Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Foarte curios, ai tras cumva mașina,mai exact ai încercat cumva s-o pornești trasã?
Posibil ca un culbutor sa fi rãmas blocat și de aici problema, însã nu prea am vãzut fulii rupte,doar axe cu came rupte...
Skip ads

  • kappa29

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Nu am tras niciodata masina.o am de 2 saptamani si cu platforma am adus-o la service.fulia a fost sudata,alamita, de aceea a cedat(vezi prima postare)
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@gyzmo, asa cum am mai spus si banuiesc, acolo s-a mai umblat, fulia aia probabil a fost lovita, maltratata in incercand a fi data jos, apoi a fost sudata. Orice s-ar fi intamplat in motor, fulia nu ar fi trebuit sa se rupa daca ar fi fost dintr-o bucata, s-ar fi rupt axe, distributie...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Oricum ar fi,fulie spartã nu am vãzut decât la mașini lovite...
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Asa e, fulie sparta... foarte rar.
Sau s-a mai umblat la distributie, au vrut sa scoata fulia de pe ax, nu au putut si au luat-o la ciocane pana a cedat, apoi au sudat-o si...vandut-o cu tot cu masina.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Curea distributie 150 lei,supapa admisie 40,evacuare 70,semering ax came 18,garnitura capac 40.Axa came si restul...,capac culbutori,cred mai bine cautat pe SH.
  • s0r3l

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2011

  • Mesaj Privat
micky001 a scris:Ce va mai place sa generalizati! Smile De curiozitate,cati km ai facut cu z17dth-ul ala pana sa te lovesti de problema?Acum ai 1000 cu "cel nou"care merge foarte bine! Toate merg foarte bine,pana cand,brusc ,refuza s-o mai faca! Smile Am avut un televizor luat SH.I-a crapat placa de baza dupa 2 ani.Dar acum am luat placa de baza de la alt televizor SH,merge de o luna si sunt foarte multumit ! Smile


Am mers cu masina aproximativ 9000/km in 6 luni in care nu a dat nici cel mai mic senm
Si pentru cultura ta generala nu am generalizat nimic..pur si simplu am zis ce necaz am patit si eu Iar comparatia ta cu televizorul nu stiu daca are acoperire in acest caz
SI ca sa iti explic de ce
1 Daca luam toate pisele noi trebuia sa schimb tot motorul mai putin pistoanele si blocul.....iar valoare pieselor se apropia de valoarea aceleiasi masini hs si nu cred ca se merita
2 Reparatia peselor avariate gen axe cu came ,vibrochen chiuloasa , inclusiv cu sacaune rectificate la cota r1 si supape noi ,cuzineti noi la cota r1 costa cam pretul de achizitie a motorului cumparat sh
3. Niciodata un motor rectificat ca cota de reparatie nu o sa funtioneze la aceiasi parametri ca unu original din fabrica sh ( neumblat in el)

Acum fiecare e liber sa repare masina cum crede el de cuviinta si dupa posibilitatile sala materiale
Eu am dat doar un simplu sfat pentru ca asta e si scopul acestei discutii
Daca citesti primul post omul a cerut pareri si sfaturi din partea colegilor de pe forum si de la cei care au mai avut asemena probleme
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Pai,asta era si ideea! Dupa ce o sa treci de 50000 cu " noul motor" fara probleme,abea atunci te poti declara asa zis,multumit! Smile Deocamata esti in ... "rodaj".Am mers peste 4000 cu un disc defect din fabricatie,(nou,nout,nu nou pe masina mea!...)timp in care tot declaram ca sunt supermultumit si o laudam.In seara cand am plecat la munte,pentru ca m-a lasat la 350 km de casa,mai faceam si mishto de ceilalti doi prieteni,cu masinile lor,ca o sa trebuiasca mai intai sa-i agat si sa ma invart cu ei in jurul casei sa mi se incalzeasca motorul mai repede.Cateva ore mai tarziu,eram legat in shufa si ma tarau ei din drum... Nu-i prea placut momentul,asa ca pe viitor,voi fi mai pertinent cu laudele! Smile Un an bun tuturor,lipsit de probleme majore!Cele minore sunt inerente,doar ne fac viata mai activa! Smile Multa sanatate,fericire si bucurii! La Multi Ani stimati colegi,La Multi Ani ClubOpel.com !
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Gyzmo....fulia se poate fisura si din cauza mecanicilor de 2 lei. Poate pierdea ulei pe la simeringul de la ax, au batut in ea... s-a fisurat, au sudat ....las ca merge asa.
La Multi Ani!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Exclus pe o mașinã care vine din Germania..., dacã au fost efectuate intervenții la noi atunci este de înțeles.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Aham! Cum sa nu !Hai sa lecturam cat pregatesc sotiile masa ! Smile
http://www.viata-libera.ro/...-germania-samsari

@s0r3l ,nu te ambala! Laughing Dupa cum probabil ai citit,reparatia omului nu se incadreaza la motor "dauna totala " ca in cazul tau,caz justificat din cate povestesti.De aici ,genearalizarea.Nici macar nu asteptam sa vedem pagubele si ne grabim a da verdict si solutii extreme?Asta era ideea!
Iar asa,ca o paranteza,fara a aduce vre-o ofensa,doar in gluma,cum tot asa ti-am luat remarca,cultura mea generala nu are nimic in comun cu problemele ori solutiile altora ! Cunostintele personale ,bagajul lor,poate! Smile
Motorul meu,un batran x20se,l-am facut bucati,singur,singurel.Dealtfel,masina si-a rotit xenoanele priin service-ul unde a fost vopsita pentru prima data, dupa 15 ani!Nu mai vazuse service!Curand implineste 20 de ani si vre-o 30mii de la ultima vizita printre organele motorului,in care am mult mai multa incredere decat daca as fi instalat un alt SH,de provenienta mult laudata.De aproape 5 ani (opt luni anual pe mare,nu prea am ocazia sa-i invart kilometrajul)doar completez lichid spalare parbriz si...ma mai joc pe la busoanele ulei din 10 in 10 mii.Dar cred ca se incadreaza binisor la categoria motoare reconditionate,cu care am facut deja mai mult decat experienta ta totala din spatele volanului Insigniei.Si nu sunt mecanic auto,mecanica auto este un fel de hobby doar, la un alt fel de...mecanica,la o alta scara...
.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
kappa29 a scris:Masina adusa din germania in 2012.


Deci e de 2 ani si ceva in Romania, a avut tot timpul sa intervina cineva "priceput".

La Multi Ani tuturor si fara nici un fel de evenimente neplacute in viitor!
Skip ads

  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Kappa29 astea sunt probleme extrem de grave ce se intampla la Insignia si nimeni de la Opel nu face absolut nimic, are foarte multe vicii ascunse, Eu ajunsesem sa ma bucur in fiecare zi cand nu mi se aprindea becul in bord. Sper ca modelele 2013-2014 sa fie mai reusite dar sincer nu cred, o fi rezolvat din vechile probleme dar la ele or sa apara alte probleme noi!
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Or fi altele problemele Insigniei, dar ceea ce i s-a intamplat lui @kappa29 e din cauza unor nemernici care in loc sa inlocuiasca o fulie, sparta tot de ei banuiesc, au preferat sa o sudeze si... sa se descurce altul. Deci, problema lui nu o putem trece la vicii... altele, da.
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Pai tu nu te intrebi de ce s-a stricat la vechiul proprietar fulia? Aia tot o problema grava este. La cati kilometrii are masina era normal sa pice fulia? Cum sa sparga cineva fulia, ce au cautat ei sa umble acolo sincer? Tot dintr-o problema de rahat au umblat aia acolo crede-ma.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@giulestina, ceea ce ti s-a intamplat tie cu clapetele de pe admisie poate fi considerat un viciu de proiectare/fabricatie, dar acum nu orice problema poate fi considerata la fel. Fulia nu e normal sa pice niciodata in conditiile in care nu e maltratata. Cum sa sparga cineva fulia? Simplu, poate in motorul ala s-a mai umblat vreodata, poate e facut din bucati, poate s-a inlocuit simeringul de la axa cu came, iar fulia nu a iesit si a fost lovita/fortata, poate... nu ai de unde sa stii istoricul ei. De unde a stiut vechiul proprietar ca fulia e fisurata/sparta daca nu tocmai el a spart-o. Se uita din cand in cand la fulie sa vada daca e OK? Si ce om normal la cap pune o fulie sudata la distributie stiind ca isi poate distruge motorul? Si o mai si vopseste ca sa nu se observe bine sudura? Nu stiu care e cauza pentru care s-a umblat acolo (putem doar presupune), dar fulia aia nu se spargea singura (se spargea axa cu came, se rupea cureaua de distributie..., dar fulia cam greu). Dpmdv e clar ca acolo a umblat un ciocanar care a distrus-o, a sudat-o si apoi... a vandut masina.
Daca colegul @kappa29 ar fi schimbat repede distributia dupa ce a cumparat-o, poate un mecanic atent ar fi observat fulia sudata si ar fi inlocuit-o inainte sa se rupa definitiv, cu consecintele de rigoare.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Nu a mai venit colegul cu noutati,asa ca dam si noi cu batul in toba ca sa-i mearga vechimea discutiei.Ma alatur si eu! Smile
Mai mult ca sigur,respectiv peste..100% a mai avut o problema anterioara pe la axa cu came/distributie,respectiv a trebuit demontata
fulia,ori in lipsa unui extractor adecvat,mecanicul lui peste,care exista si pe meleaguri extra mioritice in ciuda credintei unora,
ori a fortat cu ceva intre fulie si carcasa,ori a batu in fulie efectiv,cert este ca a fisurat-o,lucru oservat de el,apoi ca sa-si ascunda
"greseala ",a dat cateva aft-uri,apoi a vopsit-o,sfatuind proprietarul sa ...scape de masina.Fulii sparte/fisurate se mai intalnesc la masini
pocnite,motoare transversale,lovitura laterala fata...Am vazut motor cu suportii rupti,iar masina dupa reparatia caroseriei arata ca noua,
nimic care sa-ti dea de gandit,nici o urma.Supozitii pot curge fara numar,ca la Gutza! Smile Sa speram ca odata indepartata defectiunea
nu va mai avea probleme !
  • kappa29

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Am achizitionat chiuloasa completa second cu garantie la 250 euro si schimbul de ulei,filtre,kit accesorii,garnituri si antigel inca 1000 lei.
Am mai aflat ca nu e motorul original al masinii..ceva sigilii pe acolo, plus ca mecanicul crede ca asa au luat motorul cu fulia sudata..procedura celor care repara motoare,le reconditioneaza.
In concluzie,ruperea fuliei a dus la afectarea supapelor, ruperea axului came parte evacuare.
Revin cu noutati.sper sa nu mai intampin surprize.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
kappa29 a scris:Am mai aflat ca nu e motorul original al masinii..ceva sigilii pe acolo

Ca sa vezi daca motorul a fost schimbat, posteaza VIN-ul (seria de sasiu) in link-ul de mai jos ca sa ti-l decodeze cineva si si vezi daca seria de motor din fabrica corespunde cu cea pe care o ai acum.
https://www.clubopel.com/vie...p=1758102#1758102
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Dar stai asa, cand cumperi masina si te duci sa ii faci autentificarea la RAR, aia nu iti spun ca difera seriile? Ca nu e motorul cu care a venit masina?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR