Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
cu poate fi normal un SVS ? fa-i imediat o diagnoza. mie in 4,5 ani si 82 mii km o singura data am vazut mesajul asta dar a disparut imediat, era iarna si am accelerat puternic sa prind un verde la semafor.
Skip ads

  • kappa29

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Eroare 0674...bujia nr 4 dar cu pedala de ambreiaj e normal?
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Posibil sa nu-ti fi aerisit la service ambreiajul ca lumea,sa mai fi ramas vre-o bula de aer care a ...urcat intre timp.Daca se repeta,inseamna ca ai o etansare la ambreiaj imperfecta,fuguta tot la service sa-l verifice.Cam mult insa 15 km...Cert este ca nu e o problema noua,este doar din montajul grupului motor/cutie .Treaba minora.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mergi la ei sa vada ce nu este in regula nu umbla asa mai ales ca ai facut totul pe factura. daca este ceva sa repare ei ca altfel iti zic ca ai umblat asa si s-a defectat si se spala pe maini si adio...
Skip ads

  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
@Kappa29
Cati km ai in bord acum? si la cati km a fost adusa in tara?
De curiozitate...
  • kappa29

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
cei de la service mi-au spus ca ar fi ceva normal cu ambreiajul....acesta este pe lichid si densitatea lichidului respectiv la temperaturi mici se modifica,de aici si pedala mai "moale".odata cu incalzirea lichidului isi revine si pedala.E normal sau sunt pretexte?Si la voi se intampla la temperaturi mici?
am 118 000km.adusa in tara in 2012, ultima pe cartea service e la 77 600 km (feb 2012).
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu exista asa ceva. Eu nu am intalnit fenomenul la nici o masina si de 10-12 ani am condus doar cu ambreiaj hidraulic. Omul nu poate simti asemenea diferenta la un sistem hidraulic decat daca vorbim de temperaturi de minus 30 de grade vs plus 50, poate nici asa. Lichidul nu isi schimba proprietatile in asemenea mod incat sa simti o diferenta evidenta.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nici eu nu am auzit de asa ceva...
Din cate inteleg masina este din 2009,posibil ca proprietatile lichidului de frana sa sufere ceva modificari si avand in vedere ca acesta cam trebuia inlocuit...,poate la urmatoarea revizie ai in vedere inlocuirea lichidului si scapi de o problema... Idea
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Exact ce au spus si colegii mai sus.
Densitatea lichidului poate varia functie de temperatura, dar insesizabil. Daca ar fi fost asa trebuia sa simti ceva si in pedala de frana ca doar tot cu lichidul ala merge! Totusi, ia in calcul o inlocuire a lichidului.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Mari mesteri mecanicii astia! Adica ai indice de vascozitate ridicat la cald si coborat la rece! Smile A dracului fizica asta ! Pedala tare ar insemna vascozitate mare,exact invers decat baga mesterii din top! N-am mai auzit de o asemenea explicatie,mai ales ca ambreiajul lucreaza cu lichidul de frana,care are o plaja intre -45 si +300 grade Celsius... Frana tot asa lucreaza,pedala moale la rece si tare la... cald? Smile
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
schimba rapid lichidul de frana si fa oa aerisire serioasa la ambreiaj si ar trebui apoi sa nu mai fie probleme daca sistemul este corect functional. nu exista povestile mecanicilor cu lichidul vietii si alte prostii...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR