Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Marian79

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 C16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2005

  • Mesaj Privat
pregateste-te cu vreo 500-600 roni pentru piese si manopera, depinde de service.
Ca sa iti schimbe chiuloasa, iti da jos distributia si iti schimba si termostatu. Un procedeu important : planarea chiuloasei
Din cate stiu, sunt mai multe tipuri de garnituri de chiuloasa (dupa grosime).
Eu mi-am cumparat garnitura de chiuloasa, dar dupa ce a montat-o tot imi intra antigel in ulei. Mecanicul mi-a zis ca e de la garnitura mea ca e prea subtire. Nu am avut ce sa ii spun, asa ca l-am lasat pe el sa imi comande garnitura de chiuloasa si sa o monteze din nou (fara plata) pe masina.
Am avut noroc si a 2-a oara a montat-o corect.
Morala ar fi ca sa il lasi pe el sa comande piesele pentru ca asa poti sa ii scoti ochii daca ceva e in neregula;altfel iti poate spune ca piesele tale nu au fost bune.
Apropo...se schimba si bujiile, iti mai trebuie filtru si ulei de motor (chiar si un ulei de motor ieftin ca sa iti faca o clatire a motorului mai intai).
Skip ads

  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
si varianta light cam cat ar costa Very Happy
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nimeni nimik?
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nimeni nik?
Skip ads

  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
nonea a scris:si varianta light cam cat ar costa Very Happy


Costuri aproximative:
Planat chiuloasa cca 50ron;
Garnitura chiuloasa cca 50 ron;
Termostat cca 35ron;
Ulei cca 25ron/L (necesar 3-4 L)*;
Filtru ulei cca 9 ron.

Nota: * - schimbi uleiul in conditiile in care s-a amestecat cu lichidul de racire sau daca se apropie perioada de schimbare a uleiului.
Costul manoperei este relativ....variatiile sunt foarte mari; pe mine unul m-a costat 70ron Laughing Laughing.
Pune deoparte pentru manopera cel putin 100-200 ron Wink.

Daca am uitam ceva, completeaza colegii Wink.
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
oare ioni din cluj poate rezolva o problema de garnitura de chiulasa(am apa in ulei cred pt ca are depuneri galbui pe capacul de la ulei). stiti alt mester mai bun decat el...va rog sa-mi dati o recomandare...e un c14nz motorul meu. multumesc
  • alxgudea

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
pentru asa ceva poti sa mergi la aproape orice mester...nu trebuie sa fie ceva special...eu am avut o asemenea problema cu c16nz -ul meu vechi si am rezolvat elegant la o cunostinta, un mic atelier in Gheorgheni..
pm daca vrei si iti dau nr..
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mersik mult...o sa te contactez...Smile
Skip ads

  • apachée

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1994 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Eu nu prea inteleg de ce te sperii asa de tare: condens pe evacuare si in baia de ulei e normal sa se produca, si fiind si mai rece afara e natural sa se intample asa, daca nu ti se supraincalzeste motorul (ceea ce ar denota frecari mai mari adica ungere mai proasta) nu cred ca ai de ce sa te ingrijorezi, si despre ce spuneai la inceput despre culoarea uleiului pe joja, e relativ, ca se mai scurge si el, chiar daca e vascos...

Daca ai schimbat singur capacul din chiuloasa, poate au intrat impuritati ceva, care sa "pluteasca" acum pe suprafata uleiului in baie. Eu am avut o data probleme, si daca ai avea garnitura de la chiuloasa arsa/ciupita/defecta ai avea gaze in vasul de expansiune (bolboroseala cam ca la fierbere in timp ce merge motorul in vasul de expansiune), pierdere de putere, racire defectuoasa (mie mi se incingea motorul destul de rau si repede...).

Mai bine vezi pe site la Valvoline sau undeva unde se trateaza promlema compatibilitatii uleiurilor ca sa vezi daca nu cumva de aici se trage tot. Asta ca sa nu te apuci sa desfaci la ea aiurea.

Atentie! Daca ar fi sa desfaci chiuloasa ca sa schimbi garnitura, nu face asta oriunde sau oricum, exista o anumita ordine de strangere a suruburilor, si se strang cu cheia dinamometrica pana la o valoare indicata de producator!!!

Zici ca masina ta are cam 150.000km... Tu o conducu "cuminte", dar daca nu a fost a ta de noua, poate cel dinaintea ta nu circula cu ea asa de "calm". Daca segmentii sunt uzati si nu mai etanseaza bine, combustibil nears ajunge intr-un final in baia de ulei, ceea ce poate vezi tu pe joja...

Citeste si ce scrie aici despre uleiuri sintetice si semi-sintetice, poate ajungi la vreo concluzie: http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html

Spor la treaba si stai linistit![/b]
  • Vick

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 c16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Dupa descrierile tale nu ai nici un motiv de panica!Este absolut normal acest fenomen cand este frig afara.
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
yuppiiiiiii....sper sa ai dreptate......::Smile))mai are cineva parerea asta??Smile
  • denv
  • *
  • 1 mesaje
  • din 02 Mar 2007
  • Astra 2000 1.7 DTI
  • Rm. Valcea
  • denv

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Rm. Valcea
  • Masina: Astra 2000 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema cu Opelul meu Astra G din 2000 pe care il am de o jumatate de an. Acum 2 saptamani am observat ca am nivelul la ulei prea ridicat, drept urmare mi-a schimbat un mecanic garnitura de chiuloasa, am pus alt ulei tot Valvoline, si alt antigel (rosu) in apa.
Dupa toate astea am dat de alta belea, apa s-a murdarit de la ulei (cred), dar nivelul uleiului era bun, pana alalteieri cand am observat iar nivelul crescut la ulei Sad . Crying or Very sad Credeti ca trebuie sa schimb iar grnitura cu uleiul si antigelul? ca m-a mancat de bani...... Am uitat sa mentionez ca pe garnitura cea veche nu s-a vazut nimic ciupit, asa a zis mecanicu.
Skip ads

  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
buna seara!

am un astra f din 92 c14nz. probleme pina cand am schimbat uleiul nu am avut. dupa ce am schimbat uleiul si am facut max 60 de km prin orash(cam 1-2 pe zi timp de ceva luni...acum iarna) observ ca am ceva condens(SPER) sau poate antigel pe capacul de la ulei(ceva maioneza) fum pe teava nu scoate f mult...dupa ce se incalzeste nu miroase dulciu...iar putina apa tot evacueaza pe esapament...din nou sper sa fie condens. nivelul de apa nu imi scade dar...daca deschid capacul de la apa se aude un mic fass...putin de tot. acum va pun intrebarea oare ce sa ma fac (in principiu uleiu e cam la nilvel...almost...nu imi pot da seama exaxt ca masina sta putin inclinata in garaj...dar inclin sa cred ca e bun nivelul) cand iau capacul de ulei jos...ies aburi aproximativ 15-20 sec si gata...asta cu motorul oprit si fiert in prealabil la 90 de grade. uleiul are o culoare buna (are vreo 60-70 km...nu e albicios...e galbui-transparent asa cum trebuie sa fie) mentionez ca am si termostatuil defect. oare din ce cauza am treaba aia pe capacul de ulei? poate fi si de la termostat din cauza ca nu a ajuns motorul la 90 de grade in ultimii 60-70 de km facuti in 1-2 luni de iarna? motorul porneste la prima cheie de cand ma stiu...deci spe sa nu fie garnituda de chiulasa arsa. apropo...grnitura de poate arde asa din sesnin(nu am forjat masian deloc). sper sa nu ajung acolo...sa o schimb si pe asta. ce ma sfatuiti?

ALOOOO
Asta e forum, nu chat.
Citeste regulamentul forumului, nu mai deschide topice pe aceeasi problema ca ne bulversezi. Limiteaza-te la topicul asta pana te obisnuiesti cu forumul.
si renunta la mesaje de genul "nimeni nik?" - nu sta nimeni calare pe forum sa raspunda din minut in minut.
editat si lipit de maiandrei

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
omule, du-te la un mester, si ia-o mai usor cu "da' va rog, nimeni nimic," etc... Mesterul iti zice si cat te-ar costa, si asa mai departe. sau vrei sa mergem noi si sa intrebam pentru tine?
  • nick

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2006

  • Mesaj Privat
pentru denv. da o cautare ca s-a mai discutat subiectul cu ulei in apa pentru astra g
  • ionut_astraG

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2007

  • Mesaj Privat
in primu rand nu mai merge cu masina ca distrugi si turbosuflanta la mine a crapat dar problema nu e nici de la garnitura nici de la chiuloasa asta o spun sigur pt ca eu am demontat masina si am vazut garnitura e din metal si chiuloasa nu crapa pt ca nu e facuta de un roman e facuta cu cap si problema ta e port injectoru oingurile .mai precis. da jos sau anuleaza termoflotu prima oara si pa urma daca nu are nimic da jos chiuloasa si mergi cu ea la verificat la total diesel pe centura pe langa comuna pantelimon si vezi care e problema.dar iti spun sigur ca asta e. succes
  • valy25

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2008

  • Mesaj Privat
pt nonea.in primul rand iti spun ce am avut eu:nu avea antigel masina si tot venind iarna am zis sai pun asa am luato,iam pus antigel si de la service,am plecat acasa cand am ajuns am vazut ca se dusese apa din bidonas,in fine am pus iar si iar se ducea, radiatoru am vazut ca are pori dupa 2 zile dupa ce am lipit radiatoru ce sa vezi apa in ulei,la joja,in motor cum zisasi tu alb,am fost la service de amatori si nu stiau ce are plus au dat capacu jos chiuloasa etc si nu au gasit.mam dus cu ea la reprezentanta opel din craiova si am lasato 2 zile si ce sa vezi era racitoru de ulei fisurat,ma costat cu schimbarea racitorului,filtrului,uleiului plus alte chesti care mai erau dar minore dar nu la motor ci in habitaclu cam 1100 lei noi,asta avea dar vezi ca poate la tine e alceva eu zic sa te duci la reprezentanta cai mai bine.
  • valy25

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2008

  • Mesaj Privat
sar putea sa am chitanta si sati spun cat a costa racotoru filtru etc sati faci o ideie
  • valy25

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2008

  • Mesaj Privat
pt nonea uite .

racitor ulei 419,50 lei

colier 132,33 lei

antigel 51,18 lei

apa distilata 4,35 lei

ulei 141,70 lei

ulei 37,26 lei

filtru 25,97 lei

total plus ceva minor pe le plafoniera si cheia a 2 a ca nu mergea,total pise cu tva 978.40 cu tva,cu manopera 1,133.10 atat a facut.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR