Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • MrsCristian01

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut baieti,

Imi sta ABS ul aprin in bord dar nu tot timpul, are momente cand se aprinde odata cu pornirea masinii sta aprins o perioada buna de timp iar dupa se stinge. Si din cand in cand se mai aprinde si in mers (fara sa franez). Aveti vreo idee ce are? Question
Skip ads

  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salut !
Poate ca nu mai ajunge semnalul de la vreun senzor . La pornire se mai aprinde becul daca ai tensiune mica pe baterie . Eu am avut de curand o problema la o mufa de la roata dreapta fata , am pus testerul ca aflu (eroarea era ceva de genul "circuit deschis sensor roata dreapta-fata ") .
Numai bine !
  • OpelDriver

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2003 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Cauta pe cineva cu opcom, daca esti din craiova sunt o gramada de colegi care au opcom, afla exact care roata are probleme.Nu stiu daca toate au senzor abs pe spate, dar cu un opcom stii exact care roata are probleme.Cum ai aflat care este roata poti gasi o rezolvare, pe fata se pot schimba, pe spate....este o bobina incorporata in butucul rotii, cam greu de scos si inlocuit dar nu imposibil, varianta mai usoara este schimbarea butucului complet.Pe fata poti sa dai roata jos si exista 1 singur fir care este de la abs.Desfaci mufa si cureti cu sprai de contacte.
  • Firestarter

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salut! Aceeasi problema am avut-o si eu. Dupa ce am verificat toti senzorii de la roti, am ajuns la concluzia ca problema ar fi de la modulul de ABS. In acel modul este o placa cu circuite electrice, iar din cauza unor lipituri reci pe acea placa, uneori functioneaza ABS-ul, uneori nu functioneaza si se aprinde si becul in bord.
Skip ads

  • OpelDriver

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2003 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2014

  • Mesaj Privat
De aparitii ocazionale ale martorului abs poate sa fie si inelul de pe planetara.Eu l-am avut spart si puteam sa merg 100 km fara sa se aprinda in bord sau puteam sa merg decat 5 metri si sa se aprinda in bord....
Dupa cum am zis, sunt o gramada de colegi cu op-com in craiova, cauta-l pe pirvu_daniel, 34KLA in casuta cauta sau intra la judetul club-opel pe intalniri craiova si ai sa gasesti acolo un coleg care sa te ajute.
  • Rigips

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Am avut si eu exact aceeasi problema si s-a dovedit a fi o lipitura rece in calculatorul ABS.
Gasesti cum se face pe forum - trebuie doar sa te inarmezi cu f. multa rabdare la demontat (e necesara o surtubelnita cu cap flexibil sau la 90 grade cu crichet...) si decapsulat modulul (cu o panza de bonfaier).
Oricat de spartan suna, dupa refacerea lipiturilor nu am mai avut nicio problema - atentie trebuiesc refacute doar lipiturile mari, chiar daca aparent sunt ok. In cazul meu pareau toate in regula.
Succes!
  • georgerusu

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Sigur e de la modulul ABS, daca erai din Iasi te ajutam eu
  • Lucian Trifan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salutare, si mie imi sta ABS-ul aprins in bord. Asa am cumparat masina motivatia celui care a vandut-o a fost ca placutele nu sunt cu senzor (prosteala) ulterior am aflat ca n-are nici o legatura una cu alta. Ideea e ca am pus-o pe tester si zice ca e modulul ABS bulit. Am cumparat alt modul SH pe care l-am montat si acum tot aprins este becul in bord. Mecanicul la care am fost mi-a zis ca desii i s-a facut aerisirea trebuie sa mai merg cateva zile asa ca isi mai face si masina o autoaerisire si daca tot nu se stinge il stinge el din calculator si gata. Inca n-am ajuns sa-i stearga eroarea. Ce ziceti e normal sa fac asta sau modulul ABS cel cumparat e posibil sa fie si el trosnit. Tin sa precizez ca nu da aceeasi eroare pe tester. O sa revin cu detalii. Multumesc anticipat pentru informatii.
Skip ads

  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cum sa stearga el din calculator?
  • georgerusu

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
atunci cand pe ABS iti da tot felul de erori e clar modulul de vina si trebuie reconditionat conform tutorialului.
  • Lucian Trifan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salutare, am fost iar la mecanic care a incercat sa-i stearga eroarea asa cum am zis. Numai ca nu a reusit din motiv ca trebuie rescris codul modulului ABS nou montat, ca nu-l recunoaste calculatorul masinii iar pentru asta trebuie o versiune mai noua a testerului. Sfatul a fost sa ma duc la reprezentanta Opel unde cei de acolo au ce trebuie si problema se rezolva. Dupa ce ajung si acolo o sa revin cu detalii. Va salut Smile
  • georgerusu

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Sfatul meu este urmatorul: Daca mai ai modulul vechi, reconditioneaza-l asa cum scrie in tutorialul asta si nu vei mai avea probleme si nu iti mai trebuie nicio programare.
Chiar daca programezi modulul nou la un moment dat iti va face aceeasi problema daca nu cumva are deja aceasta problema.
Incearca sa il reconditionezi sau gaseste pe cineva sa iti reconditioneze modulul, nu e foarte dificil dar e treaba destul de migaloasa. Daca erai mai aproape de Iasi te ajutam eu.
Succes
Skip ads

  • Lucian Trifan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salutare. Multumesc georgerusu pentru intentie si sfat. Deci, ultima oara trebuia sa ma duc la reprezentanta Opel. Ei bine n-am mai fost ca m-am gandit ca tot o sa dau niste bani acolo si nici nu aveam certitudinea ca o sa se remedieze problema (ca acolo nu e musai sa fie spuma angajata, mai stim noi cazuri) , asa ca mai bine dau banii aia in alta parte unor baieti particulari pe care ii stiu mai demult si care sunt specializati pe partea electrica si electronica. Aici, dupa cliseele gen "pai nu stiai ca noi ne ocupam cu asa ceva si ca facem d'astea la mic dejun ... " in fine, au incercat initial sa repare partea electronica a modulului original si l-au atasat partii mecanice a modulului 2 (cel luat de pe alta masina). Bine inteles ca nu a mers. Au reparat partea electronica a modulului 2 si l-au pus la loc cum era adica atasat partii mecanice de la modulul 2. Nu a mers. In cele din urma, ca asa trebuie sa fie de trei ori, au imperecheat modulul original cu partea electronica si partea mecanica, au facut aerisirea si de data asta a mers si sper sa mearga si incontinuare. Concluzia mea este ca n-ai cum sa le stii pe toate. Nu-mi condamn mecanicul (cu toate ca m-a pus sa cumpar un modul pe care am dat 200 lei si care s-a dovedit a fi inutil) la care merg in mod regulat si de care sunt foarte multumim dar strict pe partea de mecanica. Fiecare se specializeaza pe un anumit segment si mi se pare normal. In total costuri repratie ABS au fost: 200 lei modul SH + 130 lei manopera reparatie si montaj modul + 25 lei lichid de frana = total 355 lei + benzina consumata si timp cred ca pot rotunjii la 400 lei. E bine nu ? Smile)))) Cand o sa mai am alte probleme voi fi aici, va voi intreba si va voi tine la curent cu detaliile. Multumesc incaodata Smile
  • Costi_77

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Olt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salutare. Am si eu ceva prbleme cu ABS-ul si nu stiu ce este de facut. Problema consta in faptul ca imi intra ABS-ul prea repede sau prea devreme...nu stiu cum este corect sa ma exprim pentru a intelege ce vreau sa spun...Ex: merg prin oras cu viteza de 55-60 km/h si vreau sa franez la trecerea de pietoni - calc usor si progresiv pedala de frana se simte pentru o secunda ca incepe sa franeze dupa care intra ABS-ul, incepe sa aibe un zumzait si frana deloc...masina se duce vazand cu ochii si eu strang dit toate cele cand vad ca nu franeaza si omor omul pe trecerea de pietoni. Exemple pot da multe dar m-am rezumat la acesta deoarece este cel mai des intalnit. Mentionez ca am masina de 4 ani ( Opel Vectra B 1.8 facelift din 2000 berlina ) iar aceasta problema a aparut de cca. 2 luni. Daca s-a confruntat cineva cu problema acesta sau daca stie despre ce poate fi vorba rog sa ma ajute.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR