme noi!
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
@giulestina, ceea ce ti s-a intamplat tie cu clapetele de pe admisie poate fi considerat un viciu de proiectare/fabricatie, dar acum nu orice problema poate fi considerata la fel. Fulia nu e normal sa pice niciodata in conditiile in care nu e maltratata. Cum sa sparga cineva fulia? Simplu, poate in motorul ala s-a mai umblat vreodata, poate e facut din bucati, poate s-a inlocuit simeringul de la axa cu came, iar fulia nu a iesit si a fost lovita/fortata, poate... nu ai de unde sa stii istoricul ei. De unde a stiut vechiul proprietar ca fulia e fisurata/sparta daca nu tocmai el a spart-o. Se uita din cand in cand la fulie sa vada daca e OK? Si ce om normal la cap pune o fulie sudata la distributie stiind ca isi poate distruge motorul? Si o mai si vopseste ca sa nu se observe bine sudura? Nu stiu care e cauza pentru care s-a umblat acolo (putem doar presupune), dar fulia aia nu se spargea singura (se spargea axa cu came, se rupea cureaua de distributie..., dar fulia cam greu). Dpmdv e clar ca acolo a umblat un ciocanar care a distrus-o, a sudat-o si apoi... a vandut masina.
Daca colegul @kappa29 ar fi schimbat repede distributia dupa ce a cumparat-o, poate un mecanic atent ar fi observat fulia sudata si ar fi inlocuit-o inainte sa se rupa definitiv, cu consecintele de rigoare.
Daca colegul @kappa29 ar fi schimbat repede distributia dupa ce a cumparat-o, poate un mecanic atent ar fi observat fulia sudata si ar fi inlocuit-o inainte sa se rupa definitiv, cu consecintele de rigoare.
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Nu a mai venit colegul cu noutati,asa ca dam si noi cu batul in toba ca sa-i mearga vechimea discutiei.Ma alatur si eu!
Mai mult ca sigur,respectiv peste..100% a mai avut o problema anterioara pe la axa cu came/distributie,respectiv a trebuit demontata
fulia,ori in lipsa unui extractor adecvat,mecanicul lui peste,care exista si pe meleaguri extra mioritice in ciuda credintei unora,
ori a fortat cu ceva intre fulie si carcasa,ori a batu in fulie efectiv,cert este ca a fisurat-o,lucru oservat de el,apoi ca sa-si ascunda
"greseala ",a dat cateva aft-uri,apoi a vopsit-o,sfatuind proprietarul sa ...scape de masina.Fulii sparte/fisurate se mai intalnesc la masini
pocnite,motoare transversale,lovitura laterala fata...Am vazut motor cu suportii rupti,iar masina dupa reparatia caroseriei arata ca noua,
nimic care sa-ti dea de gandit,nici o urma.Supozitii pot curge fara numar,ca la Gutza! Sa speram ca odata indepartata defectiunea
nu va mai avea probleme !
Mai mult ca sigur,respectiv peste..100% a mai avut o problema anterioara pe la axa cu came/distributie,respectiv a trebuit demontata
fulia,ori in lipsa unui extractor adecvat,mecanicul lui peste,care exista si pe meleaguri extra mioritice in ciuda credintei unora,
ori a fortat cu ceva intre fulie si carcasa,ori a batu in fulie efectiv,cert este ca a fisurat-o,lucru oservat de el,apoi ca sa-si ascunda
"greseala ",a dat cateva aft-uri,apoi a vopsit-o,sfatuind proprietarul sa ...scape de masina.Fulii sparte/fisurate se mai intalnesc la masini
pocnite,motoare transversale,lovitura laterala fata...Am vazut motor cu suportii rupti,iar masina dupa reparatia caroseriei arata ca noua,
nimic care sa-ti dea de gandit,nici o urma.Supozitii pot curge fara numar,ca la Gutza! Sa speram ca odata indepartata defectiunea
nu va mai avea probleme !
kappa29
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
Am achizitionat chiuloasa completa second cu garantie la 250 euro si schimbul de ulei,filtre,kit accesorii,garnituri si antigel inca 1000 lei.
Am mai aflat ca nu e motorul original al masinii..ceva sigilii pe acolo, plus ca mecanicul crede ca asa au luat motorul cu fulia sudata..procedura celor care repara motoare,le reconditioneaza.
In concluzie,ruperea fuliei a dus la afectarea supapelor, ruperea axului came parte evacuare.
Revin cu noutati.sper sa nu mai intampin surprize.
Am mai aflat ca nu e motorul original al masinii..ceva sigilii pe acolo, plus ca mecanicul crede ca asa au luat motorul cu fulia sudata..procedura celor care repara motoare,le reconditioneaza.
In concluzie,ruperea fuliei a dus la afectarea supapelor, ruperea axului came parte evacuare.
Revin cu noutati.sper sa nu mai intampin surprize.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
kappa29 a scris:Am mai aflat ca nu e motorul original al masinii..ceva sigilii pe acolo
Ca sa vezi daca motorul a fost schimbat, posteaza VIN-ul (seria de sasiu) in link-ul de mai jos ca sa ti-l decodeze cineva si si vezi daca seria de motor din fabrica corespunde cu cea pe care o ai acum.
https://www.clubopel.com/vie...p=1758102#1758102
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat