Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • Supersam

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Mures
  • Masina: Kadett 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salut, e vorba de Kadettu meu...acum o luna s-a stricat electromotorul..l-am schimbat, in fine, dupa care a mers destul de bine, pana acum cand a venit vremea rece. Dimineata am dat sa il pornesc, electromotorul invartea, dar foarte greu, la a doua incercare, la fel, iar dupa 2-3 sec s-a oprit de tot, nu mai facea nici un zgomot, nimic..aveti idee care ar fi problema ? se poate sa fie altceva de vina, adica altceva sa strice electromotorul...?
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Verifica bateria pentru inceput (roaga pe cineva sa iti dea curent, cu atentie si grija mare, si vezi.)
Sau proba cu alta baterie.
Cum sa dai curent la o masina in 7 pasi
  • Supersam

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Mures
  • Masina: Kadett 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2014

  • Mesaj Privat
bateria nu este de vina, este noua..
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
De unde stii ai masurat/probat, pana si cele mai noi pica. (cum a fost si zilele acestea de ger)

Ce efect are temperatura scazuta asupra bateriei?
Temperatura scazuta reduce substantial puterea bateriei. La -18°C, bateria functioneaza numai la 40% din puterea pe care o poate da la 20°C.

Sau chiar este altceva.
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,486
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Periile colectorului sunt gata!
Asadar demontezi electromotorul de pe masina si la electrician cu el.
  • Supersam

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Mures
  • Masina: Kadett 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Am demontat electromotorul, le-am dus inauntru, am incercat si cu redresorul si cu bateria. Iar bateria a fost probata nu de mult si este ok. Am schimbat periile electromotorului si nu face decat "click-u" ala, adica doar selenoidu isi face treaba, dar nu stiu cat de bine..
  • PunctAlbastru

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2013

  • Mesaj Privat
nu are nici o treaba bateria. Periile trebuiesc lipite ca lumea ca tre sa suporte vreo 300 de amperi la un motor mic si pe benzina. La diesel cred ca e si dublu. Si nu merge cu orice letcon. Iti trebuie ciocan mare si incins bine. (Ca idee, flacara de aragaz nu e suficient de calda). Mai bine du-te la un meserias ca nu faci treaba daca nu ai cu ce. Curata bine tot praful ala de perii uzate ca face scurt pe acolo daca e mult si pe unde nu trebuie. La lipire incearca sa folosesti cositor si nu fludor. Fludorul are punct de topire mai jos si nu prea tine la curenti mari. Le vei lipi din nou, curand.
Electromotorul se poate testa fara sa-l montezi pe masina. Il legi direct la 12V cc. Ai grija sa-l tii bine ca e foarte puternic. Si da-i doar impulsuri scurte.
  • Supersam

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Mures
  • Masina: Kadett 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Mersi PunctAlbastru, am dus electromotorul la un meserias si am rezolvat treaba cu electromotorul, merge bine momentan, dar cand il pun pe masina invarte foarte greu. Habar nu am de la ce e...aaa si inca ceva: deci eu cred ca a prins aer pe undeva filtrul de motorina si s-a dezamorsat sau nu stiu ce si cum s-a intamplat acolo... Neutral
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Si eu am patit la fel cu dezamorsarea, desi e alta masina..astra H z17dth.
Am avut electromotorul la reparat si dupa montarea lui, a pornit pt 10 sec si apoi a murit cu simptome de dezamorsare. Pornirea asta cu oprire brusca s-a mai repetat de vreo 2-3 ori...asa ca am incercat sa o turez la 1500 imediat dupa pornire. A avut cateva gatuieli dar nu s-a mai oprit. Ulterior a inceput sa porneasca mai greu, dupa 5-7 sec de invartire. in prezent si-a revenit complet, si nu stiu care au fost cauzele. Una din ipoteze ar fi cu temperatura exterioara. Acum e relativ cald, atunci erau cam 15-12 grade cu minus. A doua varianta ar fi un dop de gheata pe instalatie. A treia ... am schimbat furnizorul de motorina (involuntar) de la Mol la PetromV..... Alte idei?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
daca ai bateria in regula, electromotorul treb sa invarta motorul suficient ca sa pornesti chiar daca a prins aer,
nu va porni in veci daca ai in continuare o problema cu alimentarea. adica trage aer pe undeva.
o masina normala daca prinde aer la schimbarea filtrului de motorina porneste mai greu dar odata pornita putin apesi pedala la blana nu o lasi sa se opreasca si se rezolva in 3-4 secunde.
daca tie nu-ti invarte motorul atunci ori ai bateria moarta ori electromotorul reparat de meserias suge mult curent si o omoara.
deci te duci la meserias si ...etc.
daca problemele astea l-a facut la -20 de grade, scuze dar nu poti sa-i ceri mai mult masinii din 1986.
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
contact imperfect in bobina,probat la rece(adica jos de pe masina ,invarte bin,dar in sarcina nu mai poate duce),am intalnit de multe ori situatia.Pune alta bobina(solenoid),carbuni noi(ff bine lipiti) si trebuie sa mearga perfect.
  • Supersam

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Mures
  • Masina: Kadett 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Electromotorul invarte bine, dar nu o ia nicicum. M-am decis sa i schimb bujiile incandescente, chiar daca au fost verificate si cica sunt bune, dar nu mai am incredere nici in asta..asa ca i schimb bujiile si revin cu informatii
Skip ads

  • Supersam

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Mures
  • Masina: Kadett 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Azi am schimbat bujiile vechi cu unele noi, dar nici-o schimbare, nu stiu ce sa mai cred...
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ori ai benzina in loc de motorina ori ai aer pe instalatie ori nu merge pompa de injectie ori nu merge pompa de alimentare motorina, ori nu ai compresie.
daca este un banal motor cu apridere prin compresie altceva nu poate sa fie.nu ai senzori ... etc sau mai stiu eu ce ca doar este din 1986.
trebuie sa mearga cumva
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Vezi daca deschide electrovalva de pe pompa,poate e intrerupt firul.Masina a stat mult timp parcata? patisem odata la o astra f 1.7td o chestie de genu ca nu pornea la cheie oricat invartea si s-a dovedit a fi multa parafina in pompa si era infundata.Pana nu a fost pusa pe bancul de probe si invartita la o turatie mai mare nu s-a desfundat...turatia motorului era prea mica.Pune sa se alimenteze cu motorina dintr-o sticla,legata sus la capota....sa ii vina prin cadere.Daca trage motorina din sticla(sevede la ochi) e semn bun...daca nu trebuie verificata in continuare pompa.
  • Supersam

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Mures
  • Masina: Kadett 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Da..masina a stat vreo 3-4 zile nemiscat, dar nu mai mult..o sa verific si pompa. intre timp am impins masina, si in acelasi timp am dat si la cheie, dar nu a luat-o nici asa, a incercat dar nu a pornit. se poate sa fie sarita cureaua de la punct ?
  • Supersam

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Mures
  • Masina: Kadett 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2014

  • Mesaj Privat
am tractat-o si a dat semne cum ca ar fi pornit, nu stiu cum sa explic, deci era pornita, intru-n fel, dar nu avea putere, mergea intrerupt, nu suna deloc cum ar trebui dupa care se oprea...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR